Superliga 2015/16
-
seamann
Re: Superliga 2015/16
Og så købte fck Falk.
I guder hvor bliver superligaen (og andre fodboldturneringer) mere og mere uinteressant med den mere og mere ulige "konkurrence", der er.
I guder hvor bliver superligaen (og andre fodboldturneringer) mere og mere uinteressant med den mere og mere ulige "konkurrence", der er.
Kusk kan snart se sig selv begravet som 3-4. valg bag Falk, Verbic og Kadrii.seamann skrev:Og så købte fck Falk.
Jeg synes det værste er at den der er udskreget til at være et af Danmarks største talenter, vælger at blive hængende i Danmark. Det begynder at blive bekymrende hvis Superligaens bedste spillere ikke kan klare sig udenfor landets grænser.seamann skrev:Og så købte fck Falk.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg sidder og venter i spænding på hvordan Falk-historien nu folder sig ud. I OB var man jo ganske højt på strå moralsk omkring AK, så nu må vi se om de har lyst til at sende Falk til FCK for håndører her i januar, om man lader ham spille sæsonen færdig på banen, eller om hans plads bliver givet til en anden der skal spilles ind.
Og nåja, de er åbenbart ikke tilfredse, OB-fansne.
Og nåja, de er åbenbart ikke tilfredse, OB-fansne.
Håber i så fald at vil RÅDNE op på 2.holdet i foråretog jeg buh'er jeg af ham hver gang han får bolden hvis han kommer på banen!
Håber da aldrig, at han trækker en OB-trøje over hovedet igen i så fald. Ligesom Lars og Ulrik vil han så have bekendt kulør.
Jeg håber faktisk lidt at han bliver hængende i foråret. Bare så jeg kan få lov, at fortælle ham hvad jeg føler om ham nu.
Håber jeg kan gøre hans sidste tid i OB til et helvede.
Håber alt selvtillid bliver pillet ud af ham.
Håber han fejler miserabelt i FCK.
Håber at han aldrig kommet i nærheden af landsholdet igen.
Håber han river korsbåndet over og kan tude med Baskim på bænken.
Judas...
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
seamann
Det er selvfølgelig også bekymrende, men for mig er det mest bekymrende nu at jeg får sværere og sværere ved at fastholde interessen for en konkurrence, der foregår på så ulige vilkår (fck mod sønderjyske kampe burde jo starte med 5-0 til sønderjyske, hvis det skal være bare lidt fair).Pastorius skrev:Jeg synes det værste er at den der er udskreget til at være et af Danmarks største talenter, vælger at blive hængende i Danmark. Det begynder at blive bekymrende hvis Superligaens bedste spillere ikke kan klare sig udenfor landets grænser.seamann skrev:Og så købte fck Falk.
Jeg har før gjort mig til talsmand for et system inspireret af USA med lønloft og transfer regler (drafts). Eller måske en anden turnering end superligaen hvor klubber (ikke Aktieselskaber) kan konkurrere på lige fod.
-
Gamen
Av av av. Den gør ondt på OB. Glemmer aldrig hvordan "Luder-Lars" blev lagt for had, da han skiftede "hjem" til FCK. De bestilte alt muligt i hans navn, og fik endda et par vognlæs grus placeret midt i hans indkørsel. Det eneste der er værre, som jeg lige kan komme på, var vel den behandling Thomas Frandsen blev udsat for, da han skiftede fra Viborg til FC Midtjylland.
Så kan AaB light squ lære det.. HAhaha
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Thomsen tror jeg ikke skifter til FCK.Søgaard skrev:Små slag.. Det bliver Thomsen's tur til sommer.
Bienvenu Bassogog!
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Thomsen VED jeg ikke skifter til FCK til sommer...
Hair is not a right: it´s a privilege!
Tænker nu også mest på fri-transfer delenastonvilla skrev:Thomsen tror jeg ikke skifter til FCK.Søgaard skrev:Små slag.. Det bliver Thomsen's tur til sommer.
Aalborg BK 1885!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Ifølge BT kommer Falk til at få en årsløn på seks mio. kr. inkl. sign on om året, det svarer til en lønpakke på 24 mio. kr. i løbet af kontraktperioden.
Ret vildt hvis det er sandt
http://m.bt.dk/superligaen/stjaalet-for ... ssen-i-fck
Ret vildt hvis det er sandt
http://m.bt.dk/superligaen/stjaalet-for ... ssen-i-fck
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... use-venter
Stephan Andersen ude i omkring 3 måneder. Det er noget af en bet for FCK, og gør situationen en lidt anden end for få timer siden. Selvom det ikke er noget man kan, eller skal, kalkulere med, så virker det pludselig endnu mere ærgeligt at Spalvis er på vej ud af døren. Hvis han bliver, hvilket jeg ikke helt tror længere, så er vi altså pludselig det hold der er kommet bedst ud af transfervinduet i og med vi ikke har mistet vitale spillere på samme måde som FCK og FCM.
Stephan Andersen ude i omkring 3 måneder. Det er noget af en bet for FCK, og gør situationen en lidt anden end for få timer siden. Selvom det ikke er noget man kan, eller skal, kalkulere med, så virker det pludselig endnu mere ærgeligt at Spalvis er på vej ud af døren. Hvis han bliver, hvilket jeg ikke helt tror længere, så er vi altså pludselig det hold der er kommet bedst ud af transfervinduet i og med vi ikke har mistet vitale spillere på samme måde som FCK og FCM.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
frederikshavneren
- Allstar

Vi har allerede mistet Superligaens bedste offensive højre back. Jeg har registreret at de fleste ikke anser afgangen som noget større tab, jeg er dog af en anden holdning. Dalsgaard var meget vigtig for vores offensiv og det kan nemt betyde at vi kommer til at slås hårdere i det chanceskabende spil fremover. Jeg har svært ved at se Patrick eller Gilli bidrage med samme pondus offensivt, men jeg tager forhåbentlig endnu engang fejl.jonas386 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... use-venter
Superliga 2015/16
Jeg har svært ved at se det som et tab for FCK at han er skadetjonas386 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... use-venter
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
FCK's reserver hedder Kim Christensen (er han stadig i live?) og saa en eller anden ung Belgier, saa nok ikke kommunikerer saa gnidningsfrit med tropperne som Sthephan AndhershenPastorius skrev:Jeg har svært ved at se det som et tab for FCK at han er skadetjonas386 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... use-venter
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Næ, men måske kan de tage med hænder?Buzz Killington skrev:FCK's reserver hedder Kim Christensen (er han stadig i live?) og saa en eller anden ung Belgier, saa nok ikke kommunikerer saa gnidningsfrit med tropperne som Sthephan AndhershenPastorius skrev:Jeg har svært ved at se det som et tab for FCK at han er skadetjonas386 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... use-venter
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
frederikshavneren
- Allstar

AGF er godt nok begyndt at smide om sig med penge siden Riddersholm blev ansat. Blackman er hentet, nu rygtes Tobias Sana, Kjartansson og Dunken ligeledes til klubben, hvilket alle er spillere som næppe er billige i drift og som der også skal betales transfer for.
Jeg kender ikke så meget til AGFs økonomi, men jeg gætter på at de har øget deres spillerbudget. De tider hvor vi kunne overmatche AGF økonomisk er ovre.
Måske det også er begyndt at gavne dem at de hentede Jacob Nielsen som skulle være god til sponsor relationer. Der er store kommercielle muligheder i Århus, som de nu måske endelig er ved at indfri.
Det er også værd at bemærke at AGF netop har fået et nyt træningsanlæg til 30-40 mio. kr. kvit og frit, da det er betalt af fonde mv.
Jeg kender ikke så meget til AGFs økonomi, men jeg gætter på at de har øget deres spillerbudget. De tider hvor vi kunne overmatche AGF økonomisk er ovre.
Måske det også er begyndt at gavne dem at de hentede Jacob Nielsen som skulle være god til sponsor relationer. Der er store kommercielle muligheder i Århus, som de nu måske endelig er ved at indfri.
Det er også værd at bemærke at AGF netop har fået et nyt træningsanlæg til 30-40 mio. kr. kvit og frit, da det er betalt af fonde mv.
Jeg vil gerne se AGF få noget som helst ud af noget, før jeg begynder at tage dem alvorligt.frederikshavneren skrev:AGF er godt nok begyndt at smide om sig med penge siden Riddersholm blev ansat. Blackman er hentet, nu rygtes Tobias Sana, Kjartansson og Dunken ligeledes til klubben, hvilket alle er spillere som næppe er billige i drift og som der også skal betales transfer for.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Umiddelbart henter de vel først Duncan fra sommer af, hvor hans kontrakt udløber.frederikshavneren skrev:AGF er godt nok begyndt at smide om sig med penge siden Riddersholm blev ansat. Blackman er hentet, nu rygtes Tobias Sana, Kjartansson og Dunken ligeledes til klubben, hvilket alle er spillere som næppe er billige i drift og som der også skal betales transfer for.