Er du klar over hvor gigantisk et arbejde det er at begynde at flytte så mange kampe? Jeg er selv meget aktivt involveret i ungdomsfodbold i en af de større Aalborg-klubber og ved en del om dette. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Og hvorfor skulle man overhovedet være interessere i, som frivillig i en anden klub, at bruge så mange timer på at flytte så mange kampe rundt, blot fordi en anden klub spiller kampe på samme klub?Trickster skrev:Nej, hvorfor?Køllen I Møllen skrev:Det er en rigtig dårlig joke, ikke?Trickster skrev:Så må kampfordeler tage sig sammen. Egne kampe der overlapper AaBs program skal selvfølgelig flyttes hurtigst muligt. Jeg var af den overbevisning, at det var kutyme for enhver klub i Aalborg eller omegn.Frygah skrev:Så længe kampene kan ligge på alle mulige tidspunkter i og omkring weekenden, er det umuligt for mig at planlægge så jeg kan komme til kampene, da jeg selv har sport i weekenderne.
Det kan vel ikke komme som en stor overraskelse, at fodboldspillere i og omkring Aalborg gerne vil se AaB spille bold på stadion...
Sæsonkort
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: Sæsonkort
Janteloven eksisterer IKKE!
Og problemet er jo det kan blive til mange kampe der skal flyttes. Nu bor jeg i Randers, og spiller fodbold en 50-60 km. fra Aalborg, så det er ikke bare sådan at en eventuel kamp kun skal flyttes et par timer, så kan man nå det.Køllen I Møllen skrev:Er du klar over hvor gigantisk et arbejde det er at begynde at flytte så mange kampe? Jeg er selv meget aktivt involveret i ungdomsfodbold i en af de større Aalborg-klubber og ved en del om dette. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Og hvorfor skulle man overhovedet være interessere i, som frivillig i en anden klub, at bruge så mange timer på at flytte så mange kampe rundt, blot fordi en anden klub spiller kampe på samme klub?Trickster skrev:Nej, hvorfor?Køllen I Møllen skrev:Det er en rigtig dårlig joke, ikke?Trickster skrev:Så må kampfordeler tage sig sammen. Egne kampe der overlapper AaBs program skal selvfølgelig flyttes hurtigst muligt. Jeg var af den overbevisning, at det var kutyme for enhver klub i Aalborg eller omegn.Frygah skrev:Så længe kampene kan ligge på alle mulige tidspunkter i og omkring weekenden, er det umuligt for mig at planlægge så jeg kan komme til kampene, da jeg selv har sport i weekenderne.
Det kan vel ikke komme som en stor overraskelse, at fodboldspillere i og omkring Aalborg gerne vil se AaB spille bold på stadion...
Men som sagt, det er konsekvensen af at AaB kan spille på alverdens forskellige tider, og i kampene først bliver fordelt i runder af 6(?), så det ikke er sådan man får en sæsonplan for hvilke kampdage AaB har. Det er simpelthen pisseirriterende, og noget der gør et sæsonkort er ligegyldigt.
Et klippekort, det ville til gengæld være nice!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Der mangler en tallerken deller ovenpå det byskilt.Gamen skrev:Frygah skrev:Nu bor jeg i Randers
Mangler der ikke nogle frikadeller på det byskilt? :-PGamen skrev:Frygah skrev:Nu bor jeg i Randers
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg kan godt se, at arbejdsbyrden i at flytte samtlige ungdomskampe er stor og uoverskueligt, men nu gik jeg ud fra, at Frygah selvfølgelig spiller seniorbold. Igennem mine 8 år som seniorspiller har jeg spillet i tre forskellige klubber, og her har vi altid flyttet kampene så vi kan se AaB på stadion. Uanset, så kan det ikke skade at spørge sin træner, om det kan lade sig gøre.Køllen I Møllen skrev:Er du klar over hvor gigantisk et arbejde det er at begynde at flytte så mange kampe? Jeg er selv meget aktivt involveret i ungdomsfodbold i en af de større Aalborg-klubber og ved en del om dette. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Og hvorfor skulle man overhovedet være interessere i, som frivillig i en anden klub, at bruge så mange timer på at flytte så mange kampe rundt, blot fordi en anden klub spiller kampe på samme klub?Trickster skrev:Nej, hvorfor?Køllen I Møllen skrev:Det er en rigtig dårlig joke, ikke?Trickster skrev:Så må kampfordeler tage sig sammen. Egne kampe der overlapper AaBs program skal selvfølgelig flyttes hurtigst muligt. Jeg var af den overbevisning, at det var kutyme for enhver klub i Aalborg eller omegn.Frygah skrev:Så længe kampene kan ligge på alle mulige tidspunkter i og omkring weekenden, er det umuligt for mig at planlægge så jeg kan komme til kampene, da jeg selv har sport i weekenderne.
Hair is not a right: it´s a privilege!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Men er det fair at flytte en forlængst planlagt fodboldkamp involverende omkring 26 spillere, trænere og dommere blot fordi 5-6 stykker gerne vil se AaB på stadion?Trickster skrev:Jeg kan godt se, at arbejdsbyrden i at flytte samtlige ungdomskampe er stor og uoverskueligt, men nu gik jeg ud fra, at Frygah selvfølgelig spiller seniorbold. Igennem mine 8 år som seniorspiller har jeg spillet i tre forskellige klubber, og her har vi altid flyttet kampene så vi kan se AaB på stadion. Uanset, så kan det ikke skade at spørge sin træner, om det kan lade sig gøre.Køllen I Møllen skrev:Er du klar over hvor gigantisk et arbejde det er at begynde at flytte så mange kampe? Jeg er selv meget aktivt involveret i ungdomsfodbold i en af de større Aalborg-klubber og ved en del om dette. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Og hvorfor skulle man overhovedet være interessere i, som frivillig i en anden klub, at bruge så mange timer på at flytte så mange kampe rundt, blot fordi en anden klub spiller kampe på samme klub?Trickster skrev:Nej, hvorfor?Køllen I Møllen skrev:Det er en rigtig dårlig joke, ikke?Trickster skrev:Så må kampfordeler tage sig sammen. Egne kampe der overlapper AaBs program skal selvfølgelig flyttes hurtigst muligt. Jeg var af den overbevisning, at det var kutyme for enhver klub i Aalborg eller omegn.Frygah skrev:Så længe kampene kan ligge på alle mulige tidspunkter i og omkring weekenden, er det umuligt for mig at planlægge så jeg kan komme til kampene, da jeg selv har sport i weekenderne.
Janteloven eksisterer IKKE!
Man kan vel bare som standard lægge den på BIF/FCK-tiden søndag eftermiddag, så er det højst et par kampe om årdet der skal flyttes.Køllen I Møllen skrev:Men er det fair at flytte en forlængst planlagt fodboldkamp involverende omkring 26 spillere, trænere og dommere blot fordi 5-6 stykker gerne vil se AaB på stadion?Trickster skrev:Jeg kan godt se, at arbejdsbyrden i at flytte samtlige ungdomskampe er stor og uoverskueligt, men nu gik jeg ud fra, at Frygah selvfølgelig spiller seniorbold. Igennem mine 8 år som seniorspiller har jeg spillet i tre forskellige klubber, og her har vi altid flyttet kampene så vi kan se AaB på stadion. Uanset, så kan det ikke skade at spørge sin træner, om det kan lade sig gøre.Køllen I Møllen skrev:Er du klar over hvor gigantisk et arbejde det er at begynde at flytte så mange kampe? Jeg er selv meget aktivt involveret i ungdomsfodbold i en af de større Aalborg-klubber og ved en del om dette. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Og hvorfor skulle man overhovedet være interessere i, som frivillig i en anden klub, at bruge så mange timer på at flytte så mange kampe rundt, blot fordi en anden klub spiller kampe på samme klub?Trickster skrev:Nej, hvorfor?Køllen I Møllen skrev: Det er en rigtig dårlig joke, ikke?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Hvis kampfordeler i forvejen ved, at fx seniorholdet i en given klub ikke skal spille samtidig med AaB, så er kampen jo ikke planlagt i forvejen. Så er den bare sat til søndag kl. 14:00 som standard. Så ja, jeg synes det er helt fair. Det er en helt anden problematik hvis man er bosat i Randers, men come on, hvis man bor i Aalborg-området, så skulle det gerne være lige tilKøllen I Møllen skrev:Men er det fair at flytte en forlængst planlagt fodboldkamp involverende omkring 26 spillere, trænere og dommere blot fordi 5-6 stykker gerne vil se AaB på stadion?Trickster skrev:Jeg kan godt se, at arbejdsbyrden i at flytte samtlige ungdomskampe er stor og uoverskueligt, men nu gik jeg ud fra, at Frygah selvfølgelig spiller seniorbold. Igennem mine 8 år som seniorspiller har jeg spillet i tre forskellige klubber, og her har vi altid flyttet kampene så vi kan se AaB på stadion. Uanset, så kan det ikke skade at spørge sin træner, om det kan lade sig gøre.Køllen I Møllen skrev:Er du klar over hvor gigantisk et arbejde det er at begynde at flytte så mange kampe? Jeg er selv meget aktivt involveret i ungdomsfodbold i en af de større Aalborg-klubber og ved en del om dette. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Og hvorfor skulle man overhovedet være interessere i, som frivillig i en anden klub, at bruge så mange timer på at flytte så mange kampe rundt, blot fordi en anden klub spiller kampe på samme klub?Trickster skrev:Nej, hvorfor?Køllen I Møllen skrev:Det er en rigtig dårlig joke, ikke?Trickster skrev: Så må kampfordeler tage sig sammen. Egne kampe der overlapper AaBs program skal selvfølgelig flyttes hurtigst muligt. Jeg var af den overbevisning, at det var kutyme for enhver klub i Aalborg eller omegn.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Ja det er meget brugt i og omkring Aalborg, i min egen klub flytter vi altid seniorkampe så folk kan komme på stadion til hjemmekampe.Køllen I Møllen skrev:Trickster skrev:Men er det fair at flytte en forlængst planlagt fodboldkamp involverende omkring 26 spillere, trænere og dommere blot fordi 5-6 stykker gerne vil se AaB på stadion?Køllen I Møllen skrev:Er du klar over hvor gigantisk et arbejde det er at begynde at flytte så mange kampe? Jeg er selv meget aktivt involveret i ungdomsfodbold i en af de større Aalborg-klubber og ved en del om dette. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Og hvorfor skulle man overhovedet være interessere i, som frivillig i en anden klubTrickster skrev:Nej, hvorfor?Køllen I Møllen skrev:Det er en rigtig dårlig joke, ikke?Trickster skrev:
Så må kampfordeler tage sig sammen. Egne kampe der overlapper AaBs program skal selvfølgelig flyttes hurtigst muligt. Jeg var af den overbevisning, at det var kutyme for enhver klub i Aalborg eller omegn.
Jeg kan godt se, at arbejdsbyrden i at flytte samtlige ungdomskampe er stor og uoverskueligt, men nu gik jeg ud fra, at Frygah selvfølgelig spiller seniorbold. Igennem mine 8 år som seniorspiller har jeg spillet i tre forskellige klubber, og her har vi altid flyttet kampene så vi kan se AaB på stadion. Uanset, så kan det ikke skade at spørge sin træner, om det kan lade sig gøre.
Martin P - ægte Aalborg
Nogen med sæsonkort der kunne være interesserede i at sælge deres billet til fodbold.fm til mig? Selvfølgelig kun hvis ikke den selv skal bruges.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Sæsonkort
Jeg har to sæsonkort, har ikke rigtig fulgt med. Skal man printe billetter på kortet?? Eller skal du bruge numre til kortene??jonas386 skrev:Nogen med sæsonkort der kunne være interesserede i at sælge deres billet til fodbold.fm til mig? Selvfølgelig kun hvis ikke den selv skal bruges.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kan se det er gratis, men sæsonkort holdere burde få en mail med tilbuddet.9520AaB skrev:Jeg har to sæsonkort, har ikke rigtig fulgt med. Skal man printe billetter på kortet?? Eller skal du bruge numre til kortene??jonas386 skrev:Nogen med sæsonkort der kunne være interesserede i at sælge deres billet til fodbold.fm til mig? Selvfølgelig kun hvis ikke den selv skal bruges.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... arena.aspx
Ideen dør dog nok hvis det er gratis, mht at videregive billetter. Vil ikke optage plads fra folk der har sæsonkort og vil se det.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Sæsonkort
Jeg kører mod Millerntor i morgen tidlig. Skriv lige PB til mig søndag, når jeg har fået øjne. Jeg skal IKKE bruge nogen af billetterne til FM.jonas386 skrev:Kan se det er gratis, men sæsonkort holdere burde få en mail med tilbuddet.9520AaB skrev:Jeg har to sæsonkort, har ikke rigtig fulgt med. Skal man printe billetter på kortet?? Eller skal du bruge numre til kortene??jonas386 skrev:Nogen med sæsonkort der kunne være interesserede i at sælge deres billet til fodbold.fm til mig? Selvfølgelig kun hvis ikke den selv skal bruges.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... arena.aspx
Ideen dør dog nok hvis det er gratis, mht at videregive billetter. Vil ikke optage plads fra folk der har sæsonkort og vil se det.
Det vil jeg gøre. God kamp.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Den nye Hummel hjemmebanetrøje præsenteres onsdag d. 24. februar. Det sker til pre season arrangementet for sæsonkortholdere