Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Buzz Killington » 4. dec 2015, 20:06

Hahaha. Dejligt FCM. Fortsætter turen tilbage til ligegyldigHEDEN.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Trickster
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Trickster » 4. dec 2015, 21:16

fcm er som hold kun marginalt dårligere, end de var i sidste sæson. Den store forskel er de manglende mål på dødbolde og de manglende enkeltmandspræstationer fra fx Sisto, der helt har tabt småkagerne efter sommervinduet lukkede. På sin vis er det derfor ekstra bemærkelsesværdigt, at fcm formåede at vinde et dansk mesterskab, næsten udelukkende på baggrund af noget så primitivt som dødbolde og fight. De er vel en slags SønderjyskE Ultra.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 5. dec 2015, 09:23

Trickster skrev:fcm er som hold kun marginalt dårligere, end de var i sidste sæson. Den store forskel er de manglende mål på dødbolde og de manglende enkeltmandspræstationer fra fx Sisto, der helt har tabt småkagerne efter sommervinduet lukkede. På sin vis er det derfor ekstra bemærkelsesværdigt, at fcm formåede at vinde et dansk mesterskab, næsten udelukkende på baggrund af noget så primitivt som dødbolde og fight. De er vel en slags SønderjyskE Ultra.
Helt enig fcm er et tonser hold der lever på dødbolde det var de sidste sæson og det er de nu, denne sæson laver de ikke ligeså mange mål på dødbolde, også er de ret ringe og i bedste fald ordinære, mit bud er de får en solid midterplacering og endnu et kæmpe underskud på driften

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar

Indlæg af jernskjorten » 7. dec 2015, 10:29

Man kvalmes...

- De fleste associerer København med dansk fodbold, men hele Jylland har fået større tro på tingene efter vores guld, siger Tim Sparv til hbl.fi.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 7. dec 2015, 10:33

jernskjorten skrev:Man kvalmes...

- De fleste associerer København med dansk fodbold, men hele Jylland har fået større tro på tingene efter vores guld, siger Tim Sparv til hbl.fi.
hahahaha...legendarisk udtalelse.

Ikke kvalmende - men rigtig, rigtig sjovt!
Bienvenu Bassogog!

Gamen

Indlæg af Gamen » 7. dec 2015, 13:06

Haha, mere navlepillende bliver det næsten ikke...

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. dec 2015, 15:48

Er det mon det med de "hele mennesker" der gør, at man selv uden afsenderadresse ikke havde været det mindste i tvivl om at den udtalelse kom fra en FCM spiller?

Er de SÅ pissed over janteloven dernede at de ikke bare kan nøjes med at være jantelovsneutrale i deres udtalelser, men går fuldstændig i den anden grøft, gang på gang?

Nogle gange elsker man altså bare FCM...

Jeg håber SÅ meget på at Glen får banket noget FCM mentalitet ind i AGF :)

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 7. dec 2015, 16:48

De flest associerer finner med folk der går med kniv og folk der går med kniv kan ikke få den stiv.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 10. dec 2015, 12:54

Kian Hansen til EB før FCM - Club Brugge:
- Jeg synes, vi har haft en opadgående kurve i de seneste træninger. Det er, som om vi har fundet tilbage til vores FCM-dna med højt pres, og folk gør tingene færdig
Så skal man godt nok søge længe efter noget positivt at sige :)

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 10. dec 2015, 13:02

Jesper Schmidt skrev:Kian Hansen til EB før FCM - Club Brugge:
- Jeg synes, vi har haft en opadgående kurve i de seneste træninger. Det er, som om vi har fundet tilbage til vores FCM-dna med højt pres, og folk gør tingene færdig
DNA fornægter sig ikke! : opkastfremkaldende smiley:
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 10. dec 2015, 13:06

Lad os sige, at FCM dropper til nr 4-5 stykker når 33 runde er rundet. Er kulmulen så i fare for at miste trænerjobbet?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 10. dec 2015, 13:16

Eksil skrev:
Lad os sige, at FCM dropper til nr 4-5 stykker når 33 runde er rundet. Er kulmulen så i fare for at miste trænerjobbet?
Mon ikke han allerede er i fare hvis det næste gruppespil glipper. Han har en track-rekord der minder om hvad MP gjorde i AaB da han kom. Starter med flotte resultater, og så snart han begynder at implementere nogle af han egne ideer, falder det helt fra hinanden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 10. dec 2015, 13:33

fine ods på en club brygge sejr i aften, er de lige så stærke som da AaB/FCK og Brøndby mødte dem?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 10. dec 2015, 13:42

Jøsses mand, bliver man som FCM-ansat betalt for hver gang man kan få sneget ordet "DNA" til citat? Det virker som om de ansatte på ligegyldigHEDEN bliver hjernevasket den dag de bliver ansat, det er helt vildt så ens de alle udtrykker sig.

I øvrigt er det meget, meget imponerende, at der i skrivende stund på Ulvegraven er hele 17 indlæg om en af FCM's vigtigste kampe nogensinde.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 10. dec 2015, 14:05

gravballe skrev:fine ods på en club brygge sejr i aften, er de lige så stærke som da AaB/FCK og Brøndby mødte dem?
Nej. Club Brugge var stærkere i sidste sæson. Brugge fik en rædselsfuld start i den belgiske liga, men har netop overtaget 1. pladsen fra Gent. Det er dog tydeligt at de er svækket da holdets store stjerne Lior Refealov er skadet og målmanden Matthew Ryan er solgt.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 10. dec 2015, 14:40

doukas skrev:
Jøsses mand, bliver man som FCM-ansat betalt for hver gang man kan få sneget ordet "DNA" til citat? Det virker som om de ansatte på ligegyldigHEDEN bliver hjernevasket den dag de bliver ansat, det er helt vildt så ens de alle udtrykker sig.

I øvrigt er det meget, meget imponerende, at der i skrivende stund på Ulvegraven er hele 17 indlæg om en af FCM's vigtigste kampe nogensinde.
Der var faktisk også påfaldende dødt på vores egen hjemmeside og i det hele taget, da vi - på papiret - skulle spille en endnu større kamp mod Club Brügge tilbage i februar i fjor. Den turnering nåede aldrig rigtigt at fænge os.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 10. dec 2015, 14:50

Hvilket vel i ligesågrad handlede om at man, i øjeblikket, følte EL var et større problem end det gavnede. Det tog ganske enkelt fokus fra ligaen. Går udfra det det samme FCM fans føler for tiden, nemlig at EL inddirekte er skyld i deres sæson ikke er gået som forventet.
Det optimale vil være en røvsyg 0-0 hvor FCM kun lige får sig fedtet igennem. Det vil være fint for vores, altså Danmarks, koefficient, samt give FCM en unødvendigt hård opstart til foråret, hvor de udover EL slutspil skal møde os og FCK i de første 2 runder. Jeg er nemlig slet ikke i tvivl om at FCM vil fejre et evt avancement som noget helt unikt i dansk fodbold der aldrig er set før, og at man helt har glemt hvor elendigt et efterår de trodsalt har haft.
Jeg har nævnt det før, men jeg er slet ikke i tvivl om at deres ekstreme selvfedme er deres største fjende. Hvilket der har været en hel række eksempler på henover efteråret hvor bl.a. Kristian Bak var ude med "vi er et atypisk dansk hold" efter de slog Brügge(?), og Tim Sparvs nylige "vores mesterskab har bragt ny optimisme til Jylland". Kian Hansen eksemplet ovenover er også et godt bud.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 10. dec 2015, 14:58

Jeg morer mig nu mest af alt over den første del. Det er et rimeligt godt tegn på at det kører helt fantastisk, når man er nødt til at fremhæve de seneste træninger som et vendepunkt, hvor kurven peger opad igen...det er så smukt sagt.
- Jeg synes, vi har haft en opadgående kurve i de seneste træninger.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 10. dec 2015, 15:10

Hovedet skrev:
doukas skrev:

Der var faktisk også påfaldende dødt på vores egen hjemmeside og i det hele taget, da vi - på papiret - skulle spille en endnu større kamp mod Club Brügge tilbage i februar i fjor. Den turnering nåede aldrig rigtigt at fænge os.
Som jeg husker det, var det sådan set også sådan frem mod den første Deportivo kamp i 09, jeg tror det har meget med tidspunktet at gøre, og at den der første forårskamp i UEFA føles lidt pre-season/testkamp agtig fordi superligaen ikke er startet.

En anden ting er at man vel i det hele taget kan tale om at der er en påfaldende svigtende opbakning i Herning. De har ført ligaen stort set hele efteråret, og alligevel har de oplevet et ganske markant fald i tilskuere på hjemmebane, i en sådan grad at AaB faktisk ligger marginalt foran dem.

http://www.superstats.dk/tilskuere/?aar ... vis=hjemme

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Indlæg af Elvis lever » 10. dec 2015, 15:14

Eksil skrev:
Det bliver næppe deres software de skifter. :D
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Besvar