Nicklas Helenius
Re: Nicklas Helenius
Helenius bliver aldrig en fighter der løber solen sort og jagter alle de umulige bolde. Det var han heller ikke da han var bedst.
Hvis vi vil have mest muligt ud af Helenius, skal vi bruge og accpetere ham som han er.
Hvis vi vil have mest muligt ud af Helenius, skal vi bruge og accpetere ham som han er.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Formnedgang hos de andre... de ville stadig have større selvtillid end Helenius.Freddie skrev:Hvad så hvis vi får en skade i angrebet, eller hvad hvis vi får formnedgang? Skal Jens Flou så til at have støvlerne på igen, eller har du en bedre plan ? Vi kunne måske også få brug for et indhop i ny og næ.Jesper Schmidt skrev:
Det vil være lige præcis det modsatte af hul i hovedet.
Hvis vi skal have Helenius i gang igen kræver det spilletid, og det får han ikke ret mange minutter af i foråret i AaB, hvor han i bedste fald vil være 4. valg i angrebet.
Hvis Spalvis stadig er her i foråret, så mener jeg at man næsten for enhver pris skal få lejet Helenius ud, så vi til sommer ved om vi har en klasseangriber i truppen allerede når Spalvis er væk, eller om der skal findes noget andet udefra og en ny klub til Helenius.
Udlejning tak... og hvis han ikke kommer forbedret hjem, så ophæv kontrakten med ham. Vi har Spalvis (forhåbentlig), Ene, Jønsson og Pohl også... det er nok til 2 pladser...
Vi er sgu værre stillet hvis der kommer formnedgang hos Wurtz og Risgaard.
Men tror heller ikke på formnedgang der er så gralt at det kræver en bænkeplads til eks. Spalvis eller Ene...
Hobro ville være en god destination for Helenius i foråret, hvis Spalvis bliver.Tyskeren skrev:Viborg og Hobro er meldt på banen som mulig destination for Helenius. Begge klubber er interesseret, og Helenius er det samme, da han og familien så kan blive boende i Aalborg.
Jeg har stadig stor tiltro til Helenius og i en klub som Hobro, hvor en stor del af spillet ville komme til at blive lagt an på ham som den oplagte målscorer, skal han nok få lavet en god sjat mål. Gud forbyde at han scorer imod os dog!
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Gaarde skal helt sikkert forsøge at få lavet en lejeaftale, hvor han ikke har mulighed for at spille mod os.Kenneth K skrev:Hobro ville være en god destination for Helenius i foråret, hvis Spalvis bliver.Tyskeren skrev:Viborg og Hobro er meldt på banen som mulig destination for Helenius. Begge klubber er interesseret, og Helenius er det samme, da han og familien så kan blive boende i Aalborg.
Jeg har stadig stor tiltro til Helenius og i en klub som Hobro, hvor en stor del af spillet ville komme til at blive lagt an på ham som den oplagte målscorer, skal han nok få lavet en god sjat mål. Gud forbyde at han scorer imod os dog!
Må en lejespiller gerne spille officielle kampe mod klubben som ejer ham i Superligaen? I flere lande kan de ikke og kan ikke lige komme i tanke om et eksempel fra DK.Kenneth K skrev:Hobro ville være en god destination for Helenius i foråret, hvis Spalvis bliver.Tyskeren skrev:Viborg og Hobro er meldt på banen som mulig destination for Helenius. Begge klubber er interesseret, og Helenius er det samme, da han og familien så kan blive boende i Aalborg.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Det kan de. Medmindre andet aftales naturligvis. Youssef Toutouh fra FCK er et godt eksempel. Han spillede hvertfald mod FCK da han var lejet ud til Esbjerg.Aabwibz skrev:Må en lejespiller gerne spille officielle kampe mod klubben som ejer ham i Superligaen? I flere lande kan de ikke og kan ikke lige komme i tanke om et eksempel fra DK.Kenneth K skrev:Hobro ville være en god destination for Helenius i foråret, hvis Spalvis bliver.Tyskeren skrev:Viborg og Hobro er meldt på banen som mulig destination for Helenius. Begge klubber er interesseret, og Helenius er det samme, da han og familien så kan blive boende i Aalborg.
http://www.superstats.dk/spillere/spill ... =2012/2013
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg er ret overbevist om at man i Danmark ikke må sige at den udlejede spiller ikke må spille mod den klub han er udlejet fra. Ligesom man heller ikke kan hjemkalde ham midt i lejeperioden. Reglerne i andre lande er anderledes.jonas386 skrev:Det kan de. Medmindre andet aftales naturligvis. Youssef Toutouh fra FCK er et godt eksempel. Han spillede hvertfald mod FCK da han var lejet ud til Esbjerg.Aabwibz skrev:Må en lejespiller gerne spille officielle kampe mod klubben som ejer ham i Superligaen? I flere lande kan de ikke og kan ikke lige komme i tanke om et eksempel fra DK.Kenneth K skrev:Hobro ville være en god destination for Helenius i foråret, hvis Spalvis bliver.Tyskeren skrev:Viborg og Hobro er meldt på banen som mulig destination for Helenius. Begge klubber er interesseret, og Helenius er det samme, da han og familien så kan blive boende i Aalborg.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Det er ikke ambitionen, at vi skal sælge Nicklas. Han er for vigtig for os, til at vi vil sælge ham, men det er lige som med alle andre af vores spillere, at det ikke kun er os, der bestemmer, hvad der kommer til at ske, for der kan komme et bud, vi ikke kan sige nej til, siger Gaarde til BT.
Skulle nogen være i tvivl betyder det her blandt andet, at vi ikke ejer det der ikke har en klausul.
Du kan garanteret købe vores pølsebod hvis du rammer klausul prisen.
Skulle nogen være i tvivl betyder det her blandt andet, at vi ikke ejer det der ikke har en klausul.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Har du taget dine piller i dag? Du ser klausuler over alt.AllanPedersen skrev:- Det er ikke ambitionen, at vi skal sælge Nicklas. Han er for vigtig for os, til at vi vil sælge ham, men det er lige som med alle andre af vores spillere, at det ikke kun er os, der bestemmer, hvad der kommer til at ske, for der kan komme et bud, vi ikke kan sige nej til, siger Gaarde til BT.
Alt han siger er, at alt har sin pris.
Jeg så lidt snak om det da Toutouh blev lejet ud til Esbjerg. Såvidt jeg husker var oppe at vende, mellem FCK og Esbjerg, om hvorvidt han skulle kunne spille kampe mod FCK, men både FCK/Ståle og Esbjerg mente det gav bedst mening for alle parter hvis han kunne spille alle kampe uanset modstander.Sønderhof skrev:Jeg er ret overbevist om at man i Danmark ikke må sige at den udlejede spiller ikke må spille mod den klub han er udlejet fra. Ligesom man heller ikke kan hjemkalde ham midt i lejeperioden. Reglerne i andre lande er anderledes.jonas386 skrev:Det kan de. Medmindre andet aftales naturligvis. Youssef Toutouh fra FCK er et godt eksempel. Han spillede hvertfald mod FCK da han var lejet ud til Esbjerg.Aabwibz skrev:Må en lejespiller gerne spille officielle kampe mod klubben som ejer ham i Superligaen? I flere lande kan de ikke og kan ikke lige komme i tanke om et eksempel fra DK.Kenneth K skrev:Hobro ville være en god destination for Helenius i foråret, hvis Spalvis bliver.Tyskeren skrev:Viborg og Hobro er meldt på banen som mulig destination for Helenius. Begge klubber er interesseret, og Helenius er det samme, da han og familien så kan blive boende i Aalborg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Allan: Tilslutter mig koret. Vi behøver ikke høre din holdning til ALT. Hvis du har behov for at komme af med noget, så send emails til dig selv.AllanPedersen skrev:- Det er ikke ambitionen, at vi skal sælge Nicklas. Han er for vigtig for os, til at vi vil sælge ham, men det er lige som med alle andre af vores spillere, at det ikke kun er os, der bestemmer, hvad der kommer til at ske, for der kan komme et bud, vi ikke kan sige nej til, siger Gaarde til BT.
Og nej, den den kommentar betyder ikke nødvendigvis at Helenius har en klausul. Den kan ligeså godt betyde at hvis EfB ringer og sige 8 millioner, så vil man nok vurdere at det er et tilbud der er for godt til at sige nej til.
Dermed ikke sagt at Helenus ikke kan have en klausul indskrevet, men udfra Gaardes kommentar, kan det hverken be- eller afkræftes.
Jeg tager det i mig igen. Kan se at der eksisterede en sådan klausul, da Pourie var udlejet til SønderjyskE http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/staa ... e-klausul/jonas386 skrev:Jeg så lidt snak om det da Toutouh blev lejet ud til Esbjerg. Såvidt jeg husker var oppe at vende, mellem FCK og Esbjerg, om hvorvidt han skulle kunne spille kampe mod FCK, men både FCK/Ståle og Esbjerg mente det gav bedst mening for alle parter hvis han kunne spille alle kampe uanset modstander.Sønderhof skrev:Jeg er ret overbevist om at man i Danmark ikke må sige at den udlejede spiller ikke må spille mod den klub han er udlejet fra. Ligesom man heller ikke kan hjemkalde ham midt i lejeperioden. Reglerne i andre lande er anderledes.jonas386 skrev:Det kan de. Medmindre andet aftales naturligvis. Youssef Toutouh fra FCK er et godt eksempel. Han spillede hvertfald mod FCK da han var lejet ud til Esbjerg.Aabwibz skrev:Må en lejespiller gerne spille officielle kampe mod klubben som ejer ham i Superligaen? I flere lande kan de ikke og kan ikke lige komme i tanke om et eksempel fra DK.Kenneth K skrev:Hobro ville være en god destination for Helenius i foråret, hvis Spalvis bliver.Tyskeren skrev:Viborg og Hobro er meldt på banen som mulig destination for Helenius. Begge klubber er interesseret, og Helenius er det samme, da han og familien så kan blive boende i Aalborg.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Sikker noget bras.
han siger ordret 'det er ikke kun os der bestemmer'
Han siger ikke et tilbud kan være så godt vi vælger at sige ja.
han siger vi ikke bestemmer selv..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Stop nu dig selv! Hvis du insistere på at tolke Gaardes udtalelse ordret, så siger han jo at ALLE lige fra Spalvis til Asger Bust har en klausul.AllanPedersen skrev:Sikker noget bras.
Kan du ikke selv høre det?
Det væsentligste i BT-artiklen kommer først længere nede:
"Samtidig vil vi jo også gerne signalere, at vi også i fremtiden tror på Nicklas. Vi er i dialog omkring hvad der kan være bedst for Nicklas og på samme tid også være godt for AaB, så det kan da være at vi lejer ham ud, men vi har stadig en stor tro på at Nicklas kan blive topscorer for AaB".
Det er en rigtig god udmelding og en solid strategi. Nicklas skal nok blive værdifuld når Spalvis er væk.
"Samtidig vil vi jo også gerne signalere, at vi også i fremtiden tror på Nicklas. Vi er i dialog omkring hvad der kan være bedst for Nicklas og på samme tid også være godt for AaB, så det kan da være at vi lejer ham ud, men vi har stadig en stor tro på at Nicklas kan blive topscorer for AaB".
Det er en rigtig god udmelding og en solid strategi. Nicklas skal nok blive værdifuld når Spalvis er væk.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er en ganske almindelig formulering de fleste almindelige mennesker forstår. Alt er til salg. Du overfortolker. Der er ingen andre end dig der seriøst kan tolke det som at det må betyde en klausul. Derudover har Gaarde gentagene gange udtalt at man ikke forholder sig til spillernes kontrakter i offenligt, så læs det i forhold til det. Sidst og ikke mindst har Gaarde eller klubben ingen interesse i at lufte at spillerne har den slags klausuler, så man skal tillægge Gaarde ekstrem inkompetence hvis man vil tolke dette udsagn som at Helenius har en klausul.AllanPedersen skrev:Sikker noget bras.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Han siger jo, at det er sådan med alle spillere, men de er vel også på klausuler?AllanPedersen skrev:Sikker noget bras.
-
Gamen
Det er vel også det eneste han kan sige. Hvad skulle han ellers sige? At Helenius ikke var en del af deres planer fremadrettet. Jeg står fast på, at jeg tror at hans karriere på højt niveau (i AaB) er slut. Jeg tror ikke at han kan komme tilbage på tidligere tiders niveau. Dertil har han simpelthen set ud til at være alt for tynget af tiden (og de psykiske problemer) i Aston Villa, og situationen på hjemmefronten.Yankee skrev:Det væsentligste i BT-artiklen kommer først længere nede:
Men helt seriøst vel det vil ikke være så mærkeligt hvis han har en klausul. Helenius gik ned i løn for at spille for os og der kan nemt og vel også relativt logisk være en klausul der sikrer at han kan komme videre til udlandet, når han ønsker. Prisen vi måtte betale for at han gik ned i løn.Buzz Killington skrev:Det er en ganske almindelig formulering de fleste almindelige mennesker forstår. Alt er til salg. Du overfortolker. Der er ingen andre end dig der seriøst kan tolke det som at det må betyde en klausul. Derudover har Gaarde gentagene gange udtalt at man ikke forholder sig til spillernes kontrakter i offenligt, så læs det i forhold til det. Sidst og ikke mindst har Gaarde eller klubben ingen interesse i at lufte at spillerne har den slags klausuler, så man skal tillægge Gaarde ekstrem inkompetence hvis man vil tolke dette udsagn som at Helenius har en klausul.AllanPedersen skrev:Sikker noget bras.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Bestemt. Eller i det mindste en gentleman-aftale. Det tror jeg også de fleste brugere ville have gået med til da vi fik ham tilbage fra Villa. Det lignede et enormt scoop indtil hans problemer blev åbentlyse.Maglau skrev:Men helt seriøst vel det vil ikke være så mærkeligt hvis han har en klausul. Helenius gik ned i løn for at spille for os og der kan nemt og vel også relativt logisk være en klausul der sikrer at han kan komme videre til udlandet, når han ønsker. Prisen vi måtte betale for at han gik ned i løn.Buzz Killington skrev:Det er en ganske almindelig formulering de fleste almindelige mennesker forstår. Alt er til salg. Du overfortolker. Der er ingen andre end dig der seriøst kan tolke det som at det må betyde en klausul. Derudover har Gaarde gentagene gange udtalt at man ikke forholder sig til spillernes kontrakter i offenligt, så læs det i forhold til det. Sidst og ikke mindst har Gaarde eller klubben ingen interesse i at lufte at spillerne har den slags klausuler, så man skal tillægge Gaarde ekstrem inkompetence hvis man vil tolke dette udsagn som at Helenius har en klausul.AllanPedersen skrev:Sikker noget bras.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus