Det får smilet frem tråden
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Re: Det får smilet frem tråden
Forhåbentlig bliver det aldrig nødvendigt i Aalborg:
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Re:
Det er Aston Villa-tilhængere, der med stor selvironi synger: "Let's pretend we scored a goal", hvorefter de afslutter det med at juble, som om de havde scoret et mål.johnfrank skrev:Hvad synger de? (Og hvem er de? )
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
- astonvilla
- Allstar

Bingham!
Selvom jeg havde lagt 500 kr. på Murphy inden turneringen gik i gang - og derfor ville have tjent en pæn stak i fald han vandt - kan jeg kun glæde mig over at en sympatisk mand i så "fremskreden" en alder kan gå hen og vinde verdensmesterskabet.
Selvom jeg havde lagt 500 kr. på Murphy inden turneringen gik i gang - og derfor ville have tjent en pæn stak i fald han vandt - kan jeg kun glæde mig over at en sympatisk mand i så "fremskreden" en alder kan gå hen og vinde verdensmesterskabet.
Bienvenu Bassogog!
Det var i hvert fald et brag af en finale, indtil Murphy blev knækket af første af misse og derefter ikke at kunne ramme den gule i frame 31.astonvilla skrev:Bingham!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- astonvilla
- Allstar

Enig!Pastorius skrev:Det var i hvert fald et brag af en finale, indtil Murphy blev knækket af første af misse og derefter ikke at kunne ramme den gule i frame 31.astonvilla skrev:Bingham!
Altid interessant at se hvordan tingene ændrer sig i sidste session.
De første sessions var jo noget at det bedste snooker set længe. Sidste session kommer der gummiarm ind over. Altid.
Men jeg var imponeret over Binghams ro og overskud da de var allermest pressede. Der kunne han jo trække på alder og erfaring.
Elskede hans kommentar bagefter om at han i gennem 20 år havde kørt kval-kampe i små dumps rundt omkring (han nævnte et par små flækker som jeg ikke genkendte) og nu stod han her. Fedt. Der er håb for os alle
Bienvenu Bassogog!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
https://www.facebook.com/Fodboldd/video ... =2&theater
Gaarde hent ham her (ikke Flinta, men ham den anden!)
Gaarde hent ham her (ikke Flinta, men ham den anden!)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Syret. Jeg mødte ham i toget på vej til Aarhus for en 4-5 måneder siden (samme dag som vi skulle spille mod FCK). Flink fyr, men åbenlyst med nogle autistiske tendenser, han vidste, uden at overdrive, alt om dansk fodbold. Målscorere fra kampe spillet for 10 år siden, præcis dato på kampene, dommere, advarsler osv. Det var helt vildt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
At alt det ligegyldige valgpis er ved at vaere ovre. Tillykke til dem der nu fortjener det, og held og lykke naeste gang til dem der tabte, og kan man saa faa noget substans, i stedt for alt det aandsvage leflend til svingvaelgerne.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ie/5670939
Det indslag kunne lige så godt være filmet i forbindelse med Paradise Hotel. Hold kæft hvor er de spejlblanke.
Det indslag kunne lige så godt være filmet i forbindelse med Paradise Hotel. Hold kæft hvor er de spejlblanke.
Hader København!
- astonvilla
- Allstar

Ved ikke om den allerede har været posted herinde et sted, men det her er altså genialt 
-
seamann
- Kristian60
- 1. div

Jeg er ikke helt med - kan jeg få dig til at uddybe den?
-
seamann
Procentregning.Kristian60 skrev:Jeg er ikke helt med - kan jeg få dig til at uddybe den?