Kamptråd: AaB - Randers FC, 23.11.2015
-
andreasaab89
- Allstar

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 23.11.2015
sidst de var heroppe scorede de på et frispark der blev rettet af i starten og parkerede bussen resten af kampen
nu ved vi hvordan denne kamp ender.
nu ved vi hvordan denne kamp ender.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Jeg var lige ved at blive rasende over vi starter med at komme bagud. Men når man får lov til det der, så er det sgu svært at blive sur på ret mange andre end dommeren. Det er så absurd dårlig dommerarbejde!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
så fik de deres mål og kan nu stille sig ned. Gud hvor er danske dommere elendige
-
andreasaab89
- Allstar

KEP kan da heade den væk ?
AaB er min trosretning
-
Gamen
Det ændrer ikke på at man skal spille fodbold til der er fløjtet. KEP flytter sig jo for bolden. Tåbeligt mål at få imod.
Uden tvivl. Og man skal altid spille indtil, der er fløjtet. Det gør det dog ikke mindre pinligt af dommerne.andreasaab89 skrev:KEP kan da heade den væk ?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det var dog en bizar start...
Fuldstændig forrykt at dommeren ikke ser det frispark på Larsen, og næsten lige så forrykt at KEP stopper op!
Generelt en helt igennem elendig start på kampen.
Generelt en helt igennem elendig start på kampen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg gider simpelthen ikke sidde i den her kulde og være til grin.
Det er simpelthen utroligt hvordan de danske dommere efterhånden har suget al glæde ved at gå til fodbold.
De er den største enkeltstående trussel mod sporten. Ikke pengemænd og andre skøre tiltag.
Fy for satan i Helvede.
Jeg udvandrer nu i min egen lille stille protest.
Sorte Svin!!
Det er simpelthen utroligt hvordan de danske dommere efterhånden har suget al glæde ved at gå til fodbold.
De er den største enkeltstående trussel mod sporten. Ikke pengemænd og andre skøre tiltag.
Fy for satan i Helvede.
Jeg udvandrer nu i min egen lille stille protest.
Sorte Svin!!
Bienvenu Bassogog!
Jeg tror, vi vinder 4-1. Eller taber 0-4. Og at dommeren ikke dømmer flere frispark i denne kamp. Han gider tilsyneladende ikke det der fløjte noget.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Vi vinder IKKE 1-4 tror ikke vi får det til køre.. Vi virker alt for frustreret over uretfærdigheden ved scoringen og presser tempoet op hvor vi ikke kan være medKunji skrev:Jeg tror, vi vinder 4-1. Eller taber 0-4. Og at dommeren ikke dømmer flere frispark i denne kamp. Han gider tilsyneladende ikke det der fløjte noget.
Wurtz er startet rigtigt skidt
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Nu må vi lige få lidt ro på vores spil. Vi kan sagtens nå at vende den her, hvis vi lige slår lidt kold vand i blodet.
Würtz og Blåbjerg er ikke startet specielt forrygende. Omvendt virker Thomsen i gear.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Advarslen til Würtz er vel ensbetydende med karantæne mod Brøndby?
Dommerfejl ved målet, men det er også værd at huske på at vi har haft dommer kendelserne på vores side i de seneste kampe.
Elendig start på kampen. Spillet er rædselsfuldt og det ligner endnu en typisk Randers kamp. Forsvaret står skidt og det ligner mere en scoring til Randers end en udligning.
Dommerfejl ved målet, men det er også værd at huske på at vi har haft dommer kendelserne på vores side i de seneste kampe.
Elendig start på kampen. Spillet er rædselsfuldt og det ligner endnu en typisk Randers kamp. Forsvaret står skidt og det ligner mere en scoring til Randers end en udligning.
Vi har sat os godt på det de seneste 10 minutters tid... men vi ser, at det er svært at få skabt chancen. Lad os nu få trykket af fra distancen også.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nope, han havde 15 strafpoint inden i dag. Næste karantænegrænse er ved 29. Denne forseelse må give 6 strafpoint.frederikshavneren skrev:Advarslen til Würtz er vel ensbetydende med karantæne mod Brøndby?
Niks, den har han lige overstået.frederikshavneren skrev:Advarslen til Würtz er vel ensbetydende med karantæne mod Brøndby?
Randers er et uendeligt nederen hold.
De pakker sig altid ekstremt, spiller voldsomt fysisk og er latterligt kyniske.
EDIT: Dommerfjolset har simpelthen direkte udsyn til det manglende frispark..
-
andreasaab89
- Allstar

Havde jeg været Randers fan ville jeg nærmest være halvirriteret over at skulle sådan en omgang knoldsparkerbold hver weekendKunji skrev:Randers er et uendeligt nederen hold.
AaB er min trosretning