Det er også pressens skyld, at Brøndby har kørt af røven til de sidste 10 år. Ikke klubbens egen. Ironi Anvendtsalling23 skrev:Vores største problem i AGF er omgivelsernes pres på klubben.
Superliga 2015/16
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: Superliga 2015/16
- FlæskeFrank
Vi har nogle klare mangler i truppen og der skal skiftes en del spillere. Jeg ser gerne man starte fra bunden og skifter målmand som det første.FlæskeFrank:
Men jeg synes, at jeres trup er meget svingende i kvalitet. Jeg tror på nogle sider tidligere i denne tråd har kaldt den superligaens ringeste - og det mener jeg stadig.
Så jeg er spændt på om alle sommerkøbene er væk til sommer. De fleste kunne godt undværes. Men det er nu Glen skal vise hans trænerevner. Henfalder han til at hente FCM-spillere som er havnet på bænken eller bygger han noget nyt op. Pt. ligner det noget nyt - Duncan er AGF og derfor udenfor nummer.
Det har været et stort problem, men det er man godt i gang med at løse.Yankee:
Nej, AGFs problem ligger på træningsbanerne. Man har igennem årtier opbygget en elendig træningskultur, der hverken producerer dygtige trænere eller spillere ud over de allermest lysende talenter som Duncan, Andreasen og Fischer. Det er derfor alle de bedste østjyske spillere havner i FC Midtjylland og de næstbedste i Silkeborg - der bliver de simpelthen trænet bedre og har også lettere vej til førsteholdet.
Første og vigtigste skridt i den rigtige retning var at skaffe sig af med Casper Bugge (tidligere ungdomsleder med ansvar for udvælgelse af spillere)
Han havde sine egne forestillinger om hvad en god fodboldspiller var.
Derfor var meget af træningen bygge op om størst, stærkest og hurtigst i stedet for at se på talentet.
Naturligvis er det udelukkendepressens skyld i BrøndbyFlæskeFrank:
Det er også pressens skyld, at Brøndby har kørt af røven til de sidste 10 år. Ikke klubbens egen. Ironi Anvendt
Som Mads Rieper sagde, man kan stort set begå mord til træningen i Horsens, men hvis man slår en skid til træning i AGF, står det i avisen næste dag.
Det er naturligvis ikke pressens skyld, men tidligere ledelsers manglende pressehåndtering og at de ikke kunne stå for presset i aviserne.
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)
(Monrad og Rislund)
-
FlæskeFrank
- Allstar

Vi er mange udenfor AGF, som ikke forstår at Steffen Rasmussen gang på gang har været fredet/foretrukken på keeperpladsen. Kan godt forstå ideen med klubmanden, men om det er hans topniveau som er for lavt eller hans bundniveau kan jeg ikke rigtig kloges på. Men ny mand ville gøre jer godt.salling23 skrev:Vi har nogle klare mangler i truppen og der skal skiftes en del spillere. Jeg ser gerne man starte fra bunden og skifter målmand som det første.
- FlæskeFrank
Det giver jeg dig fuldstændig ret i. Jeg tror (og håber) også at talentudviklingen i AGF er på rette spor - det er der visse tegn på i hvert fald.salling23 skrev:Det har været et stort problem, men det er man godt i gang med at løse.Yankee:
Nej, AGFs problem ligger på træningsbanerne. Man har igennem årtier opbygget en elendig træningskultur, der hverken producerer dygtige trænere eller spillere ud over de allermest lysende talenter som Duncan, Andreasen og Fischer. Det er derfor alle de bedste østjyske spillere havner i FC Midtjylland og de næstbedste i Silkeborg - der bliver de simpelthen trænet bedre og har også lettere vej til førsteholdet.
Første og vigtigste skridt i den rigtige retning var at skaffe sig af med Casper Bugge (tidligere ungdomsleder med ansvar for udvælgelse af spillere)
Derfor var meget af træningen bygge op om størst, stærkest og hurtigst i stedet for at se på talentet.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Århus Stiftstidende har et oplag på ca. 14.000 og stiften.dk ligger nummer 75 over største danske medier med under 22.000 daglige brugere. Det er færre end fx voresboern.dk og eurowoman.dk. Hvis så ubetydelig en lille prut kan udgøre et af AGFs største problemer, så forstår jeg godt, at det ikke spiller.salling23 skrev:
Vores største problem i AGF er omgivelsernes pres på klubben.
Det betyder at det er svært at få lov til at lave det lange seje træk for klubben, da man med Århus Stift i baghaven bliver pumpet op eller skidt på hele tiden.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
FlæskeFrank
- Allstar

Gnu kan oplagstallene på voresboern og eurowoman - mon ikke der er et ban på vej til ham ?Gnu skrev:Det er færre end fx voresboern.dk og eurowoman.dk.
- FlæskeFrank
Nu arbejder jeg i skolevæsenet i Aarhus, og jeg får fra tid til anden en snak med nogle unge knøse, der gerne vil blive til noget som fodboldspillere. Det er mit indtryk, at AGF er blevet meget bedre til at udvælge og samle talentmassen i Aarhus og opland, og at de har indset, at de ikke bare kan lade Skovbakken, Fremad og Lyseng om at lave hele grundarbejdet og så tage over når drengene bliver 16.Yankee skrev:Det giver jeg dig fuldstændig ret i. Jeg tror (og håber) også at talentudviklingen i AGF er på rette spor - det er der visse tegn på i hvert fald.salling23 skrev:Det har været et stort problem, men det er man godt i gang med at løse.Yankee:
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Udefra set er AGF's problem snarere at man hele tiden ender i de der redningsaktioner, når der igen-igen er en eller anden som har slået en skid. Det er mig ubegribeligt at man kan blive ved med at ende i tåkrummende situationer, som når direktøren ender i en ophedet diskussion i en brandert et offentligt sted sammen med spillerne.salling23 skrev: Som Mads Rieper sagde, man kan stort set begå mord til træningen i Horsens, men hvis man slår en skid til træning i AGF, står det i avisen næste dag.
Det er naturligvis ikke pressens skyld, men tidligere ledelsers manglende pressehåndtering og at de ikke kunne stå for presset i aviserne.
Måske skulle man man sørge for at der ikke går ild i lortet hele tiden, fremfor de gentagne brandslukninger.
Situationen med Jönsson og Jacob Nielsen er f.eks. i kategorien "det må ikke ske på et offentligt sted!".
-
seamann
Ja, der er godt nok ikke meget tilbage af Århus Stiftstidende. Nordjyske har til yderligere sammenligning et oplag på +40.000.Gnu skrev:Århus Stiftstidende har et oplag på ca. 14.000 og stiften.dk ligger nummer 75 over største danske medier med under 22.000 daglige brugere. Det er færre end fx voresboern.dk og eurowoman.dk. Hvis så ubetydelig en lille prut kan udgøre et af AGFs største problemer, så forstår jeg godt, at det ikke spiller.salling23 skrev:
Vores største problem i AGF er omgivelsernes pres på klubben.
Det betyder at det er svært at få lov til at lave det lange seje træk for klubben, da man med Århus Stift i baghaven bliver pumpet op eller skidt på hele tiden.
Alternativt undlade at skabe en atmosfære og arbejdsklima hvor direktøren og træneren er på kant. Havde de haft et godt forhold var det noget de havde ordnet med et smil i stedet for Weakhorse ønske om at udstille og ydmyge direktøren overfor spillerne.Jesper Schmidt skrev:Udefra set er AGF's problem snarere at man hele tiden ender i de der redningsaktioner, når der igen-igen er en eller anden som har slået en skid. Det er mig ubegribeligt at man kan blive ved med at ende i tåkrummende situationer, som når direktøren ender i en ophedet diskussion i en brandert et offentligt sted sammen med spillerne.salling23 skrev: Som Mads Rieper sagde, man kan stort set begå mord til træningen i Horsens, men hvis man slår en skid til træning i AGF, står det i avisen næste dag.
Måske skulle man man sørge for at der ikke går ild i lortet hele tiden, fremfor de gentagne brandslukninger.
Situationen med Jönsson og Jacob Nielsen er f.eks. i kategorien "det må ikke ske på et offentligt sted!".
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Ikke oplagstallene, men gennemsnitlige antal brugere online. De er i øvrigt bare tilfældigt udvalgt, du kan selv granske det yderligere her: http://www.fdim.dk/statistik2014/toplistenFlæskeFrank skrev:Gnu kan oplagstallene på voresboern og eurowoman - mon ikke der er et ban på vej til ham ?Gnu skrev:Det er færre end fx voresboern.dk og eurowoman.dk.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
-
FlæskeFrank
- Allstar

´Gnu skrev:Ikke oplagstallene, men gennemsnitlige antal brugere online. De er i øvrigt bare tilfældigt udvalgt, du kan selv granske det yderligere her: http://www.fdim.dk/statistik2014/toplistenFlæskeFrank skrev:Gnu kan oplagstallene på voresboern og eurowoman - mon ikke der er et ban på vej til ham ?Gnu skrev:Det er færre end fx voresboern.dk og eurowoman.dk.
Nu skal du ikke hive mig med ned i sølet!!!
- FlæskeFrank
Superliga 2015/16
https://twitter.com/klausegelund/status ... 9452139520FlæskeFrank skrev:Vi er mange udenfor AGF, som ikke forstår at Steffen Rasmussen gang på gang har været fredet/foretrukken på keeperpladsen. Kan godt forstå ideen med klubmanden, men om det er hans topniveau som er for lavt eller hans bundniveau kan jeg ikke rigtig kloges på. Men ny mand ville gøre jer godt.salling23 skrev:Vi har nogle klare mangler i truppen og der skal skiftes en del spillere. Jeg ser gerne man starte fra bunden og skifter målmand som det første.
Nu hvor transfervinduet er smækket i, er det tid til at se fremad på forårets kampe - og nu har vi endelig en lille chance for at kunne forudsige, hvad der sker i foråret i Superligaen. Her er min vurdering:
1. FC København Point: 35 (Mangler 1 kamp)
Har kun mistet én virgit spiller, og har samtidig fået forstærkning ind - i form af endnu et par svenskere. I mine øjne er de tårnhøje favoritter til at tage guldet - de har mest kvalitet i truppen, og kan nyde godt af den kontinuitet, som der ofte har manglet i de seneste transfervinduer
Vurder placering: 1-3
2. AaB Point: 34
Har mistet Dalsgaard og nogle spillere i bredden - ingen nye spillere (omend Ahlmann næsten kan regnes som en tilgang). Kontinuitet er ligeledes her nøgleordet. Vi er ret sårbare overor skader - specielt på den centrale midt og i forsvaret. Hvis holdet kommer i modvind er der ikke meget at skyden med fra bænken.
Vurderet placering: 1-5
3. FC Midtjylland Point: 31 (Mangler 1 kamp)
Det kan blive både en dreng og en pige. Vurderet spiller for spiller er holdet måske styrket, men koster det for meget at skifte 6 danske spillere for 6 udenlandske? Mit bud (og håb) er, at det bliver vanskeligt at få det til at køre for møgjyderne - og jeg har heller ikke så meget tiltro til Jess Thorup som træner. Læg dertil at de to kampe mod ManU kan virker forstyrrende for spillerne. Jeg vurderer, at pilen peger nedad.
Vurderet placering: 1-6
4. SønderjyskE Point: 31
De grå mus, som aldrig kan rykke ned. Mig bekendt har SE aldrig ligget så højt ved vinterpausen, og de er som regel bedst i foråret. Holdet ser ikke svækket ud, så måske ligger der en overraskelse og venter?
Vurderet placering: 3-6
5. Brøndby IF Point: 29
Som sædvanligt vil medierne gerne tale BIF op til at være medaljekandidater. Holdet har ikke forstærket sig mærkbart, men de har til gengæld heller ikke svækket sig væsentligt. Kan de finde formlen og spille med nogenlunde samme trup gennem foråret, peger pilen nok opad. Ligegyldigt hvad folk ellers måtte men, er Kahlenberg, Elmander og Agger store profiler, som (hvis de undgår for mange skader) kan gøre en vis forskel.
Vurderet placering: 2-8
6. Randers FC Point: 27
Randers har ikke foretaget sig ret meget i transfervinduet - og det kan jo både være godt og skidt. De har overvintret på en lidt skuffende 6. plads, men der er ikke mange point op. Jeg vil mene, at potentialet i truppen er til lidt mere end en midterplacering, men er det nok, når nu det ikke ser ud til, at holdne længere oppe i tabellen er væsentlig svækkede?
Vurderet Placering: 3-8
7. OB Point: 24
Izuna ind og Zohore ud - jo, det er vel en forstærkning... Men OB var alt andet end stabile i efteråret. Kent Nielsen har jeg stor respekt for, men har han materialet til at forbedre fynboerne placering? Det tvivler jeg lidt på - især forsvaret ser skrøbeligt ud.
Vurderet placering: 5-10
8. FC Nordsjælland Point: 22
FCN's vigtigste tilgang må være på trænersiden. Hjulmand er tilbage, men hvordan er han stillet uden Bruninho? Og hvordan har Joshua John det med den mislykkede transfer? Klubben har tilsyneladende fået ekstra penge i ryggen, men indtil videre har de ikke ligefrem ladet pengene tale. FCN må siges at være et meget åbent spørgsmål!
9. AGF Point: 21
AGF vinder det hele og får vildcard til Champions League. Er det ikke sådan det plejer at lyde, når gymnastik-drengen har vundet et par kampe i træk? Glen Riddersholm vil næppe få armbevægelserne til at blive mindre i smilets by, og især signingen af Dunken kan (hvis han holder sig fra de sædvanlige skader) være med til at får århusianerne på rette spor. Meget skal dog stadig ske, før jeg ser de hvi'e som et seriøst bud på en deltager i medaljeslutspillet næste år!
Vurderet placering: 7-11
10. Viborg Point: 21
11 point til nedrykningsstregen - det må nærmest være uvirkeligt for nedrykningsdømte VFF at gå til vinterpausen med den status! Viborg har hentet 3 spillere i pausen: En angriber i Esbjerg, en amerikans prøvespiller og vores egen uskarpe Søren Frederiksen. Det er næppe nok til at rykke en masse plaser opad i tabellen, men næppe heller så lidt, at det ender men en returbillet til 1. division.
11. Esbjerg fB Point: 15
Esbjerg er alt for gode til at rykke ned - eller er de? Bille ud, Sorte, Lauridsen og en Vejle-spiller ind. Det burde være nok til at undgå nedrykning, men jeg er altså ikke 100% sikker!
Vurderet placring: 8-12
12. Hobro Point: 10
Hobro ligner stensikre nedrykkere, hvis det ikke lige var for en bestemt person: Ove P! Han er om muligt manden, der kan modstå alt (inkl. kryptonit). HHA og en (for mig) ukendt franskmand ligner de mest spændende signinger, men er det nok? Jeg tvivler. Hobro ligner lidt FCV v. 2.0.
Vurderet placering: 11-12
1. FC København Point: 35 (Mangler 1 kamp)
Har kun mistet én virgit spiller, og har samtidig fået forstærkning ind - i form af endnu et par svenskere. I mine øjne er de tårnhøje favoritter til at tage guldet - de har mest kvalitet i truppen, og kan nyde godt af den kontinuitet, som der ofte har manglet i de seneste transfervinduer
Vurder placering: 1-3
2. AaB Point: 34
Har mistet Dalsgaard og nogle spillere i bredden - ingen nye spillere (omend Ahlmann næsten kan regnes som en tilgang). Kontinuitet er ligeledes her nøgleordet. Vi er ret sårbare overor skader - specielt på den centrale midt og i forsvaret. Hvis holdet kommer i modvind er der ikke meget at skyden med fra bænken.
Vurderet placering: 1-5
3. FC Midtjylland Point: 31 (Mangler 1 kamp)
Det kan blive både en dreng og en pige. Vurderet spiller for spiller er holdet måske styrket, men koster det for meget at skifte 6 danske spillere for 6 udenlandske? Mit bud (og håb) er, at det bliver vanskeligt at få det til at køre for møgjyderne - og jeg har heller ikke så meget tiltro til Jess Thorup som træner. Læg dertil at de to kampe mod ManU kan virker forstyrrende for spillerne. Jeg vurderer, at pilen peger nedad.
Vurderet placering: 1-6
4. SønderjyskE Point: 31
De grå mus, som aldrig kan rykke ned. Mig bekendt har SE aldrig ligget så højt ved vinterpausen, og de er som regel bedst i foråret. Holdet ser ikke svækket ud, så måske ligger der en overraskelse og venter?
Vurderet placering: 3-6
5. Brøndby IF Point: 29
Som sædvanligt vil medierne gerne tale BIF op til at være medaljekandidater. Holdet har ikke forstærket sig mærkbart, men de har til gengæld heller ikke svækket sig væsentligt. Kan de finde formlen og spille med nogenlunde samme trup gennem foråret, peger pilen nok opad. Ligegyldigt hvad folk ellers måtte men, er Kahlenberg, Elmander og Agger store profiler, som (hvis de undgår for mange skader) kan gøre en vis forskel.
Vurderet placering: 2-8
6. Randers FC Point: 27
Randers har ikke foretaget sig ret meget i transfervinduet - og det kan jo både være godt og skidt. De har overvintret på en lidt skuffende 6. plads, men der er ikke mange point op. Jeg vil mene, at potentialet i truppen er til lidt mere end en midterplacering, men er det nok, når nu det ikke ser ud til, at holdne længere oppe i tabellen er væsentlig svækkede?
Vurderet Placering: 3-8
7. OB Point: 24
Izuna ind og Zohore ud - jo, det er vel en forstærkning... Men OB var alt andet end stabile i efteråret. Kent Nielsen har jeg stor respekt for, men har han materialet til at forbedre fynboerne placering? Det tvivler jeg lidt på - især forsvaret ser skrøbeligt ud.
8. FC Nordsjælland Point: 22
FCN's vigtigste tilgang må være på trænersiden. Hjulmand er tilbage, men hvordan er han stillet uden Bruninho? Og hvordan har Joshua John det med den mislykkede transfer? Klubben har tilsyneladende fået ekstra penge i ryggen, men indtil videre har de ikke ligefrem ladet pengene tale. FCN må siges at være et meget åbent spørgsmål!
9. AGF Point: 21
AGF vinder det hele og får vildcard til Champions League. Er det ikke sådan det plejer at lyde, når gymnastik-drengen har vundet et par kampe i træk? Glen Riddersholm vil næppe få armbevægelserne til at blive mindre i smilets by, og især signingen af Dunken kan (hvis han holder sig fra de sædvanlige skader) være med til at får århusianerne på rette spor. Meget skal dog stadig ske, før jeg ser de hvi'e som et seriøst bud på en deltager i medaljeslutspillet næste år!
10. Viborg Point: 21
11 point til nedrykningsstregen - det må nærmest være uvirkeligt for nedrykningsdømte VFF at gå til vinterpausen med den status! Viborg har hentet 3 spillere i pausen: En angriber i Esbjerg, en amerikans prøvespiller og vores egen uskarpe Søren Frederiksen. Det er næppe nok til at rykke en masse plaser opad i tabellen, men næppe heller så lidt, at det ender men en returbillet til 1. division.
11. Esbjerg fB Point: 15
Esbjerg er alt for gode til at rykke ned - eller er de? Bille ud, Sorte, Lauridsen og en Vejle-spiller ind. Det burde være nok til at undgå nedrykning, men jeg er altså ikke 100% sikker!
Vurderet placring: 8-12
12. Hobro Point: 10
Hobro ligner stensikre nedrykkere, hvis det ikke lige var for en bestemt person: Ove P! Han er om muligt manden, der kan modstå alt (inkl. kryptonit). HHA og en (for mig) ukendt franskmand ligner de mest spændende signinger, men er det nok? Jeg tvivler. Hobro ligner lidt FCV v. 2.0.
Vurderet placering: 11-12
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Jeg håber mere eller mindre kun to ting - 1) at vi kan levere toppræstationer på niveau med den sidste halvdel af efteråret, for så kan det blive et meget spændende forår, vi går i møde, og 2) at FCM kommer til at styrtbløde point ovenpå de mange udskiftninger, de har lavet i truppen, som også efterhånden er ved at være en noget broget og sammensat masse. De har tilsyneladende fuldstændig overgivet sig til Benhams algoritmer, og deres fra egen side højt besungne akademi leverer efterhånden noget der ligner intet.
Heldigvis er både 1) og 2), som jeg ser det, bestemt realistiske, og heldigvis har vi vores udekamp mod FCM som første runde i foråret. Til den kamp må det være svært for dem at have kørt deres nye hold ordentligt ind - og vi kommer til gengæld med et næsten helt uændret hold.
Heldigvis er både 1) og 2), som jeg ser det, bestemt realistiske, og heldigvis har vi vores udekamp mod FCM som første runde i foråret. Til den kamp må det være svært for dem at have kørt deres nye hold ordentligt ind - og vi kommer til gengæld med et næsten helt uændret hold.
Som trupperne ser ud nu, kan jeg ikke se at AaB ikke skulle kunne genvinde Liga og Pokal eller en af dem.
Det meget vigtige for AaB er at Jakob Ahlmann kommer igang, ikke for at træde Blåbjerg og Gilli over tæerne, men Ahlmann har bare mere fylde på holdet. Der skal selvfølgelig kæmpes hårdt i hvert minut i alle kampe, og god livs-stil imellem kampene med hvile, kost og træning målrettet mod sejrene.
Selvfølgelig kan det lykkedes, men er man pessimist som nogle debattører kan det og meget andet kun gå galt. Jeg tillader mig at være godtroende, fordi jeg ved det kan lade sig gøre, og så er guldet også skønnere, når man bliver bekræftet i sin opfattelse, i at sine favoritter kan tage sejren.
Det meget vigtige for AaB er at Jakob Ahlmann kommer igang, ikke for at træde Blåbjerg og Gilli over tæerne, men Ahlmann har bare mere fylde på holdet. Der skal selvfølgelig kæmpes hårdt i hvert minut i alle kampe, og god livs-stil imellem kampene med hvile, kost og træning målrettet mod sejrene.
Selvfølgelig kan det lykkedes, men er man pessimist som nogle debattører kan det og meget andet kun gå galt. Jeg tillader mig at være godtroende, fordi jeg ved det kan lade sig gøre, og så er guldet også skønnere, når man bliver bekræftet i sin opfattelse, i at sine favoritter kan tage sejren.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Jeg er egentlig lidt overrasket over hvor stille der har været omkring optakten. Man har en fuldstændig åben mesterskabskamp blandt de sidste 3 års vindere. Hvorfor har man ikke haft fuld fokus på træningskampe, klubbernes optakt, form-barometer (jeg ved det, det er fesent) osv. Det eneste jeg har set i den forbindelse er tipsbladets "ny i superligaen" hvor der er lidt fokus på nye potentielle profiler, men der burde jo ellers være nok at tage fat på når man samtidig ser på startprogrammet, hvor man indenfor de første par runder har opgør som AaB - FCM, AaB - FCK, og den udsatte kamp mellem FCM og FCK. FCM har oveni to kampe mod et af Europas største klubber, men har ikke vundet en kamp siden Oktober. Der er så mange "storylines" - i mangel af bedre udtryk - til det her superliga forår, men der har virkelig ikke været særlig meget fokus på det, selvom superligaen vel aldrig har været så åben frem mod forårets første runder.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Nok fordi er ikke er noget interessant at skrive om Brøndby.jonas386 skrev:Jeg er egentlig lidt overrasket over hvor stille der har været omkring optakten. Man har en fuldstændig åben mesterskabskamp blandt de sidste 3 års vindere. Hvorfor har man ikke haft fuld fokus på træningskampe, klubbernes optakt, form-barometer (jeg ved det, det er fesent) osv. Det eneste jeg har set i den forbindelse er tipsbladets "ny i superligaen" hvor der er lidt fokus på nye potentielle profiler, men der burde jo ellers være nok at tage fat på når man samtidig ser på startprogrammet, hvor man indenfor de første par runder har opgør som AaB - FCM, AaB - FCK, og den udsatte kamp mellem FCM og FCK. FCM har oveni to kampe mod et af Europas største klubber, men har ikke vundet en kamp siden Oktober. Der er så mange "storylines" - i mangel af bedre udtryk - til det her superliga forår, men der har virkelig ikke været særlig meget fokus på det, selvom superligaen vel aldrig har været så åben frem mod forårets første runder.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Nej Viashit kæmper hårdt for tiden; f.eks. skulle de lige klemme et "Se Brøndby spillerne spille amerikansk fodbold"-indslag ind i SuperBowl.Brodernumsi skrev:Nok fordi er ikke er noget interessant at skrive om Brøndby.jonas386 skrev:Jeg er egentlig lidt overrasket over hvor stille der har været omkring optakten. Man har en fuldstændig åben mesterskabskamp blandt de sidste 3 års vindere. Hvorfor har man ikke haft fuld fokus på træningskampe, klubbernes optakt, form-barometer (jeg ved det, det er fesent) osv. Det eneste jeg har set i den forbindelse er tipsbladets "ny i superligaen" hvor der er lidt fokus på nye potentielle profiler, men der burde jo ellers være nok at tage fat på når man samtidig ser på startprogrammet, hvor man indenfor de første par runder har opgør som AaB - FCM, AaB - FCK, og den udsatte kamp mellem FCM og FCK. FCM har oveni to kampe mod et af Europas største klubber, men har ikke vundet en kamp siden Oktober. Der er så mange "storylines" - i mangel af bedre udtryk - til det her superliga forår, men der har virkelig ikke været særlig meget fokus på det, selvom superligaen vel aldrig har været så åben frem mod forårets første runder.