Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 29.11.2015
Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 29.11.2015
FCM - FCK udskudt. Det betyder, om ikke andet, at vi har gode muligheder for at slutte efteråret af i top-2. Det er måske ikke det store, men det plejer at ende helt fornuftigt når vi ligger nummer 2 til vinterpausen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
edit: slettet. Ingen grund til negativitet ovenpaa saadan en fed kamp, og saeson i oevrigt.

"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Gamen
Fantastisk indsats af vores stopperpar i dag! Og fantastisk fin offensiv indsats af Gilli, der fungerer sublimt i kombinationerne. Nu skal vi bare have ham over på modsatte side, så han rent faktisk også kan slå indlæg. Skrider Dalsgaard, så har vi en afløser.
Han har igen lidt for mange dumme boldtab fremme i banen, men til hans og holdets held så kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst har set vores to centerforsvarere med så megen autoritet på banen. Ekstremt imponerende!
Skønt at se Spalvis og Ene garne igen - hvornår har vi sidst haft TO dygtige afsluttere i front?!
Nu vil prikken over i'et lige være at vi får Bassogog med i kamptruppen mod Viborg, hvor Børsting er ude med karantæne.
Han har igen lidt for mange dumme boldtab fremme i banen, men til hans og holdets held så kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst har set vores to centerforsvarere med så megen autoritet på banen. Ekstremt imponerende!
Skønt at se Spalvis og Ene garne igen - hvornår har vi sidst haft TO dygtige afsluttere i front?!
Nu vil prikken over i'et lige være at vi får Bassogog med i kamptruppen mod Viborg, hvor Børsting er ude med karantæne.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Erik Bo og Peter Rasmussen.Gamen skrev: Skønt at se Spalvis og Ene garne igen - hvornår har vi sidst haft TO dygtige afsluttere i front?!
Og ikke forglemme Søren Evigglad og Steffen Højer.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Jeg håber virkelig at man er klar over at man muligvis sælger mesterskabet hvis man sælger Thomsen eller Spalvis i vintervinduet.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
En dag, hvor vi både slår Brøndby og går forbi FCM.
Det er ren jantelov. I love it!!!
Det er ren jantelov. I love it!!!
- FlæskeFrank
Bummelum. Måske findes han alligevel.limey skrev:Vi banker dem med to eller tre mål. Jeg synes de unævnelige ofte er shite elendige og talt op til noget de ikke kan leve op til. Vi, til gengæld, kan gå på vandet i øjeblikket - så kære Gud, lad os blive ved med det, i hvert fald een runde endnu.
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
NEJ, men det gør Spalvis.limey skrev:Bummelum. Måske findes han alligevel.limey skrev:Vi banker dem med to eller tre mål. Jeg synes de unævnelige ofte er shite elendige og talt op til noget de ikke kan leve op til. Vi, til gengæld, kan gå på vandet i øjeblikket - så kære Gud, lad os blive ved med det, i hvert fald een runde endnu.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
Tro mig, jeg tilbeder Spavis hver dag i øjeblikketElvis lever skrev:NEJ, men det gør Spalvis.limey skrev:Bummelum. Måske findes han alligevel.limey skrev:Vi banker dem med to eller tre mål. Jeg synes de unævnelige ofte er shite elendige og talt op til noget de ikke kan leve op til. Vi, til gengæld, kan gå på vandet i øjeblikket - så kære Gud, lad os blive ved med det, i hvert fald een runde endnu.
-
Gamen
At kalde Søren Frederiksen og Steffen Højer dygtige afsluttere er vist en sandhed med modifikationer. For sidstnævnte, måske - men Søren F. var ikke ligefrem nogen gudsbenådet afslutter.Brodernumsi skrev:Erik Bo og Peter Rasmussen.Gamen skrev: Skønt at se Spalvis og Ene garne igen - hvornår har vi sidst haft TO dygtige afsluttere i front?!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
To fremragende spillere, men de er ikke hele holdet.troelsh skrev:Jeg håber virkelig at man er klar over at man muligvis sælger mesterskabet hvis man sælger Thomsen eller Spalvis i vintervinduet.
http://www.b.dk/sport/undskyld-AaB
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Til orientering solgte vi Prica i vinteren 2007/08 uden at købe erstatningtroelsh skrev:Jeg håber virkelig at man er klar over at man muligvis sælger mesterskabet hvis man sælger Thomsen eller Spalvis i vintervinduet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi lejede dog Lasse Nilsson som erstatning. Ikke helt samme niveau, men hvad gjorde det naar Curth var i topform.Maglau skrev:Til orientering solgte vi Prica i vinteren 2007/08 uden at købe erstatningtroelsh skrev:Jeg håber virkelig at man er klar over at man muligvis sælger mesterskabet hvis man sælger Thomsen eller Spalvis i vintervinduet.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Nå ja selvfølgelig men han spillede ikke så mange som jeg husker det- hvem siger vi ikke kan leje noget godt i vinter pausen og ellers er det ikke forbudt for andre at steppe opBuzz Killington skrev:Vi lejede dog Lasse Nilsson som erstatning. Ikke helt samme niveau, men hvad gjorde det naar Curth var i topform.Maglau skrev:Til orientering solgte vi Prica i vinteren 2007/08 uden at købe erstatningtroelsh skrev:Jeg håber virkelig at man er klar over at man muligvis sælger mesterskabet hvis man sælger Thomsen eller Spalvis i vintervinduet.
AaB - BIF 13/4 2014
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Flot at vi kan slå BIF som jo havde tre spillere med i startopstillingen på landsholdet mod Sverige i Sverige.
Desuden mener jeg at Lars Søndergaard er en ven af huset, vi kender Søndergaards spillestil fra Viborg tiden og Peter Enevoldsen styrede SønderjyskE.
Desuden mener jeg at Lars Søndergaard er en ven af huset, vi kender Søndergaards spillestil fra Viborg tiden og Peter Enevoldsen styrede SønderjyskE.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Det er da altsammen meget fint, altså det med Spalvis, men der er altså heller ikke nogen grund til at gamble med truppen når det går så godt som det gør. Spalvis scorer mål, Thomsen spiller bedre end nogensinde og vi har altså en reel chance for at få en rigtigt god sæson. Ingen grund til at ødelægge det fordi andre spillere kan steppe up, og at det tidligere er gået fint med salg af profiler op til et ultravigtigt forår.
Jeg synes der skal holdes fast i truppen, såvidt muligt, og så må vi se hvad der sker til sommer. Thomsen får vi alligevel næppe mere end 10 af de lange for, og så kan vi altså ligesågodt beholde ham. Spalvis tror jeg heller ikke falder i værdi henover foråret hvis man forventer han kan holde niveauet.
Jeg synes der skal holdes fast i truppen, såvidt muligt, og så må vi se hvad der sker til sommer. Thomsen får vi alligevel næppe mere end 10 af de lange for, og så kan vi altså ligesågodt beholde ham. Spalvis tror jeg heller ikke falder i værdi henover foråret hvis man forventer han kan holde niveauet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
53 mål i 156 kampe for AaB og 66 mål i 164 kampe for Viborg, og all-time topscorer i den bedste række, så er man vel en form for afslutter.Gamen skrev:At kalde Søren Frederiksen og Steffen Højer dygtige afsluttere er vist en sandhed med modifikationer. For sidstnævnte, måske - men Søren F. var ikke ligefrem nogen gudsbenådet afslutter.Brodernumsi skrev:Erik Bo og Peter Rasmussen.Gamen skrev: Skønt at se Spalvis og Ene garne igen - hvornår har vi sidst haft TO dygtige afsluttere i front?!
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Mon ikke en aviserne kunne lave en statusopdatering på de tre potentielle mesterhold denne sæson(FCK, FCM og Bif)
- FlæskeFrank
Hold kæft en præstation. Jeg ved godt, at vi har vundet kampe stort, hvor vi har spillet rigtigt godt, men jeg synes det her var efterårets bedste eller måske nærmere største præstation. Vi mangler vigtige Risgård og mister ydligere Kaper P og må i stedet sætte Blåbjerg ind centralt og relativt uprøvede Gilli på backen. Alligevel går vi over og viser vi er klart bedre end Brøndby i en direkte duel om topplaceringerne. Det var jo egentig busines as usuaul mod Brøndby. De kommer buldrende, men AaB bevarer roen og straffer dem i to omgange. Det offensive spil var knivskarpt og den helt rigtige recept til denne kamp. Med lidt mere held i nogle af vores omstillinger havde vi med lethed straffet dem yderligere. Derudover var det en fryd at se hvordan AaB bare var et bedre hold og Brøndby kun kom frem til afslutninger fra dårlige positioner eller situationer, hvor de ikke havde tid til at afslutte ordentligt. Det var fryd at se især Daniel Agger og Elmander være så frustrerede. Det viser, at holdet er modnet i løbet af dette efterår og hvor er jeg som fan stolt af at se sammenholdet og troen på egne evner.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Strandli og Strandli.Brodernumsi skrev:Erik Bo og Peter Rasmussen.Gamen skrev: Skønt at se Spalvis og Ene garne igen - hvornår har vi sidst haft TO dygtige afsluttere i front?!
Bienvenu Bassogog!