Mig bekendt er Helenius stadig i klubben. Og hvad angår at mangle jordforbindelse, så klinger det lidt hult når det kommer fra en mand der konsekvent har set Augo blandt banens bedste spillere i hver kamp han har deltaget i de seneste 8-10 år.MR er den rigtige vinder skrev: Nu du sidder på den høje hest uden jordforbindelse, så skal jeg lige høre om du selv har tænkt dig at stoppe med at sende dine små giftigheder afsted mod AaB-spillere (senest Helenius) ?
Kontraktforlængelser
-
Gamen
Re: Kontraktforlængelser
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/rasm ... er-udloeb/
Jönsson er åben for en forlængelse
Jönsson er åben for en forlængelse
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... dt-tilbud/
Vi har tilbudt en forlængelse til Jönsson. Jeg håber, at han forlænger den nuværende aftale, da han bliver bedre og bedre i AaB-trøjen.
Vi har tilbudt en forlængelse til Jönsson. Jeg håber, at han forlænger den nuværende aftale, da han bliver bedre og bedre i AaB-trøjen.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
Her er Nordjyske version
http://nordjyske.dk/sport/svensker-hold ... 6c/24/1547
http://nordjyske.dk/sport/svensker-hold ... 6c/24/1547
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Jeg synes 'næsten' det er lidt bekymrende vi er så hurtigt ude i pressene og fortælle hvor generøst og godt et tilbud det er Jønsson har fået.
Det er jo at flytte pres bolden til ham, og så bliver man lidt i tvivl om hvor generøst det egentlig er.
han får jo ikke hvad han fik i wolfsburg, og måske enddag endnu mindre end den kontrakt han er på nu? nu hvor han ikke har været den profil han ligesom bliver betalt for at skulle være
Det er jo at flytte pres bolden til ham, og så bliver man lidt i tvivl om hvor generøst det egentlig er.
han får jo ikke hvad han fik i wolfsburg, og måske enddag endnu mindre end den kontrakt han er på nu? nu hvor han ikke har været den profil han ligesom bliver betalt for at skulle være
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Var forløbet med kep ikke nogenlunde det samme som med jønsson. AaB kommunikerer i pressen at de har givet et godt tilbud.... Så går ud fra at vi bare skal vente på at jønsson melder sin afvisning ud og fortæller hvor han skal fortsætte efter sommer.
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Gamling skrev:Var forløbet med kep ikke nogenlunde det samme som med jønsson. AaB kommunikerer i pressen at de har givet et godt tilbud.... Så går ud fra at vi bare skal vente på at jønsson melder sin afvisning ud og fortæller hvor han skal fortsætte efter sommer.
Forløbet er vel at de forhandler. Der kommer et bud fra klubben. Der sker ikke så meget og en journalist der skal have en nem historie ringer rundt for at høre hvordan landet ligger. Tvivler på at Gaarde ringer til Stiften "nu skal du høre...".
Jeg håber virkelig vi kan forlænge med ene, han har vindermentalitet som Risgård og har virkelig fundet formen igen.
Han har dog tidligere udtalt han gerne vil prøve udlandet igen, han er dog ikke helt ung mere så måske kan han alligevel lokkes til at forlænge
Han har dog tidligere udtalt han gerne vil prøve udlandet igen, han er dog ikke helt ung mere så måske kan han alligevel lokkes til at forlænge
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Vi skal nok ikke regne med det, trods den fremskredne alder har Enevoldsen flere gange udtrykt han vil til udlandet igen hvis han får muligheden.troelsh skrev:Jeg håber virkelig vi kan forlænge med ene, han har vindermentalitet som Risgård og har virkelig fundet formen igen.
Vi har ham på kontrakt lige nu indtil han bliver 30 år gammel?
Så skal det godt nok også være
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Omkring Mathias Thrane og kontraktforlængelse eller ej.
Faktum er, at når han kommer ind, så sker der noget/involveret i noget. Men det virker til at AaB ser ham som venstrekant og her er det svært at vippe den enøjede af pladsen.
Faktum er, at når han kommer ind, så sker der noget/involveret i noget. Men det virker til at AaB ser ham som venstrekant og her er det svært at vippe den enøjede af pladsen.
- FlæskeFrank
Vi kunne jo give ham en klausul, hvis han forlænger :-)AllanPedersen skrev:Vi skal nok ikke regne med det, trods den fremskredne alder har Enevoldsen flere gange udtrykt han vil til udlandet igen hvis han får muligheden.troelsh skrev:Jeg håber virkelig vi kan forlænge med ene, han har vindermentalitet som Risgård og har virkelig fundet formen igen.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg vil gætte på at Ene vil til USA når kontrakten i AaB udløber. Han har udtrykt at han gerne vil krydse atlantenSoren skrev:Vi kunne jo give ham en klausul, hvis han forlænger :-)AllanPedersen skrev:Vi skal nok ikke regne med det, trods den fremskredne alder har Enevoldsen flere gange udtrykt han vil til udlandet igen hvis han får muligheden.troelsh skrev:Jeg håber virkelig vi kan forlænge med ene, han har vindermentalitet som Risgård og har virkelig fundet formen igen.
Kontraktforlængelser
Hvis Ene fortsætter de nuværende takter, vil jeg godt vædde på at næste destination ikke er USA.frederikshavneren skrev:Jeg vil gætte på at Ene vil til USA når kontrakten i AaB udløber. Han har udtrykt at han gerne vil krydse atlantenSoren skrev:Vi kunne jo give ham en klausul, hvis han forlænger :-)AllanPedersen skrev:Vi skal nok ikke regne med det, trods den fremskredne alder har Enevoldsen flere gange udtrykt han vil til udlandet igen hvis han får muligheden.troelsh skrev:Jeg håber virkelig vi kan forlænge med ene, han har vindermentalitet som Risgård og har virkelig fundet formen igen.
-
Gamen
Interessant interview med Rasmus Jönsson på Helsingborgs ledende fodboldsite fra slut-januar.
Han fortæller bl.a. at han siden oktober har været fuldstændig smertefri i lyskerne for første gang i 3,5 år.
Han trives rigtigt godt udenfor banen, og nyder godt af det sociale samvær med sine holdkammerater.
Mentalt er det først nu han for alvor føler sig ovenpå, og ser frem mod en helt skadesfri opstart, nu hvor eftervirkningerne af den gamle skade ikke længere kan mærkes.
Han fortæller at han er i fin dialog med Gaarde, at de ved hvor de har hinanden, men også at han vil fokusere på at komme tilbage i god form og præstere inden han vil diskutere ny kontrakt, fordi det ellers er svært at fokusere på fremtiden. Han vil åbne for kontraktforhandlinger igen hen på foråret.
Han har ikke haft kontakt med Helsingborg over vinteren.
Han fortæller bl.a. at han siden oktober har været fuldstændig smertefri i lyskerne for første gang i 3,5 år.
Han trives rigtigt godt udenfor banen, og nyder godt af det sociale samvær med sine holdkammerater.
Mentalt er det først nu han for alvor føler sig ovenpå, og ser frem mod en helt skadesfri opstart, nu hvor eftervirkningerne af den gamle skade ikke længere kan mærkes.
Han fortæller at han er i fin dialog med Gaarde, at de ved hvor de har hinanden, men også at han vil fokusere på at komme tilbage i god form og præstere inden han vil diskutere ny kontrakt, fordi det ellers er svært at fokusere på fremtiden. Han vil åbne for kontraktforhandlinger igen hen på foråret.
Tak for info Gamen. Det lyder egentlig alt sammen okay, bortset fra det sidste han siger.Gamen skrev:Interessant interview med Rasmus Jönsson på Helsingborgs ledende fodboldsite fra slut-januar.
Jeg er nok blevet ret kynisk med hensyn til kontrakter, men jeg læser det som om at gør han det fantastisk i den kommende halvsæson, så er han videre til en større klub, og gør han det sådan som hidtil, så har han det fint med at skrive kontrakt med AaB. Og det irriterer mig egentlig noget.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Det han siger er at hvis han ikke kan blive en fast del af startelleveren når han er i god form, så skal han ikke have noget af at forlænge med AaB.Frygah skrev:Tak for info Gamen. Det lyder egentlig alt sammen okay, bortset fra det sidste han siger.Gamen skrev:Interessant interview med Rasmus Jönsson på Helsingborgs ledende fodboldsite fra slut-januar.
Jeg er nok blevet ret kynisk med hensyn til kontrakter, men jeg læser det som om at gør han det fantastisk i den kommende halvsæson, så er han videre til en større klub, og gør han det sådan som hidtil, så har han det fint med at skrive kontrakt med AaB. Og det irriterer mig egentlig noget.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Gamen
Han anerkender nu i interviewet, at Enevoldsen og Spalvis bare har gjort det enormt godt, og at han derfor ikke har fået spilletid. Men fremtidsperspektiverne ser da lidt anderledes ud for ham nu.Pastorius skrev:
Det han siger er at hvis han ikke kan blive en fast del af startelleveren når han er i god form, så skal han ikke have noget af at forlænge med AaB.
Ja, det ville også lyde hult at sige andet. Det har de jo. Jeg tolker det stadig som om han vil have en vis sikkerhed for at han spiller fra start inden han er villig til at skrive en ny kontrakt. At han så samtidig holder sine muligheder åbne, gør ham sikkert ikke noget.Gamen skrev:Han anerkender nu i interviewet, at Enevoldsen og Spalvis bare har gjort det enormt godt, og at han derfor ikke har fået spilletid. Men fremtidsperspektiverne ser da lidt anderledes ud for ham nu.Pastorius skrev:
Det han siger er at hvis han ikke kan blive en fast del af startelleveren når han er i god form, så skal han ikke have noget af at forlænge med AaB.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Gamen
Nej, og man forstår ham. Omvendt må man også sige, at AaB næppe har tilbudt ham mere i løn end nu. Han har ikke i kontraktperioden været i nærheden af f.eks. niveauet i guldsæsonen, og derfor ikke rigtig sin løn værd. Jeg tror gerne man vil se langt mere fra ham, inden man evt. sprænger banken og garanterer ham en startplads.Pastorius skrev: Ja, det ville også lyde hult at sige andet. Det har de jo. Jeg tolker det stadig som om han vil have en vis sikkerhed for at han spiller fra start inden han er villig til at skrive en ny kontrakt. At han så samtidig holder sine muligheder åbne, gør ham sikkert ikke noget.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er sgu da underligt. Jeg mener da han for et år siden udtalte at han var helt ovre skaden og på 100%. Eller husker jeg fejl? Min hukommelse er ikke hvad den har været, tror jeg, men kan egentlig ikke huske det. Men det tegner da kun godt hvis han kan komme et niveau op. Der har været nogle tegninger til 13/14, men kun i glimt.Gamen skrev:Interessant interview med Rasmus Jönsson på Helsingborgs ledende fodboldsite fra slut-januar.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus