Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hovedet » 3. nov 2015, 17:33

Mogens skrev:
Hovedet skrev:
Mr. Larsen skrev:Korthuset falder sammen i FCM nu, jeg tror netop som fish nævner at man kørte på selvtilliden fra sidste sæson af og nu begynder de for første gang i vel 1½ år at møde modgang det meget vel koste dem titlen i år.

Derudover tror jeg ikke man skal kimse af alt den uro der har været i baggrunden, her tænker jeg blandt på Sportsdirektør Steinlein og Formand Rasmus Ankersens pinlige angreb på Glen Riddersholm og nu høre vi om flere folk omkring truppen (her tænker jeg på Assistenttræner Lars Friis Og Målmandstræner Henrik Ipsen), det hele virker til at smuldre op indefra pt.
Desværre synes tingene nu at glide i olie for en endnu mere irriterende sugardaddyklub Brøndby. Så hellere FCM.
De kommer ned på jorden igen i den kommende runde, hvilket egentlig bare uddyber, at man ikke kan få det hele (med tanke på, at det er fck de skal møde)
Ja, i det tilfælde kan man ikke undgå at blive både skuffet og glad på samme tid griner. Nok kan man grine meget og længe ad FCM, men det mest kvalmende scenario i min verden er dette FCK/Brøndby - parløb med al det pressegedemarked, det utvivlsomt medfører.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 5. nov 2015, 07:49

Hovedet skrev:
Mogens skrev:
Hovedet skrev:
Mr. Larsen skrev:Korthuset falder sammen i FCM nu, jeg tror netop som fish nævner at man kørte på selvtilliden fra sidste sæson af og nu begynder de for første gang i vel 1½ år at møde modgang det meget vel koste dem titlen i år.

Derudover tror jeg ikke man skal kimse af alt den uro der har været i baggrunden, her tænker jeg blandt på Sportsdirektør Steinlein og Formand Rasmus Ankersens pinlige angreb på Glen Riddersholm og nu høre vi om flere folk omkring truppen (her tænker jeg på Assistenttræner Lars Friis Og Målmandstræner Henrik Ipsen), det hele virker til at smuldre op indefra pt.
Desværre synes tingene nu at glide i olie for en endnu mere irriterende sugardaddyklub Brøndby. Så hellere FCM.
De kommer ned på jorden igen i den kommende runde, hvilket egentlig bare uddyber, at man ikke kan få det hele (med tanke på, at det er fck de skal møde)
Ja, i det tilfælde kan man ikke undgå at blive både skuffet og glad på samme tid griner. Nok kan man grine meget og længe ad FCM, men det mest kvalmende scenario i min verden er dette FCK/Brøndby - parløb med al det pressegedemarked, det utvivlsomt medfører.
Forventer det samme som altid: røvsyg kamp (på banen) og 0-0, alternativt 1-0 til en af siderne. Håber det samme som altid: røvsyg kamp og 0-0, alternativt 1-1, samt gerne en masse karantænedag og småskader.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 5. nov 2015, 11:27

Lindmark skrev: Forventer det samme som altid: røvsyg kamp (på banen) og 0-0, alternativt 1-0 til en af siderne. Håber det samme som altid: røvsyg kamp og 0-0, alternativt 1-1, samt gerne en masse karantænedag og småskader.
Jeg satser altid på det går helt amok på banen og tilskuerpladserne. Begge hold bliver taberdømt, idømt kæmpebøder og 15-20 strafpoint hver eller ultimativt bliver degraderet til danmarksserien uden mulighed for appel.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar

Indlæg af Lindmark » 5. nov 2015, 12:55

Pastorius skrev:
Lindmark skrev: Forventer det samme som altid: røvsyg kamp (på banen) og 0-0, alternativt 1-0 til en af siderne. Håber det samme som altid: røvsyg kamp og 0-0, alternativt 1-1, samt gerne en masse karantænedag og småskader.
Jeg satser altid på det går helt amok på banen og tilskuerpladserne. Begge hold bliver taberdømt, idømt kæmpebøder og 15-20 strafpoint hver eller ultimativt bliver degraderet til danmarksserien uden mulighed for appel.
... hvorefter du vågner og fra din rare drøm og kommer til at tænke på at DBU ligger i Brøndby og at landsholdet spiller i Parken - samt at alle tjøwenhawnerjournalisterne til alle tider vil fortsætte deres circle-wank omkring netop disse to 'klubber'. Dernæst satser du på et realistisk scenarie: 0-0 og et par karantænedage. Og så går du i gang med at hade lidt mere på FCM, og så er hele top3 i dansk fodbold dækket fint ind :@

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 5. nov 2015, 14:27

Lindmark skrev:
Pastorius skrev:
... hvorefter du vågner og fra din rare drøm og kommer til at tænke på at DBU ligger i Brøndby og at landsholdet spiller i Parken - samt at alle tjøwenhawnerjournalisterne til alle tider vil fortsætte deres circle-wank omkring netop disse to 'klubber'. Dernæst satser du på et realistisk scenarie: 0-0 og et par karantænedage. Og så går du i gang med at hade lidt mere på FCM, og så er hele top3 i dansk fodbold dækket fint ind :@
You got it!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 5. nov 2015, 19:24

Midtjyderne ved at blive slagtet i Napoli... Dejligt :)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 5. nov 2015, 19:41

Det der er i gang er en ydmygelse af fc midtjylland.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 5. nov 2015, 19:56

Det er saa sjaeldent man kan vaere skadefryd uden bare en lille smule skamfoelelse, saa med det in mente:

AAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! 5 NEDERLAG I STREG SVIN
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar

Indlæg af Lindmark » 5. nov 2015, 19:59

Sjældent har jeg set så ulige en første halvleg. Det kan blive rigtigt grimt for hedens drenge nede i SydItalien.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 5. nov 2015, 20:01

Hvis ingen andre tør, så tør jeg. Var FCM ikke sunket i til halsen i en kviksand døs af sejrssødme, hvor end ikke den yderste marginalspiller kan fremprovokere et hæst Hvem var det der vandt igen-igen i dag, ja så havde de bidske ulve flået de azurblå napolitanere fra hinanden.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 5. nov 2015, 21:24

Så så drenge pas nu på janteloven!
1 2 3 Jimmy er en mur!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 5. nov 2015, 21:24

FCM var chanceløse i Napoli, det skal blive interessant at se hvordan de håndterer modgangen.

Molde FK derimod slider i Tippeligaen men har kæmpe succes i Europa. I aftes sikrede de sig videre avancement fra Europa Leagues gruppe A. Det er imponerende at nordmændene allerede efter 4. spillerunde har sikret sig avancement fra en gruppe hvor de øvrige modstandere er Ajax, Fenerbahce og Celtic.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 5. nov 2015, 21:48

frederikshavneren skrev:FCM var chanceløse i Napoli, det skal blive interessant at se hvordan de håndterer modgangen.

Molde FK derimod slider i Tippeligaen men har kæmpe succes i Europa. I aftes sikrede de sig videre avancement fra Europa Leagues gruppe A. Det er imponerende at nordmændene allerede efter 4. spillerunde har sikret sig avancement fra en gruppe hvor de øvrige modstandere er Ajax, Fenerbahce og Celtic.
Molde videre? Det får mig til at hade FCM endnu mere!!
Ska' vi hak'?

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 13. nov 2015, 14:31

Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 13. nov 2015, 14:35

FCM har omsat for 95 mio kr og tabt de 65 af dem. Selvom de har nogle gode salg på horisonten er det imponerende at de ikke kan slå mere guld på et mesterskab.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/unde ... ing-i-fcm/

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 13. nov 2015, 14:38

Eksil skrev:FCM har omsat for 95 mio kr og tabt de 65 af dem. Selvom de har nogle gode salg på horisonten er det imponerende at de ikke kan slå mere guld på et mesterskab.

Det kommer an på hvad de udmeldte forventninger er. Er det ikke i nærheden af hvad de forventede?

Om de har styr over det eller ej, bliver først rigtig synligt til regnskabsmeddelelserne vedr. 2016. Selvom de ikke har styr over det, er det vel overvejende sandsynligt at Benham bare poster lidt ekstra i kassen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 13. nov 2015, 14:43

Pastorius skrev:
Eksil skrev:FCM har omsat for 95 mio kr og tabt de 65 af dem. Selvom de har nogle gode salg på horisonten er det imponerende at de ikke kan slå mere guld på et mesterskab.

Det kommer an på hvad de udmeldte forventninger er. Er det ikke i nærheden af hvad de forventede?

Om de har styr over det eller ej, bliver først rigtig synligt til regnskabsmeddelelserne vedr. 2016. Selvom de ikke har styr over det, er det vel overvejende sandsynligt at Benham bare poster lidt ekstra i kassen.
Det er delvist mig der er en idiot. Mesterskabet er vel næste sæson.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 13. nov 2015, 14:49

I regnskabsåret 15/16 regner man kun med et overskud på 5 mil. tiltrods for europæisk gruppespil.
Kunne være interessant at vide om spillersalg også er medregnet i dette regnskab.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. nov 2015, 15:00

Pastorius skrev:

Det er 25-30 mio. over hvad de forventede ved sidste års fremlæggelse af årsregnskabet:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/minu ... dtjylland/

En forventning de iøvrigt fastholdt ved fremlæggelsen af halvårsregnskabet i februar, dog skal der så åbenbart lægges en betaling til inderen på 10,4 mio. til:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/blod ... b-fra-fcm/

Dog skyldes en del af det større underskud vel at de investerede voldsomt i truppen i sommer, jeg kan ikke huske hvornår deres regnskabsår slutter.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. nov 2015, 15:04

Eksil skrev:
Pastorius skrev:

Det er delvist mig der er en idiot. Mesterskabet er vel næste sæson.
FCM's regnskabsår går fra sommer til sommer, så helt ved siden af var du nu ikke. Jeg husker AaB havde rigtigt store ekstraindtægter i foråret 2014 som var direkte affødt af mesterskabet.

Besvar