Kontraktforlængelser
Re: Kontraktforlængelser
KEP præsenteres i OB indenfor de næste par uger - dog først med start til efteråret. Kent har overtalt ham til en 3 årig kontrakt i OB.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob ... l-petersenTyskeren skrev:KEP præsenteres i OB indenfor de næste par uger - dog først med start til efteråret. Kent har overtalt ham til en 3 årig kontrakt i OB.
Præcis som jeg skriver. OB siger farvel til Lasse Nielsen til sommer og så passer KEP lige ind.AaB1978 skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob ... l-petersenTyskeren skrev:KEP præsenteres i OB indenfor de næste par uger - dog først med start til efteråret. Kent har overtalt ham til en 3 årig kontrakt i OB.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det er vel forventet og logisk, samtidig hænger det sammen med KEPs udtalelser om at han gerne vil prøve at være med til at bygge noget nyt op igen. Samtidig kan han jo uden problemer rykke familien hjem til det sjællandske.Tyskeren skrev:Præcis som jeg skriver. OB siger farvel til Lasse Nielsen til sommer og så passer KEP lige ind.AaB1978 skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob ... l-petersenTyskeren skrev:KEP præsenteres i OB indenfor de næste par uger - dog først med start til efteråret. Kent har overtalt ham til en 3 årig kontrakt i OB.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Der er lige et rimeligt fedt hus i Hasseris der skal sælges - men det går nok. Så kan man ikke hilse på ham længere, når man er på besøg hos de gamleJesper Schmidt skrev:Det er vel forventet og logisk, samtidig hænger det sammen med KEPs udtalelser om at han gerne vil prøve at være med til at bygge noget nyt op igen. Samtidig kan han jo uden problemer rykke familien hjem til det sjællandske.Tyskeren skrev:Præcis som jeg skriver. OB siger farvel til Lasse Nielsen til sommer og så passer KEP lige ind.AaB1978 skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob ... l-petersenTyskeren skrev:KEP præsenteres i OB indenfor de næste par uger - dog først med start til efteråret. Kent har overtalt ham til en 3 årig kontrakt i OB.
Ska' vi hak'?
-
seamann
De er da ikke særligt opfindsomme på Fyn. Automatreaktionen er vist efterhånden at købe hvad de kan, blot det kommer fra AaB. Det ender vel med st de køber stadion...
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er helt fair at KEP ikke vil forlaenge, og han har vaeret en fin repraesentant for klubben i mange aar nu. Det er vel heller ikke videre kontroversielt at paastaa at KEP er bedste mand i centerforsvaret, men hvis det ikke var fordi Dalle var vaek, havde jeg dog alligevel kunne se perspektiverne i at langsomt koere Blaabjerg ind paa pladsen i stedet for. Men det er nok lidt for satset at udskifte to saa centrale forsvarsspillere paa en gang. Saa jeg haaber og regner med at KEP er fast mand indtil sommer, dog med en smule kortere snor i forhold til hjernebloedningerne.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Lad ham nu få en god afsked. Gaarde siger også at han har været fair hele vejen igennem. Hvor mange er jer tror på at han kunne ha fået en god tre årig kontrakt i AaB? Så skulle vi have ham rendende til han var 35!
Rygterne siger, at han får 25.000 kr. mere om måneden i grundløn i OB. Han får vist 90.000 kr. i AaB om måneden, og det stiger ganske betragteligt. Det er vel hans sidste længerevarende kontrakt, så helt fair at tænke på pengene!9800 skrev:Lad ham nu få en god afsked. Gaarde siger også at han har været fair hele vejen igennem. Hvor mange er jer tror på at han kunne ha fået en god tre årig kontrakt i AaB? Så skulle vi have ham rendende til han var 35!
Enig. På den anden side har de da fundet den rigtige klub at se op til.seamann skrev:De er da ikke særligt opfindsomme på Fyn. Automatreaktionen er vist efterhånden at købe hvad de kan, blot det kommer fra AaB. Det ender vel med st de køber stadion...
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Kun 90.000? Jeg var af den overbevisning, at han tjente flere penge i AaB.Tyskeren skrev:Rygterne siger, at han får 25.000 kr. mere om måneden i grundløn i OB. Han får vist 90.000 kr. i AaB om måneden, og det stiger ganske betragteligt. Det er vel hans sidste længerevarende kontrakt, så helt fair at tænke på pengene!9800 skrev:Lad ham nu få en god afsked. Gaarde siger også at han har været fair hele vejen igennem. Hvor mange er jer tror på at han kunne ha fået en god tre årig kontrakt i AaB? Så skulle vi have ham rendende til han var 35!
I følge ekstrabladet får han 120.000 om måneden. Ikke fordi, at de på nogen måde er et sandhedsvidne.
http://tools.ekstrabladet.dk/hotzones/? ... rame-38712
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

At man påstår AaB skulle have et spillerbudget på 48 mio. ud af samlede personaleudgifter på 49,1 mio. i 2014 regnskabet siger vel alt om hvor meget sandhedsvidne der er over den omgang. Det ville komme ret voldsomt bag på mig hvis direktion, bestyrelse, administration og staben omkring holdet kan aflønnes for omkring en million. Mon ikke snarere at spillerlønningerne ligger på omkring 35 mio.Trickster skrev:Kun 90.000? Jeg var af den overbevisning, at han tjente flere penge i AaB.Tyskeren skrev:Rygterne siger, at han får 25.000 kr. mere om måneden i grundløn i OB. Han får vist 90.000 kr. i AaB om måneden, og det stiger ganske betragteligt. Det er vel hans sidste længerevarende kontrakt, så helt fair at tænke på pengene!9800 skrev:Lad ham nu få en god afsked. Gaarde siger også at han har været fair hele vejen igennem. Hvor mange er jer tror på at han kunne ha fået en god tre årig kontrakt i AaB? Så skulle vi have ham rendende til han var 35!
I følge ekstrabladet får han 120.000 om måneden. Ikke fordi, at de på nogen måde er et sandhedsvidne.
http://tools.ekstrabladet.dk/hotzones/? ... rame-38712
-
Gamen
Det må være en fejl i grafikken. De har selv vurderet AaB's lønbudget væsentligt lavere i andre artikler de har forfattet udfra samme lønninger. Mener at det var 48 mio. vi havde i spillerbudget, da det var på sit højeste og at det næsten var halveret til omkring 26-28 mio. før sidste sæson. Og det tror jeg passer fint. Vi ligger ikke meget højere i dag, måske 30-32 mio.Jesper Schmidt skrev: At man påstår AaB skulle have et spillerbudget på 48 mio. ud af samlede personaleudgifter på 49,1 mio. i 2014 regnskabet siger vel alt om hvor meget sandhedsvidne der er over den omgang. Det ville komme ret voldsomt bag på mig hvis direktion, bestyrelse, administration og staben omkring holdet kan aflønnes for omkring en million. Mon ikke snarere at spillerlønningerne ligger på omkring 35 mio.
Og så er der vist i øvrigt ikke så langt fra 12 x 90.000 til 1,2 mio. årligt eller hvad? Dertil kommer der sikkert også småbeløb pr. kamp som er opnået gennem den samlede trupaftale om kampbonusser og så passer det vel fint.
Måske OB er ved at indse at netop deres opfindsomhed har været problemet?! Hold nu op, hvor har de været horrible til at købe ind de sidste (hmm) 10 år. At man vælger en lidt mere sikker strategi, er absolut forståelig.seamann skrev:De er da ikke særligt opfindsomme på Fyn. Automatreaktionen er vist efterhånden at købe hvad de kan, blot det kommer fra AaB. Det ender vel med st de køber stadion...
- Kristian60
- 1. div

Udover at KEP har en ret stor stjerne i min bog så vel som i mange andres - er vi så enige om at den her situation er fuldstændig identisk med den AK stod i i august?
Jeg forstår ikke behovet for at offentliggøre det nu, frem for til sommer.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Der var nogle spekulationer (udelukkende spekulationer) om urent trav da skiftet skete lige efter Kent havde besluttet sig, og at han maaske havde forsoegt at paavirke ham indenfor kontraktperioden. Men Rams mente at vide at der ikke var noget om den slags. Derudover havde AK vist sagt noget om at han soegte mod udlandet, hvorfor det saa var maerkeligt at han naesten paa dagen hvor han maatte forhandle med andre klubber valgte en dansk klub. KEP har vist snakket om den slags. En sidste forskel er at vi havde staerke alternativer paa angrebspladsen end AK, hvorimod det centrale forsvar er meget tyndt.Kristian60 skrev:Udover at KEP har en ret stor stjerne i min bog så vel som i mange andres - er vi så enige om at den her situation er fuldstændig identisk med den AK stod i i august?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Kristian60
- 1. div

Jeg godtager dit sidste argumentBuzz Killington skrev:Der var nogle spekulationer (udelukkende spekulationer) om urent trav da skiftet skete lige efter Kent havde besluttet sig, og at han maaske havde forsoegt at paavirke ham indenfor kontraktperioden. Men Rams mente at vide at der ikke var noget om den slags. Derudover havde AK vist sagt noget om at han soegte mod udlandet, hvorfor det saa var maerkeligt at han naesten paa dagen hvor han maatte forhandle med andre klubber valgte en dansk klub. KEP har vist snakket om den slags. En sidste forskel er at vi havde staerke alternativer paa angrebspladsen end AK, hvorimod det centrale forsvar er meget tyndt.Kristian60 skrev:Udover at KEP har en ret stor stjerne i min bog så vel som i mange andres - er vi så enige om at den her situation er fuldstændig identisk med den AK stod i i august?
Fint tidspunkt at sige farvel til KEP. Han havde vel ikke fået tre år i AaB - så held og lykke til ham i Odense.
Blåbær så er det nu!
Blåbær så er det nu!
Det bliver godtnok et spændende vindue det her....
Vi har mistet;
Kuhn
Dalsgaard
Vi mister muligvis;
Helenius
Thomsen
Spalvis
KEP
Til sommer ryger muligvis;
Spalvis (hvis ikke han ryger nu)
Thomsen (hvis ikke han ryger nu)
Augo
Jönsson
Og det er de facts vi kender nu..... det er godtnok mange af de go' spillere der er ryger...
Godtnok spændt på hvem der kommer ind....
Vi har mistet;
Kuhn
Dalsgaard
Vi mister muligvis;
Helenius
Thomsen
Spalvis
KEP
Til sommer ryger muligvis;
Spalvis (hvis ikke han ryger nu)
Thomsen (hvis ikke han ryger nu)
Augo
Jönsson
Og det er de facts vi kender nu..... det er godtnok mange af de go' spillere der er ryger...
Godtnok spændt på hvem der kommer ind....
-
kronenburg
- Junior