Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
9000AaB
Superliga
Superliga
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af 9000AaB » 1. feb 2016, 09:26

Mini-p skrev:
MrBangDK skrev:
Mini-p skrev:Tænker stadig at det er foruroligende at der slet ikke er nogle rygter om tilgang af nye spillere! Og pisse irriterende!!
På hvilke pladser er det du mener vi mangler spillere??
Vi mangler nødvendigvis ikke nye spillere, men uanset hvad, så er der røget x antal spillere ud. Så i min verden må der gerne ske et eller andet om det så er en forlængelse eller ny spiller.
Er enig i at det at det ikke nødvendigvis er fordi vi mangler nogle lige nu og her - udover en extra central forsvarsspiller.
Men når det er sagt så har vi på nuværende tidspunkt og muligvis til sommer mistet;
Blomquist
KEP
Spalvis
Thomsen
Augu
Dalle
Helenius - hvis han bliver købt ud a sin kontrakt a Paderborn nu.
Jönsson - hvis han vælger ikke at forlænge

I min verden er det underligt man ikke vælger at købe, og forberede nogle positioner, så man ikke ender med at skal starte med 5 nye ansigter til start 11eren....

Syntes dette er et utroligt dårligt vindue - selvom Gaarde skulle få lavet en aftale omkring Spalvis salg til sommer og Thomsen bliver.
Er personligt meget skuffet på nuværende tidspunkt, men lad os nu se hvad der sker idag indtil kl 12:00...

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 1. feb 2016, 09:32

9000AaB skrev:Syntes dette er et utroligt dårligt vindue - selvom Gaarde skulle få lavet en aftale omkring Spalvis salg til sommer og Thomsen bliver.
Er personligt meget skuffet på nuværende tidspunkt, men lad os nu se hvad der sker idag indtil kl 12:00...
Der sker næppe noget i AaB, med mindre der sælges først. Det er også rigtig fornuftigt - til gengæld skal der virkelig shoppes til sommer!
Var Spalvis blevet solgt allerede nu, så ville man sikkert have brugt nogle af pengene allerede nu - selvom han først skulle smutte til sommer...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 1. feb 2016, 09:38

MR er den rigtige vinder skrev:[quote="Jeg er nu ikke sikker på springet er for stort - men jeg er vist også notorisk kendt for at vurdere Augo noget højere end andre herinde - og som sagt syntes jeg Abildgaards første kampe for AaB var virkeligt lovende, indtil han blev brugt som afløser for Wurtz.
Nu er jeg den, som mener, at Abildgaard havde en forfærdelig debutkamp(selvmålet) og ville gerne have forstærket pladsen med en "rigtig" spiller i sommers.

I dag mener jeg, at når man nu har holdt fast i Abildgaard og givet ham spilletid i efteråret, så er tiden ikke til at finde en ny. Han er ikke blevet dårligere i efteråret og vi må tro på talentet - så foråret må være Abildgaard, når Risgård er væk.

Når Würtz er ude, så må det hedde Augu eller Kakeeto.

Jeg ser dog gerne forsvaret forstærket. Ahlmann spiller ikke fuld tid endnu. Han var nogenlunde klar i efteråret og altså stadig ikke fuld flyveklar. Enig i at en lejeaftale med Kristian Pedersen fra HB Køge kunne være spændende.

I forsvaret har vi mistet Raitala og Dalsgaard. Det betyder, at multispiller PK spiller fuld tid. Altså har vi Blåbjerg og Gilli som reserver. KEP spiller ikke hele sæsonen. Kasper P døjer fortsat med mange småskader og alle kommer til at spille.

Men hvis Rokkedal har flyttet sig meget, så kan det måske være et sats værd at "nøjes" med ham..
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 1. feb 2016, 10:17

9000AaB skrev:
Mini-p skrev:
MrBangDK skrev:
Mini-p skrev:Tænker stadig at det er foruroligende at der slet ikke er nogle rygter om tilgang af nye spillere! Og pisse irriterende!!
På hvilke pladser er det du mener vi mangler spillere??
Vi mangler nødvendigvis ikke nye spillere, men uanset hvad, så er der røget x antal spillere ud. Så i min verden må der gerne ske et eller andet om det så er en forlængelse eller ny spiller.
Er enig i at det at det ikke nødvendigvis er fordi vi mangler nogle lige nu og her - udover en extra central forsvarsspiller.
Men når det er sagt så har vi på nuværende tidspunkt og muligvis til sommer mistet;
Blomquist
KEP
Spalvis
Thomsen
Augu
Dalle
Helenius - hvis han bliver købt ud a sin kontrakt a Paderborn nu.
Jönsson - hvis han vælger ikke at forlænge

I min verden er det underligt man ikke vælger at købe, og forberede nogle positioner, så man ikke ender med at skal starte med 5 nye ansigter til start 11eren....

Syntes dette er et utroligt dårligt vindue - selvom Gaarde skulle få lavet en aftale omkring Spalvis salg til sommer og Thomsen bliver.
Jeg har det fuldstændig omvendt af dig - jeg er meget tilfreds med vinduet, hvis det eneste som sker resten af dagen er, at Helenius og V. Ahlmann bliver udlejet. Der er ikke noget i det her vindue som kan slå tilfredsstillelsen ved, at beholde Spalvis og Thomsen i forået - det er altafgørende for vores muligheder i foråret.

Når det så er sagt, så er jeg også enig med dig i, at det vil være fornuftigt at tænke flere vinduer frem, så vi ikke står med en alt for stor udskiftning til sommer. Det kan godt komme til at gøre ondt, hvis vi skal spille europæisk og kæmpe for at komme med mesterslutspillet efter sommerferien.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lars Thomsen

Indlæg af raekkeettre » 1. feb 2016, 10:37

MR er den rigtige vinder skrev:
Sønderhof skrev:
MR er den rigtige vinder skrev:
Synes på mange måder han minder om Enevoldsen i sit spil.
Jeg ser Ene som en af vores mest hårdt og aggressivt arbejdende spillere - så det kan næsten ikke være mere forskelligt fra Sloth.

Risgård har spillet minimum 27 superligakampe pr sæson de seneste 5 sæsoner - i en turnering med 33 kampe, syntes jeg nu ikke det giver anledning til bekymring for om, han kan holde til det.
100% enig. Man kan på ingen måde sætte nogen finger på Ene's indstilling. Husker bestemt også Sloth som typen der fik løbet sine kilometer i løbet af en kamp. De vil bare ikke fylde nok i moterrummet, og det er ikke naturligt for dem at være i eget felt udover når der skal forsvares ved hjørnespark. De samme problemtikker vi hørte ang. Blomqvist.

Det er ikke mængden af centrale midtbanespilllere der er vores problem, men jeg mener springet fra Ris/Würtz til Augo/Abildgård/Patrick/Jönsson er for stort.

Derfor mener jeg ideen med at hente Blomqvist var rigtig god, at patienten døde, er en anden sag! En Niki Zimling, vil være en klassespiller at få ind, men mindre kan bestemt også gøre det. Gerne en spiller i midt 20'erne, der kan leve med at være første reserve.
okay, tror jeg misforstod brugen af luksusspiller - for det er det sidste ord, jeg ville sætte på Enes arbejdsindsats og attitud ;)

Jeg er nu ikke sikker på springet er for stort - men jeg er vist også notorisk kendt for at vurdere Augo noget højere end andre herinde - og som sagt syntes jeg Abildgaards første kampe for AaB var virkeligt lovende, indtil han blev brugt som afløser for Wurtz.
Jeg synes det er en mega chance AaB tager ved ikke at hente en spiller ind for Risgaard - også set i lyset af, at han er rigtig sværd at erstatte, og derved må man gå ud fra, at risikoen for et fejlskud, som Blomqvist, må forekomme. Hvis de venter til sommer, så skal de altså være temmelig sikker på at have den rigtige. Mit problem er, som den simple fodbold kigger, jeg kan simpelthen ikke se, hvem og hvor der skulle være en spiller som ligner Risgaard?!?! Ja Zimling kunne faktisk være en mulighed, men er han ikke meget skadet, og også nået op i årerne! en central - 27 årige - felt til felt spiller - der laver 5-6 mål per sæson - JA TAK!!!! :)

Eller forlæng med Thomsen - 4 år - og skub ham ind på midten!! Han vil være den naturlige arvtagere!! Det kan jo være han er en Jønsson type, der gerne vil bruges på den plads, og så vil han gerne forlænge :) Nå...men ellers synes jeg det ser mega positivt ud - lige med undtagelse af Risgaard, som jeg ser som et stort problem hvis han ikke spiller grundet skade, eller manglende form....

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Geografisk sted: NEW YORK

Indlæg af Mini-p » 1. feb 2016, 10:43

I min verden hænger det bare ikke sammen at der ryger så mange spillere ud, men ingen ind. Så er det ligemeget om der kommer 1 eller 100 spillere op fra ungdomsholdnene. De unge skal ikke ind og trække læsset nu, hvis vores etablerede spillere bliver skadet. De skal sluses stille og roligt ind på holdet. Derfor mener jeg at vi mangler noget brede i truppen.. Hvem det så kan være har jeg ikke lige et bud på. Dette er bare min holdning
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 1. feb 2016, 10:51

Mini-p skrev:I min verden hænger det bare ikke sammen at der ryger så mange spillere ud, men ingen ind. Så er det ligemeget om der kommer 1 eller 100 spillere op fra ungdomsholdnene. De unge skal ikke ind og trække læsset nu, hvis vores etablerede spillere bliver skadet. De skal sluses stille og roligt ind på holdet. Derfor mener jeg at vi mangler noget brede i truppen.. Hvem det så kan være har jeg ikke lige et bud på. Dette er bare min holdning
Jeg er enig i der mangler nogle spillere, især i forsvaret. Dog er jeg af den holdning at bredteindkøb rimer dårligt på at få de unge ind. Der kan naturligvis være undtagelser, hvor der er et hul, men ellers ikke. De unge skal være breden indtil de kan være mere end det. Hvis AaB skal købe ind skal det være til toppen.

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 1. feb 2016, 10:56

Mini-p skrev:I min verden hænger det bare ikke sammen at der ryger så mange spillere ud, men ingen ind. Så er det ligemeget om der kommer 1 eller 100 spillere op fra ungdomsholdnene. De unge skal ikke ind og trække læsset nu, hvis vores etablerede spillere bliver skadet. De skal sluses stille og roligt ind på holdet. Derfor mener jeg at vi mangler noget brede i truppen.. Hvem det så kan være har jeg ikke lige et bud på. Dette er bare min holdning
Hvilke etablerede spillere er det vi har mistet so far ud over Dalsgaard hvor vi allerede er dækket ind af Gilli og Paddy...

Dem der ellers er smuttet har jo ikke engang været på bænken i MANGE kampe...

Skal AaB ud og købe, så må og skal det være til toppen... bredden skaber vi selv.

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 1. feb 2016, 10:57

Vi får 4-5 spillere op fra U-19 til sommer. Ikke alle vil være klar til at starte inde men hvis de ikke får chancer som Thomsen, Børsting, Blåbjerg, Kasper P, Lucas , Ahlmann osv ender det bare med at vores takentmasse ikke udvikler sig. Selvfølgelig skal der indimellem hentes ind udefra og om det så er en Risgård-klon eller en boldspillende centerforsvarer.
Jeg er fint tilfreds hvis vi kan holde truppen samlet indtil sommer. På sommermarkedet kan der også blive spillere ledige som vi lige nu alligevel ikke har mulighed eller kapital til at hente. Patience!
Jeg savner Winsnes

Gamen

Indlæg af Gamen » 1. feb 2016, 11:04

Martino skrev:Vi får 4-5 spillere op fra U-19 til sommer. Ikke alle vil være klar til at starte inde men hvis de ikke får chancer som Thomsen, Børsting, Blåbjerg, Kasper P, Lucas , Ahlmann osv ender det bare med at vores takentmasse ikke udvikler sig. Selvfølgelig skal der indimellem hentes ind udefra og om det så er en Risgård-klon eller en boldspillende centerforsvarer.
Jeg er fint tilfreds hvis vi kan holde truppen samlet indtil sommer. På sommermarkedet kan der også blive spillere ledige som vi lige nu alligevel ikke har mulighed eller kapital til at hente. Patience!
Vi kan ikke overbefolke truppen med unge spillere. Hvem skal de så læne sig op af? Vi har allerede nu mere eller mindre nået smertegrænsen for hvornår balancen på holdet tipper, iflg. de erfarne spillere. Derfor så skal der selvfølgelig ske noget til sommer. Vi skal ikke have 5-6 U-19 spillere op og 1-2 erfarne spillere ud - det vil være fuldstændig tåbeligt og hverken sundt for vores unge spillere og ej heller vores erfarne spillere, som der så trækkes store veksler på. Derfor skal der hentes nogen til toppen, nogen med niveau og erfaring. Abildgaard blev kastet for løverne for tidligt, fordi vi ikke havde andre der kunne spille pladsen med bare lidt kvalitet. Han har brug for mere tid (og langt mere fysisk styrke), for måske på sigt at blive en habil Superliga-spiller men han har været overmatchet indtil nu, særligt i de defensive facetter af hans spil.

Det er ved at blive en naturlov at alle spillere vi henter op har en berettigelse på 1. holdet, hvorfor de kan bringes i spil - det har de naturligvis ikke før de under træning viser at de har niveauet. Der vil være spillere som Denis Dedovic imellem, der måske ikke viser sig gode nok indenfor et år og enten skal lejes ud eller må finde et andet sted at spille fodbold.
Selvfølgelig kan vores talentmasse udvikle sig uden kamptræning - vi skal altså passe gevaldigt på at vi ikke bare introducerer unge spillere i et væk, særligt med tanke på mulige europæiske kampe, hvor det alle dage har været vores erfarne spillere der har trukket læsset.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 1. feb 2016, 11:16

Martino skrev:På sommermarkedet kan der også blive spillere ledige som vi lige nu alligevel ikke har mulighed eller kapital til at hente. Patience!
Skal vi ikke lige blive enige om, at vi har kapital nok til at hente hvem som helst, der skulle ønske at spille i AaB?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar

Indlæg af Spanky » 1. feb 2016, 11:44

https://twitter.com/soender11/status/694101852451946496

Mon ikke Dennis Søndergaard har fat i Gaarde senere? Han efterspørger spørgsmål til AaB på twitter i hvert fald. Skynd jer ind og udnyt muligheden inden vinduet lukker!

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 1. feb 2016, 12:18

Gamen skrev:
Martino skrev:Vi får 4-5 spillere op fra U-19 til sommer. Ikke alle vil være klar til at starte inde men hvis de ikke får chancer som Thomsen, Børsting, Blåbjerg, Kasper P, Lucas , Ahlmann osv ender det bare med at vores takentmasse ikke udvikler sig. Selvfølgelig skal der indimellem hentes ind udefra og om det så er en Risgård-klon eller en boldspillende centerforsvarer.
Vi kan ikke overbefolke truppen med unge spillere. Hvem skal de så læne sig op af? Vi har allerede nu mere eller mindre nået smertegrænsen for hvornår balancen på holdet tipper, iflg. de erfarne spillere. Derfor så skal der selvfølgelig ske noget til sommer. Vi skal ikke have 5-6 U-19 spillere op og 1-2 erfarne spillere ud - det vil være fuldstændig tåbeligt og hverken sundt for vores unge spillere og ej heller vores erfarne spillere, som der så trækkes store veksler på. Derfor skal der hentes nogen til toppen, nogen med niveau og erfaring. Abildgaard blev kastet for løverne for tidligt, fordi vi ikke havde andre der kunne spille pladsen med bare lidt kvalitet. Han har brug for mere tid (og langt mere fysisk styrke), for måske på sigt at blive en habil Superliga-spiller men han har været overmatchet indtil nu, særligt i de defensive facetter af hans spil.

Det er ved at blive en naturlov at alle spillere vi henter op har en berettigelse på 1. holdet, hvorfor de kan bringes i spil - det har de naturligvis ikke før de under træning viser at de har niveauet. Der vil være spillere som Denis Dedovic imellem, der måske ikke viser sig gode nok indenfor et år og enten skal lejes ud eller må finde et andet sted at spille fodbold.
Selvfølgelig kan vores talentmasse udvikle sig uden kamptræning - vi skal altså passe gevaldigt på at vi ikke bare introducerer unge spillere i et væk, særligt med tanke på mulige europæiske kampe, hvor det alle dage har været vores erfarne spillere der har trukket læsset.
Jeg skriver da også at vi skal hente rutine, men bare først til sommer da mulighederne er bedre der og hvis Thomsen og Spalvis er her i foråret er der ingen grund til at købe en etableret spiller nu. En lottokupon på et halvt års kontrakt er jeg dog helt åben for uanset alder. Lidt ligesom da vi prøvede med Raitala.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar

Indlæg af Spanky » 1. feb 2016, 12:21

seamann

Indlæg af seamann » 1. feb 2016, 12:23

Spanky skrev:Så er det vindue vist lukket.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... al-fra-os/
Det er sgu helt fantastisk hvis Spalvis, Enevoldsen og Thomsen alle bliver i foråret. Kombineret med lidt Jønsson, Risgård og Børsting kan forsvaret vel godt tillade sig at lukke en 2-3 stykker ind pr kamp.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 1. feb 2016, 12:41

seamann skrev:

Det er sgu helt fantastisk hvis Spalvis, Enevoldsen og Thomsen alle bliver i foråret. Kombineret med lidt Jønsson, Risgård og Børsting kan forsvaret vel godt tillade sig at lukke en 2-3 stykker ind pr kamp.
Det er rigtig godt, at vi kan holde på profilerne. Alligevel er jeg lidt bekymret over, at vi siger farvel til 1 stamspiller i Dalsgaard og 2 til bredden (Helenius og Blomqvist) uden der kommer nogen ind.

De 3 (middel til høje) lønninger vi slipper for, havde jeg gerne set investeret i hvert fald én ny spiller, enten til forsvaret eller en til den centrale midtbane - jeg synes hurtigt det kan komme til at se tyndt ud nu.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 1. feb 2016, 12:57

doukas skrev:
seamann skrev:

Det er rigtig godt, at vi kan holde på profilerne. Alligevel er jeg lidt bekymret over, at vi siger farvel til 1 stamspiller i Dalsgaard og 2 til bredden (Helenius og Blomqvist) uden der kommer nogen ind.

De 3 (middel til høje) lønninger vi slipper for, havde jeg gerne set investeret i hvert fald én ny spiller, enten til forsvaret eller en til den centrale midtbane - jeg synes hurtigt det kan komme til at se tyndt ud nu.
+ Finnen, selvom han nok ikke gik for en herregård. Ind kom den

Det forvar er tyndt, lige meget hvordan man vender og drejer det. Der er kun tre mand der kan gøre sig i midten, så vi er en skade fra, at der ikke er en backup på midterforsvaret og to skader fra at Augo bliver overløbet igen og igen.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 1. feb 2016, 13:11

Eksil skrev:
doukas skrev:
seamann skrev:

+ Finnen, selvom han nok ikke gik for en herregård. Ind kom den

Det forvar er tyndt, lige meget hvordan man vender og drejer det. Der er kun tre mand der kan gøre sig i midten, så vi er en skade fra, at der ikke er en backup på midterforsvaret og to skader fra at Augo bliver overløbet igen og igen.
Det er faktisk rigtigt - det er 4 spillers lønninger som godt kunne kanaliseres over i hvert fald 1 ny spiller.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 1. feb 2016, 13:25

Man må sgu bøje sig i støvet for godt spin, når man oplever det. For lige nu fremstiller AaB det sig som en kæmpe succes, at man ikke har svækket sig væsentligt i vinduet, men kun afhændet én spiller fra start-11'eren og tre perifere spillere.

Men samlet set går vi jo alt andet lige svækket ud af dette vindue, så med mindre succeskriterium er at være uambitiøs, kan vinduet da - uanset at vi så beholder nogle af de bærende kræfter et halvt år mere - ikke betegnes som en succes.

Læg dertil, at vi til sommer mister KEP og formentligt også Spalvis og Thomsen (m.fl?) oven i, at Dalsgaard allerede er væk. I det lys burde man allerede nu begynde at hive erstatninger ind.

Lige nu har vi en trup på 23 mand (hvis ikke V. Ahlmann tælles med) og er meget tyndt besat breddemæssigt både i midterforsvar, på central midtbane og i angreb.

Og af de 23 mand er en forholdsvis stor gruppe både unge og uerfarne folk, som man ikke uden videre straks kan forvente at trække på. Det gælder til dels folk som Bruhn og Thrane og især folk som Pohl, Bassogog, Bust og Kakeeto.

Er der i øvrigt nogle med den helt dybe indsigt, som kan oplyse, hvilke favoritpositioner og spidskompetencer de to sidstnævnte har?
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar

Indlæg af Spanky » 1. feb 2016, 13:31

AaB 85 95 99 08 skrev:Man må sgu bøje sig i støvet for godt spin, når man oplever det. For lige nu fremstiller AaB det sig som en kæmpe succes, at man ikke har svækket sig væsentligt i vinduet, men kun afhændet én spiller fra start-11'eren og tre perifere spillere.

Men samlet set går vi jo alt andet lige svækket ud af dette vindue, så med mindre succeskriterium er at være uambitiøs, kan vinduet da - uanset at vi så beholder nogle af de bærende kræfter et halvt år mere - ikke betegnes som en succes.

Læg dertil, at vi til sommer mister KEP og formentligt også Spalvis og Thomsen (m.fl?) oven i, at Dalsgaard allerede er væk. I det lys burde man allerede nu begynde at hive erstatninger ind.

Lige nu har vi en trup på 23 mand (hvis ikke V. Ahlmann tælles med) og er meget tyndt besat breddemæssigt både i midterforsvar, på central midtbane og i angreb.

Og af de 23 mand er en forholdsvis stor gruppe både unge og uerfarne folk, som man ikke uden videre straks kan forvente at trække på. Det gælder til dels folk som Bruhn og Thrane og især folk som Pohl, Bassogog, Bust og Kakeeto.

Er der i øvrigt nogle med den helt dybe indsigt, som kan oplyse, hvilke favoritpositioner og spidskompetencer de to sidstnævnte har?
Man kan også vælger at have tillid til trænerstaben og Gaarde i stedet for. Som Lynge sagde i sin tid, så er det jo ikke forbudt, at de spillere vi har i forvejen udvilker sig yderligere og kommer tættere på holdet.

Låst