FCM -AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Re: FCM -AaB

Indlæg af hje1980 » 19. feb 2016, 13:08

Inden vi overpriser FCM, skal de så også lige spille en returkamp... mon ikke United undervurderende dem KRAFTIGT igår... tvivler de gør det i en ny kamp i næste uge.
Og husk så lige på... vi har selv præsterede store resultater i lEuropa og faldet sammen i ligaen. Kan jo også være bønderne undervurdere os...???

Kan de være i sig selv til at kun at skulle møde AaB?
Mentalt trætte ovenpå de kampe?
Så dårlige er vi altså heller ikke selv. Se lige både deres og vores træningskampe... AaB kommer altså også op i gear når kampen pludselig betyder noget.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 19. feb 2016, 13:38

hje1980 skrev:Inden vi overpriser FCM, skal de så også lige spille en returkamp... mon ikke United undervurderende dem KRAFTIGT igår... tvivler de gør det i en ny kamp i næste uge.
Og husk så lige på... vi har selv præsterede store resultater i lEuropa og faldet sammen i ligaen. Kan jo også være bønderne undervurdere os...???

Så dårlige er vi altså heller ikke selv. Se lige både deres og vores træningskampe... AaB kommer altså også op i gear når kampen pludselig betyder noget.
Enig. Det er en helt anden kamp mod os. FCM skulle ikke skabe kampen i går, med kunne tillade sig at have samme udgangspunkt som os mod Depor og City i 08/09, hvor vi forresten var elendige i superligaen. I suppen er FCM ikke et kontrahold. Det eneste jeg kan frygte er at Sisto nu kommer for alvor i gang, for han er den type spiller der kan afgøre et mesterskab.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 19. feb 2016, 13:40

hje1980 skrev:Inden vi overpriser FCM, skal de så også lige spille en returkamp... mon ikke United undervurderende dem KRAFTIGT igår... tvivler de gør det i en ny kamp i næste uge.

Rystende nok så tror jeg faktisk ikke Manure undervurderede dem - de er bare ikke bedre. Tror heller ikke ikke det bliver nemt for Manure på hjemmebane på torsdag.
Der hviler et kæmpe pres på Manure som der altid gør når de er på hjemmebane - et pres som kun 50.000 fodbold turister fra Asien kan lægge med knipsende kameraer og halstørklæder strikket i halvt Manure og FCM farver. DET BLIVER SÅ VILDT.......Welcome to hell...siger jeg bare.

Jeg tror sgu FCM kører den hjem med 1-1 - så er det op til os på mandag at vise om vi er et bedre hold end Manure.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 19. feb 2016, 19:19

Uden at tage noget fra FCM så var det Man U hold så ringe, at dem kunne vi også have slået. Derudover kan de også kun have spillet under niveau selv for dette hold. Hvis de altid spiller på dette niveau kunne de umuligt være så højt placeret i PL. Så ville de hygge sig med hold som Sunderland, Villa og Norwich.
De har jo nok gode spillere, men der var ingen balance i den offensiv. Man kan have mange gode spillere, men hvis ens hold er sat forkert sammen og ubalanceret giver det problemer mod selv meget dårligere modstandere. Derudove rer der jo også det element i det at et dansk hold altid vil top-performe i sådan en kamp uden nødvendigvis at tage det med til Superligaen. Som en anden også siger så gjorde vi jo det samme mod Man City og Deportivo i 2009 som var bedre hold i Man Utd anno 2016, men hvor vi havde meget svært ved bare at vinde i Horsens efterfølgende. Vi skal have respekt
for FCM og deres præstation, men det er altså ikke en modstander vi skal dø af benovelse over.

Jeg håber personligt på en meget hård omgang for FCM på Torsdag, gerne med forlænget spilletid og en sen afgørelse til Uniteds fordel så de både er trætte og mentalt flade oven på lige ved og næsten. Derudover skal de jo møde hovedfjenden FCK få dage efter og de ser nok dem som en større trussel end os. Derudover har vi den fordel, at vores hold denne gang har selvtillid og kender hinanden. Sidst vi mødte dem havde Søndergaard ikke lært holdet at kende og spillede ultra-defensivt + de virkede noget selvtillidsforladte. AaBs offensiv, som den har udviklet sig fungerer meget bedre end dem Man U stillede med i går og derfor jeg tror egentlig vi skaber meget større problemer for FCMs forsvar end United gjorde. Selvfølgelig har United bedre spillere de ville sikkert alle være selvskrevne her, men som hold fungerer vores offensiv bedre.

9800
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Wurtz

Indlæg af 9800 » 19. feb 2016, 20:08

Præcis min pointe, jeg opstiller det samme drømme scenarie. Lad os bare få en Man utd sejr efter straffe:-)

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 22. feb 2016, 09:37

Mads Kristoffersen er dommer på mandag.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 24. feb 2016, 22:17

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... land-AaB-3

Tipsbladet skyder på en 2-3 sejr til os på mandag. Grønkjær udtalte igår i CL-studiet, at han har meget stor fidus til os i foråret. Det er et problem, at de såkaldte eksperter har stor tiltro til os! ;)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 24. feb 2016, 23:37

Spanky skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... land-AaB-3

Tipsbladet skyder på en 2-3 sejr til os på mandag. Grønkjær udtalte igår i CL-studiet, at han har meget stor fidus til os i foråret. Det er et problem, at de såkaldte eksperter har stor tiltro til os! ;)
Ja, det er der aldrig kommet noget godt ud af.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 25. feb 2016, 09:46

DEN ER HJEMME!

Maglau
Allstar
Allstar

Indlæg af Maglau » 25. feb 2016, 13:22

Satans Nu kommer nedturen . Eksperterne tror på os fåååårk.
Jeg spår 14 kampe i træk uden sejr.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 25. feb 2016, 13:57

Ja, når en fodboldekspert som Kenneth Jensen skyder på 2-3, så må der være noget om snakken. Tænk at Tipsbladet har fået så stærkt et navn til at skrive kampanalyser - så er det sgu en fornøjelse at sidde og blive klogere.

9000AaB
Superliga
Superliga
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Indlæg af 9000AaB » 25. feb 2016, 14:18

Er sku ked af der er så meget fokus og tro på AaB udenfor Aalborg..... Når man forventer noget af spillerne så plejer de som regel at skuffe..... Men vi får se efter Midtjylland ude, OB hjemme og F(u)ck ude....

Ender vi med at få point mod Møjjylland og F(u)ck så tror jeg på det. Gør vi ikke så vender det HURTIGT for AaB.
Men håber og tror på overraskelsen - det jo sket før!

Sanchez94
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Sanchez94 » 25. feb 2016, 15:00

https://www.facebook.com/Vesttribunen/?fref=ts
Vesttribunen melder ud at de er tæt på at sende 100 afsted, er der nogle som har informationer om, hvor mange ASC sender afsted?

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 25. feb 2016, 15:38

Sanchez94 skrev:https://www.facebook.com/Vesttribunen/?fref=ts
Vesttribunen melder ud at de er tæt på at sende 100 afsted, er der nogle som har informationer om, hvor mange ASC sender afsted?
Hvert fald en bus har jeg læst mig til...

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 25. feb 2016, 15:53

hje1980 skrev:
Hvert fald en bus har jeg læst mig til...
Der bliver godt med folk !

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 25. feb 2016, 22:17

9000AaB skrev:Er sku ked af der er så meget fokus og tro på AaB udenfor Aalborg..... Når man forventer noget af spillerne så plejer de som regel at skuffe..... Men vi får se efter Midtjylland ude, OB hjemme og F(u)ck ude....

Ender vi med at få point mod Møjjylland og F(u)ck så tror jeg på det. Gør vi ikke så vender det HURTIGT for AaB.
Omvendt så er det vel det næste skridt vi skal tage som klub. Jeg kan aldrig se det er et problem, at AaB er respekteret af omverdenen. Hvis det er det så er der noget galt i AaB.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. feb 2016, 23:20

FCM skal presses hele kampen igennem, løbes ned med konstante dybdeløb og bevægelse... det holder de ikke til efter røvfulden i aften.

Og så skal FCM jo i øvrigt også lige hjem før de overhovedet kan begynde at forberede sig til mandagens kamp, og hvor meget kan de i det hele taget træne inden?

Det ville nok heller ikke være nogen helt tosset ide at køre en del på Rømer :)

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 26. feb 2016, 08:01

Jesper Schmidt skrev:FCM skal presses hele kampen igennem, løbes ned med konstante dybdeløb og bevægelse... det holder de ikke til efter røvfulden i aften.

Og så skal FCM jo i øvrigt også lige hjem før de overhovedet kan begynde at forberede sig til mandagens kamp, og hvor meget kan de i det hele taget træne inden?

Det ville nok heller ikke være nogen helt tosset ide at køre en del på Rømer :)
Er næsten overbevist om at Bak Bach Bak Back Bak starter inde i stedet for Rømer mod os

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 26. feb 2016, 09:23

thomasjn skrev:
9000AaB skrev:Er sku ked af der er så meget fokus og tro på AaB udenfor Aalborg..... Når man forventer noget af spillerne så plejer de som regel at skuffe..... Men vi får se efter Midtjylland ude, OB hjemme og F(u)ck ude....

Omvendt så er det vel det næste skridt vi skal tage som klub. Jeg kan aldrig se det er et problem, at AaB er respekteret af omverdenen. Hvis det er det så er der noget galt i AaB.
Fuldstændig rigtigt. Det andet er altså en forfærdelig tabermentalitet.

Lad os dog stå ved at vi er en topklub fordi vi er så hamrende dygtige til at uddanne og udvikle fodboldspillere i stedet for at gemme os bag transferbudget, geografi eller andre detaljer.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 26. feb 2016, 16:29

Vi har ramt de 120 og har 8 pladser tilbage. Så vidt jeg ved, så har ASC opgraderet til en dobbeltdækker.

Besvar