Det var en fantastisk dag. Det eneste man kan sige er: Keep ´em coming.Pastorius skrev:Asger har lagt en 20 minutters video fra kampen på youtube:
Julequiz om AaB
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Re: Julequiz om AaB
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Der var lidt mere stil over den måde at køre mesterskabet hjem dengang, end der var i Slagelse i 2014.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Mon ikke den unge mand med slipset står og drømmer om han en dag selv skal stå med den pokal i armene på Aalborg stadion.

Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det må være køllen der går videre med den næste - jeg er under alle omstændigheder lige så blank på at stille spørgsmål som Provsten.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
helt korrekt de 25.000 var en ekstra bonus ved 25 scorede mål - Pylles ansigt da Erik Bos skud på overliggeren valgte den forkerte side af målstregen var pricelessKøllen I Møllen skrev:Var bonussen ikke 25.000kr ekstra i topscorer-pris? Og var det iøvrigt ikke "kun" 24 mål han scorede? Jeg mener at ekstra-bonus var ved 25 mål.Pastorius skrev:Det var Erik Bo, der ville have scoret sit mål, nummer 30 i sæsonen, hvis den var gået ind. Jeg husker det som han ramte overliggeren. Bonussen...det kan jeg ikke huske.Mogens skrev:En af vores spillere kunne med lidt mere held have sørget for en 5-0 sejr i guldkampen mod agf tilbage i 1995. Hvilken spiller tænker jeg på, hvor endte afslutningen henne og hvad havde han fået i bonus, hvis han havde scoret på den fine chance?
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nævn 4 spillere der har spillet for både AaB og Århus Fremad. UDEN at Google!!
Janteloven eksisterer IKKE!
Kan smide Niklas Gotfredsen i puljen, uden at google :-)Køllen I Møllen skrev:Nævn 4 spillere der har spillet for både AaB og Århus Fremad. UDEN at Google!!
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Brian Priske vel også? Hvad med Frank Pingel?Eksil skrev:Kan smide Niklas Gotfredsen i puljen, uden at google :-)Køllen I Møllen skrev:Nævn 4 spillere der har spillet for både AaB og Århus Fremad. UDEN at Google!!
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Christian Lundberg - det eneste gode synergi der kom ud af mr. Empty! 
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
white splash
- Allstar

-
white splash
- Allstar

Næ, hvad med Gotfredsen, Priske, Lundberg og Bjørn Kristensen???white splash skrev:Gotfredsen, Pingel, Priske og Lundberg?
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Så mit bud må være kosten, Priske, Lundfar og GotfredsenFlæskeFrank skrev:Lars Thomsen spillede også en halvsæson eller lignende dernede.
- FlæskeFrank
- Køllen I Møllen
- Allstar

Godkendt. Lars Thomsen, Niels-Christian Jørgensen, Michael Steen Jensen kunne også nævnes. Frank Pingel har mig bekendt kun været træner i Århus Fremad.white splash skrev:Næ, hvad med Gotfredsen, Priske, Lundberg og Bjørn Kristensen???white splash skrev:Gotfredsen, Pingel, Priske og Lundberg?
- mindre_gult_og_blåt_tak
- Superliga

- Geografisk sted: Århus
Nu er der vist gået et døgn uden et nyt spørgsmål, så jeg tillader mig at tage serveretten.
Vi spillede vigtig hjemmekamp (om medaljer, jeg siger ikke af hvilket metal) i en af de sidste runder af sæsonen. AaB var foran med 2 mål og dominerede kampen, da der blev smidt pyroteknik mod modstanderens målmand at nogle AaB-fans, hvilket resulterede i, at dommeren stopper kampen. Da kampen bliver genoptaget efter nogle minutter, har vi mistet kontrollen med kampen, og det ender med, de andre scorer de to udlignende mål og ovenikøbet bliver mestre det år.
Hvem spillede vi mod, og hvordan endte kampen?
Edit: Bonusspørgsmål: Hvilket år var det?
Vi spillede vigtig hjemmekamp (om medaljer, jeg siger ikke af hvilket metal) i en af de sidste runder af sæsonen. AaB var foran med 2 mål og dominerede kampen, da der blev smidt pyroteknik mod modstanderens målmand at nogle AaB-fans, hvilket resulterede i, at dommeren stopper kampen. Da kampen bliver genoptaget efter nogle minutter, har vi mistet kontrollen med kampen, og det ender med, de andre scorer de to udlignende mål og ovenikøbet bliver mestre det år.
Mod Brøndby foråret 2005. Vi var foran 3-1 og kampen endte 3-3mindre_gult_og_blåt_tak skrev:Nu er der vist gået et døgn uden et nyt spørgsmål, så jeg tillader mig at tage serveretten.
Taget i betragtning, hvor godt vi spillede det forår blev det lidt en fuser da vi endte nr. 4
Det var Bræmers velmagtsdage og eneste halvsæson efter han kan kom hjem hvor Gaarde præsterede.
- mindre_gult_og_blåt_tak
- Superliga

- Geografisk sted: Århus
Nå den var vist ikke så svær igen. Det er nemlig korrekt. Der var vist i øvrigt karneval samme dag, hvis jeg ikke husker helt forkert. Jeg mener i øvrig, at det var den kamp, at sangen: "Lindstrøm er Jesus og Bræmer han er Gud" blev sunget første gang.thomasjn skrev:Mod Brøndby foråret 2005. Vi var foran 3-1 og kampen endte 3-3mindre_gult_og_blåt_tak skrev:Nu er der vist gået et døgn uden et nyt spørgsmål, så jeg tillader mig at tage serveretten.
Taget i betragtning, hvor godt vi spillede det forår blev det lidt en fuser da vi endte nr. 4
Du må komme med næste spørgsmål.
En tidligere ungdomsspiller i AaB har idag en ledende rolle i en anden dansk klub. Hvem er det, hvad er hans rolle og hvornår var han i AaB?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ole Nielsen, sportschef i Viborgthomasjn skrev:En tidligere ungdomsspiller i AaB har idag en ledende rolle i en anden dansk klub. Hvem er det, hvad er hans rolle og hvornår var han i AaB?
Claus Steinlein, sportschef i Ikast
Peter Christiansen, chef-scout i AGF
Jakob Krüger, sportschef i Vendsyssel