Jeg synes bestemt ikke han har været katastrofalt ringe. I så fald kan det jo også undre at han har været en af de første på holdkortet hos de forsvarende bronzevindere til trods for at de køber spillere i bundter.Gamen skrev:Undervurderet? Af hvem? Han har været katastrofalt ringe, siden han kom tilbage fra Viking, og har aldrig været kendt som andet end en notorisk boldflytter uden den mindste form for kreativitet og dynamik i sit spil. Det ville være en falliterklæring af rang at signe ham, selvom jeg også er overbevist om at han ryger ud med badevandet i Brøndby.Yankee skrev:
Ellers ville jeg gerne se os hente en meget undervurderet spiller som Martin Ørnskov. Han kan både spille stopper og central midt og har jo en kæmpe rutine. Han ville løfte holdets bundniveau enormt i de kampe hvor vi mangler Würtz, Risgård eller Kenneth Emil.
Nu har de ligesom fundet ud af hvor meget det betyder at få en dygtig defensiv midtbanespiller ind i Austin, der kan stabilisere holdet og vise vejen. Desværre for os andre, der nu må leve uden Ørnskov og hans hjerneblødninger hver eller hver anden kamp.
Ørnskov har startet 69 ud af 80 kampe siden han tiltrådte i Brøndby. Det er en stabilitet og en rutine, som vi godt kan bruge når vi en dag står uden Würtz og Risgård. Vi er meget sårbare i de kampe hvor vi ikke har Würtz med og vi vil også være det hvis Kenneth Emil bliver skadet. Derfor synes jeg vi mangler en rutineret gardering i både centerforsvaret og på midtbanen - og det kunne Ørnskov være.