Tjah - så siger vi bare, at jeg har hadet FCM siden 1975Pastorius skrev:Mao. Hele dit liv :-)le Cid skrev:Jeg havde et OK forhold til IFS i 80'erne... men FCM har jeg hadet siden 99!Pastorius skrev:En mand i mindst fyrrerne, der siger, jeg har holdt med FCM i hele mit liv
Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Andre Rømer stopper vel sin karriere efter i aften. Han må være i tvivl om, hvorvidt han egentlig er fodboldspiller.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Hvorfor hade FCM 2
Andre Rømer er den største tudekiks i Danmark. Fact.Kunji skrev:Andre Rømer stopper vel sin karriere efter i aften. Han må være i tvivl om, hvorvidt han egentlig er fodboldspiller.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Sikke en smuk aften
-
A_Strandfelt
- Allstar

Lige en sejr på mandag, og så varer det nok lidt, før vi ser nogle brugere fra Heden herinde igen.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Rømer er IKKE en grund til at hade Fcm. Håber han får mange kampe her i foråret.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Dejligt kækt smil fra Kuhn, da han konstaterer at FCMuh blev udklasseret på Old Trafford. Det må også være rart at vide, at han præsterede en del bedre med sit hold, da de stillede op mod et væsentligt bedre Man U. 
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Hvis de så ville stille med MFFs venstreback, så var ballet helt åbentdoukas skrev:Rømer er IKKE en grund til at hade Fcm. Håber han får mange kampe her i foråret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Ja, Vær nu sød ved Rømer - som en bruger skriver på Ulvegraven (i den 7 sider lange kamptråd!):doukas skrev:Rømer er IKKE en grund til at hade Fcm. Håber han får mange kampe.
Synes det er vildt så hårde alle er mod Rømer i dag. Det ville være fair i en kamp mod Nicolai Jørgensen eller Nicolai Thomsen, men mod Memphis, synes jeg ikke han skal vurderes.
Ja, det har ikke været en god kamp, men han skal ikke bevise sig over for Memphis i det humør, som han er i dag! Alle højrebacks i superligaen ville have været statister over for Memphis i dag! Tror heller ikke på, at det er muligt at hente én, der kunne gøre noget over for ham i dag!
Ska' vi hak'?
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Hvorfor hade FCM 2
Fc Midtjylland have just announced the funeral is next Monday and the number 28 jersey is being retired with immediate effect #rip
Fra en engelsk Twitter side:-)
Fra en engelsk Twitter side:-)
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Rømer må blot erkende, som så mange andre før ham, at det er vanskeligt at blive på benene når liderligheden er over en.
Gud var vist ikke whit ham i går, eftersom han scorede selvmål (som han også gjorde hos tatovørern)SkumF skrev:
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Hvorfor hade FCM 2
Jeg tænker Benham har scoutet ham som en forsvarsspiller der kan score et mål i ny og næ. Det kunne være sjovt, hvis han scorer to kampe i træk (på samme vis)le Cid skrev:Gud var vist ikke whit ham i går, eftersom han scorede selvmål (som han også gjorde hos tatovørern)SkumF skrev:
Selvmål skal vel også til at steppe up hvis det skal blive rigtig sjovt i den her sæson.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Alt credit for dette citat tilfalder "Køllen"....det må være Køllen i Møllen.
Af hjertet tak
Citatet stammer i øvrigt fra eb.dks "ekstra artikel" om "Superliga start - Sådan står AaB"
http://ekstrabladet.dk/ekstra/superliga ... ab/5969187
Det virker til, at FCM er blevet AaB's største rivaler. Hvad er så forfærdeligt ved dem?
Ku ikke være mere enig..

Af hjertet tak
Citatet stammer i øvrigt fra eb.dks "ekstra artikel" om "Superliga start - Sådan står AaB"
http://ekstrabladet.dk/ekstra/superliga ... ab/5969187
Det virker til, at FCM er blevet AaB's største rivaler. Hvad er så forfærdeligt ved dem?
AGF, OB, med flere, er stadig de rigtige rivaler.
FCM er en irriterende lille døgnflue, der har pisset på alt og alle ved at kapre helt unge talenter i hele landet. Fra AaB tog de for år tilbage Brødrene Ahlmann og brød en masse uskrevne og skrevne regler.
Deres ageren i Afrika er også kontroversiel. Og så er de en plastik-klub uden historie, som har "ædt" to rigtige fodboldklubber. Jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg har stået på Ikast Stadion og set AaB spille. Det var et røvsygt stadion.
Men det var trods alt en rigtig fodboldklub, der spillede der. FCM er moderne fodbold uden historie, uden sjæl og uden tradition. De vil aldrig komme op på AaB, Esbjerg, AGF, og så videre, når man taler om store, jyske klubber. De er 100% plastik.
Og så har der jo været nogle episoder inde på banen, også hvor eksempelvis Kristian Back Bak har vist, at han ikke er den krummeste næse i synagogen. En episode med Ronnie Schwartz, hvor Back Bak opførte sig som en neanderthaler, glemmes aldrig i Aalborg.
Ku ikke være mere enig..