Er abildgaard ikke center?thomasjn skrev:Vi mangler ideelt set tre mand
- En konkurrent til Würtz og Risgård, skal være en der fylder noget derinde og kan tage over på sigt Blomqvst, Thomsen, Augu og Bust er bare ikke holdbre back-ups Thomsen og Blomqvist fylder for lidt og Augu har ikke niveau længere
- En gardering til midterforsvaret. Tanken om Blåbjerg i startopstillingen kan give mig mareridt
- En ekstra kant som er lidt længere fremme end Bruhn og Børsting Enes niveau svinger og han har skrøbelig og derdover har vi kun Thomen En kant der er god nok til at starte inde er derfor et must
Hvis Thomsen smutter bør vi endvidere hente endnu en kant. I angrebet har vi nok spillere og får vi en ekstra kant kan Ene også være et alterntiv.
Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Sandt, men han fylder for lidt dernde IMO. Würtz og Risgåd er aldrende og vi er brug for at have bare en spiller der gør vi ikke er på skideren når vi mangler en af dem eller gud forbyde det dem begge.AllanPedersen skrev:Er abildgaard ikke center?thomasjn skrev:Vi mangler ideelt set tre mand
- En konkurrent til Würtz og Risgård, skal være en der fylder noget derinde og kan tage over på sigt Blomqvst, Thomsen, Augu og Bust er bare ikke holdbre back-ups Thomsen og Blomqvist fylder for lidt og Augu har ikke niveau længere
- En gardering til midterforsvaret. Tanken om Blåbjerg i startopstillingen kan give mig mareridt
- En ekstra kant som er lidt længere fremme end Bruhn og Børsting Enes niveau svinger og han har skrøbelig og derdover har vi kun Thomen En kant der er god nok til at starte inde er derfor et must
Hvis Thomsen smutter bør vi endvidere hente endnu en kant. I angrebet har vi nok spillere og får vi en ekstra kant kan Ene også være et alterntiv.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Hvis du kan få øje på mere end to på den liste, som holder superliganiveau som angriber, er jeg sgu imponeret. Forhåbentligt er Gaarde sin opgave så meget voksen, at han erkender, at det er for tidligt med Pohl som backup for Spalvis/Jønsson.white splash skrev:Spalvis, Jönsson, Helenius, Ene og Pohl er ikke nok synes du??? Du bliver slemt skuffet, hvis du tror der kommer en angriber mere.AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, vi har taget hul på nogle vigtige døgn. Jeg håber ikke, Gaarde holder meget weekend. Han har allerede trukket den for længe, men der SKAL bare hentes en gardering både til midterforsvaret og til angrebet.
Fodbold skal ses med hjertet!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvilken type er Bust forresten? Kender intet til ham selv.thomasjn skrev:Sandt, men han fylder for lidt dernde IMO. Würtz og Risgåd er aldrende og vi er brug for at have bare en spiller der gør vi ikke er på skideren når vi mangler en af dem eller gud forbyde det dem begge.AllanPedersen skrev:Er abildgaard ikke center?thomasjn skrev:Vi mangler ideelt set tre mand
I forhold til Wurtz plads er jeg enig i at det ikke ser ud til vi har nogen erstatninger klar. Han er dog ogsaa en unik spillertype der baade er staerk taktisk, fysisk, paa bolden og i erobringsspillet, saa en nogenlunde backup eller erstatning er nok ikke helt billig. Vores bedste bud er derfor nok at finde en ung spiller, enten nedefra eller udefra der kan bygges op til den plads. Er det ikke den type spiller de bare spytter en masse ud af i vestafrika (Ghana, Nigeria, Elfenbenskysten, Senegal og Cameroun)? Maaske Per Westergaard skulle tage en lille ferietur dernede.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg kan få øje på 4 styk! Og et talent. Du finder ikke mange 3. Angribere i superligaen der er bedre end Helenius!AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis du kan få øje på mere end to på den liste, som holder superliganiveau som angriber, er jeg sgu imponeret. Forhåbentligt er Gaarde sin opgave så meget voksen, at han erkender, at det er for tidligt med Pohl som backup for Spalvis/Jønsson.white splash skrev:Spalvis, Jönsson, Helenius, Ene og Pohl er ikke nok synes du??? Du bliver slemt skuffet, hvis du tror der kommer en angriber mere.AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, vi har taget hul på nogle vigtige døgn. Jeg håber ikke, Gaarde holder meget weekend. Han har allerede trukket den for længe, men der SKAL bare hentes en gardering både til midterforsvaret og til angrebet.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Hvis du undrer dig over hvorfor folk har svært ved at tage dig seriøst, eller undrer dig over hvorfor folk synes du er en troll, så kan du bare læse det indlæg du har skrevet her igen, og igen, indtil du måske fanger det.AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis du kan få øje på mere end to på den liste, som holder superliganiveau som angriber, er jeg sgu imponeret. Forhåbentligt er Gaarde sin opgave så meget voksen, at han erkender, at det er for tidligt med Pohl som backup for Spalvis/Jønsson.white splash skrev:Spalvis, Jönsson, Helenius, Ene og Pohl er ikke nok synes du??? Du bliver slemt skuffet, hvis du tror der kommer en angriber mere.AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, vi har taget hul på nogle vigtige døgn. Jeg håber ikke, Gaarde holder meget weekend. Han har allerede trukket den for længe, men der SKAL bare hentes en gardering både til midterforsvaret og til angrebet.
Forventer du, sådan helt oprigtigt, at Gaarde lige nu sidder og kigger på emner til angrebet fordi vi er for tynde på den plads? Jeg er slet ikke uenig i at Helenius ikke har ramt niveau, men hvis man havde tænkt sig at købe en anden angriber havde man sgu da ikke hentet Helenius. Eller forventer du at man har skrevet under med Helenius med forventningen om at han skal være 4./5. valg?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Tak! Det andet der er simpelthen for håbløst et debatniveau. Jeg ved ikke om det er fordi nogle herinde spiller for meget manager, men de regner med at vi har råd til en trup på nærmest 40mand samtidig med at spillere ikke må have lov til at udvikle sig.jonas386 skrev:Hvis du undrer dig over hvorfor folk har svært ved at tage dig seriøst, eller undrer dig over hvorfor folk synes du er en troll, så kan du bare læse det indlæg du har skrevet her igen, og igen, indtil du måske fanger det.AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis du kan få øje på mere end to på den liste, som holder superliganiveau som angriber, er jeg sgu imponeret. Forhåbentligt er Gaarde sin opgave så meget voksen, at han erkender, at det er for tidligt med Pohl som backup for Spalvis/Jønsson.white splash skrev:Spalvis, Jönsson, Helenius, Ene og Pohl er ikke nok synes du??? Du bliver slemt skuffet, hvis du tror der kommer en angriber mere.AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, vi har taget hul på nogle vigtige døgn. Jeg håber ikke, Gaarde holder meget weekend. Han har allerede trukket den for længe, men der SKAL bare hentes en gardering både til midterforsvaret og til angrebet.
Forventer du, sådan helt oprigtigt, at Gaarde lige nu sidder og kigger på emner til angrebet fordi vi er for tynde på den plads? Jeg er slet ikke uenig i at Helenius ikke har ramt niveau, men hvis man havde tænkt sig at købe en anden angriber havde man sgu da ikke hentet Helenius. Eller forventer du at man har skrevet under med Helenius med forventningen om at han skal være 4./5. valg?
Jeg savner Winsnes
Lad ham nu være. Han er en troll eller i bedste fald har han et had til AaB og alt hvad de foretager sig på ledelesniveau.jonas386 skrev:Hvis du undrer dig over hvorfor folk har svært ved at tage dig seriøst, eller undrer dig over hvorfor folk synes du er en troll, så kan du bare læse det indlæg du har skrevet her igen, og igen, indtil du måske fanger det.AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis du kan få øje på mere end to på den liste, som holder superliganiveau som angriber, er jeg sgu imponeret. Forhåbentligt er Gaarde sin opgave så meget voksen, at han erkender, at det er for tidligt med Pohl som backup for Spalvis/Jønsson.white splash skrev:Spalvis, Jönsson, Helenius, Ene og Pohl er ikke nok synes du??? Du bliver slemt skuffet, hvis du tror der kommer en angriber mere.AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, vi har taget hul på nogle vigtige døgn. Jeg håber ikke, Gaarde holder meget weekend. Han har allerede trukket den for længe, men der SKAL bare hentes en gardering både til midterforsvaret og til angrebet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Ja, din pointe er netop problemet. Men har begået en fejl (og brugt en del penge på det, formentligt), og så bliver man for stædig til at handle objektivt ud fra, hvad der er bedst for AaB.jonas386 skrev:Hvis du undrer dig over hvorfor folk har svært ved at tage dig seriøst, eller undrer dig over hvorfor folk synes du er en troll, så kan du bare læse det indlæg du har skrevet her igen, og igen, indtil du måske fanger det.AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis du kan få øje på mere end to på den liste, som holder superliganiveau som angriber, er jeg sgu imponeret. Forhåbentligt er Gaarde sin opgave så meget voksen, at han erkender, at det er for tidligt med Pohl som backup for Spalvis/Jønsson.white splash skrev:Spalvis, Jönsson, Helenius, Ene og Pohl er ikke nok synes du??? Du bliver slemt skuffet, hvis du tror der kommer en angriber mere.AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, vi har taget hul på nogle vigtige døgn. Jeg håber ikke, Gaarde holder meget weekend. Han har allerede trukket den for længe, men der SKAL bare hentes en gardering både til midterforsvaret og til angrebet.
-
white splash
- Allstar

Du er sjovAaB 85 95 99 08 skrev:Ja, din pointe er netop problemet. Men har begået en fejl (og brugt en del penge på det, formentligt), og så bliver man for stædig til at handle objektivt ud fra, hvad der er bedst for AaB.jonas386 skrev:Hvis du undrer dig over hvorfor folk har svært ved at tage dig seriøst, eller undrer dig over hvorfor folk synes du er en troll, så kan du bare læse det indlæg du har skrevet her igen, og igen, indtil du måske fanger det.AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis du kan få øje på mere end to på den liste, som holder superliganiveau som angriber, er jeg sgu imponeret. Forhåbentligt er Gaarde sin opgave så meget voksen, at han erkender, at det er for tidligt med Pohl som backup for Spalvis/Jønsson.white splash skrev:Spalvis, Jönsson, Helenius, Ene og Pohl er ikke nok synes du??? Du bliver slemt skuffet, hvis du tror der kommer en angriber mere.AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, vi har taget hul på nogle vigtige døgn. Jeg håber ikke, Gaarde holder meget weekend. Han har allerede trukket den for længe, men der SKAL bare hentes en gardering både til midterforsvaret og til angrebet.
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Bjørn Paulsen er blevet nævnt flere gange herinde som et emne til den centrale midtbane. Ifølge Bold.dk er han måske på vej til Esbjerg, Haderslev skulle angiveligt kræve 4 millioner kroner for Paulsen
Det var vel til midterforsvaret? Paulsen spiller meget Islandsk, med masser af fysik og meget lidt finesse. Jeg har svært ved at se ham som en opgradering over Kasper Pedersen, der endda som spillertype passer godt sammen med KEP.frederikshavneren skrev:Bjørn Paulsen er blevet nævnt flere gange herinde som et emne til den centrale midtbane. Ifølge Bold.dk er han måske på vej til Esbjerg, Haderslev skulle angiveligt kræve 4 millioner kroner for Paulsen
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Alt alt for dyrt i forhold til evnerne paa bolden. Han kunne med noed og naeppe gaa som central forsvarsspiller hos os, men slet ikke til de penge. Ikke at han noedvendigvis er en daarlig fodboldspiller som saadan, han passer bare ikke ind hos os.frederikshavneren skrev:Bjørn Paulsen er blevet nævnt flere gange herinde som et emne til den centrale midtbane. Ifølge Bold.dk er han måske på vej til Esbjerg, Haderslev skulle angiveligt kræve 4 millioner kroner for Paulsen
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Det er muligt (omend det er en mærkelig, halvdum bemærkning). Det, der til gengæld ikke er sjovt, er, at vi slet ikke har noget at skyde med fra bænken til angrebet en kamp som i dag, hvor vi kommer hurtigt bagud, og de forreste ikke helt kan få det til at fungere.white splash skrev:Du er sjovAaB 85 95 99 08 skrev:Ja, din pointe er netop problemet. Men har begået en fejl (og brugt en del penge på det, formentligt), og så bliver man for stædig til at handle objektivt ud fra, hvad der er bedst for AaB.jonas386 skrev:Hvis du undrer dig over hvorfor folk har svært ved at tage dig seriøst, eller undrer dig over hvorfor folk synes du er en troll, så kan du bare læse det indlæg du har skrevet her igen, og igen, indtil du måske fanger det.AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis du kan få øje på mere end to på den liste, som holder superliganiveau som angriber, er jeg sgu imponeret. Forhåbentligt er Gaarde sin opgave så meget voksen, at han erkender, at det er for tidligt med Pohl som backup for Spalvis/Jønsson.white splash skrev:Spalvis, Jönsson, Helenius, Ene og Pohl er ikke nok synes du??? Du bliver slemt skuffet, hvis du tror der kommer en angriber mere.AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, vi har taget hul på nogle vigtige døgn. Jeg håber ikke, Gaarde holder meget weekend. Han har allerede trukket den for længe, men der SKAL bare hentes en gardering både til midterforsvaret og til angrebet.
Der SKAL bare hentes en angriber, hvis ikke det her vindue skal kaldes en farce.
AaB 85 95 99 08 skrev: Der SKAL bare hentes en angriber, hvis ikke det her vindue skal kaldes en farce.
Så kan du lige så godt blive skuffet på forhånd. Vil godt love, at AaB ikke henter en angriber mere.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Det er nok overvejende sandsynligt, at du har ret. Det er bare ærgerligt, at dumstædighed skal ødelægge endnu en sæson. Efter kampen i dag står det da endnu mere lydende klart, at vi mangler en angriber til at aflaste Spalvis og Jønsson. Helenius kommer ikke til at score fast i superligaen.Eksil skrev:AaB 85 95 99 08 skrev: Der SKAL bare hentes en angriber, hvis ikke det her vindue skal kaldes en farce.
Så kan du lige så godt blive skuffet på forhånd. Vil godt love, at AaB ikke henter en angriber mere.
-
white splash
- Allstar

Hvor meget tror du en 3. angriber der scorer fast koster?AaB 85 95 99 08 skrev:Det er nok overvejende sandsynligt, at du har ret. Det er bare ærgerligt, at dumstædighed skal ødelægge endnu en sæson. Efter kampen i dag står det da endnu mere lydende klart, at vi mangler en angriber til at aflaste Spalvis og Jønsson. Helenius kommer ikke til at score fast i superligaen.Eksil skrev:AaB 85 95 99 08 skrev: Der SKAL bare hentes en angriber, hvis ikke det her vindue skal kaldes en farce.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Det er ikke i angrebet der mangler, selvom jeg godt ved, at det er her du har stirret dig blind. Der mangler spillere der kan hjælpe på kanterne eller i midten, især hvis vi skal dominere bolden.AaB 85 95 99 08 skrev:Det er nok overvejende sandsynligt, at du har ret. Det er bare ærgerligt, at dumstædighed skal ødelægge endnu en sæson. Efter kampen i dag står det da endnu mere lydende klart, at vi mangler en angriber til at aflaste Spalvis og Jønsson. Helenius kommer ikke til at score fast i superligaen.Eksil skrev:AaB 85 95 99 08 skrev: Der SKAL bare hentes en angriber, hvis ikke det her vindue skal kaldes en farce.
Vi mangler en spiller, der kan åbne de hold, der står med tætte kæder. Risgård kan nogle gange, men vi mangler desperat en kanttype, der kan vandre ind i banen, der kan udfordre med teknik og speed, og som er stærk i 1-2 spillet. Den type koster desværre kassen, skal findes et obskurt sted eller skal være gået i stå.
Det har man så prøvet på med Bassogog, men det er et sats. Jeg tvivler på, vi henter mere, medmindre Thomsen af uransagelige årsager skulle blive solgt.
Det har man så prøvet på med Bassogog, men det er et sats. Jeg tvivler på, vi henter mere, medmindre Thomsen af uransagelige årsager skulle blive solgt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
white splash
- Allstar

Hvis Helenius spillede back, var det der vi skulle have forstærkning. Ved ikke om Helenius har stjålet telefon nummerets gymnasie kæreste eller sådan noget...Eksil skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Det er nok overvejende sandsynligt, at du har ret. Det er bare ærgerligt, at dumstædighed skal ødelægge endnu en sæson. Efter kampen i dag står det da endnu mere lydende klart, at vi mangler en angriber til at aflaste Spalvis og Jønsson. Helenius kommer ikke til at score fast i superligaen.Eksil skrev:AaB 85 95 99 08 skrev: Der SKAL bare hentes en angriber, hvis ikke det her vindue skal kaldes en farce.
Det er ikke i angrebet der mangler, selvom jeg godt ved, at det er her du har stirret dig blind. Der mangler spillere der kan hjælpe på kanterne eller i midten, især hvis vi skal dominere bolden.
1 2 3 Jimmy er en mur!