Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af hje1980 » 23. mar 2016, 10:42

AalBoyeBK skrev:Man kunne forestille sig han ikke vil for langt væk fra børnene, hvilket vel efterlader os og GF i en virkelig god situation. Han vil være en rigtig god spiller at få ind synes jeg.
Tænker også indover med ham... han har altså nogle kvalitetter som kunne være brugbare... Gaarde; SIGN HAM. Så er der også en afløser for Thomsen på kanten

KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Indlæg af KJ » 23. mar 2016, 10:44

Alt skal sættes ind for at hente Jonas Borring... Han kan gå direkte ind og afløse Nicolaj Thomsen på venstre midtbane, selvom de selvfølgelig er lidt forskellige typer. Borring vil derudover gøre os 400% bedre på alle dødbolde. Geografien ift. delebørnene taler i den grad for en jysk klub, og der burde vi stå OK stærkt i forhold til FCM og AGF, om end FCM selvfølgelig kan betale det 3-dobbelte, hvis de gider.

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 23. mar 2016, 10:59

Salle17 skrev:
FlæskeFrank skrev:Så er der for jer, som ikke vil have mælketænder, en rutineret kantspiller gratis på markedet. Jonas Borring 31 år og 280 SL-kampe transferfri.

Tror alle klubber fra AaB i nord til SønderjyskE og OB i syd vil række ud efter ham.
Krydser lidt finger for at vi kan hente ham...
Jeg synes det ville være meget oplagt - jeg er også tommel op! :thumbsup:

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 23. mar 2016, 11:07

KJ skrev:Alt skal sættes ind for at hente Jonas Borring... Han kan gå direkte ind og afløse Nicolaj Thomsen på venstre midtbane, selvom de selvfølgelig er lidt forskellige typer. Borring vil derudover gøre os 400% bedre på alle dødbolde. Geografien ift. delebørnene taler i den grad for en jysk klub, og der burde vi stå OK stærkt i forhold til FCM og AGF, om end FCM selvfølgelig kan betale det 3-dobbelte, hvis de gider.
Hvis vi vil have ham er det vel lige til. Han havde jo ingen fest under Glen i FC Muuuh og hvad skulle han i FC Muuuh igen? De signer ham nok kun, hvis Benhams computer siger de skal give ham $400.000.000. Om jeg synes Borring passer ind ved jeg ikke helt. Jeg har aldrig kunnet se det sportslige der berettigede at FCM brugte 20 millioner på ham og det tog ham meget længe at slå til i Randers. Derudover synes jeg måske ikke lige Borring passer super godt til den fodbold vi spiller.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 23. mar 2016, 11:37

Hent ham nu. Hans tænder er her jo allerede.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 23. mar 2016, 11:41

Et andet spørgsmål vedr. Borring er vel om han overhovedet er spilleberetiget i foråret. Mener kontraktløse spillere skal have ophævet deres kontrakt inden vinduet smækker i for, at de er det hvilket Borring jo ikke fik.

Brugeravatar
AnyFellow
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af AnyFellow » 23. mar 2016, 11:47

thomasjn skrev:Et andet spørgsmål vedr. Borring er vel om han overhovedet er spilleberetiget i foråret. Mener kontraktløse spillere skal have ophævet deres kontrakt inden vinduet smækker i for, at de er det hvilket Borring jo ikke fik.
Det vil han ikke være. Han kan først være aktuel fra sommer.
Han kan dog godt spille i Norge/Sverige, idet deres vindue stadig er åbent.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 23. mar 2016, 12:32

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/borr ... g-sverige/

Borring kigger mod Norge og Sverige.

Jeg mener personligt ikke at han er den rigtige for os.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 23. mar 2016, 12:36

Hanga skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/borr ... g-sverige/

Borring kigger mod Norge og Sverige.

Jeg mener personligt ikke at han er den rigtige for os.
Men åbenbart kun på en kort kontrakt frem til sommer.

Jeg tror, som andre, at han godt kan blive en fin spiller for os - specielt med hans store erfaring fra superligaen.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 23. mar 2016, 13:34

Hanga skrev:Jeg mener personligt ikke at han er den rigtige for os.
Hvorfor egentlig ikke? Pladsen bliver efter alt at dømme ledig, når Thomsen sælges til sommer. Vi får en ordentlig røvfuld unge knægte op i førsteholdstruppen, så det er da virkelig på plads med noget solid superliga-erfaring udefra. Han er godt nok ikke den samme type som Thomsen, men så giver han til gengæld noget mere speed.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Indlæg af Frank Buck » 23. mar 2016, 13:53

le Cid skrev:
Hvorfor egentlig ikke? Pladsen bliver efter alt at dømme ledig, når Thomsen sælges til sommer. Vi får en ordentlig røvfuld unge knægte op i førsteholdstruppen, så det er da virkelig på plads med noget solid superliga-erfaring udefra. Han er godt nok ikke den samme type som Thomsen, men så giver han til gengæld noget mere speed.
Jeg kunne nu også godt se Borring tilføre noget erfaring til truppen. Han har evnerne til at spille AaB's offensive stil, så han vil passe fint ind.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 23. mar 2016, 13:54

le Cid skrev:
og speed har vi i den grad brug for når både dalsgaard og kusk er væk.....

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 23. mar 2016, 14:21

Er Jonas Borring stadig en decideret hurtig spiller? Det har ikke rigtig været mit indtryk må jeg sige. Han virker ikke særlig eksplosiv hvilket vel er forståeligt nok da manden er ved at have nået en vis alder.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 23. mar 2016, 15:53

gravballe skrev:
le Cid skrev:
og speed har vi i den grad brug for når både dalsgaard og kusk er væk.....
Og Oper, hans hurtighed savnede jeg mod AGF.

Gamen

Indlæg af Gamen » 23. mar 2016, 16:21

Altså selve byttet, at erstatte en nyligt udtaget landsholdsspiller og drivkraft i offensiven, med en 31-årig kantspiller der ikke har vist det store i sin karriere fatter jeg overhovedet ikke. Hvor kommer de her forslag uden ambitioner fra? Er det fordi vi død og pine skal hente noget der må koste 0 kr.?
Vi kommer til at mangle en kreativ drivkraft på midtbanen, og den rolle kan Borring slet, slet ikke udfylde.

9800
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Wurtz

Indlæg af 9800 » 23. mar 2016, 16:29

Gamen skrev:Altså selve byttet, at erstatte en nyligt udtaget landsholdsspiller og drivkraft i offensiven, med en 31-årig kantspiller der ikke har vist det store i sin karriere fatter jeg overhovedet ikke. Hvor kommer de her forslag uden ambitioner fra? Er det fordi vi død og pine skal hente noget der må koste 0 kr.?
Vi kommer til at mangle en kreativ drivkraft på midtbanen, og den rolle kan Borring slet, slet ikke udfylde.
100% enig! Han har alderen imod sig, og der er ca 0 udviklingspotentiale.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 23. mar 2016, 16:58

1. Vi kan ikke lide spillere vi skal udvikle på.
2. Vi kan ikke lide færdigudviklede spillere.

Sæt i gang Gaarde.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

AalBoyeBK
1. div
1. div

Indlæg af AalBoyeBK » 24. mar 2016, 00:09

Han har vel været Randers bedste spiller i et stykke tid, så jeg synes bestemt ikke det er uambitiøst. Kanterne er vel også der vi har størst brug for forbedringer. Aldersmæssigt passer han også rigtig godt ind i truppen, og det vil også være rigtig fint at få en offensivt venstrebenet spiller. Er enig i det ikke er speed man skal satse på med ham, men synes også han har andre kvaliteter end det.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. mar 2016, 13:34

Provst i Brovst skrev:1. Vi kan ikke lide spillere vi skal udvikle på.
2. Vi kan ikke lide færdigudviklede spillere.

Sæt i gang Gaarde.
Meget bedre kan man næppe opsummere debatsiden anno 2016.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 25. mar 2016, 12:18

Tvivler egentlig på, Borring har lyst til at spille i DK og stå overfor Keller sådan lige foreløbig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Låst