AaB - OB 04.03.2016
Re: AaB - OB 04.03.2016
Jeg er også på link 
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Mangler ligeledes link her
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
OB bedst fra start. AaB ikke rigtigt ordentligt på bolden.
AaB har været eneste hold på bolden de første ti minutterdyhrmaN skrev:OB bedst fra start. AaB ikke rigtigt ordentligt på bolden.
Nej, og de halser efter OB'erne. Mange mistimede indgreb. OB'erne virker meget optimistiske.dyhrmaN skrev:OB bedst fra start. AaB ikke rigtigt ordentligt på bolden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
OB rørte nærmest ikke bolden de første 10 minutter. De er dog kommet ganske fint med.dyhrmaN skrev:OB bedst fra start. AaB ikke rigtigt ordentligt på bolden.
Vi er startet meget langsomt i vores spil, og Spalvis har været vag i alt, hvad han har lavet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Han trænger til en tur på reserveholdet!Kunji skrev:OB rørte nærmest ikke bolden de første 10 minutter. De er dog kommet ganske fint med.dyhrmaN skrev:OB bedst fra start. AaB ikke rigtigt ordentligt på bolden.
Vi er startet meget langsomt i vores spil, og Spalvis har været vag i alt, hvad han har lavet.
Ska' vi hak'?
Hold kæft vi spiller svagt - langsomt og uden bevægelseMrBangDK skrev:Han trænger til en tur på reserveholdet!Kunji skrev:OB rørte nærmest ikke bolden de første 10 minutter. De er dog kommet ganske fint med.dyhrmaN skrev:OB bedst fra start. AaB ikke rigtigt ordentligt på bolden.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Det går alt for langsomt ligenu. AaB kan sagtens spille hurtigere end dette.
Ja sgu.MrBangDK skrev:Han trænger til en tur på reserveholdet!Kunji skrev:OB rørte nærmest ikke bolden de første 10 minutter. De er dog kommet ganske fint med.dyhrmaN skrev:OB bedst fra start. AaB ikke rigtigt ordentligt på bolden.
Det er altså helt mærkeligt at se os så passive.
Vi vinder 3-0. Den er sikker.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
AaB har været eneste hold på bolden de første ti minutter[/quote
Ser vi samme kamp?
Ser vi samme kamp?
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Robert er lidt skuffende i sin rolle som defensivt anker og bolderobrer.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Det ved jeg ikke. Men AaB havde bolden i de første ti minutter. Derefter har OB været bedst på bolden.mich1596 skrev:AaB har været eneste hold på bolden de første ti minutter[/quote
Ser vi samme kamp?
Meget svag debut taber nemme bolde og for langsom i tanke og handling.Provst i Brovst skrev:Robert er lidt skuffende i sin rolle som defensivt anker og bolderobrer.
AaB - BIF 13/4 2014
Det bliver da bedre og bedre. Jeg tror, det er første gang, Patrick har været nævnt i denne kamp.
Man kan godt se, at det er hans første kamp. Han er lidt for langsom og usikker, når bolden skal spilles videre. Som erobrer synes jeg, han gør det ok.Maglau skrev:Meget svag debut taber nemme bolde og for langsom i tanke og handling.Provst i Brovst skrev:Robert er lidt skuffende i sin rolle som defensivt anker og bolderobrer.
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Det går godt nok langsomt i øjeblikket. Forhåbentlig er det en del af planen. At starte lidt roligt og så steppe et gear op senere.
Men når man ved hvor hurtigt det offensive spil kan være, så ser det godt nok lidt mystisk ud indtil nu.
Eneste AaB'er der har vist gode takter er vel Kasper Pedersen. Han har været påpasselig og solid i defensiven.
Men når man ved hvor hurtigt det offensive spil kan være, så ser det godt nok lidt mystisk ud indtil nu.
Eneste AaB'er der har vist gode takter er vel Kasper Pedersen. Han har været påpasselig og solid i defensiven.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Enig, men den er også svær mod OB (kent) der vel kender både os og ham...men syntes alligevel der er gode takter, set i lyset af at det hans første superligakamp. Han er kastet for "løverne" ingen fck sammenligningProvst i Brovst skrev:Robert er lidt skuffende i sin rolle som defensivt anker og bolderobrer.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
Robert ud i pausen. Thomsen i center, Jønne på fløjen. Hep.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: