Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. sep 2015, 13:18

Duncan slipper lidt let også, gør han ikke? Jeg synes i hvert fald det er forbavsende at hans teknik åbenbart er så påfaldende elendig pludselig, at han ikke kan få bolden uden om en FCN spiller som står 5-6 meter væk.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 1. okt 2015, 22:12

Spændende om FCM kan holde Brugge fra fadet i
2. halvleg. Man kan mene hvad man vil om FCM, men respekt for det de hidtil har vist i EL.

Edit: Så kom FCM tilmed foran.
Vi klarede os rigtig godt i EL sidste sæson, men fik også nogle gevaldige tæv på udebane. FCM derimod virker bedre rustet til de svære udekampe da de har en bedre organisation og er fysisk langt stærkere

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 1. okt 2015, 22:33

0-2. Europas dødboldkonger slår til igen.

Brugge holder ikke sidste sæsons niveau, men det er et imponerende flot resultat FCM er ved at hente. Med en sejr er FCM godt på vej til at gå videre fra gruppen.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 1. okt 2015, 22:33

Hatten af for FCM flot flot flot :thumbsup:
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 1. okt 2015, 22:34

Fuck FCM håber de går konkurs.Plastiklort
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 1. okt 2015, 22:38

3-0 fuck hvor nize for dansk fodbold, er virkelig stolt over at være jyde, i aften er vi alle FCM fans! :aabfan: :aabfan: :danmarkfan:

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 1. okt 2015, 22:39

Brent skrev:Hatten af for FCM flot flot flot :thumbsup:
Dødbolde til FCM svarer næsten til straffespark. Hold da op hvor de er giftige.

Imponerende af FCM, men det er også meget tydeligt at Brugge mangler Vazquez og Refealov. De slider også i den belgiske liga.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 1. okt 2015, 22:41

Brent skrev:3-0 fuck hvor nize for dansk fodbold, er virkelig stolt over at være jyde, i aften er vi alle FCM fans! :aabfan: :aabfan: :danmarkfan:
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Gamen

Indlæg af Gamen » 1. okt 2015, 22:59

FCM har nu mødt 2 hold i krise, og fået 6 point - flot, men heller ikke meget mere end det.

Den næste Midtjylland-klovn der skriver "Danmarks europæiske stolthed" får sådan en på lampen!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 1. okt 2015, 23:01

frederikshavneren skrev:
Brent skrev:Hatten af for FCM flot flot flot :thumbsup:
Dødbolde til FCM svarer næsten til straffespark. Hold da op hvor de er giftige.

Imponerende af FCM, men det er også meget tydeligt at Brugge mangler Vazquez og Refealov. De slider også i den belgiske liga.
Jeg er sikker på hypercube allerede er i færd med at sælge ideen om en 12-holds liga til Belgierne efter deres elendige europæiske sæson hidtil
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 1. okt 2015, 23:18

Gamen skrev:FCM har nu mødt 2 hold i krise, og fået 6 point - flot, men heller ikke meget mere end det.

Den næste Midtjylland-klovn der skriver "Danmarks europæiske stolthed" får sådan en på lampen!
Stop dig selv, det er sgu da nogle megaflotte resultater, det er helt vildt flot det de har præsteret, det kan være mega stolte og det kan vi os som jyder :danmarkfan:

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 2. okt 2015, 00:10

Brent skrev:3-0 fuck hvor nize for dansk fodbold, er virkelig stolt over at være jyde, i aften er vi alle FCM fans! :aabfan: :aabfan: :danmarkfan:
Stop dig selv.

Iøvrigt ufatteligt, at Brügge ikke får straffespark i første halvleg. Meget kampafgørende.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen

Indlæg af white splash » 2. okt 2015, 00:51

Brent skrev:
Gamen skrev:FCM har nu mødt 2 hold i krise, og fået 6 point - flot, men heller ikke meget mere end det.

Stop dig selv, det er sgu da nogle megaflotte resultater, det er helt vildt flot det de har præsteret, det kan være mega stolte og det kan vi os som jyder :danmarkfan:
Flot resultat, ja!! Er det noget vi som ikke FCM fans kan Være stolte af? NEJ!!
1 2 3 Jimmy er en mur!

Fantomas
Junior
Junior
Geografisk sted: 8000

Indlæg af Fantomas » 2. okt 2015, 03:21

Hvor lidt jeg end kan lide FCM, så gjorde de det rigtig godt i aften, og det er jeg sgu ikke for stor til at anerkende.

Da jeg i sommeren 2014 luftede min AaB-trøje i tide og utide oplevede jeg en masse positive tilkendegivelser og lykønskninger her i Århus. En fyr sagde tillykke og stak klør fem frem, da vi passerede hinanden; et par piger i en bil, der passerede mig, dyttede og hang ud af vinduet og råbte tillykke, adskillige ekspedienter i butikker ønskede mig tillykke; flere sagde "tillykke" og "flot", når vi passerede hinanden på gaden.

Jeg er helt med på, at fankultur også handler om strid, men min identitet er sgu ikke knyttet så stramt til AaB, at jeg ikke kan glæde mig, når det går andre danske hold godt i Europa, og de henter point til os. Og på søndag hader jeg igen FCM inderligt.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 2. okt 2015, 07:24

Jeg hader også FCM men må sgu sig at jeg knuselskede dem i går hvor de på flotteste vis tog hævn på vore og de andre DK holds vejne

white splash
Allstar
Allstar

Indlæg af white splash » 2. okt 2015, 07:45

Brent skrev:Jeg hader også FCM men må sgu sig at jeg knuselskede dem i går hvor de på flotteste vis tog hævn på vore og de andre DK holds vejne
Ja hold da op hvor du hader dem...
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 2. okt 2015, 08:56

Jeg får kvalme af FCM og kommer aldrig til at glædes over deres købte succes. I øvrigt er det jo ikke et dansk hold. De er engelsk ejet og styret. Der var vel kun 3-4 danske spillere på banen i går, og den andel bliver jo kun mindre fremover.

Venter bare på, at Benham finder en bedre investering, og bønderne styrter ned i flammer.

white splash
Allstar
Allstar

Re:

Indlæg af white splash » 2. okt 2015, 10:27

budo skrev:Jeg får kvalme af FCM og kommer aldrig til at glædes over deres købte succes. I øvrigt er det jo ikke et dansk hold. De er engelsk ejet og styret. Der var vel kun 3-4 danske spillere på banen i går, og den andel bliver jo kun mindre fremover.

Venter bare på, at Benham finder en bedre investering, og bønderne styrter ned i flammer.
Ahr... De havde nu 7 danske spillere i startopstillingen... ☺
1 2 3 Jimmy er en mur!

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 2. okt 2015, 10:38

Europæisk fodbold er et nulsumsspil. Når andre klubber vinder får de penge, bedre rangering, mulighed for at trække andre spillere til osv. Derfor vil jeg ikke holde med andre klubber, om det er FCM eller Døllefjelde Musse. Så er det nogle koeficient point på spil, men hvis de andre klubber bliver stærkere nationalt, så bliver de ekstra pladser jo også sværere at tage. Ideen med at vi skal holde med alle hold der spiller Europæsik er forfejlet.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 2. okt 2015, 10:57

Fantomas skrev:Hvor lidt jeg end kan lide FCM, så gjorde de det rigtig godt i aften, og det er jeg sgu ikke for stor til at anerkende.

Da jeg i sommeren 2014 luftede min AaB-trøje i tide og utide oplevede jeg en masse positive tilkendegivelser og lykønskninger her i Århus. En fyr sagde tillykke og stak klør fem frem, da vi passerede hinanden; et par piger i en bil, der passerede mig, dyttede og hang ud af vinduet og råbte tillykke, adskillige ekspedienter i butikker ønskede mig tillykke; flere sagde "tillykke" og "flot", når vi passerede hinanden på gaden.

Jeg er helt med på, at fankultur også handler om strid, men min identitet er sgu ikke knyttet så stramt til AaB, at jeg ikke kan glæde mig, når det går andre danske hold godt i Europa, og de henter point til os. Og på søndag hader jeg igen FCM inderligt.
Selvfølgelig ønsker GF'er os tillykke, vi er en fodboldklub. Det er på ingen måde tilfældet med FC Plastic.

Besvar