http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... ation.aspxmich1596 skrev:Det der med de 50 for en ståplads ! hvor har du det fra?
AaB - AGF onsdag d. 13. april kl. 18.00 (Pokalen)
Re: AaB - AGF onsdag d. 13. april kl. 18.00 (Pokalen)
Man kunne vende den om og sige, at det er svært at se os vinde en kamp uden Ahlmann og Würtz...FlæskeFrank skrev:Hvis vi slår dem onsdag uden Ahlmann og Würtz, så er det altså svært ikke at se os i finalen.
Det skete så sent som for 2 dage siden, så det er ikke så svært enddaHovedet skrev:Man kunne vende den om og sige, at det er svært at se os vinde en kamp uden Ahlmann og Würtz...
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Al ære og respekt for Hobro IK så venter der en sværere modstander i morgen aften, som vil teste vores defensiv meget mere end hvad hobroenserne var i stand til.Sanchez94 skrev:Det skete så sent som for 2 dage siden, så det er ikke så svært enddaHovedet skrev:Man kunne vende den om og sige, at det er svært at se os vinde en kamp uden Ahlmann og Würtz...
Ja AGF er dødens farlige, de spillede 1-1 mod en giftig modstander i runde 23, og i runde 22 og 24, var de svine heldige med at få point.frederikshavneren skrev:Al ære og respekt for Hobro IK så venter der en sværere modstander i morgen aften, som vil teste vores defensiv meget mere end hvad hobroenserne var i stand til.Sanchez94 skrev:Det skete så sent som for 2 dage siden, så det er ikke så svært enddaHovedet skrev:Man kunne vende den om og sige, at det er svært at se os vinde en kamp uden Ahlmann og Würtz...
Vi skal ikke tale AGF op til noget de ikke er, det er jo ikke et gudsbenået fodbold hold, som vi burde frygte, vi bør ha respekt, men vi skal ikke frygte gymnasterne
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Sakset fra AaBSport
- at sejr til hjemmeholdet i det første af de to semifinaleopgør historisk har betydet avancement til pokalfinalen i 31 ud af 32 tilfælde. Eneste resultat, der i et ud af tre tilfælde ikke har betydet avancement, er sejr på 2-1.
Jeg foretrækker klart en sejr i morgen:-)
- at sejr til hjemmeholdet i det første af de to semifinaleopgør historisk har betydet avancement til pokalfinalen i 31 ud af 32 tilfælde. Eneste resultat, der i et ud af tre tilfælde ikke har betydet avancement, er sejr på 2-1.
- FlæskeFrank
white splash skrev:Hvornår er der info om bustur til Parken??le Cid skrev:Takfrederikshavneren skrev:Jeg synes endnu ikke at vi har ramt niveau og tror derfor at vi taber kampen med et par mål.
Endelig ikke 2-1 da...FlæskeFrank skrev:Sakset fra AaBSport
Og for lige at færdiggøre en anden tråd: Selvfølgelig kan AaB vinde en kamp uden Würtz og Ahlmann, men næppe forfærdelig mange og i hvert fald markant færre end med dem på holdet. Ahlmann er vel ude af ligningen også i dette forår, men Würtz har at blive klar, og det kan sateme ikke gå hurtigt nok!
-
frederikshavneren
- Allstar

Truppen er udtaget. Würtz og Ahlmann er ikke blevet klar
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... rakel.aspx
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... rakel.aspx
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Mon ikke det bliver samme opstilling som mod Hobro dog minus Jönne og plus Børsting - jeg tror det.
2-0 til de røde, to gange Spalvis.
2-0 til de røde, to gange Spalvis.
Savner lidt en Bassogog i truppen, til at have lidt "x factor" hvis vi skal forsøge os med noget kreativitet og individualitet, hvis lokummet skulle brænde
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Enig i, at han virker som x-faktor og det kunne godt bruges. Også selvom det kun ville være på bænken.Sanchez94 skrev:Savner lidt en Bassogog i truppen, til at have lidt "x factor" hvis vi skal forsøge os med noget kreativitet og individualitet, hvis lokummet skulle brænde
Abildgaard antydede på http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/abil ... og-wuertz/ at han skulle være fast afløser for både Risgaard og Würtz. Hvis han har ret, så må det jo være ham som starter inde med Risgaard.
I øvrigt hvad er der med AaBSports overskrift: " AaB vil undgå mirakel" ???
Er vi så store favoritter mod AGF ? Så kan debatsiden godt rette ind.
- FlæskeFrank
Overskriften er vel taget i sammenhæng med at Glenn Riddersholm, gør os til store favoritter, mens Lars Søndergaard, griner lidt af det, også vel med et glimt i øjet at de vil undgå mirakletFlæskeFrank skrev:Enig i, at han virker som x-faktor og det kunne godt bruges. Også selvom det kun ville være på bænken.Sanchez94 skrev:Savner lidt en Bassogog i truppen, til at have lidt "x factor" hvis vi skal forsøge os med noget kreativitet og individualitet, hvis lokummet skulle brænde
Abildgaard antydede på http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/abil ... og-wuertz/ at han skulle være fast afløser for både Risgaard og Würtz. Hvis han har ret, så må det jo være ham som starter inde med Risgaard.
I øvrigt hvad er der med AaBSports overskrift: " AaB vil undgå mirakel" ???
Det er bare det samme spin, som Glenn kørte primært mod Ståle
Er Augu da helt ude af billedet som afløser for Wurtz? Det er ikke lang tid siden vi ville have sagt, at han er den oplagte erstatning.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Ok tak. kunne bare ikke se det ud fra AaBs hjemmeside.....det hjalp da jeg gik videre.Sanchez94 skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... ation.aspxmich1596 skrev:Det der med de 50 for en ståplads ! hvor har du det fra?
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
Selvfølgelig skal vi ikke frygte AGF, men vi er i spillemæssig krise, som indtil forrige runde også var en resultatmæssig krise. Vores hold er ikke formstærkt og vi har heller ikke nogen spillere der er oppe at ringe udover Thomsen måske. Så kan det sgu sagtens blive meget svært at slå et uden tvivl toptændt Århus-hold. Jeg bliver selvfølgelig pisse-sur, hvis vi ryger ud til GF, men jeg vil omvendt heller ikke blive skuffet. Tilmed mangler vi Würtz og, at det gik med Abildgaard mod Hobro siger bare ikke så meget. Som Morten Bruun meget rammende sagde det så var det nok en kamp Søndergard knap vil bruge tid på at gense fordi modstanden var så ringe.
Nogen, der har et link til kampen I morgen aften, der virker f.eks. Tyrkiet, hvor jeg tilfældigvis er på business? På forhånd tak
Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck (George Carlin)
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Riddersholm udtalte, at det ville være et mirakel hvis AGF kom i pokalfinalen.FlæskeFrank skrev: I øvrigt hvad er der med AaBSports overskrift: " AaB vil undgå mirakel" ???
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
frederikshavneren
- Allstar

Augu spiller i midterforsvaret på reserveholdet og ja jeg tror han er udelukket som afløser for Würtz. Augu har ikke niveauet længere og jeg tror desværre at han har spillet sin sidste kamp i startopstillingen for AaB.Funky skrev:Er Augu da helt ude af billedet som afløser for Wurtz? Det er ikke lang tid siden vi ville have sagt, at han er den oplagte erstatning.
-
frederikshavneren
- Allstar

Du synes måske at vi selv er godt kørende?Sanchez94 skrev:Ja AGF er dødens farlige, de spillede 1-1 mod en giftig modstander i runde 23, og i runde 22 og 24, var de svine heldige med at få point.frederikshavneren skrev:Al ære og respekt for Hobro IK så venter der en sværere modstander i morgen aften, som vil teste vores defensiv meget mere end hvad hobroenserne var i stand til.Sanchez94 skrev:Det skete så sent som for 2 dage siden, så det er ikke så svært enddaHovedet skrev:Man kunne vende den om og sige, at det er svært at se os vinde en kamp uden Ahlmann og Würtz...
Vi skal ikke tale AGF op til noget de ikke er, det er jo ikke et gudsbenået fodbold hold, som vi burde frygte, vi bør ha respekt, men vi skal ikke frygte gymnasterne
Vi har på det seneste besejret et bundhold fra 1. division, elendige Hobro samt vundet en noget heldig sejr over Farum. Det er udmærkede resultater, men det skjuler ikke det faktum at vi har store spillemæssige problemer.
Derudover vil jeg minde om at vi i seneste møde mod AGF var heldige med uafgjort, det tilmed i en kamp hvor århusianerne havde fem gange flere afslutninger end os (3-15) iflg. statistikkerne.