Nu har Hamren alle dage virket som en mand med integritet, så det tvivler jeg på.AnyFellow skrev:....eller gud forbyde det.... Hamrenle Cid skrev:Wieghorst ligner et oplagt bud som ny træner...
Brøndby
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Re: Brøndby
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
Brøndby
Det eneste der overrasker en smule i dag, er at Troels Bech stadig synes han har et job der er værd at holde fast i.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Han har lige fået post fra Skat. Plus, er der flere klubber han ikke har været i?Pastorius skrev:Det eneste der overrasker en smule i dag, er at Troels Bech stadig synes han har et job der er værd at holde fast i.
AaB?NIN skrev:Han har lige fået post fra Skat. Plus, er der flere klubber han ikke har været i?Pastorius skrev:Det eneste der overrasker en smule i dag, er at Troels Bech stadig synes han har et job der er værd at holde fast i.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Hvad med ham filosoffen fra Vestas?Pastorius skrev:Det eneste der overrasker en smule i dag, er at Troels Bech stadig synes han har et job der er værd at holde fast i.
Mener du Uggerbys bedst kendte bullshitter?le Cid skrev:Hvad med ham filosoffen fra Vestas?Pastorius skrev:Det eneste der overrasker en smule i dag, er at Troels Bech stadig synes han har et job der er værd at holde fast i.
Det må være ham. Han burde da være typen, der reflekterer over ting!Eksil skrev:Mener du Uggerbys bedst kendte bullshitter?le Cid skrev:Hvad med ham filosoffen fra Vestas?Pastorius skrev:Det eneste der overrasker en smule i dag, er at Troels Bech stadig synes han har et job der er værd at holde fast i.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
De er vel nød til at hente et navn. Auri træder vel tilbage, når andre vil have det. Så Morten Olsen kan sagtens være træner efter påske. Ingen tror vel på Auri eller projekt Brøndby med Auri som træner. Udelukkende pga. historikken - dårligere hold, længe siden, men stadig Auri.Pastorius skrev:På Twitter siger rygterne MO til sommer. Det kunne måske godt have passet - i går.
Og en systemmand som Olsen kunne være et godt bud.
- FlæskeFrank
Har I så tænkt jer at Olsen skulle pendle mellem Bruxelles og Brøndby? Han har vist været ret tydelig i spyttet omkring at han bliver boende i Belgien.
Der er åbenbart Brøndby fans der tror, at det hele er en stor omgang spin, for at slippe af med Thomas Frank.
http://tribunen.com/2016/03/09/1011/
For det er da klart at foretrække at være til grin i både ind- og udland, fremfor blot at fyre manden...
For det er da klart at foretrække at være til grin i både ind- og udland, fremfor blot at fyre manden...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ham der er vist ikke specielt Brøndby-fan. Han er sportsjounalist og jeg har indtil nu betragtet ham som hørende til i den bedre ende, men dét der er bare rigtig, rigtig dumt.Hanga skrev:Der er åbenbart Brøndby fans der tror, at det hele er en stor omgang spin, for at slippe af med Thomas Frank.
Bare at mene at det skulle være en del af en masterplan at præsentere Auri som brandslukker....
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Han kunne evt guide spillerne via tv-sattelit.Yankee skrev:Har I så tænkt jer at Olsen skulle pendle mellem Bruxelles og Brøndby? Han har vist været ret tydelig i spyttet omkring at han bliver boende i Belgien.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Toppen i Brøndby tæller lige nu:
En formand, som ikke kan styre sig selv på et debatforum.
Næstformand er varmluftsballonen Morten Albæk
Trænerfloppet og notorisk dårlig mandskabsbehandler Troels Bech er sportsdirektør.
Nulbonen Auri, som blev hældt ud af Viborg på trods af oprykning, er cheftræner.
Hvilket rædselskabinet.
Trænerfloppet og notorisk dårlig mandskabsbehandler Troels Bech er sportsdirektør.
Nulbonen Auri, som blev hældt ud af Viborg på trods af oprykning, er cheftræner.
Hvilket rædselskabinet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Ja, det er sgu en fornøjelse at være vidne tilGnu skrev:Toppen i Brøndby tæller lige nu:
Hvilket rædselskabinet.
Oveni er Morten Albæks opfindelse som direktør blev fyret meget hurtigt, og Auri har sprællet alt hvad han kunne for at undgå at træne holdet resten af året.Gnu skrev:Toppen i Brøndby tæller lige nu:
Hvilket rædselskabinet.
Til gengæld er det ret tydeligt at JBA - selvfølgelig - helt selv bestemmer hvordan han vil formøble sine penge. Det kan godt undre at nogle af spidserne i den bestyrelse (Thorleif Krarup fx) vil lægge navn til at være kransekagefigur (han er blot rykket lidt tilbage fra næstformand til menig).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Ja man savner slet ikke Benny Winther mere
Der kommer nok flere bølgeskvulp, når nogle af de andre i bestyrelse eller i ledelsen har fundet nyt job - for der er nok afgjort nogen, som nok søger.
Der kommer nok flere bølgeskvulp, når nogle af de andre i bestyrelse eller i ledelsen har fundet nyt job - for der er nok afgjort nogen, som nok søger.
- FlæskeFrank
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Bestyrelsen er håndplukket af Jan Bech, så formentlig har de bare klappet hælene sammen.Pastorius skrev:Oveni er Morten Albæks opfindelse som direktør blev fyret meget hurtigt, og Auri har sprællet alt hvad han kunne for at undgå at træne holdet resten af året.Gnu skrev:Toppen i Brøndby tæller lige nu:
Hvilket rædselskabinet.
Til gengæld er det ret tydeligt at JBA - selvfølgelig - helt selv bestemmer hvordan han vil formøble sine penge. Det kan godt undre at nogle af spidserne i den bestyrelse (Thorleif Krarup fx) vil lægge navn til at være kransekagefigur (han er blot rykket lidt tilbage fra næstformand til menig).
Nå ja, som en ekstra tilføjelse til rædselskabinettet har oligarken og det usympatiske møgsvin Lars Seier Christensen taget Jan Bech i forsvar.
Fan-teorien om, at det hele var et smart, velgennemtænkt plot af JBA for at komme af med Thomas Frank er også vældig underholdende.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
For 80 mio kr. kunne han købe alle aktier i AaB, afnotere virksomheden og sendte spillerne østover og for 60 mio mere kunne han få FCM med. Han kunne vitterligt skabe Brøndby Vest 1 og Brøndby Vest 2 og dermed have en chance for top 3.