FC København - AaB, 13.03.2016
Re: FC København - AaB, 13.03.2016
Der VAR offside
Ja desværre var Jørgensen offside:(
Tre personlige fejl, tre mål til FCK.
Vi gør det svært for os selv, men spiller faktisk godt i perioder!
Alt er som det plejer i Parken.
Vi er i perioder udmærket med og får skabt et par fornuftige chancer, men laver så et latterligt antal personlige fejl i defensiven som FCK straffer omgående. Samtidig skal der naturligvis lige gå en afgørende kendelse eller to imod os.
Vi er i perioder udmærket med og får skabt et par fornuftige chancer, men laver så et latterligt antal personlige fejl i defensiven som FCK straffer omgående. Samtidig skal der naturligvis lige gå en afgørende kendelse eller to imod os.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Offensivt spiller vi en fremragende kamp og kan ikke klage over antallet af chancer
Defensivt har vi været uheldige og ved tredje mål offer for egen filosofi om altid at spille frem og så rookie mistake fra blåbjeg der tæmmer bolden ind i banen. Og så var off side
Defensivt har vi været uheldige og ved tredje mål offer for egen filosofi om altid at spille frem og så rookie mistake fra blåbjeg der tæmmer bolden ind i banen. Og så var off side
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Så kender man AaB igen.. 1 point i de tre første kampe.. Skidt.. 
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Vi har foræret dem målene. Vi spiller med stor risiko og det koster når vi møder et kynisk hold som FCK. Spillet har til tider været ganske fint og vi har også skabt ok med chancer, men det hjælper ikke meget når der er en motorvej gennem forsvarettroelsh skrev:Tre personlige fejl, tre mål til FCK.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
FC København - AaB, 13.03.2016
Vupti, det løser ALLE problemer, at sætte de to bedste midterforsvarer af!!AaB 85 95 99 08 skrev:Har svært ved at se, at KEP og Kasper P skal have flere kampe lige foreløbigt. Men det er der sikkert tænkt over det vinduet.Hanga skrev:Jeg siger det igen... med den defensiv vi præsterer skal vi være glade hvis bare det ikke bliver en lussing.
Er du helt sikker på, at du ikke er AaB's svar på Jan Bech?
Kan du ikke Trolle ulvegraven lidt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis han smider 80 mille, så skal han ha' lov at skrive lidt.9520AaB skrev:Vupti, det løser ALLE problemer, at sætte de to bedste midterforsvarer af!!AaB 85 95 99 08 skrev:Har svært ved at se, at KEP og Kasper P skal have flere kampe lige foreløbigt. Men det er der sikkert tænkt over det vinduet.Hanga skrev:Jeg siger det igen... med den defensiv vi præsterer skal vi være glade hvis bare det ikke bliver en lussing.
Er du helt sikker på, at du ikke er AaB's svar på Jan Bech?
Kan du ikke Trolle ulvegraven lidt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ved godt vi spiller med stor risiko, men hvad fanden har Kasper P og blåbjerg gang i ved mål nr. 3
Smid da den blod langt ud over sidelinjen. Simpelthen elendigt.
Smid da den blod langt ud over sidelinjen. Simpelthen elendigt.
Målmandsdrop...
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Haha. Hold kæft hvor er det til grin.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
frederikshavneren
- Allstar

Det her kan ende med tenniscifre hvis FCK fortsætter
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Skal vi samle ind, til en hjernevrider for at få svar på hvad fanden der går galt hver gang vi træder ind på det stadion???
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Hvor er det passivt af Kasper P. - hvad fanden er det der sker når vi spiller i Arken??
-
frederikshavneren
- Allstar

Et eller andet er der galt. AaB er med afstand det udehold der har det sværest i Parken, selv Hobro yder mere modstand end AaB gørFlower skrev:Skal vi samle ind, til en hjernevrider for at få svar på hvad fanden der går galt hver gang vi træder ind på det stadion???
Jo, vi har faktisk et ret usikkert forsvar. Det viste testkampene også. Nu spiller vi om point mod et hold som på hjemmebane mere eller mindre kan køre mesterskabet i hus. Vi kommer lige fra en mega-skuffelse hjemme mod OB. Vores liga-topscorer sidder og glaner på bænken. Hvor har I det fra, at AaB naturligt skulle gå ud og høste point her? Det er sgudda et af de mere forventelige nederlag til FCK, så vidt jeg kan se.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Det er helt OK at tabe i Parken, men for fanden da ikke på den her måde.Funky skrev:Jo, vi har faktisk et ret usikkert forsvar. Det viste testkampene også. Nu spiller vi om point mod et hold som på hjemmebane mere eller mindre kan køre mesterskabet i hus. Vi kommer lige fra en mega-skuffelse hjemme mod OB. Vores liga-topscorer sidder og glaner på bænken. Hvor har I det fra, at AaB naturligt skulle gå ud og høste point her? Det er sgudda et af de mere forventelige nederlag til FCK, så vidt jeg kan se.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Man må vel bare indrømme at FCK er et skræmmende godt hold, men vi er ligeledes med til at gøre dem bedre.. Kæft hvor er vi bare tilgrin, ingen undskyldninger...
Jamen selvfølgelig skal vi da ikke ud og have nye forsvarer. KEP, som ryger til sommer, får da lov at køre videre ligemeget hvad indtil han har sidste lønningsdag. Pedersen skal nok blive god, en dag. Så skidt da med han laver fejl på fejl, han skal jo nok blive god. Stol nu på talentarbejdet, ligemeget hvad. Og Blaabjerg er en fuldgod venstreback, ingen grund til at gardere os der.
Fuck jeg brækker mig i lårfede stråler. Men selvfølgelig skal vi nok tage guldet, for vi har jo et vanvittigt talent setup.
Fuck jeg brækker mig i lårfede stråler. Men selvfølgelig skal vi nok tage guldet, for vi har jo et vanvittigt talent setup.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12