Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 8. feb 2016, 18:37

Buzz Killington skrev:
Det er sgu da underligt. Jeg mener da han for et år siden udtalte at han var helt ovre skaden og på 100%. Eller husker jeg fejl? Min hukommelse er ikke hvad den har været, tror jeg, men kan egentlig ikke huske det. Men det tegner da kun godt hvis han kan komme et niveau op. Der har været nogle tegninger til 13/14, men kun i glimt.
Han har været skadesfri siden februar sidste år, men tydeligvis ikke fri for gener f.eks. efter kampene. Enten det, eller også forsøger han bare at levere en undskyldning, fordi han VED at jeg følger med ;)
Hvad jeg ikke forstår, er at han er blevet så langsom. Reelt set var han ligeså hurtig som Thomsen MED bold, i hvert fald i den famøse 2-3 kamp i Herning, men den fart har han slet ikke mere.

Gamen

Re: FCM -AaB

Indlæg af Gamen » 11. feb 2016, 11:10

Btw. - lidt ravage på Twitter. KEP er sur på NORDJYSKE, som har fejlciteret ham i den artikel der er i avisen om ham i dag. Er der nogen der kan beskrive hvad der står? NORDJYSKE erkender, at de har fejlciteret, og bold.dk har endda været nødt til at trække deres artikel tilbage midlertidigt.
Her står der lidt.
Man må i øvrigt udlede af det, at KEP mener at AaB har været lidt for sent ude med kontrakttilbud (som vi kender det fra gamle dage..).

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

FCM -AaB

Indlæg af 9520AaB » 11. feb 2016, 16:12

Gamen skrev:Btw. - lidt ravage på Twitter. KEP er sur på NORDJYSKE, som har fejlciteret ham i den artikel der er i avisen om ham i dag. Er der nogen der kan beskrive hvad der står? NORDJYSKE erkender, at de har fejlciteret, og bold.dk har endda været nødt til at trække deres artikel tilbage midlertidigt.
Her står der lidt.
Man må i øvrigt udlede af det, at KEP mener at AaB har været lidt for sent ude med kontrakttilbud (som vi kender det fra gamle dage..).
KEP er sur over at journalisten skriver "forsørge familien", og mener ikke han har sagt dette.
Jeg synes at det er en petitesse og er mere forundret over at KEP har tid til at diskutere med en journalist fremfor at holde fokus på træningsophold og kamp. Men han er måske væk i tankerne??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 11. feb 2016, 16:18

9520AaB skrev:
Gamen skrev:Btw. - lidt ravage på Twitter. KEP er sur på NORDJYSKE, som har fejlciteret ham i den artikel der er i avisen om ham i dag. Er der nogen der kan beskrive hvad der står? NORDJYSKE erkender, at de har fejlciteret, og bold.dk har endda været nødt til at trække deres artikel tilbage midlertidigt.
Her står der lidt.
KEP er sur over at journalisten skriver "forsørge familien", og mener ikke han har sagt dette.
Jeg synes at det er en petitesse og er mere forundret over at KEP har tid til at diskutere med en journalist fremfor at holde fokus på træningsophold og kamp. Men han er måske væk i tankerne??

Enig, det er et tydeligt tegn på at han har tankerne i Odense når han under en træningslejr med ca 3-4 timers arbejde om dagen går rundt og bruger 30 sekunder på at skrive 2 twitter beskeder. Hent en erstatning med det samme!!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 11. feb 2016, 16:18

9520AaB skrev: KEP er sur over at journalisten skriver "forsørge familien", og mener ikke han har sagt dette.
Stop nu. Selvfølgelig er KEP sur over at han bliver lodret fejlciteret. I den oprindelige artikel fremgik det mellem linjerne at han var "gået efter pengene", hvilket åbenlyst er i modstrid med det faktiske citat. Det skal ingen finde sig i, og det beviser bare at KEP er interesseret i at tage en ordentlig afsked med AaB og Nordjylland og bekymrer sig om sit eftermæle.

9520AaB
Allstar
Allstar

FCM -AaB

Indlæg af 9520AaB » 11. feb 2016, 19:45

Yankee skrev:
9520AaB skrev: KEP er sur over at journalisten skriver "forsørge familien", og mener ikke han har sagt dette.
Stop nu. Selvfølgelig er KEP sur over at han bliver lodret fejlciteret. I den oprindelige artikel fremgik det mellem linjerne at han var "gået efter pengene", hvilket åbenlyst er i modstrid med det faktiske citat. Det skal ingen finde sig i, og det beviser bare at KEP er interesseret i at tage en ordentlig afsked med AaB og Nordjylland og bekymrer sig om sit eftermæle.
Der er vi så lodret uenige. At diskutere med en journalist på et socialt medie under et træningsophold, og med få timer til første træningskamp, er i mine øjne manglende format.
KEP skulle have fokuseret på holdet og ikke sig selv. Cmon, han er ikke den første fodboldspiller i verden, der er fejlciteret. Havde han brokket sig efter kampen, havde der ikke været noget problem imo. Nu vælger han at flytte fokus inden kampen, og det kunne have bragt usikkerhed hos holdkammerater også.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Sanchez94 » 12. feb 2016, 08:33

9520AaB skrev:
Yankee skrev:
Der er vi så lodret uenige. At diskutere med en journalist på et socialt medie under et træningsophold, og med få timer til første træningskamp, er i mine øjne manglende format.
KEP skulle have fokuseret på holdet og ikke sig selv. Cmon, han er ikke den første fodboldspiller i verden, der er fejlciteret. Havde han brokket sig efter kampen, havde der ikke været noget problem imo. Nu vælger han at flytte fokus inden kampen, og det kunne have bragt usikkerhed hos holdkammerater også.

Bringe usikkerhed til sin holdkammerat, i hvilket omfang? Skulle samtlige andre spillere lige pludselig op til træningskampen være bange for at blive fejlciteret? - KEP gjorde intet galt i min optik, han forsøger derimod at sikre sig et pænt eftermæle i AaB og Aalborg!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 12. feb 2016, 09:28

KEP er ikke væk, men helt væk! Det bør være tydeligt for enhver. Og ikke kun mentalt, men fysisk. Det samme er Spalvis. Manden er i en måltørke, der får Afrikas Horn til at ligne Lalandia. Thomsen er også væk, efter Gaarde lod hån om gentlemanaftalen. Og hvad med Ene, kan vi stole på ham?

AaB bør ikke blot effektuere Morten Olsens bandlysning af sociale medier, men forhindre spillerne i enhver tænkelig form for distraktion op til forårets kampe. Både fra internettet, tv, radio, aviser, debatsiden og selskab med personer uden for truppen som kan rive deres fokus væk og skabe en tsunami af usikkerhed blandt holdkammeraterne.

Nedergaard
1. div
1. div

Indlæg af Nedergaard » 12. feb 2016, 09:55

Helt enig med Yankee!

Som artiklen i første omgang var skrevet, var mit indtryk også lidt, at han var gået efter pengene.
Efter Claus Jensen så har lagt det rigtige citat op, så må jeg sige, at det indtryk er blevet smidt til jorden igen.

At KEP så reagerer på det, hvad? 2 timer før kamp? Set fra min vinkel er der ikke noget i det.
Typisk så er optakten til træningskampe kortere end en almindelig kamp. Hvis de har overstået taktikmøde osv.
og har en pause inden de skal ned og klæde om, så kan jeg virkelig ikke, hvad problemet i at han skriver på Twitter skulle være.

Synes det er en lækker reaktion fra KEP!
Og tak til NIN for den dejlige danske ironi :thumbsup:
Nedergaard

9520AaB
Allstar
Allstar

FCM -AaB

Indlæg af 9520AaB » 12. feb 2016, 12:11

Så er vi bare enige om at vi er uenige.
AaB er glad for at spillerne er aktive på de sociale medier, så det bakker jeg selvfølgelig op om.
Glæder mig til fremtidige tweets i pausen i kampene.
Jeg mener man skal gøre det på rette tid og sted, og medens man er på arbejde(op til kamp), er imo ikke der.

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 12. feb 2016, 13:20

9520 AaB, vil da ikke håbe du er på job her i formiddag / middag. Duer jo ikke at skrive herinde :cool:

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 12. feb 2016, 13:33

birk skrev:9520 AaB, vil da ikke håbe du er på job her i formiddag / middag. Duer jo ikke at skrive herinde :cool:
Eller han "passer" en eller anden uddannelse vi andre betaler ham for at følge med i ;)

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 12. feb 2016, 13:45

9520AaB skrev:
Her står der lidt.

aarh hold nu.. fordi han bruger lidt tid på en petitesse, så skulle det påvirke hans indstilling til hans arbejde? det er efterhånden blevet en udbredt uskik i fankredse, at træder spillere bare det mindste lille skridt ved siden af, efter de har bekendtgjort de vil væk, ja så er de væk i tankerne fra klubben... det er simpelthen en tynd, usaglig og forudtaget indstilling - spillerne er PROFESSIONELLE og desuden har KEP intet i klemmer i forhold til AaB, selvfølgelig giver KEP alt for AaB i foråret - men jeg er med på at han bliver lynchet herinde ved den mindste fejl.....

Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

9520AaB
Allstar
Allstar

Kontraktforlængelser

Indlæg af 9520AaB » 12. feb 2016, 16:05

Spanky skrev:
birk skrev:9520 AaB, vil da ikke håbe du er på job her i formiddag / middag. Duer jo ikke at skrive herinde :cool:
Eller han "passer" en eller anden uddannelse vi andre betaler ham for at følge med i ;)
Tænkte med det samme, at jeg selv ville have skrevet ovenstående.
For god ordens skyld, så sad jeg på Penny Lane og spiste sejrsstammer, men havde ikke tid til at tweete detBillede

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 12. feb 2016, 17:42

9520AaB skrev:
Her står der lidt.

Man kan få sagtens fokusere på to ting og jeg forstår godt KEP, for han giver ikke have prædikatet på sig, at han tager til Odense for at forsørge familien. Hvad er der også for noget at skrive.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 21. mar 2016, 08:18

Børsting har forlænget til sommeren 2019
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... sting.aspx

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 21. mar 2016, 08:32

frederikshavneren skrev:Børsting har forlænget til sommeren 2019
Skønt at klubben faktisk er begyndt at binde unge spillere i starten af 20erne til lange kontrakter. Tror bestemt han har den ene kant i flere år fremad.

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 21. mar 2016, 08:56

Eksil skrev:
Skønt at klubben faktisk er begyndt at binde unge spillere i starten af 20erne til lange kontrakter. Tror bestemt han har den ene kant i flere år fremad.
Er kontrakten umiddelbart ikke 1 år for kort. Jeg ser ikke, at Børsting får sit store gennembrud i næste sæson, men kan godt ske sæsonen efter. Så står vi tilbage med 1 år og de samme problemer igen.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 21. mar 2016, 09:04

Viva i cazzi rossi skrev:
Eksil skrev:
Er kontrakten umiddelbart ikke 1 år for kort. Jeg ser ikke, at Børsting får sit store gennembrud i næste sæson, men kan godt ske sæsonen efter. Så står vi tilbage med 1 år og de samme problemer igen.
Han er da brudt igennem og spiller stort set fast. Næste år bliver han forhåbenlig bedre og så måske derfra er der er interesse, men synes det er at overtænke det.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 21. mar 2016, 09:35

God og vigtig forlængelse.

Der gemmer sig et stort og stadig uforløst potentiale i Børsting, og det skal man ikke krasse længe i overfladen for at finde og forløse. Særligt den ild, han har i øjnene, og hans kollosale arbejdsiver og -moral gør, at han har alle forudsætninger for at kunne udvikle sig til en topspiller. I tilvægt har manden har jo (ligesom Thomsen...) den ret enestående egenskab, at han både kan erobre bolde og afdrible modstandere, som Gaarde også gør sig notits af i pressemeddelelsen.

Indtil videre i foråret har han lidt forsømt det målsøgende i sit spil. Han kan jo både afslutte flot udefra, og ligge ekstra tryk på i feltet, har vi set. Og det skal vi se igen, snart!

Besvar