Brøndby
Re: Brøndby
Det er jo spejlblankt. Det er dummere, end da ordblinde Ørgaard gav den som 'fisker' på ulvegraven.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det her er jo underholdning på højt niveau.... Fortsæt endelig, man begynder jo at tro på det der med, at alle fra Brøndby sniffer lim 
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Mon ikke Brøndby har en ny træner inden uge er omme? Kan ikke forstå, hvis Thomas Frank er interesseret i at blive.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Nej, hvis det her bliver bekræftet, og der ikke kommer et knæfald fra Jan Bech, så har han reelt ikke noget valg, så er han nødt til at bede om at blive fristillet. I modsat fald kommer han til at finde sig i hvad som helst resten af karrieren.doukas skrev:Mon ikke Brøndby har en ny træner inden uge er omme? Kan ikke forstå, hvis Thomas Frank er interesseret i at blive.
Jeg synes det er stærkt underholdende, og jeg er spændt på at se, hvilke evt. andre trænere, der kunne havde lyst til at tage imod et trænerjob i det galehus.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det bliver i hvert fald rigtig, rigtig dyrt at overbevise en træner med et stærkt CV om, at en ansættelse i Brøndby IF er en god ide.Pastorius skrev:Nej, hvis det her bliver bekræftet, og der ikke kommer et knæfald fra Jan Bech, så har han reelt ikke noget valg, så er han nødt til at bede om at blive fristillet. I modsat fald kommer han til at finde sig i hvad som helst resten af karrieren.doukas skrev:Mon ikke Brøndby har en ny træner inden uge er omme? Kan ikke forstå, hvis Thomas Frank er interesseret i at blive.
Jeg synes det er stærkt underholdende, og jeg er spændt på at se, hvilke evt. andre trænere, der kunne havde lyst til at tage imod et trænerjob i det galehus.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Brøndby
Når man under et psuedonym skriver stærkt kritisk om egen klub, er det simpelthen mangel på kæmpe format. Vær dog leder, og sig det til personer face to face.
Det får dog mig til at tænke, om telefonnummeret herinde i virkeligheden er Gaarde:-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det får dog mig til at tænke, om telefonnummeret herinde i virkeligheden er Gaarde:-)
Jeg troede ikke de tåbers ageren derovre kunne chokere mig længere, men det kunne de så alligevel.
Tror ikke det ender med Jan Bechs afgang. Det er ham der sidder med pengene, og uprofessionelt eller ej, så er det sgu svært at vippe manden med pengene ud når han alligevel har både det første og sidste ord i alle sammenhænge.
Om Thomas Frank så har lyst til at blive er mere tvivlsomt, men det skal da udelukkende være fordi han vil ud af vagten med æren nogenlunde i behold. Han mangler jo stadig at bevise sig selv på det her niveau.
Om Thomas Frank så har lyst til at blive er mere tvivlsomt, men det skal da udelukkende være fordi han vil ud af vagten med æren nogenlunde i behold. Han mangler jo stadig at bevise sig selv på det her niveau.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
9520AaB skrev:Det får dog mig til at tænke, om telefonnummeret herinde i virkeligheden er Gaarde:-)
- FlæskeFrank
Brøndby
Jeg tror vi alle taler om Thomas Frank i forbindelse med at gå. Jeg tror i hvert fald heller ikke Jan Bech går nogen steder.jonas386 skrev:Tror ikke det ender med Jan Bechs afgang. Det er ham der sidder med pengene, og uprofessionelt eller ej, så er det sgu svært at vippe manden med pengene ud når han alligevel har både det første og sidste ord i alle sammenhænge.
Brøndby
Det ville - heller - ikke være lederskab. Det ville det derimod at nøjes med at sige den slags internt.9520AaB skrev:Når man under et psuedonym skriver stærkt kritisk om egen klub, er det simpelthen mangel på kæmpe format. Vær dog leder, og sig det til personer face to face.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Måske det er en invitation til AKP til at købe tossen Jan bech ud, efter han solgte FCN??
Bienvenu Bassogog!
"Klubnavn smadrer ik' sig selv" sangen godt droppes mod Brøndby. Det klarer de faktisk helt fint selv.
Det her kan simpelthen ikke passe. Jeg har aldrig nogensinde hørt noget så dumt. Det er jo Kasi-Jesper på speed. Ej, det kan ikke passe. Det kan det virkelig ikke.
Du har helt ret. Læste også om sagen andetsteds hvor Jan Bechs afgang blev bragt op. Kan se jeg har mixet de to debatter op.Pastorius skrev:Jeg tror vi alle taler om Thomas Frank i forbindelse med at gå. Jeg tror i hvert fald heller ikke Jan Bech går nogen steder.jonas386 skrev:Tror ikke det ender med Jan Bechs afgang. Det er ham der sidder med pengene, og uprofessionelt eller ej, så er det sgu svært at vippe manden med pengene ud når han alligevel har både det første og sidste ord i alle sammenhænge.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Skal vi gætte på det lige indsnævrede feltet af medalje-bejlere i indeværende turnering lidt? Brøndby må definitivt have overtaget titlen som superligaens galehus nu. GF har jo ingen symptomer som kan resultere i en diagnose, til sammenligning. KEEP IT COMING! 
Den hér er i øvrigt for nem, men jeg kan ikke lade være;
AAAAAND...THE OSCAR GOES TO....:

Den hér er i øvrigt for nem, men jeg kan ikke lade være;
AAAAAND...THE OSCAR GOES TO....:

Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
seamann
Det er simpelthen helt forrygende morsomt det her.
Er det ikke JBA, står JP, eb og bt med et kæmpeproblem (at JP er med på vognen, gør nok at jeg tror på historien). Er det JBA, er det det mest stupide set i dansk fodbold i - tjah, i mange, mange år. Per Rud er jo skarp ved siden af den klovn.
Nøj, hvor er det godt

Er det ikke JBA, står JP, eb og bt med et kæmpeproblem (at JP er med på vognen, gør nok at jeg tror på historien). Er det JBA, er det det mest stupide set i dansk fodbold i - tjah, i mange, mange år. Per Rud er jo skarp ved siden af den klovn.
Nøj, hvor er det godt
Brøndby
Det er vel egentlig også et spørgsmål om Troels Bech og de mere seriøse medlemmer af bestyrelsen kan leve med den form for ledelse.