Fedt at gense highlights fra kampen
http://www.aabsport.dk/kampe/kamparkiv/ ... chid=58230
Dette kunne med lethed have været den største sejr i superligaens historie. Vi kunne jo nemt have scoret 10-12 stykker!
På den anden side er det lidt vildt at Hobro rent faktisk kunne have fået straffe i hele 3 situationer. Den med Risgaard og den med Würtz så jeg ude på stadion som værende "ingenting", men efter at se dem i slow er jeg sku ikke så skråsikker. Den med Kasper havde jeg nok fløjtet på.
Men fedt og hvilken fest.
Det er ikke let at udpege en MOM til sådan en kamp - og det skal man jo nok heller ikke.
Men en af de som ikke scorede var virkelig fremragende: Thomsen. Han står bag så utroligt meget og kan blive nøglen til vores slutplacering i denne sæson.
Zweimals elsker man jo bare. Hele hans glade gade-dreng attitude. Han elsker bare at være på banen og han hygger sig. Og så hans andet mål - Jebus hvor er han giftig. Kan vi holde på ham i 1½ år endnu, bliver han en legende i klubben.
Men ellers suverænt over hele linjen. Og et rigtig godt indhop af Blåbjerg. Værd at bemærke.
Og så var det fedt at se Thrane gi den max gas ved scoringen... til 5-0 med 2 min igen - og så går vi amok. Genialt! Det er dét vi vil se!
Tak for en fed kamp.