Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Yankee » 14. aug 2015, 17:35

http://nordjyske.dk/nyheder/AaB-er-ikke ... aign=sport

"- Det er ikke vores plan, at vi skal ud og gøre en masse, for det, vi gerne ville gøre, har vi fået på plads hurtigt, siger Allan Gaarde"

I forhold til sidste sæson er Anders K. Jacobsen og Rasmus Thelander altså erstattet af Jukka Raitala.

tommas jensen
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Indlæg af tommas jensen » 14. aug 2015, 17:44

Om så vi solgte halvdelen af holdet så ville der ikke komme noget ind. :thumbsdown:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 14. aug 2015, 18:03

Hvis Risgård og Wurtz må være ude i længere tid, så får de noget at tænke over på hornevej.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 14. aug 2015, 19:10

Kristian skrev:Hvis Risgård og Wurtz må være ude i længere tid, så får de noget at tænke over på hornevej.
Tja.. Søndergaard ønsker sig en midterforsvar til startopstilling. Jeg synes stadig der mangler en Kusk erstatning. Du tænker der mangler back up for Würtz eller Risgård. Vores topscorer fra sidste sæson er nu væk og de andre angribere er tamme som børn. Thomsen og Jönsson ligner en skygge af sig selv. Den eneste som ikke tænker noget som helst er åbenbart Gaarde. Jeg synes det er en anelse skræmmende at man kan sende så ligegyldige signaler til sponsorer og publikum, mens man samtidig er skuffet over fremmødet på Aalborg stadion! Det lugter af ENDNU en 6-10 plads og dermed en ligegyldig sæson mere til historiebøgerne. Vi gør SATEME ikke meget for at undgå den grå midtermasse i Aalborg. Godt nok ikke noget at sige til den almindelig mand i Aalborg ikke møder op på stadion. Bedst som man har lokket ham på stadion i mesterskabssæsonen, så sætter man sig på sine hænder og tror det hele nok skal gå og manden nok skal møde op af sig selv igen. Sådan fungerer det bare ikke! Gør da for pokker produktet spændene for folk!
Nu er har vi endnu engang formået at smide al momentum fra mesterskabssæsonen væk på mindre end 1 år og kan så starte forfra (igen igen igen)

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 14. aug 2015, 19:26

Business as usual. Det skulle ikke undre mig, om AaB lander en relativt tasty transfer til allersidst i vinduet. En lejeaftale med forkøbsret på en eller anden solid udlænding ville være en klassiker.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 14. aug 2015, 19:31

Funky skrev:Business as usual. Det skulle ikke undre mig, om AaB lander en relativt tasty transfer til allersidst i vinduet. En lejeaftale med forkøbsret på en eller anden solid udlænding ville være en klassiker.
+1
- FlæskeFrank

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 14. aug 2015, 19:49

Største ønske herfra, selvom det nok er urealistisk, er Lucas hjem på en lejeaftale.

Jeg er i tvivl om der overhovedet kommer noget, hvis der gør, bliver det nok en eller anden udenlandsk lotto kupon..

Tyskeren
Allstar
Allstar

Indlæg af Tyskeren » 14. aug 2015, 19:49

ContractManager skrev:
Tyskeren skrev:AaB har vist forhørt sig på Casper Sloth.. Man er bange for at Würtz og Risgaard er for skrøbelige! Lyder spændende må jeg sige.
Pålidelig kilde?
Hører så her til aften at den er død igen..

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 14. aug 2015, 20:36

Pålidelig kilde siger, at der præsenteres en center forsvar fra øvre 2. Bundesliga... Skulle ske på mandag og det bliver i klassisk "video med underskrift" på Facebook.. Bliver satme spændende!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 14. aug 2015, 21:04

Spændende, vi er virkelig sårbare på den plads så det ville være kærkomment.
Mon det er Even Hovland fra FC Nürnberg? FIk dog 25 kampe i sidste sæson og har også spillet to i denne så måske han ikke har travlt med at komme væk. Nürnberg ligger nr. 9 og sluttede cirka samme sted sidste år så det er øverste halvdel af 2. BL. En nordmand kunne være typisk AaB. Kunne dog også forestille mig, at det er en spiller Søndergaard kender fra østrigsk fodbold, som har fundet vej til 2. BL.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 14. aug 2015, 21:05

D lyder fanme interessant..!
Jeg ser også gerne en midtbanespiller, som kan spille centralt.
M. Jessen, Hobro.
B. Paulsen, sdrjyske.
M. Lekven, efb

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 14. aug 2015, 21:37

Hvis salget af AK ikke bruges som løftestang til at hente en ny angriber, er det sgu ikke længere en ny angriber, som er førsteprioritet, men en ny sportsdirektør. Det er helt sort at skulle spille en hel sæson med den nuværende offensiv.

Nu kan vi meget vel stå med fire point efter fem kampe og mere eller mindre anse denne sæson for slut.

Hvis det er melodien fra Hornene, fortjener de sgu heller ikke at spille ligegyldige kampe om niendepladsen for 5.000 gabende tilskuere på hjemmebane
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 14. aug 2015, 21:40

Hvis salget af AK ikke bruges som løftestang til at hente en ny angriber, er det sgu ikke længere en ny angriber, som er førsteprioritet, men en ny sportsdirektør. Det er helt sort at skulle spille en hel sæson med den nuværende offensiv.

Nu kan vi meget vel stå med fire point efter fem kampe og mere eller mindre anse denne sæson for slut.

Hvis det er melodien fra Hornene, fortjener de sgu heller ikke at spille ligegyldige kampe om niendepladsen for 5.000 gabende tilskuere på hjemmebane.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 14. aug 2015, 21:41

AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis salget af AK ikke bruges som løftestang til at hente en ny angriber, er det sgu ikke længere en ny angriber, som er førsteprioritet, men en ny sportsdirektør. Det er helt sort at skulle spille en hel sæson med den nuværende offensiv.

Hvis det er melodien fra Hornene, fortjener de sgu heller ikke at spille ligegyldige kampe om niendepladsen for 5.000 gabende tilskuere på hjemmebane
Tror umiddelbart at man er meget tilfredse med at have Helenius, Spalvis, Jönsson og Ene. De er nok ikke tilfredse med deres præstationer so far, men de håber og tror vel sagtens på at de finder det niveau, vi alle ved de besidder.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 14. aug 2015, 21:44

white splash skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis salget af AK ikke bruges som løftestang til at hente en ny angriber, er det sgu ikke længere en ny angriber, som er førsteprioritet, men en ny sportsdirektør. Det er helt sort at skulle spille en hel sæson med den nuværende offensiv.

Tror umiddelbart at man er meget tilfredse med at have Helenius, Spalvis, Jönsson og Ene. De er nok ikke tilfredse med deres præstationer so far, men de håber og tror vel sagtens på at de finder det niveau, vi alle ved de besidder.
Det er også min bekymring. Det er derfor, at ny sportsdirektør i givet fald pludselig har førsteprioritet.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 14. aug 2015, 21:47

AaB 85 95 99 08 skrev:
white splash skrev:

Det er også min bekymring. Det er derfor, at ny sportsdirektør i givet fald pludselig har førsteprioritet.
Det tror jeg så ikke helt de er enige i og det er jeg heller ikke. Derudover er det jo altså ikke Gaarde der bestemmer hvor mange penge han har til rådighed.
1 2 3 Jimmy er en mur!

fish
Superliga
Superliga

Indlæg af fish » 14. aug 2015, 22:42

AaB 85 95 99 08 skrev:
white splash skrev:

Ret beset har det vel været din første prioritet i minimum et år? At klandre og nedgøre Gaardes ageren i transfer markedet. For ikke at købe hylde A spillere for de imaginære millioner han har fået stillet til rådighed af bestyrelsen.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 14. aug 2015, 22:46

MrBangDK skrev:Pålidelig kilde siger, at der præsenteres en center forsvar fra øvre 2. Bundesliga... Skulle ske på mandag og det bliver i klassisk "video med underskrift" på Facebook.. Bliver satme spændende!!!

Spænende! Jeg kender minimalt til tysk fodbold. Har du nogle bud om hvem det kunne være? (Udover nordmanden som er nævnt)
Et Hjerte - En Klub

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 14. aug 2015, 22:47

AaB 85 95 99 08 skrev:
white splash skrev:

Interessant!! Hvem vil du foreslå? Jeg tænker, du måske er ovre i noget med et comeback til Lynge Jakobsen?

Gamen

Indlæg af Gamen » 14. aug 2015, 22:53

Det kan også være Gaarde laver en fræk "Jönsson" og hiver skadede Zsolt Korcsmar ind fra Greuther Fürth. Erfaring fra norsk fodbold, og pt. korsbåndsskadet. Kan spille både centerforsvarer og højre back men sidder nok ude de næste 3-4 måneder minimum.

Låst