thomasjn skrev:Hanga skrev:Stærkeste opstilling er som jeg ser det når vi har Jönsson i angreb og Ene på kanten i stedet for Børsting... Men ja, tæt på stærkeste opstilling. Dejligt at have Ahlmann med igen!
Forstår godt, hvor du vil hen. Det er også det på papiret stærkeste hold. Jeg synes dog der er væsentligt bedre dynamik i den opstilling vi har idag. Problemet med den anden er lidt, at både Thomsen og Enevoldsen er bedst på venstre kant og ingen af dem for alvor shiner som højre kant.
med Ene får man den klart bedste offensive og aggressive presspiller - og selvom han ikke har scoret så mange mål, er han meget direkte og afslutningsvillig/stærk. Jeg syntes også træværket har været ham ekstra meget imod det seneste år.
Med Jønsson, som han har spillet de sidste par kampe, får man en virkelig dygtig og udfordrende linkspiller - til gengæld er han af begrænset værdi i presspillet, og han er ikke en god afslutter.
Børsting spillede et par rigtig gode halvlege for et par kampe siden - også bedre end jeg troede han kunne gøre det - så ja, jeg syntes det er ok, at han får lidt længere snor. Men han skal snart finde de gode takter frem igen.