Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Elvis lever skrev:Eksil skrev:Jesper Schmidt skrev:Kian Hansen til EB før FCM - Club Brugge:
- Jeg synes, vi har haft en opadgående kurve i de seneste træninger. Det er, som om vi har fundet tilbage til vores FCM-dna med højt pres, og folk gør tingene færdig
Så skal man godt nok søge længe efter noget positivt at sige

Lad os sige, at FCM dropper til nr 4-5 stykker når 33 runde er rundet. Er kulmulen så i fare for at miste trænerjobbet?
Det bliver næppe deres software de skifter.

'
Man skal vel ikke afskrive muligheden for at de kommer med en softwareopdatering, og konstaterer at fremover bliver det meget bedre. Var det den seneste IOS opdatering eller Windows 10 som slog sig op på at man vil blive mere produktiv? Den må sgu ligge lige til højrebenet.

-
thomasjn
- Allstar

Jesper Schmidt skrev:Elvis lever skrev:Eksil skrev:Jesper Schmidt skrev:Kian Hansen til EB før FCM - Club Brugge:
- Jeg synes, vi har haft en opadgående kurve i de seneste træninger. Det er, som om vi har fundet tilbage til vores FCM-dna med højt pres, og folk gør tingene færdig
Så skal man godt nok søge længe efter noget positivt at sige

Lad os sige, at FCM dropper til nr 4-5 stykker når 33 runde er rundet. Er kulmulen så i fare for at miste trænerjobbet?
Det bliver næppe deres software de skifter.

'
Man skal vel ikke afskrive muligheden for at de kommer med en softwareopdatering, og konstaterer at fremover bliver det meget bedre. Var det den seneste IOS opdatering eller Windows 10 som slog sig op på at man vil blive mere produktiv? Den må sgu ligge lige til højrebenet.

De er unikke på heden. Hverken Windows eller iOS er godt nok til dem - det har ikke FCM DNA. Tilgengæld har de lavet deres eget styresytem (som kun er i beta) med en brugerflade præget af ulve, sort og rød, GIF animationer samt androgyme kloninger af Hekler, Glen og Bach Bak. Alle objekter i brugerfladen har deres eget FCM-DNA navn. Startmenuen eller æble menuen hedder f.eks. kapitaltilførsel og systemets eneste reelle funktionalit er en masse overdrevet multimedie-skrammel som andre styresystemer droppede i starten af 00'erne. Derudover har man et mailprogram, hvor Onkel Benham har sendt nogle grafer så man kan sige man arbejder med Big data eller som det kaldes i FCM OS "Statistical data showing excelence and FCM DNA leading to world domination", men som egentlig bare er nogle tabeller med pasningsprocenter og hvor mange gange Kristian Bach Bak Back-gear er blevet tørret af en modstander.
-
hje1980
- Allstar

- Geografisk sted: 9230
Lad os håbe de får en tur til Moskva i returkampen... jo jo... det giver da point til den danske rangliste...
-
Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
De skal gerne sendes så langt væk som det overhovedet er muligt i næste runde. Yderligere skal de gerne spille ude i kamp nr. 2, hvis det er muligt, vi skal nemlig spille mod dem i første forårskamp i weekenden efter de har spillet om torsdagen.
Eneste ulempe ved ovenstående er, at vi nok får en mandagskamp i Herning fremfor f.eks. fredag eller lørdag.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Spanky skrev:De skal gerne sendes så langt væk som det overhovedet er muligt i næste runde. Yderligere skal de gerne spille ude i kamp nr. 2, hvis det er muligt, vi skal nemlig spille mod dem i første forårskamp i weekenden efter de har spillet om torsdagen.
Eneste ulempe ved ovenstående er, at vi nok får en mandagskamp i Herning fremfor f.eks. fredag eller lørdag.
Jeg vil næsten hellere have en kamp der ikke kan undgå at fylde rigtigt meget i hovederne på dem, så deres fokus er et andet sted, og kampene mod os og FCK kommer til at glide lidt i baggrunden. Lad dem bare få den der kamp som bliver det største i alle spillernes karrierer.
-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Så blev det United I 16 dels finalen.....

Ska' vi hak'?
-
Gamen
MrBangDK skrev:Så blev det United I 16 dels finalen.....

Ja, så flytter det nok kampen mod os til om mandagen - desværre. Omvendt har vi, såvidt jeg lige husker, rimelig gode erfaringer med mandagskampe i Herning. Lad os håbe den kamp tager noget af deres fokus.
-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Gamen skrev:MrBangDK skrev:Så blev det United I 16 dels finalen.....

Ja, så flytter det nok kampen mod os til om mandagen - desværre. Omvendt har vi, såvidt jeg lige husker, rimelig gode erfaringer med mandagskampe i Herning. Lad os håbe den kamp tager noget af deres fokus.
Ja, det kommer forhåbentligt til at stige dem til hovedet.. Til trods for at det er svært at sætte sig op, når man er så vant til at vinde

Det kunne være så dejligt at de fik en ordentlig snitter på Old Trafford - så kunne man minde dem om at rigtige fodboldhold kan spille 2-2 derovre!
Ska' vi hak'?
-
Køllen I Møllen
- Allstar

MrBangDK skrev:Gamen skrev:MrBangDK skrev:Så blev det United I 16 dels finalen.....

Ja, det kommer forhåbentligt til at stige dem til hovedet.. Til trods for at det er svært at sætte sig op, når man er så vant til at vinde

Det kunne være så dejligt at de fik en ordentlig snitter på Old Trafford - så kunne man minde dem om at rigtige fodboldhold kan spille 2-2 derovre!
Når man har så meget vinder-DNA som de har i Herning lægger man slet ikke mærke til en 6-0 afklapsning.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
seamann
Er der nogen, der ved hvad der blev af "Welcome to Hell" banneret - jeg er sikker på de gerne vil låne det.
-
Maglau
- Allstar

- Geografisk sted: Århus
seamann skrev:Er der nogen, der ved hvad der blev af "Welcome to Hell" banneret - jeg er sikker på de gerne vil låne det.
Det er ikke noget man spøger med i Herning ......tro mig...jeg har arbejdet derude
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
thomasjn
- Allstar

Find popcornene. Sikker på de på Heden for gjort sig selv voldsomt til grin. Mon ikke Steinlein gør sig til grin med nogle udtalelser, om at deres særlige midtjyske DNA samt Benhams computer gør, at de er på niveau med United. De blev jo også nr. 2 i deres gruppe og United blev kun nr. 3 og derefter taber de 8-3. Samtidig vil Bak Bach udtale, at pga. denne ene kamp nu er de største i verdenshistorien.
-
Halil
- Allstar

- Geografisk sted: DK
Hæhæ, så en eller anden random man u fan kalde fcm svinene for FC Midgetland på twitter.
Midgetland.
Fint.
Svin!
Uden Synd Ingen Frelse
-
Kjeldovic
- Miniput

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
FCM tager 400, 500, 595 eller 695 kr. for en billet mod United i Europa League. Ikke særlig pæn gestus til sine fans, hvis man spørger mig. Jeg kan huske, jeg gav 375 for min billet mod United i sin tid. En Champions League kamp vel at mærke.
Længe leve arbejderklassen!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Danni skrev:FCM tager 400, 500, 595 eller 695 kr. for en billet mod United i Europa League. Ikke særlig pæn gestus til sine fans, hvis man spørger mig. Jeg kan huske, jeg gav 375 for min billet mod United i sin tid. En Champions League kamp vel at mærke.
De 375 kr. var vel også "forkert". Det endte med næsten med sortbørshandel, fordi folk var villige til at betale mere. At Man U så var et væsentligt mere profileret hold den gang, gjorde skævheden større.
Jeg synes faktisk, at FCMs prisstruktur virker OK her.
- FlæskeFrank
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
FlæskeFrank skrev:Danni skrev:FCM tager 400, 500, 595 eller 695 kr. for en billet mod United i Europa League. Ikke særlig pæn gestus til sine fans, hvis man spørger mig. Jeg kan huske, jeg gav 375 for min billet mod United i sin tid. En Champions League kamp vel at mærke.
De 375 kr. var vel også "forkert". Det endte med næsten med sortbørshandel, fordi folk var villige til at betale mere. At Man U så var et væsentligt mere profileret hold den gang, gjorde skævheden større.
Jeg synes faktisk, at FCMs prisstruktur virker OK her.
Så er vi bare uenige, men det er skal der også være plads til. Bare fordi nogle er villige til at give mere, synes jeg ikke man bør sætte prisen op. I så fald skulle de afgørende kampe i sæsoner, hvor vi er blevet mestre jo også prissættes meget højere. Det vil jeg ikke synes er rimeligt. Folk husker jo hvordan de bliver behandlet. Jeg ville også købe mit sæsonkort alligevel selv hvis prisen var 3000, men det vil give en rids i lakken til AaB.
Længe leve arbejderklassen!
-
Yankee
- Allstar

Man kunne selvfølgelig godt lave en rabatordning til sæsonkortholdere i efteråret.
Derudover har jeg nu intet imod det. Deres stadion bliver fyldt op af en masse nørdede Premier League-fans som ellers aldrig er at finde på danske stadions og jo mere de typer får lov at punge ud jo bedre.
-
FCM
- Landshold

Yankee skrev:Man kunne selvfølgelig godt lave en rabatordning til sæsonkortholdere i efteråret.
Det har man gjort. Alle sæsonkortholdere har en uges forkøbsret på deres egen plads til nedsat pris (4-500 kr). For ikke-sæsonkortholdere koster billetterne 6-700 kr.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Danni skrev:Så er vi bare uenige, men det er skal der også være plads til. Bare fordi nogle er villige til at give mere, synes jeg ikke man bør sætte prisen op. I så fald skulle de afgørende kampe i sæsoner, hvor vi er blevet mestre jo også prissættes meget højere. Det vil jeg ikke synes er rimeligt. Folk husker jo hvordan de bliver behandlet. Jeg ville også købe mit sæsonkort alligevel selv hvis prisen var 3000, men det vil give en rids i lakken til AaB.
Jeg ved ikke hvor uenige vi er. Jeg mener, at den måde de deler kagen på - sæsonkortholdere får til x antal kroner, mens de øvrige må betale mere - er en fin skæring. Her snakker jeg 400 kr. kontra 500 kr.
Jeg tror ikke, at de kan sælge stadionpladserne til 600 kr. eller derover i februar måned til en Europaleague-kamp.
Mener, at da FCK var i Champions League mod Real Madrid solgte de alle tre kampe for 1500 kr. Så lyder 600-700 kroner for en billet mod et profilfattigt Man United-hold og uden Champions League hymnen dyrt.
- FlæskeFrank