Lukas Spalvis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Rams » 31. jan 2016, 19:22

jonas386 skrev:Som AaB fan har man vel dårligt kunne håbe på et meget bedre transfervindue. Dalsgaard viste vi var væk, derudover har vi fået afskibbet Andreas Blomqvist, fået lejet Helenius og Ahlmann ud, samtidig med at både Spalvis og Thomsen stadig er AaB'ere.
Det betyder dog også at vi kun er nede på 18 spillere i førsteholdstruppen (her er Bassogog, Kakeeto, Carsten Christensen, Bust og Pohl talt fra da jeg ikke forventer de kommer til at spille nogle store roller det næste halve år), så der kunne nok godt findes en ekstra mand inden vinduets lukning, ellers kan det godt se en anelse tyndt ud.
Det er dog nok mest bredden der mangler, og det tror jeg ikke vi henter ind til, selvom jeg stadig håber man har et vågent øje på Kristian Pedersen fra Køge.

Er der iøvrigt nogen, måske Rams, der har set noget til Sylvester Seeger Hansen, og evt kan sætte et par ord på ham? Jeg mener at have læst han skulle have nogle af de samme kvaliteter som Thomsen, med godt presspil, stort løbepensum og et godt overblik. Og kan se han har kontraktudløb til sommer. Er det en spiller man bør holde øje med?
Jeg har kun begrænset kendskab til Seeger Hansen, men med det jeg har set, så vil jeg hellere satse på vores egne drenge, såsom Børsting. I øvrigt bliver det først sjovt, at hente i 1. Division igen til sommer, når en række klubber kommer til at stå tilbage med knuste drømme og økonomi
In verbis simus faciles

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 31. jan 2016, 19:36

Buzz:
Det har du bestemt også ret i. Jeg mener at start-11'eren og de første 2-3 reserver er på fuld højde med FCK og FCM, det er dog når vi kommer forbi de første 14 spillere at jeg synes det ser en anelse tyndt ud. Jeg forventer ikke at det er fordi vi skal kunne smide en landsholdsspiller ind når vi rammes af skader/karantæner, men det kunne være fint hvis ikke vi skal ud i alle mulige mærkelige lappeløsninger hvis Ahlmann bliver skadet, og vi er uheldige med karantæner i midterforsvaret. Hvis vi, AaB, satser på at Gilli skal være højreback går det jo ikke at han skal bruge en halv sæson på at spille i den anden side fordi Ahlmann er ude. Vi skal ikke være specielt uheldige før Søndergaard skal til at tænke kreativt, og derfor kunne det være fint med en venstre back, eller en midterforsvarer, mere. Det kunne eksempelvis være Kristian Pedersen.

Rams: Tak for svar. Jeg tror også du har ret i det giver mest mening i at vente til sommer hvor der ikke længere er så meget på spil.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 1. feb 2016, 09:30

Er det bare mig, eller begynder der også at være Ajax-rygter om Spalvis på twitter?? Sidste-sekunds-kapring???

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 1. feb 2016, 09:42

BoT skrev:Er det bare mig, eller begynder der også at være Ajax-rygter om Spalvis på twitter?? Sidste-sekunds-kapring???
Det eneste jeg får når jeg smider Spalvis ind i Twitter er hvad man vidst kalder en lægeroman:

Billede

:P :P :P

N
1. div
1. div

Indlæg af N » 1. feb 2016, 11:36

AllanPedersen skrev:Åh gud hvor er AaB en frustrerende klub nogle gange.

altid det her transfer gejl skal trækkes til sidste minut af vinduet.
Det er hamrende farligt fordi du står med så store syd europæisk temperaments fyldte klubber.

Du skal jo bare sætte en klausul forkert og så siger de 'så dropper vi det og forsøger os med ham til sommer'.
BAM! så er vi 10 millioner fattigere.
Og der er ikke tid til at forsøge at rette op på det.

+ alt den uvished det skaber i truppen..
'er vores profiler her om lidt? eller ej'...
"transfer gejl" det var da at negligere et emne, der tilsyneladende fylder en stor del af din hverdag...

altid-de-forhandlinger-som-jeg-i-øvrigt-i-kraftige-vendninger-og-gennem-en-uendelig-tråd-beskylder-klubben-for-at-se-stort-på

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 1. feb 2016, 13:37

Ifølge interview med EB.dk var det Spalvis der takkede nej til både Kina og Portugal.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 1. feb 2016, 13:40

Provst i Brovst skrev:Ifølge interview med EB.dk var det Spalvis der takkede nej til både Kina og Portugal.
Er der kommet en fondsbørsmeddelelse på at forhandlingerne med Sporting er brudt sammen? Hvis ikke burde der være liv i den endnu.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 1. feb 2016, 13:48

Pastorius skrev:
Provst i Brovst skrev:Ifølge interview med EB.dk var det Spalvis der takkede nej til både Kina og Portugal.
Er der kommet en fondsbørsmeddelelse på at forhandlingerne med Sporting er brudt sammen? Hvis ikke burde der være liv i den endnu.
Det kan være at han skifter til sommer, Spalvis sagde direkte han afslog Kina og Portugal.

deres live er pt et båndet loop

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 931673.ece
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 1. feb 2016, 13:58

Provst i Brovst skrev:
Pastorius skrev:
Det kan være at han skifter til sommer, Spalvis sagde direkte han afslog Kina og Portugal.
Den er jeg med på, men den kan næsten ikke være død, uden at der er kommet en ny meddelelse.

Fra den seneste meddelelse: "Yderligere informationer vil følge, når der enten er opnået en aftale eller forhandlingerne er brudt sammen."
Med venlig Hilsen
--
Robert

KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Indlæg af KJ » 1. feb 2016, 15:58

Hmmm.... må sige jeg ikke er helt tryg ved Spalvis-tavsheden. Tyder desværre lidt på, at Gaarde ikke har kunnet lukke en handel, der sikrede Spalvis her i foråret OG en højere transfersum end den, der kan frikøbe Spalvis til sommer. På den anden side kan den manglende handel forhåbentligt være med til at fastholde Spalvis' motivation gennem foråret.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 1. feb 2016, 16:04

KJ skrev:Hmmm.... må sige jeg ikke er helt tryg ved Spalvis-tavsheden. Tyder desværre lidt på, at Gaarde ikke har kunnet lukke en handel, der sikrede Spalvis her i foråret OG en højere transfersum end den, der kan frikøbe Spalvis til sommer. På den anden side kan den manglende handel forhåbentligt være med til at fastholde Spalvis' motivation gennem foråret.
Vi kan godt indgå en handel efter vinduet er lukket, når transferen først har effekt til sommer. Hvis Sporting gerne vil sikre, at ingen andre kommer og snupper ham til sommer, kan det godt være, at vi kan få en højere transfersum. Jeg tror dog ikke vi kommer op de 20, der har været skriverier om.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

seamann

Indlæg af seamann » 1. feb 2016, 16:07

Pastorius skrev:
Provst i Brovst skrev:
Pastorius skrev:
Den er jeg med på, men den kan næsten ikke være død, uden at der er kommet en ny meddelelse.

Fra den seneste meddelelse: "Yderligere informationer vil følge, når der enten er opnået en aftale eller forhandlingerne er brudt sammen."
Hvis Spalvis har afvist Lissabon, må der køre forhandlinger med en anden klub om et sommerskifte.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 1. feb 2016, 16:13

seamann skrev:
Hvis Spalvis har afvist Lissabon, må der køre forhandlinger med en anden klub om et sommerskifte.
Nu ved vi jo ikke om Spalvis også har afvist et sommerskifte?

Tager man meddelelsen helt bogstavligt, så forhandles der stadig med den samme klub endnu - men det er da korrekt at det ikke ødvendigvis er Sporting.
Med venlig Hilsen
--
Robert

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 1. feb 2016, 16:50

Det forstår jeg ikke en dyt af.. Spalvis skulle afvise sporting?

Hans agent har været ude og sige det var et ønske skifte.
Samtidig sagde Spalvis for en lille uge siden at han havde været dernede og se det an.. Og nu var det bare op til AaB..

Jeg er med på hvis vi har afvist et tilbud men giver ingen mening holdt oppe med tidligere udtalelser hvis Spalvis har.

Men altså hvis han siger det så siger han det ..

Sagde han ikke direkte i et interview at nu har det bare op til AaB?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 1. feb 2016, 16:57

Kan være klausul bliver mødt af Sporting til sommer og de har sparet nogen penge på transfer , de penge kan de så tilbyde Spalvis og agent

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 1. feb 2016, 16:59

birk skrev:Kan være klausul bliver mødt af Sporting til sommer og de har sparet nogen penge på transfer , de penge kan de så tilbyde Spalvis og agent

Noget jeg hele tiden har frygtet er vi bliver holdt hen i det her kapløb.. Af de klubber og de ender med at gå direkte til agenten
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 1. feb 2016, 17:55

Det ved man jo ikke , før efter 1 september , når transfer lukker i
Men muligheden er der , da agenten bare gør hans job, hvis det er tilfældet

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. feb 2016, 18:57

Hvis noget forresten ikke skulle have set tv interviewet som EB havde med Spalvis i deres transfer tv tidligere, så skal vi i hvert fald ikke være bange for at han hænger med hovedet. Smilet var stort som altid, og han glæder sig til foråret i AaB hvor hans mål er at blive ligatopscorer.

Han er sgu en dejlig dreng vores litauiske bomber.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 1. feb 2016, 19:35

Gaarde har lige på tv3 sport mere eller mindre bekræftet, at Spalvis har klausulen, og at det var noget vi var tvunget til at lave som et kompromis pga. lav aflønning.

Så kan vi godt lukke den diskussion.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 1. feb 2016, 19:37

Til jer der ikke lige så live interview med Gaarde på tv3sport.

Han siger de er glade for at være herre i eget hus og have muligheden for at sige nej til de bud der har været. Handlen med Spalvis er ikke droppet, men fordi det først er fra sommer er der ikke vild hast.

Han blev spurgt af ingen anden end Dennis Søndergaard om grunden til de her klausuler i AaB (Gaard bekræftede mere eller mindre det som vi alle vidste, at Spalvis har klausul). Han siger kort at det handler om lønnen. For at holde lønbudgettet nede er det et kompromis som de nogen gange er nødt til at lave, selvom de selvfølgelig helst vil være fri for det.

Besvar