Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)
Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)
Stadsgaard og Bisp er navnene der kigges på i første omgang. Kanstrup kan også komme i spil.
Arhh vi har squ brug for noget rutine nede bagved. Kasper P er vel også fremtidens mand. Ligeså med Gilli og Ahlmann. Det er hovedløst at spille med så ung en forsvarskæde. De har brug for mindst én rutineret spiller at støtte sig op ad, og PK er jo heller ikke den type.Jesper Schmidt skrev:Jeg er ret overbevist om at afløseren for KEP kommer til at blive et ungt talent, som kommer til at skulle konkurrere med Blåbjerg om den ledige plads... en "Thelander-handel". Hvis man tror på Blåbjerg som fremtidens mand, ville det være decideret dumt at skubbe ham langt væk fra spilletid, ved at købe en profil til midterforsvaret som bare SKAL spille, a la f.eks. Wæhler. Det vil overraske mig meget hvis det skulle ende med det.
Har stadsgaard ikke været kronisk skadet de sidste mange år efterhånden? Både ham, og Jim Larsen, virker som for store sats. Der virker Kanstrup som en noget mere sikker løsning, ift skader altså.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
I den billigere ende kunne man også kigge på Kasper Enghardt eller Jens Martin Gammelby. Sidstnævnte bliver stensikkert hentet af en Superliga-klub til sommer hvis ikke Silkeborg rykker op.
Personligt er jeg dog mest til Andreas Maxsø eller måske Patrik Banggaard.
Og så skal vi også huske, at hvis Jacob Blåbjerg skal være fast mand i centerforsvaret, så kan han altså ikke samtidig være venstre back-reserve. Det kan Patrick heller ikke være når han skal være fast højre back.
Personligt er jeg dog mest til Andreas Maxsø eller måske Patrik Banggaard.
Og så skal vi også huske, at hvis Jacob Blåbjerg skal være fast mand i centerforsvaret, så kan han altså ikke samtidig være venstre back-reserve. Det kan Patrick heller ikke være når han skal være fast højre back.
Til sommer kommer nogen lovende U 19 op til oplagte kontrakter.
Laus Østervig Nielsen og Morten Rokkedal må være sikre her til fremtidig forsvar, og først nævnte har jeg mere tiltro til end andre som er omtalt i denne tråd.
Laus Østervig Nielsen og Morten Rokkedal må være sikre her til fremtidig forsvar, og først nævnte har jeg mere tiltro til end andre som er omtalt i denne tråd.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Qureshi? Nej, lidt overraskende for mig, hvis man faktisk vil investere så forholdsvist meget, som Kanstrup fx nok ville koste.Tyskeren skrev:Stadsgaard og Bisp er navnene der kigges på i første omgang. Kanstrup kan også komme i spil.
Nogen der har kloge ord om dem?
-
Gamen
Henter man Stadsgaard, så siger det noget om manglende ambitioner. Kronisk skadet, og faldet helt igennem i FCK.
Hold nu for fanden barren lidt højere, AaB!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det ville sgu ogsaa vaere en ekstremt underlig signing, og helt ude af trit med den nuvaerende strategi. Jeg tvivler paa tyskeren har hoert rigtigt denne gang. 30 aar, kronisk skadet spiller der levede paa en hurtighed der nok ikke laengere er hvad den har vaeret. Det lyder mere som en Esbjert-signing.Gamen skrev:Henter man Stadsgaard, så siger det noget om manglende ambitioner. Kronisk skadet, og faldet helt igennem i FCK.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus

"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Kanstrup har kun et år tilbage af sin kontrakt til sommer, så jeg tror nu sagtens, at vi kan være med. Han forlænger næppe med SønderjyskE, og hvis det ikke er udlandet der trækker, så er AaB et skridt eller to op efter danske forhold. Det er realistisk.Sauer skrev:Qureshi? Nej, lidt overraskende for mig, hvis man faktisk vil investere så forholdsvist meget, som Kanstrup fx nok ville koste.Tyskeren skrev:Stadsgaard og Bisp er navnene der kigges på i første omgang. Kanstrup kan også komme i spil.
Nogen der har kloge ord om dem?
Jeg håber dog stadig på Maxsø.
Findes der en afdanket svensker eller nordmand derude et sted, der skal have genstartet sin karriere? Dem plejede vi at være gode til at finde.
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Hvad med Oliver Knudsen?
Jeg siger ikke at han skal erstatte KEP 1:1, men jeg synes ikke rigtigt han bliver nævnt i diskussionen. Var han ikke anfører for U19? Har klubben droppet ham?
Jeg siger ikke at han skal erstatte KEP 1:1, men jeg synes ikke rigtigt han bliver nævnt i diskussionen. Var han ikke anfører for U19? Har klubben droppet ham?
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
INGEN kommer igennem det forsvar!budo skrev:
Bienvenu Bassogog!
Vi skal altså ikke erstatte vores erfarne forsvars-styrmand med et talent udefra. Det, vi kommer til at mangle uden KEP er rutine, attitude og lederegenskaber. Det får vi hverken i Bisp, Marxø eller nogle af de andre - sikkert udmærkede talenter, der foreslås.
I det lys er folk som Kanstrup, Stadsgaard, Jim Larsen m.fl. langt mere oplagte afløsere.
I det lys er folk som Kanstrup, Stadsgaard, Jim Larsen m.fl. langt mere oplagte afløsere.
Stadsgaard og Jim Larsen kan i ikke mene seriøst. Han har ikke spillet skyggen af fodbold siden 2013/2014 sæsonen pga. skader. Jim Larsen syntes jeg var god en gang, en ligeledes har han været meget skadsplaget og har slet ikke spillet i denne sæson. Vi skal have holdbare løsninger vi kan bygge holdet op om. Kanstrup synes jeg afgjor lyder som den bedste løsninger. God spillende forsvarer der er modnet i SønderjyskE og derudover en spiller som Søndergaard kender.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Iflg. Bold.dk er Tobias Mikkelsen på vej tilbage til dansk fodbold. Kan han være afløser for Thomsen hvis han bliver solgt?
Personligt tror jeg dog ikke at Mikkelsen passer til vores spilkoncept
Han er en oplagt Brøndby eller FCN spiller. Især Brøndby mangler rigtige 443 kanter, så ikke Swartz skal hænge derude og smide bolde væk.frederikshavneren skrev:Iflg. Bold.dk er Tobias Mikkelsen på vej tilbage til dansk fodbold. Kan han være afløser for Thomsen hvis han bliver solgt?
Nok er Brøndby både dårlige og DBU-darlings, men kompensation til at spille med 11 markspillere er alligevel groft nok.Eksil skrev:Han er en oplagt Brøndby eller FCN spiller. Især Brøndby mangler rigtige 443 kanter, så ikke Swartz skal hænge derude og smide bolde væk.frederikshavneren skrev:Iflg. Bold.dk er Tobias Mikkelsen på vej tilbage til dansk fodbold. Kan han være afløser for Thomsen hvis han bliver solgt?
Kenneth K skrev:Nok er Brøndby både dårlige og DBU-darlings, men kompensation til at spille med 11 markspillere er alligevel groft nok.Eksil skrev:Han er en oplagt Brøndby eller FCN spiller. Især Brøndby mangler rigtige 443 kanter, så ikke Swartz skal hænge derude og smide bolde væk.frederikshavneren skrev:Iflg. Bold.dk er Tobias Mikkelsen på vej tilbage til dansk fodbold. Kan han være afløser for Thomsen hvis han bliver solgt?
Han skulle eftersigende være sendt til Nordsjælland!!Eksil skrev:Han er en oplagt Brøndby eller FCN spiller. Især Brøndby mangler rigtige 443 kanter, så ikke Swartz skal hænge derude og smide bolde væk.frederikshavneren skrev:Iflg. Bold.dk er Tobias Mikkelsen på vej tilbage til dansk fodbold. Kan han være afløser for Thomsen hvis han bliver solgt?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -mikkelsen
Hvad med en Mads Fenger fra Randers FC i stedet for Kenneth Emil?
Mener at Mads har kontraktudløb her til sommer?
Mener at Mads har kontraktudløb her til sommer?