Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 2. okt 2015, 11:21

Eksil skrev:Europæisk fodbold er et nulsumsspil. Når andre klubber vinder får de penge, bedre rangering, mulighed for at trække andre spillere til osv. Derfor vil jeg ikke holde med andre klubber, om det er FCM eller Døllefjelde Musse. Så er det nogle koeficient point på spil, men hvis de andre klubber bliver stærkere nationalt, så bliver de ekstra pladser jo også sværere at tage. Ideen med at vi skal holde med alle hold der spiller Europæsik er forfejlet.
Har det svært med andre danske hold i Europa. Jeg håber inderligt, at de fejler i sidste kvalrunde, så kan de vinde en masse gode point inden pengene. Og så få skuffelsen på dørtrinet, når døren lukkes i lige foran snuden på dem.

Når de først er i gruppespillet, så må de gerne få point. Bare ikke sejre på udebane mod f.eks. Barcelona eller andet der kan blive legendarisk. Hvor mange år skal vi fortsat høre om Miraklet i Madrid og OB ?

Om de så må gå videre fra puljen ? Det er lidt ambivalent, det er en milepæl, men så mange danske hold har prøvet det, så det er ikke hjerteblod om de ryger ud inden. Og første runde efter jul er typisk mod en forholdsvis uinteressant modstander, så misundelsen ligger på et meget lille sted.
- FlæskeFrank

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 18. okt 2015, 19:59

Det stikker da helt af i FCM for tiden. Flere af trænerne har valgt at ville stoppe, hvilket i sig selv ikke er så unaturligt efter en træner forlader klubben. Men nu vælger man så at gå offentlig med en gedigen sviner af Glen Riddersholm, foretaget af Rasmus Ankersen i rollen som bestyrelsesformand.

Et par guldkorn:
Det har været dybt skuffende at opleve, hvor lidt format, Glen har håndteret perioden efter sin opsigelse med. At bruge enhver lejlighed til at udtale sig som ekspert om FCM, at dukke op på træningsanlægget dagen før klubbens første Champions League-kamp og forsøge at få billetter til logen på stadion få uger efter sin opsigelse er ikke bare respektløst over for klubben, men også decideret ukollegialt over for Jess Thorup, fortæller Ankersen.
Når jeg taler med medarbejderne, om de artikler i medierne om kaos i klubben, er der efterhånden ingen, der tvivler på, hvor det kommer fra. Det efterlader os med en oplevelse af, at Glen over de seneste fire måneder har forsøgt at gøre sin kamp til alles kamp ved at skabe et billede af en klub i kaos på grund af mangelfuld ledelse. Det har været usmageligt at opleve de personlige angreb i medierne, som i baggrunden er orkestreret af vores tidligere træner. At beskylde Claus, der i alle aspekter ofrer sig for klubben, for at holde ferie hele tiden, er langt under lavmålet, lyder det altså fra Rasmus Ankersen.
Det er altså voldsomme ting der bliver sagt her, og er jo direkte noget der skader Riddersholms karriere som fodboldtræner. Og det har naturligvis fået Riddersholm til at åbne munden, dog indtil videre mest generelle ting om at der er folk i klubben der ikke er kommet videre.

Men nu er der åbenbart et interview lavet med Riddersholm, der skal rulle i aften i Onside, og efterfølgende er Rasmus Ankersen inviteret til at kommentere på det. Det er ret vildt hvordan man gerne vil lufte sit dirty laundry for åben skærm. Og interessant hvordan Riddersholm ikke længere har helgen-status på Heden, nu hvor han ikke længere udelukkende hylder klubben/kulten og dens unikke DNA.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 18. okt 2015, 20:05

Elsker hvordan Ankersen snakker om manglende format i samme ombæring som at lave decideret karaktermord på en tidligere ansat.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 18. okt 2015, 20:16

jonas386 skrev:Elsker hvordan Ankersen snakker om manglende format i samme ombæring som at lave decideret karaktermord på en tidligere ansat.
Det er Herning som vi kender dem.

Også fedt at Glenn stiller op til eksklusivt interview i onside i aften, samme dag som aviserne kører det ene citat efter det andet om hvordan han ikke vil puste mere til historien og at han er kommet videre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 18. okt 2015, 20:54

Det vilde er at de alle sammen har ret - der er ingen af dem der har noget format...
Med venlig Hilsen
--
Robert

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 18. okt 2015, 21:12

Pastorius skrev:Det vilde er at de alle sammen har ret - der er ingen af dem der har noget format...
Det er meget muligt, men et eller andet gør de jo rigtigt. Besejrer Southampton, Legia W og Brugge. I modsætning til AaB som aldrig har formået at udnytte momentum så ser det ud til at FCM evner det.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 18. okt 2015, 21:15

frederikshavneren skrev:
Pastorius skrev:Det vilde er at de alle sammen har ret - der er ingen af dem der har noget format...
Det er meget muligt, men et eller andet gør de jo rigtigt. Besejrer Southampton, Legia W og Brugge. I modsætning til AaB som aldrig har formået at udnytte momentum så ser det ud til at FCM evner det.
Du syntes ikke at vi har besejret klubber på niveau og over dem der???
1 2 3 Jimmy er en mur!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 18. okt 2015, 21:42

white splash skrev:
frederikshavneren skrev:
Jo vi har opnået flotte europæiske resultater, men de tørre facts viser også at AaB har præsteret de dårligste titelforsvar siden Herfølge. FCM derimod har haft førstepladsen i Superligaen i ca. 63 ud af de seneste 70 runder, det vidner da om at de er et etableret tophold. I denne sæson kombinerer de tilmed europæisk succes med fortsat succes i Superligaen, det er en disciplin vi aldrig har mestret.
Uro eller ej så har de altså resultaterne.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 18. okt 2015, 21:46

Det er også for dårligt at AaB ikke har fundet en eller anden udenlandsk rigmand der ville smide millioner efter foretagendet da vi var på randen af konkurs.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 18. okt 2015, 22:58

frederikshavneren skrev:
white splash skrev:
frederikshavneren skrev:
Jo vi har opnået flotte europæiske resultater, men de tørre facts viser også at AaB har præsteret de dårligste titelforsvar siden Herfølge. FCM derimod har haft førstepladsen i Superligaen i ca. 63 ud af de seneste 70 runder, det vidner da om at de er et etableret tophold. I denne sæson kombinerer de tilmed europæisk succes med fortsat succes i Superligaen, det er en disciplin vi aldrig har mestret.
Hvad har det dog noget som helst at gøre med om de har format eller ej? Man kan jo godt have sportslig succes, og samtidig ikke have noget format? Der var intet i det jeg, eller Pastorious skrev, der havde at gøre med de sportslige præstationer hos FCM? Underlig respons du kommer med.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 18. okt 2015, 23:07

frederikshavneren skrev:
Resultaterne alene gør det ikke. Jeg har ingen som helst respekt for det de har opnået.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 18. okt 2015, 23:45

frederikshavneren skrev:
white splash skrev:
frederikshavneren skrev:
Jeg er ret sikker på, at FCMs position lige nu er på lånt tid. Ankersen og Benham kører tydeligvis deres eget løb dernede og er ved at smadre klubbens fundament. Den dag Benham ikke gide betale festen mere (og det er jeg sikker på kommer inden for et par år) så er de alvorligt på skideren. Grunden til AaB kunne være helt på røven uden penge og næsten rykke ned for tre år efter at vinde guld skyldes én ting. At der er stærkt sportsligt fundament i AaB, som klubben hviler på og derfor kunne klubben overleve og sadle om. Når Benham er væk vil store dele af den sportslige sektor, som var fundamentet i FCM væk og så bliver det umuligt at holde kadancen og tilværelsen bliver i det hele taget nok ret svær da man har ændret sig til noget man ikke længere har penge til at være.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 19. okt 2015, 07:37

Jeg hader godt nok FCM, men i denne sag syntes jeg det virker tydeligt at det er Glen - jeg vil snyde for at vinde - Riddersholm, der er fuld at løgn. En kæmpe narcisist med et ekstremt skrøbeligt ego, der ikke kan tåle ikke at være i centrum. Jeg køber fuldstændig historien om at Glen er så forsmået at han måneder efter han tabte magtkampen med Steinlein, ikke kan klare at klubben ikke faldt fra hinanden efter han forsvandt. Han har helt sikkert i sit hoved være 100% overbevist om at FCM's success udelukkende var hans skyld, og at de ville krakelere når han var væk. Når det så går godt, ja, måske endnu bedre for FCM efter han er væk, så bliver han som det skrøbelige lille barn han er, nødt til at ødelægge det for de andre.

Selvom Glen er den skyldige her, håber jeg naturligvis alligevel at alt denne postyr kan skade på Glen og FCM. Det er sgu god underholdning.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 19. okt 2015, 10:46

Buzz Killington skrev:Jeg hader godt nok FCM, men i denne sag syntes jeg det virker tydeligt at det er Glen - jeg vil snyde for at vinde - Riddersholm, der er fuld at løgn. En kæmpe narcisist med et ekstremt skrøbeligt ego, der ikke kan tåle ikke at være i centrum. Jeg køber fuldstændig historien om at Glen er så forsmået at han måneder efter han tabte magtkampen med Steinlein, ikke kan klare at klubben ikke faldt fra hinanden efter han forsvandt. Han har helt sikkert i sit hoved være 100% overbevist om at FCM's success udelukkende var hans skyld, og at de ville krakelere når han var væk. Når det så går godt, ja, måske endnu bedre for FCM efter han er væk, så bliver han som det skrøbelige lille barn han er, nødt til at ødelægge det for de andre.

Selvom Glen er den skyldige her, håber jeg naturligvis alligevel at alt denne postyr kan skade på Glen og FCM. Det er sgu god underholdning.
Om det er Disco-Glen der er the bad guy eller ej, så fatter jeg ikke klubben (hvad der så igen ikke er noget nyt i). De har endelig succes i Europa og har samtidig evnet at fastholde deres position som tophold i ligaen og har sågar den eneste spillere der har scoret på landsholdet i 22 måneder. Med andre ord: FCM har effektivt lukket ned for larmen omkring trænerskiftet og endelig skabt ro på bagsmækken. Alligevel går de så ud og hælder benzin på gløderne, så samtlige medier atter drejer fokusset væk fra det sportslige og tilbage til trænerskiftet og den interne uro og negative vinkel på klubben og hvem der har gjort og sagt hvad. En skyttgravskrig som næppe finder en vinder og vis udfald beror på sympati. Hvad jeg ikke nødvendigvis tror er til FCM's fordel. Hvorfor ikke bare give spillerne, Thorup og klubben ro, og lade de samme medier skrive spalte op og ned om det flotte efterår de står midt i, alt i mens Glen visne i glemslen? Bedre respons er det vel vanskelig at komme med oven på sin eks. træners dramatiske afgang. Nu er spotlightet atter rettet mod Glen, hans ydmyg karakter, værdisæt og han bare...bare vil klubben, de frivillige og fans alt det bedste.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 19. okt 2015, 15:14

NIN skrev:
Buzz Killington skrev:Jeg hader godt nok FCM, men i denne sag syntes jeg det virker tydeligt at det er Glen - jeg vil snyde for at vinde - Riddersholm, der er fuld at løgn. En kæmpe narcisist med et ekstremt skrøbeligt ego, der ikke kan tåle ikke at være i centrum. Jeg køber fuldstændig historien om at Glen er så forsmået at han måneder efter han tabte magtkampen med Steinlein, ikke kan klare at klubben ikke faldt fra hinanden efter han forsvandt. Han har helt sikkert i sit hoved være 100% overbevist om at FCM's success udelukkende var hans skyld, og at de ville krakelere når han var væk. Når det så går godt, ja, måske endnu bedre for FCM efter han er væk, så bliver han som det skrøbelige lille barn han er, nødt til at ødelægge det for de andre.

Om det er Disco-Glen der er the bad guy eller ej, så fatter jeg ikke klubben (hvad der så igen ikke er noget nyt i). De har endelig succes i Europa og har samtidig evnet at fastholde deres position som tophold i ligaen og har sågar den eneste spillere der har scoret på landsholdet i 22 måneder. Med andre ord: FCM har effektivt lukket ned for larmen omkring trænerskiftet og endelig skabt ro på bagsmækken. Alligevel går de så ud og hælder benzin på gløderne, så samtlige medier atter drejer fokusset væk fra det sportslige og tilbage til trænerskiftet og den interne uro og negative vinkel på klubben og hvem der har gjort og sagt hvad. En skyttgravskrig som næppe finder en vinder og vis udfald beror på sympati. Hvad jeg ikke nødvendigvis tror er til FCM's fordel. Hvorfor ikke bare give spillerne, Thorup og klubben ro, og lade de samme medier skrive spalte op og ned om det flotte efterår de står midt i, alt i mens Glen visne i glemslen? Bedre respons er det vel vanskelig at komme med oven på sin eks. træners dramatiske afgang. Nu er spotlightet atter rettet mod Glen, hans ydmyg karakter, værdisæt og han bare...bare vil klubben, de frivillige og fans alt det bedste.

Ja, en modbrand kan være fornuftig hvis ilden er ved at løbe løbsk, men det er nok ikke skide smart at starte når gløderne er ved at gå ud af sig selv (for nu at beholde bransslukningsmetaforen). Hvis man laver en google-søgning over de sidste to måneder indtil de sidste par dage, er der nærmest intet negativt overhovedet på nyhedsfronten, ja. faktisk kun stor positiv fokus på deres fodboldpræstationer. Selv det at en målmandstræner sagde op har så vidt jeg kan se intet negativt ført med sig. Så timingen er godt nok mærkelig. Så det er da ret idiotisk at Ankerlein begynder at råbe op, specielt når han ikke har andet end indicier og så et par ligegyldige historier om at Glen vist nok har set en fodboldkamp eller to. Who gives a flying f... Jeg er ikke i tvivl om at Glen er en forsmået tosse i denne situation, men hvis der ikke er et eller andet ekstremt kontroversielt under opsejling, som medierne ikke har fået nys om endnu som man forsøger at komme i forkøbet ved at undergrave Glen's troværdighed (som vel ikke var specielt stærk til at begynde med), så forstår jeg ikke hvorfor man bringer sig selv i så negativt et fokus. Hvis man ikke vidste bedre, ville man jo være lovligt undskyldt i at tro der faktisk var et eller andet kaos i klubben siden man er så opsatte på at køre damage control.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

FCM
Landshold
Landshold

Indlæg af FCM » 19. okt 2015, 15:57

Buzz Killington skrev:Hvis man laver en google-søgning over de sidste to måneder indtil de sidste par dage, er der nærmest intet negativt overhovedet på nyhedsfronten, ja. faktisk kun stor positiv fokus på deres fodboldpræstationer. Selv det at en målmandstræner sagde op har så vidt jeg kan se intet negativt ført med sig. Så timingen er godt nok mærkelig.
Nu giver en Google-søgning jo ikke svaret på alt ;-)

Netop med baggrund i målmandstrænerens opsigelse lavede formiddagspressen et karaktermord på Steinlein baseret på anonyme kilder:
"Ifølge BTs oplysninger bunder Henrik Ipsens opsigelse således i samme mønster som Glen Riddersholms og Lars Friis’. En grundlæggende utilfredshed med ledelsen og i særdeleshed sportsdirektør Claus Steinlein. Utilfredsheden går på dårlig, forvirrende og mangelfuld ledelse, ublu personlige krav til medarbejderne og en sportsdirektør, der kort og godt arbejder for lidt og ferierer for meget."
http://www.bt.dk/superligaen/midt-i-kae ... nds-mestre

Og når man som journalist godt ved, at anonyme kilder ikke ligefrem er det bedste at anvende, så kan man altid skrive en blog/kommentar, hvor man kan sætte alle journalistiske principper ud af kraft: http://www.bt.dk/blogs/lavinen-ruller

Jeg har også set andre undre sig over timingen i udmeldingen fra Ankersen, men for mig at se, er det da ret logisk, at en bestyrelsesformand bliver nødt til at reagere, når der bliver begået karaktermord på en nøglemedarbejder ud fra anonyme kilder.

Så kan vi godt blive enige om, at formen er meget bombastisk og det ikke ligefrem er kønt. Men i det mindste står Ankersen på mål for sit karaktermord på Glen, hvilket ikke kan siges om de kilder der anonymt sviner Steinlein. Man må gå ud fra, at man fra FCMs side er 100% sikker på, at det er Glen, der i en eller anden grad står bag de negative historier om Steinlein. Det vil hverken Glen eller journalisterne naturligvis indrømme, og så ender man i en omgang uskøn påstand-mod-påstand.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af NIN » 19. okt 2015, 16:28

FCM skrev:
Buzz Killington skrev:Hvis man laver en google-søgning over de sidste to måneder indtil de sidste par dage, er der nærmest intet negativt overhovedet på nyhedsfronten, ja. faktisk kun stor positiv fokus på deres fodboldpræstationer. Selv det at en målmandstræner sagde op har så vidt jeg kan se intet negativt ført med sig. Så timingen er godt nok mærkelig.

Netop med baggrund i målmandstrænerens opsigelse lavede formiddagspressen et karaktermord på Steinlein baseret på anonyme kilder:
"Ifølge BTs oplysninger bunder Henrik Ipsens opsigelse således i samme mønster som Glen Riddersholms og Lars Friis’. En grundlæggende utilfredshed med ledelsen og i særdeleshed sportsdirektør Claus Steinlein. Utilfredsheden går på dårlig, forvirrende og mangelfuld ledelse, ublu personlige krav til medarbejderne og en sportsdirektør, der kort og godt arbejder for lidt og ferierer for meget."

Og når man som journalist godt ved, at anonyme kilder ikke ligefrem er det bedste at anvende, så kan man altid skrive en blog/kommentar, hvor man kan sætte alle journalistiske principper ud af kraft: http://www.bt.dk/blogs/lavinen-ruller

Jeg har også set andre undre sig over timingen i udmeldingen fra Ankersen, men for mig at se, er det da ret logisk, at en bestyrelsesformand bliver nødt til at reagere, når der bliver begået karaktermord på en nøglemedarbejder ud fra anonyme kilder.

Så kan vi godt blive enige om, at formen er meget bombastisk og det ikke ligefrem er kønt. Men i det mindste står Ankersen på mål for sit karaktermord på Glen, hvilket ikke kan siges om de kilder der anonymt sviner Steinlein. Man må gå ud fra, at man fra FCMs side er 100% sikker på, at det er Glen, der i en eller anden grad står bag de negative historier om Steinlein. Det vil hverken Glen eller journalisterne naturligvis indrømme, og så ender man i en omgang uskøn påstand-mod-påstand.
Som du selv ender med at pointere FCM, så er facit en uskøn omgang mudderkastning som FCM har mindst ud af som klub og brand. Ikke mindst i den situation I befinder jer I pt. hvor solen skinner 24/7 selv her i oktober måned. I har så mange positive aspekter at fokusere på og ved indercirklen i klubben hvordan tingene hænger sammen, så kan det da gøre fuldstændig lige meget om en målmandstræner som ingen uden for klubben kender eller har hørt om siger op og Glen evt. pisser lidt op ad den ene stadion stolpe. FCM har alle trumferne på hånden og opnår absolut intet ved et angreb på Riddersholm med så dårlig en timing at selv Custer ville tænke sig om to gange. Måske står Ankersen på mål, men det er et selvmål.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 19. okt 2015, 16:44

FCM skrev:

Google er her en målestok for hvor meget negativ omtale FCM har fået. At man netop skal grave dybere for at finde negativ omtale underbygger kun min påstand om at der ikke var grundlag for så kontant en reaktion fra Ankersen. Den nyhed var allerede gået i sig selv. Og hvorfor gør man dog ikke bare som man plejer, og trækker på skuldrene og proklamerer at der er ro på de indre linjer? Skaden er netop minimal, specielt hvis der vitterligt ikke er noget at komme efter. Om Ankersen så er direkte eller ej i sit personangreb, har også lige så lidt med sagen at gøre, som hvor mange liter Dax han propper i sit hår, når konklusionen stadig er at man skaber unødvendig negativ omtale på et smalt grundlag i en periode hvor de gode historier netop skriver sig selv. Og igen, når det eneste med substans han kan beskylde Glen for, er at spørge om loge billetter og for at se en ungdomskamp i FCM-regi, så har man godt nok fejlet. Det eneste positive jeg kan få øjepå ved Ankersen's udtalelser var at han formåede at holde buzzword frekvensen på et tåleligt niveau.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

FCM
Landshold
Landshold

Indlæg af FCM » 19. okt 2015, 16:49

NIN skrev:Som du selv ender med at pointere FCM, så er facit en uskøn omgang mudderkastning som FCM har mindst ud af som klub og brand. Ikke mindst i den situation I befinder jer I pt. hvor solen skinner 24/7 selv her i oktober måned. I har så mange positive aspekter at fokusere på og ved indercirklen i klubben hvordan tingene hænger sammen, så kan det da gøre fuldstændig lige meget om en målmandstræner som ingen uden for klubben kender eller har hørt om siger op og Glen evt. pisser lidt op ad den ene stadion stolpe. FCM har alle trumferne på hånden og opnår absolut intet ved et angreb på Riddersholm med så dårlig en timing at selv Custer ville tænke sig om to gange. Måske står Ankersen på mål, men det er et selvmål.
Problemet er jo, som jeg skrev tidligere, ikke målmandstræneren men karaktermordet på Steinlein. Det bliver en ansvarlig ledelse nødt til at reagere på. Ankersen siger, at det har påvirket de andre medarbejdere, samarbejdspartnere og sponsorer. Når man så mener, at man kender kilden til uroen, så har man åbenbart valgt en meget offensiv strategi - hvilket jo både sender et signal internt og ekstern.

Men naturligvis ville alle omkring FCM helst være foruden dette. Det er jo vanvittigt på GF- og BIF-niveau. Men netop fordi resultaterne er gode (i modsætning til de to andre klubber ;) ), kan man måske slippe af sted med det. Hvis nu Thorup havde floppet, så ville presset være meget større, da der så kunne stilles spørgsmålstegn ved om bestyrelsen gjorde det rette, ved at vælge Steinlein over Glen. Nu stilles der ikke spørgsmålstegn ved det. I den lokale presse spekuleres der i, at Glen i bund og grund mener, at han er dygtigere end Steinlein og måske havde set et scenario i stil med FCK, hvor C.V. blev vippet ud til fordel for Ståle.

Såfremt Glen er kilden til uroen så kan udfaldet måske godt standse ham lidt. Han skal jo også spekulere i sit kommende job og er derfor nok ikke interesseret i, at der kommer mere ud, der kan beskrive ham som lidt besværlig - og endda interesseret i at overtage sportsdirektørjobbet (det er jo bl.a. sportsdirektøren, der skal ansætte ham).

Såfremt Glen ikke er kilden til uroen, så er underholdningen nok først begyndt...

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af NIN » 19. okt 2015, 17:14

FCM skrev:
NIN skrev:Som du selv ender med at pointere FCM, så er facit en uskøn omgang mudderkastning som FCM har mindst ud af som klub og brand. Ikke mindst i den situation I befinder jer I pt. hvor solen skinner 24/7 selv her i oktober måned. I har så mange positive aspekter at fokusere på og ved indercirklen i klubben hvordan tingene hænger sammen, så kan det da gøre fuldstændig lige meget om en målmandstræner som ingen uden for klubben kender eller har hørt om siger op og Glen evt. pisser lidt op ad den ene stadion stolpe. FCM har alle trumferne på hånden og opnår absolut intet ved et angreb på Riddersholm med så dårlig en timing at selv Custer ville tænke sig om to gange. Måske står Ankersen på mål, men det er et selvmål.
Problemet er jo, som jeg skrev tidligere, ikke målmandstræneren men karaktermordet på Steinlein. Det bliver en ansvarlig ledelse nødt til at reagere på. Ankersen siger, at det har påvirket de andre medarbejdere, samarbejdspartnere og sponsorer. Når man så mener, at man kender kilden til uroen, så har man åbenbart valgt en meget offensiv strategi - hvilket jo både sender et signal internt og ekstern.

Men naturligvis ville alle omkring FCM helst være foruden dette. Det er jo vanvittigt på GF- og BIF-niveau. Men netop fordi resultaterne er gode (i modsætning til de to andre klubber ;) ), kan man måske slippe af sted med det. Hvis nu Thorup havde floppet, så ville presset være meget større, da der så kunne stilles spørgsmålstegn ved om bestyrelsen gjorde det rette, ved at vælge Steinlein over Glen. Nu stilles der ikke spørgsmålstegn ved det. I den lokale presse spekuleres der i, at Glen i bund og grund mener, at han er dygtigere end Steinlein og måske havde set et scenario i stil med FCK, hvor C.V. blev vippet ud til fordel for Ståle.

Såfremt Glen er kilden til uroen så kan udfaldet måske godt standse ham lidt. Han skal jo også spekulere i sit kommende job og er derfor nok ikke interesseret i, at der kommer mere ud, der kan beskrive ham som lidt besværlig - og endda interesseret i at overtage sportsdirektørjobbet (det er jo bl.a. sportsdirektøren, der skal ansætte ham).

Såfremt Glen ikke er kilden til uroen, så er underholdningen nok først begyndt...
Problemet er, at kraktermordet på Steinlein intet fylder i den danske verdenspresse. Jo, måske på heden, men for alle andre er det en nyhed på samme hylde som en gråvejrsdag. Og timingen er jo igen helt håbløs. Resultatet er blot at hr. fru Danmark som ser fodbold som normale mennesker søndag aften på TV3, ser og hører Riddersholm forsvare sig. Og det gjorde han ganske stille og roligt og fik det til at handle om en lidt mistimet optræden på stadion og et par billetter. Det stort opsatte Ibsen drama og kraktermord var allerede glemt og begravet af alle andre end FCM. I dag handler fodbold snakken så igen om FCM vs. Glen og ikke at FCM endnu engang hev tre point i sidste øjeblik mod en vanskelig modstander og ligger på førstepladsen i ligaen.

Besvar