Bjelland er langtidsskadet, og i øvrigt urealistisk. Okore er kun urealistisk.Silvermoon skrev:Man kunne vel prøve at hører sig på Andreas Bjelland hvis har stadig væk ingen kampe har fået til sommer så kunne det måske være en mulighed for at få genstartet sin karriere.
Et andet bud kunne være Jonas okore det er ikke mange kampe han får
Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)
Måske en spiller som Magnus Troest, han har spillet fast i Serie B de sidste mange år, spørgsmålet er vel om han har lyst til at skifte det ud med superligaen, måske savner han Danmark
Men ellers så jeg da også gerne en spiller som Maxsø i AaB, han er hurtig, god på bolden og stærk i duellerne.
Men ellers så jeg da også gerne en spiller som Maxsø i AaB, han er hurtig, god på bolden og stærk i duellerne.
-
Gamen
Michael Jakobsen fremstår ikke, hverken spillemæssigt eller i sit udtryk på banen, som en leder. Og hans AaB-tid er forbi... for længst. Jeg tror ikke han ønsker sig tilbage til Aalborg, hvor de fleste af klubbens mere passionerede fans vel heller ikke kan fordrage ham ovenpå feriepenge-sagen.FlæskeFrank skrev:Problemet er, at dem, som vil have en ledertype omkring de 28- 30 år, som de unge kan læne sig op ad. Og alle de andre ord som bliver nævnt.
Det er Michael Jakobsen i Esbjerg man beskriver. Og hans AaB-tid er vel ovre.
Bjelland og Okore er urealistiske. Bjelland har stadig flere år tilbage i udlandet og Okore kunne sagtens være en del af det hold Villa skal til at genopbygge. Maxsø har jeg aldrig været pjattet med og han udstråler ikke vi har brug for. Han er sikkert en ok stopper, men vi har brug for en lederskikkelse. Kanstrup er klart det bedste bud jeg har hørt, men det må komme an på om han kan spille i en høj back-kæde.
Er der nogen af jer, som har set Viborgs Veldmate over flere kampe? Jeg ved han har været skadet, men han har fået masser af ros, har rutine og skulle eftersigende være en spillende stopper. Derudover har han noget af den fysik, som vi vil komme til at mangle. Kunne han være et bud?
Er der nogen af jer, som har set Viborgs Veldmate over flere kampe? Jeg ved han har været skadet, men han har fået masser af ros, har rutine og skulle eftersigende være en spillende stopper. Derudover har han noget af den fysik, som vi vil komme til at mangle. Kunne han være et bud?
Vigtigst af alt har Michael Jakobsen præsteret på et decideret skamfuldt niveau de sidste tre sæsoner selvom han har fået blind tillid i hhv. Farum og Esbjerg og været mere eller mindre skadesfri i hele perioden.Gamen skrev:Michael Jakobsen fremstår ikke, hverken spillemæssigt eller i sit udtryk på banen, som en leder. Og hans AaB-tid er forbi... for længst. Jeg tror ikke han ønsker sig tilbage til Aalborg, hvor de fleste af klubbens mere passionerede fans vel heller ikke kan fordrage ham ovenpå feriepenge-sagen.FlæskeFrank skrev:Problemet er, at dem, som vil have en ledertype omkring de 28- 30 år, som de unge kan læne sig op ad. Og alle de andre ord som bliver nævnt.
Helt enig. Det er vildt så meget han er faldet i niveau.Yankee skrev:Vigtigst af alt har Michael Jakobsen præsteret på et decideret skamfuldt niveau de sidste tre sæsoner selvom han har fået blind tillid i hhv. Farum og Esbjerg og været mere eller mindre skadesfri i hele perioden.Gamen skrev:Michael Jakobsen fremstår ikke, hverken spillemæssigt eller i sit udtryk på banen, som en leder. Og hans AaB-tid er forbi... for længst. Jeg tror ikke han ønsker sig tilbage til Aalborg, hvor de fleste af klubbens mere passionerede fans vel heller ikke kan fordrage ham ovenpå feriepenge-sagen.FlæskeFrank skrev:Problemet er, at dem, som vil have en ledertype omkring de 28- 30 år, som de unge kan læne sig op ad. Og alle de andre ord som bliver nævnt.
Jeg har flere gange siddet og tænkt, at det er utroligt, at han og Danny Califf kunne være midterforsvar i guldsæsonen 08.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Holdet havde jo en anden spillestil dengang kombineret med at Michael Jakobsen var klasser bedre. Derudover har spillet vel egentlig også udviklet sig en del siden 2008. Tror Califf ville have det væsentligt sværere i nutidens Superliga selvom niveauet måske er dalet en smule. Det er anden type fodbold der spilles nu.Hanga skrev:Helt enig. Det er vildt så meget han er faldet i niveau.Yankee skrev:Vigtigst af alt har Michael Jakobsen præsteret på et decideret skamfuldt niveau de sidste tre sæsoner selvom han har fået blind tillid i hhv. Farum og Esbjerg og været mere eller mindre skadesfri i hele perioden.Gamen skrev:Michael Jakobsen fremstår ikke, hverken spillemæssigt eller i sit udtryk på banen, som en leder. Og hans AaB-tid er forbi... for længst. Jeg tror ikke han ønsker sig tilbage til Aalborg, hvor de fleste af klubbens mere passionerede fans vel heller ikke kan fordrage ham ovenpå feriepenge-sagen.FlæskeFrank skrev:Problemet er, at dem, som vil have en ledertype omkring de 28- 30 år, som de unge kan læne sig op ad. Og alle de andre ord som bliver nævnt.
Jeg har flere gange siddet og tænkt, at det er utroligt, at han og Danny Califf kunne være midterforsvar i guldsæsonen 08.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Sjovt at Califf nævnes. Det var jo netop også en spiller, der som KEP, fik på puklen.
Men alligevel var de to midterforsvarer i to af klubbens allerstørste perioder.
Enkelte fans kan jo så have taget fejl om deres kvaliteter
- FlæskeFrank
Vores 2008-hold var specielt. Stort set ingen af spillerne på det hold har rigtig præsteret andre steder end i AaB - i hvert fald ikke senere. Det samme gælder for Califf og MJ.FlæskeFrank skrev:Sjovt at Califf nævnes. Det var jo netop også en spiller, der som KEP, fik på puklen.
Califf husker jeg som en katastrofe i FCM.
Det kan slet ikke undervurderes hvor vigtig Hamrén var for det holds succes.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Der er ihvertfald kæmpe forskel på hvordan de landsdækkende medier bedømte 2008/2014 holdene.Pastorius skrev:Vores 2008-hold var specielt. Stort set ingen af spillerne på det hold har rigtig præsteret andre steder end i AaB - i hvert fald ikke senere. Det samme gælder for Califf og MJ.FlæskeFrank skrev:Sjovt at Califf nævnes. Det var jo netop også en spiller, der som KEP, fik på puklen.
Ang. debatten om hvorfor vi sjældent laver store salg trods vi ofte har overpræsteret sportsligt, så var især 2008 holdet præget af holdspillere der udgjorde en stærk enhed, men individuelt var de ret middelmådige og derfor ikke meget værd på transfermarkedet.
Enig, dog gælder det vel mest for defensiven.Pastorius skrev:Vores 2008-hold var specielt. Stort set ingen af spillerne på det hold har rigtig præsteret andre steder end i AaB - i hvert fald ikke senere. Det samme gælder for Califf og MJ.FlæskeFrank skrev:Sjovt at Califf nævnes. Det var jo netop også en spiller, der som KEP, fik på puklen.
Allan Olesen, MJ, Califf, Martin P, Steve Olfers osv. har ikke for alvor haft succes udenfor AaB. Man må sige, at vi formåede at få det maksimale ud af hver spiller.
I offensiven har spillere som Prica, Nilsson, Ene og Risgaard trods alt haft pæn succes.
Nå... denne tråd fuldstændig irrelevant.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvad betyder den sætning egentlig?Pastorius skrev:
Sendt fra min LG-H340n med Tapatalk
Prica floppede i UK og på det svenske landshold, men klarede sig godt i NO og Israel. Ene har vel spillet 1,5 god sæson udenfor AaB siden. Nilsson har jeg ikke fulgt, men det niveau han spillede videre på var langt fra det han blev hentet fra svjh. Risgaard har vel ikke præsteret noget særligt udenfor AaB - en god sæson for Silkeborg tæller vel ikke meget ift. CL og danske mesterskaber.Hanga skrev: Enig, dog gælder det vel mest for defensiven.
Allan Olesen, MJ, Califf, Martin P, Steve Olfers osv. har ikke for alvor haft succes udenfor AaB. Man må sige, at vi formåede at få det maksimale ud af hver spiller.
I offensiven har spillere som Prica, Nilsson, Ene og Risgaard trods alt haft pæn succes.
Nå... denne tråd fuldstændig irrelevant.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
At Hamrén skabte et mesterhold ud af et meget begrænset spillermateriale. Mesterskabet var fortrinsvis hans fortjeneste.johnfrank skrev:Hvad betyder den sætning egentlig?Pastorius skrev:
Sendt fra min LG-H340n med Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Undervuderes => overvurderes, så har vi pludselig en mening :-)
Ja, det er svært at koncentrere sig om at spamme debatsiden, mens man er på arbejde :-)KJ skrev:Undervuderes => overvurderes, så har vi pludselig en mening :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
OB har som forventet endnu engang overtrumfet os økonomisk og ventes senere i dag at præsentere KEP http://m.bt.dk/superligaen/bt-afsloerer ... nt-nielsen
BT spekulerer i at de fynboerne vil forsøge at hente KEP med øjeblikkelig virkning, men det er vist mest af alt spekulationer.
BT spekulerer i at de fynboerne vil forsøge at hente KEP med øjeblikkelig virkning, men det er vist mest af alt spekulationer.
hvis kep vælger at skrive med ob, bør vi finde en anden forsvars general med det samme og lade kep komme på bænken og bruge ham I mangel af bedre
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Fuldstændig uenig. Hvorfor er du af den opfattelse? Vi har rigtig meget på spil både i ligaen og pokalen. Er fuldstændig overbevist om, at KEP vil gøre alt for at slutte godt af hos os i foråret.Bundgaard skrev:hvis kep vælger at skrive med ob, bør vi finde en anden forsvars general med det samme og lade kep komme på bænken og bruge ham I mangel af bedre
Uanset om han vil gøre alt hvad han kan for AaB i den periode, så begynder han psykisk helt naturligt at være et andet sted. Man så det også med Kent Nielsen. Det bedste for alle i en lortesituation, vil være at han røg til OB med det samme, og at vi gik ud og fandt en anden "profil" til start 11'eren. Alle de her spekulationer som der pt foregår med AaB's spillere gavner på ingen måde vores chancer for et godt forår 
„The less you care, the happier you will be.“