Så go er Google translate heller ikke til Tyrkisk

Nu hev jeg Allans kommentar ind, det kunne også være ham, som nævnte den tyrkiske klubs bud på 10 mio kr.AllanPedersen skrev:.. så er 10 millioner, simpelthen for lidt nu eller til sommer?

Jeg har svært ved at tro det ikke er rigtigt, ikke mindst fordi der ikke har været så meget som antydningen af et dementi fra AaB's side. Det er muligt tallene ikke passer, men hvis der slet ikke var en klausul, skulle man formode at AaB var kommet med et dementi af en eller anden art.Elvis lever skrev:Tænk sig at en kort artikel i den mere udsvævende del af københavnerpressen, så hurtigt kan blive ophøjet til en absolut sandhed. Tjaa, bum, bum
De havde ret de andre gange...Elvis lever skrev:Tænk sig at en kort artikel i den mere udsvævende del af københavnerpressen, så hurtigt kan blive ophøjet til en absolut sandhed. Tjaa, bum, bum

Jeg er som udgangspunkt enig i, at der er en klausul. Dog tror jeg også, at vi nok skal vænne os til en lidt mere lukket person i Gaarde. Han er meget konsekvent i at sige, at han ikke udtaler sig om spillernes kontraktforhold. Der er jo noget af en kontrast til Lynge!Jesper Schmidt skrev:Jeg har svært ved at tro det ikke er rigtigt, ikke mindst fordi der ikke har været så meget som antydningen af et dementi fra AaB's side. Det er muligt tallene ikke passer, men hvis der slet ikke var en klausul, skulle man formode at AaB var kommet med et dementi af en eller anden art.Elvis lever skrev:Tænk sig at en kort artikel i den mere udsvævende del af københavnerpressen, så hurtigt kan blive ophøjet til en absolut sandhed. Tjaa, bum, bum
Hvem siger at hans forrige kontrakt ikke indeholdt en klausul og AaB i virkeligheden bare fik en, for dem, bedre kontrakt. Det ved vi ikke. Vi gætter på basis af antagelser og ud fra det konkluderer vi noget. Alle kan blive enige om at han er mere end 10 mill værd, Rasmus Falk er nok os mere værd end 0 kroner synes de i OB. Det er spillets regler uden for banen. Man kan nok regne med at AaB har gjort alt for at lande den bedste kontrakt da den blev lavet.AllanPedersen skrev:Ligegyldigt om i er uenige med mig eller ej omkring den klausul
i forhold til om det er elendig ledelse eller 'tvunget' som nogle siger.
kan vi så blive enige om at de her tal vi hører lige nu.. 10-12mill for Spalvis.
At det bare slet ikke er godt nok?
Han er jo en ener ham her.. hvad er han den 2. eller 3. mest scorende spiller i en superliga halv sæson nogensinde?
Han er 21..
Kan vi blive enige om set i forhold til hvad andre klubber skyder spillere afsted til... alle andre.. ikke bare FCK og FCM.. så er 10 millioner, simpelthen for lidt
nu eller til sommer?

Det er nok det bedste indlæg endnu i denne lange tråd. Ingen af os ved reelt set noget om de forhandlinger der har været. Og kan derfor ikke rigtig udtale os. Mon ikke Gaarde og Co trods alt er bedre ved et forhandlingsbord end de fleste af os?N skrev:Hvem siger at hans forrige kontrakt ikke indeholdt en klausul og AaB i virkeligheden bare fik en, for dem, bedre kontrakt. Det ved vi ikke. Vi gætter på basis af antagelser og ud fra det konkluderer vi noget. Alle kan blive enige om at han er mere end 10 mill værd, Rasmus Falk er nok os mere værd end 0 kroner synes de i OB. Det er spillets regler uden for banen. Man kan nok regne med at AaB har gjort alt for at lande den bedste kontrakt da den blev lavet.AllanPedersen skrev:Ligegyldigt om i er uenige med mig eller ej omkring den klausul
kan vi så blive enige om at de her tal vi hører lige nu.. 10-12mill for Spalvis.
Han er jo en ener ham her.. hvad er han den 2. eller 3. mest scorende spiller i en superliga halv sæson nogensinde?
Han er 21..
Kan vi blive enige om set i forhold til hvad andre klubber skyder spillere afsted til... alle andre.. ikke bare FCK og FCM.. så er 10 millioner, simpelthen for lidt
nu eller til sommer?
Velkommen tilbage, Lindvang... er du fuld, eller blot sarkastisk ?Lindvang skrev:Gaarde er en københavnerficeret sønderjyde, der hænger ud med københavnere i København og ikke vil AaB noget godt.
Dårlig!
Comeback af kaliber.Hanga skrev:Velkommen tilbage, Lindvang... er du fuld, eller blot sarkastisk ?Lindvang skrev:Gaarde er en københavnerficeret sønderjyde, der hænger ud med københavnere i København og ikke vil AaB noget godt.
Dårlig!

i har aldrig kritiseret eller set dårlig faglighed hos en person der burde være bedre til sit arbejde end jer?Køllen I Møllen skrev:Det er nok det bedste indlæg endnu i denne lange tråd. Ingen af os ved reelt set noget om de forhandlinger der har været. Og kan derfor ikke rigtig udtale os. Mon ikke Gaarde og Co trods alt er bedre ved et forhandlingsbord end de fleste af os?N skrev:Hvem siger at hans forrige kontrakt ikke indeholdt en klausul og AaB i virkeligheden bare fik en, for dem, bedre kontrakt. Det ved vi ikke. Vi gætter på basis af antagelser og ud fra det konkluderer vi noget. Alle kan blive enige om at han er mere end 10 mill værd, Rasmus Falk er nok os mere værd end 0 kroner synes de i OB. Det er spillets regler uden for banen. Man kan nok regne med at AaB har gjort alt for at lande den bedste kontrakt da den blev lavet.AllanPedersen skrev:Ligegyldigt om i er uenige med mig eller ej omkring den klausul
Han er 21..
nu eller til sommer?
Jeg har savnet dig herinde! Velkommen tilbage, min ven!Lindvang skrev:Gaarde er en københavnerficeret sønderjyde, der hænger ud med københavnere i København og ikke vil AaB noget godt.
Dårlig!

Saa skal der sgu snakkes politik!Lindvang skrev:Gaarde er en københavnerficeret sønderjyde, der hænger ud med københavnere i København og ikke vil AaB noget godt.
Dårlig!
Alle har vel mødt personer der ikke udfører deres arbejde tilfredsstillende af en eller anden grund.AllanPedersen skrev:i har aldrig kritiseret eller set dårlig faglighed hos en person der burde være bedre til sit arbejde end jer?Køllen I Møllen skrev:Det er nok det bedste indlæg endnu i denne lange tråd. Ingen af os ved reelt set noget om de forhandlinger der har været. Og kan derfor ikke rigtig udtale os. Mon ikke Gaarde og Co trods alt er bedre ved et forhandlingsbord end de fleste af os?N skrev:Hvem siger at hans forrige kontrakt ikke indeholdt en klausul og AaB i virkeligheden bare fik en, for dem, bedre kontrakt. Det ved vi ikke. Vi gætter på basis af antagelser og ud fra det konkluderer vi noget. Alle kan blive enige om at han er mere end 10 mill værd, Rasmus Falk er nok os mere værd end 0 kroner synes de i OB. Det er spillets regler uden for banen. Man kan nok regne med at AaB har gjort alt for at lande den bedste kontrakt da den blev lavet.AllanPedersen skrev:Ligegyldigt om i er uenige med mig eller ej omkring den klausul
Han er 21..
nu eller til sommer?
en chauffør, en indenfor medicin, en håndværker?
Er logik da helt tabt på gulvet, hvis vi nu begynder at argumentere for han skulle have været på en ENDNU dårligere kontrakt for os, og vi fik den forbedret i 2014?
han kom til os som ungdomsspiller, en fyr der var tæt på at droppe karrieren fordi han ikke troede på den (ja Google det, siger han i et interview)
vi gav ham lov til at spille på vores u19 hold. det var ikke en scouting vi havde lavet.
Skulle han have haft en god kontrakt der med en god klausul?.. kan vi ikke godt bare komme op på et nogenlunde realistisk plan her.
bare nogenlunde..
Så kan det ligefrem være jeg blev mere sober at høre på.

Min google-naese kan intet lugte. Hvor har du det fra?cwinn skrev:Så siger rygtebørsen Sporting Lissabon. Lyder realistisk
Har læst det på Twitter for 15 minutter siden.Buzz Killington skrev:Min google-naese kan intet lugte. Hvor har du det fra?cwinn skrev:Så siger rygtebørsen Sporting Lissabon. Lyder realistisk

Makker.. Hvis 10 kantiner i byen laver roastbeef og min laver havregrød..Maglau skrev:Alle har vel mødt personer der ikke udfører deres arbejde tilfredsstillende af en eller anden grund.AllanPedersen skrev:i har aldrig kritiseret eller set dårlig faglighed hos en person der burde være bedre til sit arbejde end jer?Køllen I Møllen skrev:Det er nok det bedste indlæg endnu i denne lange tråd. Ingen af os ved reelt set noget om de forhandlinger der har været. Og kan derfor ikke rigtig udtale os. Mon ikke Gaarde og Co trods alt er bedre ved et forhandlingsbord end de fleste af os?N skrev:Hvem siger at hans forrige kontrakt ikke indeholdt en klausul og AaB i virkeligheden bare fik en, for dem, bedre kontrakt. Det ved vi ikke. Vi gætter på basis af antagelser og ud fra det konkluderer vi noget. Alle kan blive enige om at han er mere end 10 mill værd, Rasmus Falk er nok os mere værd end 0 kroner synes de i OB. Det er spillets regler uden for banen. Man kan nok regne med at AaB har gjort alt for at lande den bedste kontrakt da den blev lavet.AllanPedersen skrev:Ligegyldigt om i er uenige med mig eller ej omkring den klausul
Han er 21..
nu eller til sommer?
en chauffør, en indenfor medicin, en håndværker?
Er logik da helt tabt på gulvet, hvis vi nu begynder at argumentere for han skulle have været på en ENDNU dårligere kontrakt for os, og vi fik den forbedret i 2014?
han kom til os som ungdomsspiller, en fyr der var tæt på at droppe karrieren fordi han ikke troede på den (ja Google det, siger han i et interview)
vi gav ham lov til at spille på vores u19 hold. det var ikke en scouting vi havde lavet.
Skulle han have haft en god kontrakt der med en god klausul?.. kan vi ikke godt bare komme op på et nogenlunde realistisk plan her.
bare nogenlunde..
Så kan det ligefrem være jeg blev mere sober at høre på.
Men den slags personer er faktisk ikke værre end den type der uden den mindste indsigt mener de skal kritisere andres arbejde.