AaB - AGF onsdag d. 13. april kl. 18.00 (Pokalen)
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - AGF onsdag d. 13. april kl. 18.00 (Pokalen)
Sugerøret kommer ind nu
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
seamann
Match fixing. De får pokalen, Vi får næste iga opgør. Må være eneste mulige forklaring på dette totale sammenbrud.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Abildgaard ud Jønsson ind
1 2 3 Jimmy er en mur!
Vi laver bare en FCK..Udligner i slut minutterne og bestikker dommeren til at vinde på udebane og så bum er vi i finalen..
Ja det virker godtnok mærkværdigt, at en semifinale på hjemmebane mod AGF foran et stort publikum ikke kan tænde mere op under spillerne. Men lad os se på det:astonvilla skrev:Ufatteligt at man kan levere så svag og ligegyldig en indsats i en pokal semi.
Søndergaard må godt nok være ringe til at få skruet koncept og gejst sammen. Er det Kuhn vi står og mangler nu??
For Helvede hvor er jeg tøsefornærmet over den her latterlige indsats.
I forsvaret har vi kun 1 mand, som de fleste vil anerkende som en topspiller i superliga-regi. KP og Blåbjerg - er det i disse kampe, vi får svar på, hvad deres reelle niveau er? Gilli er fortsat et eksperiment, og svaret på den korte bane er ikke overraskende, at han ikke nu-og-her er en fuldgod erstatning for Dalle.
På midtbanen har vi 1 spiller, som er både en topspiller OG har momentum: Thomsen. Risgård har ikke været dominernde i flere kampe nu, Børsting er stadig på talent-niveau, og Abildgaard spiller af ren nød.
I angrebet er alle vist enige om, at Spalvis ikke er hvor han var sidst i efteråret. Enevoldsen er - sammen med Thomsen - nok de spillere, man skal håbe på noget ekstraordinært fra.
Samlet set et AaB-hold med klare mangler i alle kæder. Læg dertil at vores spil lader til at være stagneret. Søndergaards udmelding før kampen om, at man skal ud og "finde sit spil" er bekymrende passiv.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Mon ikke det er fordi han rendte rundt med et gult kort helt tilbage fra 2. minut og har virket overtændt i flere situationer. Måske også lidt heldig med at slippe for gult kort nummer to for hånd på bolden..white splash skrev:Tror at vi alle er skuffet over alle spillerne. Men vi har set at de andre kan præstere. Abildgaard ligner en der bare ikke er god nok til AaBFrygah skrev:Synes godt nok Abildgaard er sær at trække ud lige i denne halvleg.Gamen skrev:Nu skal vi lige huske på at AaB burde ligge nr. 10 i denne sæson. Derfor er det fint, hvis bare vi slutter i top 6.
Latterligt ringe indsats. Abildgaard ligner en seriespiller, ligesom 6-7 andre på holdet. Han fylder INTET.
Fortsætter det i 2. halvleg er vi ude. Det her AaB-hold er længder ringere end i efteråret. Det er der et par stykker herinde der snart skal erkende.
Børsting, Thomsen, Spalvis, Risgård og Larsen har alle været katastrofalt dårlige - Immervæk spillere man burde forvente mere af, end Abildgård...
Men ser da ud til umiddelbart at have gjort en forskel. Vi er meget mere på nu. Opløftende start på anden halvleg!
Der er godt nok heller intet der fungerer for Børsting og Thomsen idag, de smider jo de bolde væk og tror stadig ikke de har sat en mand i den her kamp...
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Det forsømte forår...
Jamen for helvede AaB...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
ingen pres på boldholderen, Larsen passiv
AaB færdig, det er mine odds kuponer også
AaB færdig, det er mine odds kuponer også
KP fejler sin markering, ser det ud til. Jaja, svarene kommer da så småt rullende.
I guder hvor er det da bare en jammer"........ Smide sådan en chance for en pokalfinale.
Kom nu igang AaB!!!
Nicolai Larsen, hvad har GF betalt dig for at være SÅ elendig mod dem??? Han står næsten i det lille felt, og det tager bolden næsten 5 minutter om at komme derind. Den skal du fandeme have!!
Men hey, vi spiller den stadig sidelæns i forsvaret. Hey-ho hvor det går!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Miraklet i Aalborg
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Men husk nu, vores forsvar er skam godt nok til en top placering i Superligaen.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Farvel AaB.
Farvel Søndergaard.
Han må for min skyld gerne skrubbe med KEP til Odense. Denne her fiasko skal bare have konsekvenser!
Søndergaard RAUS!
Farvel Søndergaard.
Han må for min skyld gerne skrubbe med KEP til Odense. Denne her fiasko skal bare have konsekvenser!
Søndergaard RAUS!
Bienvenu Bassogog!
Vores forsvar er fuldt på højde med resten af holdet, lige for tiden.Aabwibz skrev:Men husk nu, vores forsvar er skam godt nok til en top placering i Superligaen.
Lad nu være med at brokke jer over Larsen. Det kan ikke blive ved med at komme som en overraskelse for 90% her inde at Larsen er ikke eksisterende i det lille felt. Forskellen er bare at vi ikke har en Thelander til at heade dem væk men derimod en elendig konstellation i form af Blåbjerg og KP.
19/5/12
19/5/12