Hvis AaB sælger Spalvis og Thomsen indenfor den samme sæson, og IKKE erstatter det med frisk blod udefra så er det en fallit erklæring overfor fansene. De andre gange hvor vi har mistet RIGTIG gode spillere så har det kun være EN af gangen og haft spillere i truppen der allerede var etableret.gravballe skrev:Helt enig, men jeg håber dog man venter til sommer med at sælge de omtalte spillere. For at give os så gode muligheder som muligt for at ende i toppen. AaB skal huske på, de er en fodbold klub, og hvis det udelukkende skal handle om at ende på en 6 plads, og sælge spilleer og skabe overskud den vej, så får det altså ikke folk på stadion.Gaarde6 skrev:I øvrigt er det vildt der overhovedet bliver stillet spørgsmålstegn ved AaB (Og trænerteamet/Gaardes) evner til at sammensætte truppen!
Jeg synes de har vist gang på gang at de har haft ret i deres vurderinger. HVIS de mener en Spalvis eller en Thomsen IKKE skal erstattes. Så tror jeg 100% på deres beslutning! Har jeg grund til andet?!
I vores nuværende startopstilling findes der flere spillere jeg ikke troede på fra starten. Og hvad er der sket?
Jeg var bestemt ikke sikker på Nikolaj Larsen var det rigtige valg, da han blev hentet.
Dalsgaard på højre back var jeg sgu heller ikke sikker på.
Kasper P, som fast starter.
Blåbjerg som venstre back?!
Børsting som fast starter?!
Thomsen som superliga spiller efter han i første omgang var vejet og fundet for let.
Enevoldsen som angriber.
Så hvis trænerteamet og Gaarde mener en spiller skal erstattes internt, siger jeg yes sir, og stoler på dem.
De har vist det gang på gang at de har haft ret.
Og et lille tillæg, som man ikke må undervurdere.
ENDELIG har vi en sund økonomi i klubben! For os som har fulgt klubben i +25 år, er det fuldstændig vildt at denne tid endelig er kommet!
Det skal fandme ikke ødelægges ved at ofre millioner på lønninger og dyre indkøb! Specielt ikke når man nu har en strategi som virker!
Jeg kunne forstå man kunne blive fristet til det, hvis INTET virkede. Men det er jo på ingen måde tilfældet!
Hvem har vi i truppen hvor man for alvor kan sige at de sagtens kan erstatte Thomsen og Spalvis... jeg har meget svært ved at se dem lige nu og her. Ingen tvivl om Børsting er en mulighed, men det ser jeg først om 1-1,5 år fra nu.
Og med tanke på at en 7. plads i næste sæson INDEN opdelingen er lig med et snit på 4.000 resten af året... hvorimod at placering i toppen, godt kunne give et snit på ca. 10K. Tror også aktionærerne ønsker at AaB har et hold der kommer med i toppen.
Fair nok at AaB har en finansiel målsætning om top 6 da dette giver et nulresultat. Men håber den SPORTSLIGE målsætning/forventning ligger højere.
Sgu svært at tiltrække kvalitet udefra hvis svaret til manden om hvad forventningen er at vi bare skal være i top 6 og ikke sige, vi vil med ud i Europa...!!!
Jo jeg har tillid til de stiller det rigtige hold... har dog lidt skepsis om kvaliteten er høj nok i forhold til 6 andre hold hvis ikke Thomsen og Spalvis bliver erstattet er kvalitet udefra...