Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Jeg venter i spænding på ham der 2. BL spilleren, der skulle præsenteres i dag.
Noget random du fyrer af eller ??dyhrmaN skrev:Jeg venter i spænding på ham der 2. BL spilleren, der skulle præsenteres i dag.
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Hvis du læser lidt tilbage, så ser du at en pålidelig bruger forudser at det sker i dagduncan88 skrev:Noget random du fyrer af eller ??dyhrmaN skrev:Jeg venter i spænding på ham der 2. BL spilleren, der skulle præsenteres i dag.
Et Hjerte - En Klub
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Der var nogle på det HSV-hold, som gennempryglede os, jeg godt kunne se på AaBs hold.
Og som HSV spiller i Bundesligaen bliver de snart 2. bundesliga, så Gaarde må godt hente derfra også.
Og som HSV spiller i Bundesligaen bliver de snart 2. bundesliga, så Gaarde må godt hente derfra også.
- FlæskeFrank
Hvis folk vil panikke over Kent Nielsen der trækker spillere til Ooooense, så de den her video. Det starter et andet sted, men udvikler sig til en sand kærlighedserklæring til Rasmus Würtz, som værten på ingen måde ligger op til. Tror godt de kunne finde på at tilbyde ham boksen for at have en mand til at stabilisere holdet fra Eventyrøen.
http://www.dr.dk/sporten/fodbold/superl ... nt-nielsen
Kommer ikke til at ske, wurth er aAber i sin DNA. En spiller med klubbens DNA så meget i sjælen skifter ikk til en anden dansk klub!Eksil skrev:Hvis folk vil panikke over Kent Nielsen der trækker spillere til Ooooense, så de den her video. Det starter et andet sted, men udvikler sig til en sand kærlighedserklæring til Rasmus Würtz, som værten på ingen måde ligger op til. Tror godt de kunne finde på at tilbyde ham boksen for at have en mand til at stabilisere holdet fra Eventyrøen.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Troll. Men det være sagt, så har Brent en pointe. Ingen spiller er for fin til ikke at skifte, hvis tilbuddet er godt nok.Brent skrev:Kommer ikke til at ske, wurth er aAber i sin DNA. En spiller med klubbens DNA så meget i sjælen skifter ikk til en anden dansk klub!Eksil skrev:Hvis folk vil panikke over Kent Nielsen der trækker spillere til Ooooense, så de den her video. Det starter et andet sted, men udvikler sig til en sand kærlighedserklæring til Rasmus Würtz, som værten på ingen måde ligger op til. Tror godt de kunne finde på at tilbyde ham boksen for at have en mand til at stabilisere holdet fra Eventyrøen.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
FCK?dyhrmaN skrev:Troll. Men det være sagt, så har Brent en pointe. Ingen spiller er for fin til ikke at skifte, hvis tilbuddet er godt nok.Brent skrev:Kommer ikke til at ske, wurth er aAber i sin DNA. En spiller med klubbens DNA så meget i sjælen skifter ikk til en anden dansk klub!Eksil skrev:Hvis folk vil panikke over Kent Nielsen der trækker spillere til Ooooense, så de den her video. Det starter et andet sted, men udvikler sig til en sand kærlighedserklæring til Rasmus Würtz, som værten på ingen måde ligger op til. Tror godt de kunne finde på at tilbyde ham boksen for at have en mand til at stabilisere holdet fra Eventyrøen.
Et Hjerte - En Klub
Jeg ville nok ikke sidde og vente foran computeren hvis jeg var jer...Ham der Emil skrev:
Hvis du læser lidt tilbage, så ser du at en pålidelig bruger forudser at det sker i dag
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvis det jeg har hørt fra en kilde er sandt, så bliver det rimelig vildt.Hanga skrev:Jeg ville nok ikke sidde og vente foran computeren hvis jeg var jer...Ham der Emil skrev:
Hvis du læser lidt tilbage, så ser du at en pålidelig bruger forudser at det sker i dag
Er det en troll? Eller seriøst?Patmand skrev:Hvis det jeg har hørt fra en kilde er sandt, så bliver det rimelig vildt.Hanga skrev:Jeg ville nok ikke sidde og vente foran computeren hvis jeg var jer...Ham der Emil skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Har det fra hestens egen mund, eller vent....tror sgu det var Brentjonas386 skrev:Er det en troll? Eller seriøst?Patmand skrev:Hvis det jeg har hørt fra en kilde er sandt, så bliver det rimelig vildt.Hanga skrev:Jeg ville nok ikke sidde og vente foran computeren hvis jeg var jer...Ham der Emil skrev:
Hvorfor skulle en mand på RW alder som er anfører skifte til OB? og RW har tidligere vist at de sidste 10-20% af hans kunden og evner ligger i kærligheden til klubben... akkurat på samme måde som med Risgaard!!!Eksil skrev:Hvis folk vil panikke over Kent Nielsen der trækker spillere til Ooooense, så de den her video. Det starter et andet sted, men udvikler sig til en sand kærlighedserklæring til Rasmus Würtz, som værten på ingen måde ligger op til. Tror godt de kunne finde på at tilbyde ham boksen for at have en mand til at stabilisere holdet fra Eventyrøen.
Af samme grund de forlod klubben første gang. The love of green.hje1980 skrev:Hvorfor skulle en mand på RW alder som er anfører skifte til OB? og RW har tidligere vist at de sidste 10-20% af hans kunden og evner ligger i kærligheden til klubben... akkurat på samme måde som med Risgaard!!!Eksil skrev:Hvis folk vil panikke over Kent Nielsen der trækker spillere til Ooooense, så de den her video. Det starter et andet sted, men udvikler sig til en sand kærlighedserklæring til Rasmus Würtz, som værten på ingen måde ligger op til. Tror godt de kunne finde på at tilbyde ham boksen for at have en mand til at stabilisere holdet fra Eventyrøen.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Hvor er Thomsen salget.. Det er enten nu eller 0 kr
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Karantænen er udstået? Velkommen tilbageAllanPedersen skrev:Hvor er Thomsen salget.. Det er enten nu eller 0 kr
Gaarde har is i mavsen hvad angår salg af Thomsen. Mon ikke alligevel AaB kan få mere end 0 kr. i det næste transfervindue?
I øjeblikket venter vi på en præsentation af en ny spiller med bundesliga garn (ifølge Hr. Bang).
-
AllanPedersen
- Allstar

Man bliver banned for at sige Blåberg er noget der rimer på Kold Gajol... Men det var nok meget godt jeg var banned under fcm kampen... Ellers havde jeg kaldt ham meget værre... Ligesom andre gjorde...
P.s. Der er en stribe kloge brugere der skylder strandli en undskyldning
P.s. Der er en stribe kloge brugere der skylder strandli en undskyldning
-
AllanPedersen
- Allstar

I næste transfer vindue kan han sælges for 5.. MaksPatmand skrev:Karantænen er udstået? Velkommen tilbageAllanPedersen skrev:Hvor er Thomsen salget.. Det er enten nu eller 0 kr![]()
Gaarde har is i mavsen hvad angår salg af Thomsen. Mon ikke alligevel AaB kan få mere end 0 kr. i det næste transfervindue?
I øjeblikket venter vi på en præsentation af en ny spiller med bundesliga garn (ifølge Hr. Bang).
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg tror ikke selv på rygtet - så du skal nok ikke trykke F5 hele natten!Patmand skrev:Karantænen er udstået? Velkommen tilbageAllanPedersen skrev:Hvor er Thomsen salget.. Det er enten nu eller 0 kr![]()
Ska' vi hak'?
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Plejer du ikke at brokke dig, når AaB ikke sælger dyrt nok? Nu insisterer Gaarde på at sælge dyrt, og så er det heller ikke godt nok?AllanPedersen skrev:Hvor er Thomsen salget.. Det er enten nu eller 0 kr
Hair is not a right: it´s a privilege!