Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Yankee » 25. jan 2016, 16:15

FlæskeFrank skrev:
Mht. kantspillere, så tror jeg ikke I skal regne med Børsting "som en spiller på vej". Jeg tror, at han er tæt på flyvefærdig særligt i foråret.
Helt enig. Men jeg synes ikke han er så flyvefærdig at det holder at køre Børsting + Bruhn/Basso/Thrane på kanterne. Det er lige i underkanten.

Rafa2
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Karlsbergbæltet

Indlæg af Rafa2 » 25. jan 2016, 19:31

Jeg ville gerne se Sebastian Larsson i den bolsjestribede trøje, gerne som erstatning for Thomsen.
Rafa2 is back
Rafa2 som chefscout!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 25. jan 2016, 19:49

Rafa2 skrev:Jeg ville gerne se Sebastian Larsson i den bolsjestribede trøje, gerne som erstatning for Thomsen.
Rafa2 is back
OT: Hold kaeft mand, det er jo en regulaer invasion af de gamle roevhuller her paa siden i oejeblikket. Festligt! men hvad pokker sker der?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 25. jan 2016, 20:01

Med alle de gamle debattører tilbage, så viser det her sig efterhånden som et fantastisk transfervindue. Stor ros til Gaarde.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. jan 2016, 20:04

Buzz Killington skrev:
Rafa2 skrev:Jeg ville gerne se Sebastian Larsson i den bolsjestribede trøje, gerne som erstatning for Thomsen.
Rafa2 is back
OT: Hold kaeft mand, det er jo en regulaer invasion af de gamle roevhuller her paa siden i oejeblikket. Festligt! men hvad pokker sker der?
Skræmmende udvikling! Kunne man forestille sig at der på en eller anden måde er penge under bordet? Men fra hvem, og hvorfor?

WB til de gamle røvhuller, det bør jo næsten fejres med et mesterskab!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 25. jan 2016, 20:06

Kunji skrev:Med alle de gamle debattører tilbage, så viser det her sig efterhånden som et fantastisk transfervindue. Stor ros til Gaarde.
Og nu er både Elegia og Coma spottet i lufthavnen - det bliver stort det her.

Gamen

Indlæg af Gamen » 25. jan 2016, 21:11

Hvad har Lindvang mon fået indføjet af klausuler...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 25. jan 2016, 21:19

Det er ikke meget opmærksomhed man får, hvis man ikke er en gammel krukke, men bare en stabil spammer på debatside.dk
Med venlig Hilsen
--
Robert

Rafa2
Landshold
Landshold

Indlæg af Rafa2 » 25. jan 2016, 21:33

Sebastian Larsson kan bringe pokalerne tilbage til AaB:). Gaarde skal tippes. Nogen her som har hans mail adresse?

Mener det er mest realistisk at snakke en kant i dette vindue - og dette kun hvis Thomsen bliver solgt.

Dog kan der også være god fornuft i at hive en central forsvarsspiller ind som gardering allerede nu, f.eks. ham kenyaneren. Han skal dog ikke ses som erstatning for KEP, men snarere som gardering hvis Ahlmann bliver skader og Blåbjerg rykker ud på backen.
Rafa2 som chefscout!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 25. jan 2016, 21:41

Pastorius skrev:Det er ikke meget opmærksomhed man får, hvis man ikke er en gammel krukke, men bare en stabil spammer på debatside.dk
Det er nok Augu-effekten...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 26. jan 2016, 09:18

Rafa2 skrev:Sebastian Larsson kan bringe pokalerne tilbage til AaB:). Gaarde skal tippes. Nogen her som har hans mail adresse?

Mener det er mest realistisk at snakke en kant i dette vindue - og dette kun hvis Thomsen bliver solgt.

Dog kan der også være god fornuft i at hive en central forsvarsspiller ind som gardering allerede nu, f.eks. ham kenyaneren. Han skal dog ikke ses som erstatning for KEP, men snarere som gardering hvis Ahlmann bliver skader og Blåbjerg rykker ud på backen.
Bare så vi lige snakker samme sprog... du tænker på ham der har spillet i PL i mange år nu...?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 26. jan 2016, 09:45

hje1980 skrev:
Rafa2 skrev:Sebastian Larsson kan bringe pokalerne tilbage til AaB:). Gaarde skal tippes. Nogen her som har hans mail adresse?

Bare så vi lige snakker samme sprog... du tænker på ham der har spillet i PL i mange år nu...?
Jeg kan google mig frem til at han er rygtet til Leeds på lån for at få spilletid med henblik på landsholdet. Så han burde være til at tale med. Hvis Thomsen ryger lyder det fornuftigt.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 26. jan 2016, 09:46

Altså købe ham fri af hans kontrakt fra Sunderland?

skal vi ikke have Ozil også nu vi er i gang.

:money: :money: :money: :money: :money: :money: :money: :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan:
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 26. jan 2016, 11:22

Buzz Killington skrev:
Jeg kan google mig frem til at han er rygtet til Leeds på lån for at få spilletid med henblik på landsholdet. Så han burde være til at tale med. Hvis Thomsen ryger lyder det fornuftigt.
Hvis du ser lidt på, hvilke navne vi har hentet indenfor de seneste 3-4 år, synes du så selv, at det lyder realistisk? Det største navn vi har hentet er Jönsson, og han er slet ikke et lige så stort navn som Larsson, og han var alligevel kun en mulighed pga. hans skader.

Det ville ligne AaB meget dårligt med sådan en transfer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 26. jan 2016, 11:32

Hanga skrev:
Buzz Killington skrev:
Hvis du ser lidt på, hvilke navne vi har hentet indenfor de seneste 3-4 år, synes du så selv, at det lyder realistisk? Det største navn vi har hentet er Jönsson, og han er slet ikke et lige så stort navn som Larsson, og han var alligevel kun en mulighed pga. hans skader.

Det ville ligne AaB meget dårligt med sådan en transfer.
Nej overhovedet ikke som transfer. Men hvis Leeds kan hente ham på lån, som er rygtet, tror jeg ikke vi er så langt fra, hvis altså han også selv vil tilbage til norden. Igen, det handler om en EM plads for ham.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Rafa2
Landshold
Landshold

Indlæg af Rafa2 » 26. jan 2016, 12:01

Ser ingen grund til at vi ikke skulle kunne hente Sebastian Larsson i Sunderland. Selvfølgelig er der en del ting som skal gå op i en højere enhed for at det skal lykkes, men sådan er det jo med de fleste transfers.

Nu er han bare et forslag, men i og med at vi tidligere har effektueret tilsvarende køb, så er det måske svært, men ingenlunde umuligt.

Op med ambitionsniveauet gutter :cheers:
Rafa2 som chefscout!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 26. jan 2016, 12:06

Men hvorfor i alverden skulle vi smide et større millionbeløb for at leje ham i en halvsæson? Vi står jo ikke og mangler spillere og det går lodret imod klubbens strategi.

Gamen

Indlæg af Gamen » 26. jan 2016, 12:08

Rafa2 skrev:Ser ingen grund til at vi ikke skulle kunne hente Sebastian Larsson i Sunderland. Selvfølgelig er der en del ting som skal gå op i en højere enhed for at det skal lykkes, men sådan er det jo med de fleste transfers.

Nu er han bare et forslag, men i og med at vi tidligere har effektueret tilsvarende køb, så er det måske svært, men ingenlunde umuligt.

Hold nu op, det er fuldstændig urealistisk. Selv hvis han skulle beslutte sig til at skifte til en klub udenfor England, så vil der sandsynligvis være 15-20 klubber foran os i køen. Han har så højt et niveau, at det ville være selvmord for hans EM-chancer at trisse rundt i den danske liga.

Gamen

Indlæg af Gamen » 26. jan 2016, 12:09

Yankee skrev:Men hvorfor i alverden skulle vi smide et større millionbeløb for at leje ham i en halvsæson? Vi står jo ikke og mangler spillere og det går lodret imod klubbens strategi.
Nu skal du lige huske på at vi har næsten 100 mio. i likvide midler, hvilket gør at vi sagtens nu og her kan smide en 3-4 mio. ud til f.eks. sign-on fees og lejebeløb... har jeg hørt.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 26. jan 2016, 12:10

Rafa2 skrev:Ser ingen grund til at vi ikke skulle kunne hente Sebastian Larsson i Sunderland. Selvfølgelig er der en del ting som skal gå op i en højere enhed for at det skal lykkes, men sådan er det jo med de fleste transfers.

Hvis du med tilsvarende køb mener Ståle og/eller Johansson, så er der en verden til forskel på det AaB, som i sin tid investerede i dem og det AaB vi har idag. Yderligere er lønforskellen mellem Danmark og PL helt sikkert blevet endnu større. Jeg tror Sebastian Larsson er udenfor vores kategori, men han kunne helt sikkert være spændende som Thomsen-erstatning.

Låst