Hvordan er det nu? Du er IKKE en fan af Helenius, eller hvordan? Kommer sgu nogen gange i tvivl......AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg tror i princippet godt, at Jønsson kan udfylde pladsen som offensiv midt i en diamant. Problemet med at gøre det, er dog, at vi så ikke har friske kræfter at sætte ind i angrebet undervejs.hje1980 skrev:Håber i den grad det bliver Jønne... han kan virkelig supportere Soalvis og Ene.
Rent defensivt tror jeg Søndergaard trækker Thomsen og Børsting lidt mere ind centralt og lukker af centralt.
Jønne skal dække af for Agger så han ikke kan føre boldenfrem.
Ene og Spalvis skal skærme afleveringerne til backerne så de tvinges til den lange bold på enten Ronnie eller Puki.
Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 29.11.2015
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 29.11.2015
1 2 3 Jimmy er en mur!
Lad være at hoppe på den - manden er idiotwhite splash skrev:Hvordan er det nu? Du er IKKE en fan af Helenius, eller hvordan? Kommer sgu nogen gange i tvivl......AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg tror i princippet godt, at Jønsson kan udfylde pladsen som offensiv midt i en diamant. Problemet med at gøre det, er dog, at vi så ikke har friske kræfter at sætte ind i angrebet undervejs.hje1980 skrev:Håber i den grad det bliver Jønne... han kan virkelig supportere Soalvis og Ene.
Rent defensivt tror jeg Søndergaard trækker Thomsen og Børsting lidt mere ind centralt og lukker af centralt.
Ene og Spalvis skal skærme afleveringerne til backerne så de tvinges til den lange bold på enten Ronnie eller Puki.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Telefon nummeret er den største klaptorsk herinde! Hans ensidige tilsvining af Helenius begynder at blive lidt triviel...Maglau skrev:Lad være at hoppe på den - manden er idiotwhite splash skrev:Hvordan er det nu? Du er IKKE en fan af Helenius, eller hvordan? Kommer sgu nogen gange i tvivl......AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg tror i princippet godt, at Jønsson kan udfylde pladsen som offensiv midt i en diamant. Problemet med at gøre det, er dog, at vi så ikke har friske kræfter at sætte ind i angrebet undervejs.hje1980 skrev:Håber i den grad det bliver Jønne... han kan virkelig supportere Soalvis og Ene.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Bekræftet startopstilling:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Kasper P. - Blåbjerg
Børsting -Würtz - Jönsson - Thomsen
Ene
Spalvis
Bænken:
CC
Patrick
Augu
Abildgaard
Thrane
Gilli
Helenius

Larsen
Dalsgaard - KEP - Kasper P. - Blåbjerg
Børsting -Würtz - Jönsson - Thomsen
Ene
Spalvis
Bænken:
CC
Patrick
Augu
Abildgaard
Thrane
Gilli
Helenius
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Brøndby IFs startopstilling:
Rønnow
Larsson - Albrechtsen - Agger - Durmizi
Nørgaard - Austin - Kahlenberg
Hjulsager - Eriksson
Elmander
Rønnow
Larsson - Albrechtsen - Agger - Durmizi
Nørgaard - Austin - Kahlenberg
Hjulsager - Eriksson
Elmander
Defensivt ser det da rimelig fornuftigt ud for BIF, men offensivt er der godt nok ikke meget at råbe hurra for. Elmander har selvfølgelig scoret et par mål, men ellers er det da godt nok en komplet ufarlig offensiv. Hverken Kahlenberg, Eriksson eller Hjulsager scorer specielt mange mål.
Der er altså bestemt muligheder. Spørgsmålet er selvfølgelig om vi griber den.
Der er altså bestemt muligheder. Spørgsmålet er selvfølgelig om vi griber den.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Jeg beklager, hvis dette ikke er det rette sted - men er der nogen der kender til et sted på indernettet, hvor jeg kan se Spalvis nedlægge Agger og Co.?
PM meget velkommen - og slet endelig hvis sådanne opslag ikke er tilladt (mener at have set lignende tidligere)
PM meget velkommen - og slet endelig hvis sådanne opslag ikke er tilladt (mener at have set lignende tidligere)
Måske her kunne komme noget.. Jeg mangler også et stream, hvis dette ikke skulle virkeReyad skrev:Jeg beklager, hvis dette ikke er det rette sted - men er der nogen der kender til et sted på indernettet, hvor jeg kan se Spalvis nedlægge Agger og Co.?
http://www.sportp2p.com/football/denmar ... e-p2p.html
Jeg søger det samme. Så hvis nogen kender, må vedkommende også meget gerne PM'e mig.Reyad skrev:Jeg beklager, hvis dette ikke er det rette sted - men er der nogen der kender til et sted på indernettet, hvor jeg kan se Spalvis nedlægge Agger og Co.?
Kasper P. skadet
Gilli kommer ind i stedet. Så får vi nok desværre en rystende usikker Blåbjerg ind i centralforsvaret
„The less you care, the happier you will be.“
Det er nok mere Gilli i forkert side jeg er nervøs for.Popnizzen skrev:Kasper P. skadetGilli kommer ind i stedet. Så får vi nok desværre en rystende usikker Blåbjerg ind i centralforsvaret
Jeg forstår heller ikke hvorfor man ikke spiller med lidt mere sikre kort og sætter PK ind, da han trods alt har spillet pladsen en del gange før.
„The less you care, the happier you will be.“
Flemming Povlsen er satme en dør. Sådan helt generelt. Kæmpedør.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Jeg havde sgu nok valgt PK, for at sikre defensivt...Vores defensiv kan godt se en anelse skrøbelig ud, når Risgård og Kasper P ikke er med.
Det lugter lidt af 2-4.Eksil skrev:Det er nok mere Gilli i forkert side jeg er nervøs for.Popnizzen skrev:Kasper P. skadetGilli kommer ind i stedet. Så får vi nok desværre en rystende usikker Blåbjerg ind i centralforsvaret
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Link til kampen, modtages med kyshånd
Hold nu kæft en flok grædekoner - vi smadrer dem!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
.Fritz skrev:Jeg søger det samme. Så hvis nogen kender, må vedkommende også meget gerne PM'e mig.Reyad skrev:Jeg beklager, hvis dette ikke er det rette sted - men er der nogen der kender til et sted på indernettet, hvor jeg kan se Spalvis nedlægge Agger og Co.?
Haha. Jönsson slagter Austin. Bizarroworld.