Det klart, stod det til mig, så vandt vi de resterende 16 kampe, og dermed ikke satte tvivl om mesterskabet. Men vi skal tænke på, vores trup stadig er ung, kan de håndtere presset, hvis de bliver konfronteret med spørgsmålet om guld, efter hver kampPastorius skrev:Jeg vil da sådan set have det lige så fint med at vi tog førstepladsen her i efteråret, og så kørte den hjem fra spids i foråret.Sanchez94 skrev:Lad nu bare københavnerklubberne og Herning snakke om guld.
Det bedste ville være, hvis vi kunne gå under radaren, og snuppe guldet foran dem, så Allan Kuhn igen kan få lov til at sige "Vi tog røven på dem alle sammen"
Superliga 2015/16
Re: Superliga 2015/16
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Uagtet om vi kører den hjem fra spids eller kommer snigende bagfra i vanlig stil, er det frem for alt vigtigt at erindre at det vil være et ubegribeligt billigt mesterskab, såfremt projektet lykkes for os!Sanchez94 skrev:Vi undgik det i 2008, og vi undgik det helt indtil 4/5. sidste spillede runde i 2013/2014.Kenneth K skrev:Helt enig.Sanchez94 skrev:Lad nu bare københavnerklubberne og Herning snakke om guld.
Det bedste ville være, hvis vi kunne gå under radaren, og snuppe guldet foran dem, så Allan Kuhn igen kan få lov til at sige "Vi tog røven på dem alle sammen"
Men fortsætter vi bare nogenlunde sådan her, så kan vi ikke undgå at blive sjasket ind i snakken.
Hvis bare Allan Gaarde og co. ikke laver en eller anden sindssyg fondsbørsmeddelelse om at man opjustere resultatet, så skal vi nok med vores Nordjyske snilde og sund fornuft, igen glide under.
-Bare spørg Gravgaard.
Bienvenu Bassogog!
Det klart, jeg havde ikke lige tænkt på at mesterskabet var billigt !astonvilla skrev:Uagtet om vi kører den hjem fra spids eller kommer snigende bagfra i vanlig stil, er det frem for alt vigtigt at erindre at det vil være et ubegribeligt billigt mesterskab, såfremt projektet lykkes for os!Sanchez94 skrev:Vi undgik det i 2008, og vi undgik det helt indtil 4/5. sidste spillede runde i 2013/2014.Kenneth K skrev:Helt enig.Sanchez94 skrev:Lad nu bare københavnerklubberne og Herning snakke om guld.
Men fortsætter vi bare nogenlunde sådan her, så kan vi ikke undgå at blive sjasket ind i snakken.
Hvis bare Allan Gaarde og co. ikke laver en eller anden sindssyg fondsbørsmeddelelse om at man opjustere resultatet, så skal vi nok med vores Nordjyske snilde og sund fornuft, igen glide under.
-Bare spørg Gravgaard.
Gad vide, hvordan man beregner sig frem til om det var billigt eller dyrt?
Kan man sige at FCM og FCK's mesterskaber er dyre, fordi de bruger mange penge, og AaBs er billige, fordi vi bruger egne spillere og talenter.
Og sidst men ikke mindst, er der en lille stjerne ud fra vores sidste mesterskab, som referere til en fodnote, hvor der står "billigt" Det eneste der er sikkert, så er det Canal 9/6/5/Eurosport Danmark, hvad fanden det nu hedder, så er deres vært billig..
- astonvilla
- Allstar

Jeg er ikke 100% sikker på, hvilke parametre som afgør det, men faktum er:Sanchez94 skrev:Det klart, jeg havde ikke lige tænkt på at mesterskabet var billigt !astonvilla skrev:Uagtet om vi kører den hjem fra spids eller kommer snigende bagfra i vanlig stil, er det frem for alt vigtigt at erindre at det vil være et ubegribeligt billigt mesterskab, såfremt projektet lykkes for os!Sanchez94 skrev:Vi undgik det i 2008, og vi undgik det helt indtil 4/5. sidste spillede runde i 2013/2014.Kenneth K skrev:Helt enig.Sanchez94 skrev:Lad nu bare københavnerklubberne og Herning snakke om guld.
-Bare spørg Gravgaard.
Gad vide, hvordan man beregner sig frem til om det var billigt eller dyrt?
Kan man sige at FCM og FCK's mesterskaber er dyre, fordi de bruger mange penge, og AaBs er billige, fordi vi bruger egne spillere og talenter.
Og sidst men ikke mindst, er der en lille stjerne ud fra vores sidste mesterskab, som referere til en fodnote, hvor der står "billigt" Det eneste der er sikkert, så er det Canal 9/6/5/Eurosport Danmark, hvad fanden det nu hedder, så er deres vært billig..
-FCK/FCM mesterskaber er virkelig flotte og dyre.
-Et BIF mesterskab (bare som en fantasi) er direkte Priceless!
-Et AaB mesterskab er ufatteligt billigt.
Gravgaard belærte os omkring det sidst vi vandt - men jeg fandt aldrig rigtig hoved eller hale i hans argumenter som var en smule tvetydige i mine ører. Men jeg er jo også bare lille mig - og ikke en fandens karl som har spillet professionel fodbold i kæmpe klubber i udland og i Danmark.
Bienvenu Bassogog!
Der er vel ingen grund til, at gave Gravgaard op igen. Han arbejder med en hullet logik.
Få point = billigt mesterskab
Mange point = sikkert/dyrt mesterkab
Den slag logik tåler ikke så meget eftersyn, da det ikke rigtigt viser om noget om karakteren af det mesterskab. Var FCKs mesterskaber med næsten maks point bedre, fordi de på ingen måde blev presset eller var AaBs dårligere fordi ligaen var præget af svingende hold det år? Et mesterskab er et mesterskab, lige meget hvad. Det andet vrøvl der kommer ud af munden på talende hoveder når de har været i gang for længe.
Få point = billigt mesterskab
Mange point = sikkert/dyrt mesterkab
Den slag logik tåler ikke så meget eftersyn, da det ikke rigtigt viser om noget om karakteren af det mesterskab. Var FCKs mesterskaber med næsten maks point bedre, fordi de på ingen måde blev presset eller var AaBs dårligere fordi ligaen var præget af svingende hold det år? Et mesterskab er et mesterskab, lige meget hvad. Det andet vrøvl der kommer ud af munden på talende hoveder når de har været i gang for længe.
Jeg er selvfølgelig helt med på, at...
DEN ER HJEMME!
... men shit, vi starter op med et par lortekampe i foråret. FCM og FCK ude i hhv. runde 1 og 3.
Vinder vi dem, så er den dog selvfølgelig HELT SINDSSYGT MEGET HJEMME!
DEN ER HJEMME!
... men shit, vi starter op med et par lortekampe i foråret. FCM og FCK ude i hhv. runde 1 og 3.
Vinder vi dem, så er den dog selvfølgelig HELT SINDSSYGT MEGET HJEMME!
Vi mangler både SønderjyskE og Nordsjælland hjemme.
R.I.P., AaB.
R.I.P., AaB.
Det er et alvorligt problem for FCM og FCK at de møder AaB to gange i foråret. Det er måske Brøndbys chance for at komme tilbage i top-3.Kenneth K skrev: ... men shit, vi starter op med et par lortekampe i foråret. FCM og FCK ude i hhv. runde 1 og 3.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Det skal dog ikke forhindre de samme kloge hoveder i til maj at håne AaB for at underspille og melde defensivt ud på vejen mod det femte mesterskab.Maglau skrev:Men det fedeste er at et enigt panel på fodbolddebatten lige har slået fast at det med 100pct sikkerhed bliver en kamp mellem FCM og FCK om guldet og kun de to.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Jeg bemærkede også dette - det var jo ligefør at de var mere interesserede i Franks mimik end i Kahlenbergs gigantafbrænder(e) mv.astonvilla skrev:Var der nogen der så Onside i går?Køllen I Møllen skrev:Er der nogen der på noget tidspunkt har antydet at der skulle ligge "had" bag deres manglende fokus på de kommende mestre? Din fantasi spiller dig vidst et puds.Eksil skrev:Københavnerpressen hader os så meget, at en rubrik på forsiden af den mest Københavnske avis, Politiken, handler om hvor AaB spiller som et guld hold og DR har en historie om AaB. Had had had.
DET må have været historiens største ørkenvandring: FCKs kamp aflyst og BIF nederlag. Det må have været pinefult at komme igennem.
I øvrigt: Jeg var ikke så heldig at jeg var på Brøndby stadion i går - så det var foran flimmeren. Og det irriterede mig grænseløst at hver gang der var optræk til noget spændende havde TV holdet mere travlt med at klippe over til BIFs bænk for at få et close up af Frank og hans ansigtsudtryk. Man gik faktisk glip af pænt meget spændende på banen pga dette.
Hvad sker der for dét? Så smuk er han vel heller ikke?
Min personlige teori er at Frank i virkeligheden er en lille nisse, og at han derfor naturligt nok vil få/tage mere fokus her i julekvartalet.
Lindmark / Vendelbokartellet
- Køllen I Møllen
- Allstar

Fuck, jeg vidste sgu da at jeg havde set ham før. Det var ham der snittede propellen i The Julekalender!!Lindmark skrev:Jeg bemærkede også dette - det var jo ligefør at de var mere interesserede i Franks mimik end i Kahlenbergs gigantafbrænder(e) mv.astonvilla skrev:Var der nogen der så Onside i går?Køllen I Møllen skrev:Er der nogen der på noget tidspunkt har antydet at der skulle ligge "had" bag deres manglende fokus på de kommende mestre? Din fantasi spiller dig vidst et puds.Eksil skrev:Københavnerpressen hader os så meget, at en rubrik på forsiden af den mest Københavnske avis, Politiken, handler om hvor AaB spiller som et guld hold og DR har en historie om AaB. Had had had.
DET må have været historiens største ørkenvandring: FCKs kamp aflyst og BIF nederlag. Det må have været pinefult at komme igennem.
I øvrigt: Jeg var ikke så heldig at jeg var på Brøndby stadion i går - så det var foran flimmeren. Og det irriterede mig grænseløst at hver gang der var optræk til noget spændende havde TV holdet mere travlt med at klippe over til BIFs bænk for at få et close up af Frank og hans ansigtsudtryk. Man gik faktisk glip af pænt meget spændende på banen pga dette.
Min personlige teori er at Frank i virkeligheden er en lille nisse, og at han derfor naturligt nok vil få/tage mere fokus her i julekvartalet.
Janteloven eksisterer IKKE!
- astonvilla
- Allstar

Er Disco-Glenn så ham med "The biggest tænder and the grimmest tøj" ?Køllen I Møllen skrev:Fuck, jeg vidste sgu da at jeg havde set ham før. Det var ham der snittede propellen i The Julekalender!!Lindmark skrev:Jeg bemærkede også dette - det var jo ligefør at de var mere interesserede i Franks mimik end i Kahlenbergs gigantafbrænder(e) mv.astonvilla skrev:Var der nogen der så Onside i går?Køllen I Møllen skrev:Er der nogen der på noget tidspunkt har antydet at der skulle ligge "had" bag deres manglende fokus på de kommende mestre? Din fantasi spiller dig vidst et puds.Eksil skrev:Københavnerpressen hader os så meget, at en rubrik på forsiden af den mest Københavnske avis, Politiken, handler om hvor AaB spiller som et guld hold og DR har en historie om AaB. Had had had.
Hørte i øvrigt på et tidspunkt at Staale var tæt på at blive casted i rollen som Benny.
Bienvenu Bassogog!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis OB og FCK spiller uafgjort og vi vinder over Viborg, så fører vi superligaen hele vinterpausen.
Det ville være en god vinter.
- FlæskeFrank
Hvis et AaB mesterskab er billigt må 2. pladserne jo være stortset gratis.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Drømmen må være et nederlag til FCM og FCK. Så kan vi synge "vi ligger nummer 1" fra kampens start...FlæskeFrank skrev:Hvis OB og FCK spiller uafgjort og vi vinder over Viborg, så fører vi superligaen hele vinterpausen.
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Kunne være meget fedt!white splash skrev:Drømmen må være et nederlag til FCM og FCK. Så kan vi synge "vi ligger nummer 1" fra kampens start...FlæskeFrank skrev:Hvis OB og FCK spiller uafgjort og vi vinder over Viborg, så fører vi superligaen hele vinterpausen.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
AGF spiller ellers rigtig frisk til. Kom så de hviiieSpanky skrev:Kunne være meget fedt!white splash skrev:Drømmen må være et nederlag til FCM og FCK. Så kan vi synge "vi ligger nummer 1" fra kampens start...FlæskeFrank skrev:Hvis OB og FCK spiller uafgjort og vi vinder over Viborg, så fører vi superligaen hele vinterpausen.
Det ville være en god vinter.fcm har dog desværre ynkelige agf i næste runde, så det kommer ikke til at ske...
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Smilets by er endnu engang blevet grinets by.Pastorius skrev:Så røg Wieghorst....og galehuset kører igen.
Også mangler det bare, at Brøndby taber til FCN, så har Wieghorst nyt job.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
AGF og Glenn Riddersholm? 
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.