Hvorfor hade FCM 2
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Hvorfor hade FCM 2
Er man bare det fjerneste i tvivl om, hvorfor man skal hade FCM, kan man bare tænde fjerneren lige nu. Der findes simpelthen ikke mere usympatiske personer..., skuespil, snyd, brokkeri og latterlige tilskuere. Velkommen til Herning...
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
But this club can't sink!
She's made of bullshit, sir! I assure you, she can... and she will. It is a mathematical certainty

She's made of bullshit, sir! I assure you, she can... and she will. It is a mathematical certainty

http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-10-0 ... tiller-med
"Vi er blevet så vant til at vinde, at vi faktisk ikke er helt oppe at køre inde i omklædningsrummet. Det er vinderkultur" - Kristian Bach Bak
"Vi er blevet så vant til at vinde, at vi faktisk ikke er helt oppe at køre inde i omklædningsrummet. Det er vinderkultur" - Kristian Bach Bak
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Klart, når man ikke længere syntes det er fedt at vinde, så er der vinderkultur.fish skrev:http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-10-0 ... tiller-med
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er vel netop deres enorme selvfedme der kan blive deres største fjende. Vinderkultur er for mig folk der bliver ved med at have et drive for at vinde selv når man er på toppen, hvis det at vinde på et tidspunkt bliver noget man tager for givet, så bliver det også rigtig nemt en sovepude, og det kan godt være svært at komme op af hullet hvis det begynder at gå skidt.
Nu ved jeg ikke hvordan FCMs program ser ud, men deres næste europakamp er mod Napoli, hvis de endnu engang får en snitter, så tror jeg ikke på de får nogen specielt god sæson, ifht hvad de har potentialle til.
Nu ved jeg ikke hvordan FCMs program ser ud, men deres næste europakamp er mod Napoli, hvis de endnu engang får en snitter, så tror jeg ikke på de får nogen specielt god sæson, ifht hvad de har potentialle til.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg synes FCM er et stærkt hold som bar selvtilliden fra mesterskabet med over i starten af sæsonen. Men som du skriver så kan endnu en snitter i Italien sætte sig dybt på samme måde som vores Apoel kampe sidste år gjorde.jonas386 skrev:Det er vel netop deres enorme selvfedme der kan blive deres største fjende. Vinderkultur er for mig folk der bliver ved med at have et drive for at vinde selv når man er på toppen, hvis det at vinde på et tidspunkt bliver noget man tager for givet, så bliver det også rigtig nemt en sovepude, og det kan godt være svært at komme op af hullet hvis det begynder at gå skidt.
Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Korthuset falder sammen i FCM nu, jeg tror netop som fish nævner at man kørte på selvtilliden fra sidste sæson af og nu begynder de for første gang i vel 1½ år at møde modgang det meget vel koste dem titlen i år.
Derudover tror jeg ikke man skal kimse af alt den uro der har været i baggrunden, her tænker jeg blandt på Sportsdirektør Steinlein og Formand Rasmus Ankersens pinlige angreb på Glen Riddersholm og nu høre vi om flere folk omkring truppen (her tænker jeg på Assistenttræner Lars Friis Og Målmandstræner Henrik Ipsen), det hele virker til at smuldre op indefra pt.
Derudover tror jeg ikke man skal kimse af alt den uro der har været i baggrunden, her tænker jeg blandt på Sportsdirektør Steinlein og Formand Rasmus Ankersens pinlige angreb på Glen Riddersholm og nu høre vi om flere folk omkring truppen (her tænker jeg på Assistenttræner Lars Friis Og Målmandstræner Henrik Ipsen), det hele virker til at smuldre op indefra pt.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Desværre synes tingene nu at glide i olie for en endnu mere irriterende sugardaddyklub Brøndby. Så hellere FCM.Mr. Larsen skrev:Korthuset falder sammen i FCM nu, jeg tror netop som fish nævner at man kørte på selvtilliden fra sidste sæson af og nu begynder de for første gang i vel 1½ år at møde modgang det meget vel koste dem titlen i år.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Ja vi kan åbenbart ikke få det hele 
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Da jeg så højdepunkter i Fodboldmagasinet lagde jeg mærke til ret god lyd/stemming (og blus), men også helt utroligt mange tomme røde plasticsæder. Jeg troede at alle billetterne var blevet revet væk til dette episke og traditionsrige slag om midtvesten?!?Klaus skrev:Er man bare det fjerneste i tvivl om, hvorfor man skal hade FCM, kan man bare tænde fjerneren lige nu. Der findes simpelthen ikke mere usympatiske personer..., skuespil, snyd, brokkeri og latterlige tilskuere. Velkommen til Herning...
Lindmark / Vendelbokartellet
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Det er ægte vinderkultur. Ikke noget at være oppe og køre over.Lindmark skrev:Da jeg så højdepunkter i Fodboldmagasinet lagde jeg mærke til ret god lyd/stemming (og blus), men også helt utroligt mange tomme røde plasticsæder. Jeg troede at alle billetterne var blevet revet væk til dette episke og traditionsrige slag om midtvesten?!?Klaus skrev:Er man bare det fjerneste i tvivl om, hvorfor man skal hade FCM, kan man bare tænde fjerneren lige nu. Der findes simpelthen ikke mere usympatiske personer..., skuespil, snyd, brokkeri og latterlige tilskuere. Velkommen til Herning...
Bienvenu Bassogog!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis (når) de taber til Napoli, så virker kampen mod Esbjerg ikke som en walkover, så har de tabt de forrige 5 kampe og kan ikke forvente pligtsejren over Esbjerg.
Deres held kan være, at næste weekend kun vil handle om mesterskabskampen mellem de to største hold i hele Norden og the NEW FIRM. Ikke om hvordan pseudomestrene klarer sig. Altså nul presse i Vestjylland.
Vi kan så håbe, at vi slår SønderjyskE, så vi enten henter på Brøndby og/FCM(tror ingen af dem vinder i weekenden).
Deres held kan være, at næste weekend kun vil handle om mesterskabskampen mellem de to største hold i hele Norden og the NEW FIRM. Ikke om hvordan pseudomestrene klarer sig. Altså nul presse i Vestjylland.
Vi kan så håbe, at vi slår SønderjyskE, så vi enten henter på Brøndby og/FCM(tror ingen af dem vinder i weekenden).
- FlæskeFrank
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Så, så. Københavner pressen elsker det jyske og har efter de seneste to mesterskaber erkendt der ikke bare spilles fodbold, men underholdene fodbold på disse kanter. For eksempel kan man læse på dagens forside af hele Danmarks sportsavis B.T: FCK og Brøndby mål amok.FlæskeFrank skrev:Hvis (når) de taber til Napoli, så virker kampen mod Esbjerg ikke som en walkover, så har de tabt de forrige 5 kampe og kan ikke forvente pligtsejren over Esbjerg.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det er helt FCM-uinteressant, men vores 6-0 sejr forsvinder fuldstændig fordi FCK laver 4 mål og Brøndby 5 mål. Det pisser mig af.NIN skrev:Så, så. Københavner pressen elsker det jyske og har efter de seneste to mesterskaber erkendt der ikke bare spilles fodbold, men underholdene fodbold på disse kanter. For eksempel kan man læse på dagens forside af hele Danmarks sportsavis B.T: FCK og Brøndby mål amok.
- FlæskeFrank
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Styr nu bare din jantelov og forstå, at FCM hader Viborg så sindssygt meget, at de slet ikke vil på stadion og se dem. Derfor trak kampene mod FCN og Randers begge flere tilskuere end efterårets to gange HADETS KAMP!!!Lindmark skrev:Da jeg så højdepunkter i Fodboldmagasinet lagde jeg mærke til ret god lyd/stemming (og blus), men også helt utroligt mange tomme røde plasticsæder. Jeg troede at alle billetterne var blevet revet væk til dette episke og traditionsrige slag om midtvesten?!?Klaus skrev:Er man bare det fjerneste i tvivl om, hvorfor man skal hade FCM, kan man bare tænde fjerneren lige nu. Der findes simpelthen ikke mere usympatiske personer..., skuespil, snyd, brokkeri og latterlige tilskuere. Velkommen til Herning...
Forstå også at FCM hader Viborg så meget, at Ulvegravens debattråd for Viborg-kampen har færre indlæg end deres debattråd for deres kamp mod Roskilde. Og dens sideantal er på beskedne tre, hvilket demonstrerer deres kæmpestore, ignorerende had.
Det er også et klart udtryk for det store had til Viborg, at man i samme tråd finder synspunkter som:
"Jeg synes det derby-halløj er forsøgt pustet kunstigt op. Nu vil jeg langt hellere vinde over AaB og Fck."
"Jeg har aldrig og kommer aldrig til at hade Viborg."
"Hvis der er fan fraktioner der synes det er sjovt at have et påstået "derby" opgør - så er det da meget fint."
Så fat nu bare, at når FCM markedsfører en kamp mod Viborg som HADETS KAMP, så er det fordi de bare hader dem for vildt. At påstå andet ville jo være at beskylde dem for at være plastic og fyldt med varm luft. Og det gør man jo kun, hvis man er styret af janteloven.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Hold da op. Der blev kastet med træsko efter kampen. Det er da had i den reneste form.sulakvelidze skrev:Styr nu bare din jantelov og forstå, at FCM hader Viborg så sindssygt meget, at de slet ikke vil på stadion og se dem. Derfor trak kampene mod FCN og Randers begge flere tilskuere end efterårets to gange HADETS KAMP!!!Lindmark skrev:Da jeg så højdepunkter i Fodboldmagasinet lagde jeg mærke til ret god lyd/stemming (og blus), men også helt utroligt mange tomme røde plasticsæder. Jeg troede at alle billetterne var blevet revet væk til dette episke og traditionsrige slag om midtvesten?!?Klaus skrev:Er man bare det fjerneste i tvivl om, hvorfor man skal hade FCM, kan man bare tænde fjerneren lige nu. Der findes simpelthen ikke mere usympatiske personer..., skuespil, snyd, brokkeri og latterlige tilskuere. Velkommen til Herning...
Forstå også at FCM hader Viborg så meget, at Ulvegravens debattråd for Viborg-kampen har færre indlæg end deres debattråd for deres kamp mod Roskilde. Og dens sideantal er på beskedne tre, hvilket demonstrerer deres kæmpestore, ignorerende had.
Det er også et klart udtryk for det store had til Viborg, at man i samme tråd finder synspunkter som:
"Jeg synes det derby-halløj er forsøgt pustet kunstigt op. Nu vil jeg langt hellere vinde over AaB og Fck."
"Hvis der er fan fraktioner der synes det er sjovt at have et påstået "derby" opgør - så er det da meget fint."
Så fat nu bare, at når FCM markedsfører en kamp mod Viborg som HADETS KAMP, så er det fordi de bare hader dem for vildt. At påstå andet ville jo være at beskylde dem for at være plastic og fyldt med varm luft. Og det gør man jo kun, hvis man er styret af janteloven.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
Kunne det tænkes, at de unge mennesker omkring de to hold rent faktisk ikke bryder sig om hinanden? Stemningen fejlede i hvert fald intet. At familien med tre små børn og folk 50+ ikke var på stadion i millionvis, eller at Ulvegraven ikke er lige så aktiv som debatsiden viser da intet. Kald mig blot en idiot, men disse kampe gør da Superligaen en tand mere interessant. Ville ønske at vores kampe mod f.eks. AGF havde bare halvt så meget gnist.Elvis lever skrev:Hold da op. Der blev kastet med træsko efter kampen. Det er da had i den reneste form.sulakvelidze skrev:Styr nu bare din jantelov og forstå, at FCM hader Viborg så sindssygt meget, at de slet ikke vil på stadion og se dem. Derfor trak kampene mod FCN og Randers begge flere tilskuere end efterårets to gange HADETS KAMP!!!Lindmark skrev:Da jeg så højdepunkter i Fodboldmagasinet lagde jeg mærke til ret god lyd/stemming (og blus), men også helt utroligt mange tomme røde plasticsæder. Jeg troede at alle billetterne var blevet revet væk til dette episke og traditionsrige slag om midtvesten?!?Klaus skrev:Er man bare det fjerneste i tvivl om, hvorfor man skal hade FCM, kan man bare tænde fjerneren lige nu. Der findes simpelthen ikke mere usympatiske personer..., skuespil, snyd, brokkeri og latterlige tilskuere. Velkommen til Herning...
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
De kommer ned på jorden igen i den kommende runde, hvilket egentlig bare uddyber, at man ikke kan få det hele (med tanke på, at det er fck de skal møde)Hovedet skrev:Desværre synes tingene nu at glide i olie for en endnu mere irriterende sugardaddyklub Brøndby. Så hellere FCM.Mr. Larsen skrev:Korthuset falder sammen i FCM nu, jeg tror netop som fish nævner at man kørte på selvtilliden fra sidste sæson af og nu begynder de for første gang i vel 1½ år at møde modgang det meget vel koste dem titlen i år.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Jeg er ikke i tvivl om, at man i det kæmpestore og mægtige FC Midtjyllands forholdsvis begrænsede skare af dedikerede tilhængere finder mange, der hader Viborg. Eller i hvert fald har lært at gøre det. Men når hadet ikke kan aflæses i tilskuertallene, når en Viborg-kamp ikke giver øget aktivitet på tilhængernes fanforum, og når man selv i FCM-kredse møder synspunktet om, at hadet er pustet kunstigt op - ja, så er der nok noget om snakken. Og det kan vi vist godt tillade os at drille dem med.Corona skrev:Kunne det tænkes, at de unge mennesker omkring de to hold rent faktisk ikke bryder sig om hinanden? Stemningen fejlede i hvert fald intet. At familien med tre små børn og folk 50+ ikke var på stadion i millionvis, eller at Ulvegraven ikke er lige så aktiv som debatsiden viser da intet. Kald mig blot en idiot, men disse kampe gør da Superligaen en tand mere interessant. Ville ønske at vores kampe mod f.eks. AGF havde bare halvt så meget gnist.Elvis lever skrev:Hold da op. Der blev kastet med træsko efter kampen. Det er da had i den reneste form.sulakvelidze skrev:Styr nu bare din jantelov og forstå, at FCM hader Viborg så sindssygt meget, at de slet ikke vil på stadion og se dem. Derfor trak kampene mod FCN og Randers begge flere tilskuere end efterårets to gange HADETS KAMP!!!Lindmark skrev:Da jeg så højdepunkter i Fodboldmagasinet lagde jeg mærke til ret god lyd/stemming (og blus), men også helt utroligt mange tomme røde plasticsæder. Jeg troede at alle billetterne var blevet revet væk til dette episke og traditionsrige slag om midtvesten?!?Klaus skrev:Er man bare det fjerneste i tvivl om, hvorfor man skal hade FCM, kan man bare tænde fjerneren lige nu. Der findes simpelthen ikke mere usympatiske personer..., skuespil, snyd, brokkeri og latterlige tilskuere. Velkommen til Herning...
AaB-AGF måtte helt sikkert også gerne have mere lir omkring sig. Den Jyske Klassiker skal bare ikke opdyrkes og oppustes på en måde, der virker desperat, kunstig og påtaget. Lad bare historieløse klubber om den slags. De har mere brug for den slags.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV