AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)
Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)
Det her er sgu usmageligt, og vi får ikke en omkamp, så lad os nu bare tage det som mænd..
Hvor jeg dog håber, at Spalvis ryger ud af truppen resten af sæsonen. Det er godt nok at pisse på sin snart forhenværende klub, at man leverer sådan en ugidelig indsats.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Holy shit for en afslutning. Det bliver spændende at se hvordan dommeren tackler dette
Tiden skal jo bare gå ud, og så skal AGF have en kæmpebøde.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Selvfølgelig skal vi ikke have omkamp. Skandale hvis vi fik en skrivebordssejr!
Men for satan der har været gnist og gejst i dag. Lad os bringe det over i suppen!
Men for satan der har været gnist og gejst i dag. Lad os bringe det over i suppen!
Ska' vi hak'?
-
Vorring
- Ynglinge

- Favoritspiller: Nuværende: Marco Meilinger og Christian Bassogog Forhændværende: Frank Strandli og Peter Tranberg
- Geografisk sted: 7700
Så tæt på - også alligevel så langt fra.
Kan slet ikke overskue konsekvenserne af dette resultat, samt det stunt Aarhus med Disco. Glen i spidsen, nu sætter igang. Overvejer seriøst at gå under jorden indtil finalen er spillet.
Kan slet ikke overskue konsekvenserne af dette resultat, samt det stunt Aarhus med Disco. Glen i spidsen, nu sætter igang. Overvejer seriøst at gå under jorden indtil finalen er spillet.
Stolthed på banen og tribunen.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Jeg hader AGF
Jeg hader Glen Riddersholm.
Jeg elsker AaB, men i dag kunne vi have præsteret noget stort. Kom igen!
Jeg hader Glen Riddersholm.
Jeg elsker AaB, men i dag kunne vi have præsteret noget stort. Kom igen!
Men hvorfor er det vores spil de sidste 10 minutter skal skabes af Børsting og færingen....
Det var jammerligt at se på..
Det var jammerligt at se på..
Virkelig ærgerligt at kampen vender på hovedet med det ånsvage selvmål. Vi lignede holdet der skulle i finalen ved 0-2.
Det her forår sutter bare røv.
Det her forår sutter bare røv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Og Graulund nedtoner tosserne. Fordi han er en af dem.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Hvor er det vammelt at høre Graulund bagatalisere GF'ernes invasion af banen. Var det sket under et derby mellem FCK-BIF, var det en 'kæmpe skandale'.
Lavt journalistisk niveau.
Lavt journalistisk niveau.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg har ALDRIG været fan af KEP.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
And the band played on. Det eneste man kan 'trøste' sig med er, at hverken AGF eller AaB formenlig er i en position ved sæsonafslutning hvor deltagelse i finalen giver Europa-kampe.
Major f... disappointment brewing.
Major f... disappointment brewing.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Kan du uddybe? Lige nu er vi i en historisk krise med dystre perspektiver til næste sæson, hvor det at være i top 6 er afgørende. Og de største fejl ligger på ledelsesgangen, som som sælger vores profiler for peanuts, ikke henter afløsere for dem, og som har fundet en træner blottet for evner til at påvirke et kampbillede.Kunji skrev:Du er i hvert fald gået død.AaB 85 95 99 08 skrev:De dispositioner, der er truffet omkring Spalvis og KEP plus den årelange insisteren på ikke at finde afløsere på de spillere, der forlader os, er årsagen til det dødvande, vi står i.
Fodbold skal ses med hjertet!
Tænkte det samme.Kunji skrev:Og Graulund nedtoner tosserne. Fordi han er en af dem.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Ja, de ville jo ikke skade nogen - der var bare glade.Kunji skrev:Og Graulund nedtoner tosserne. Fordi han er en af dem.
På samme måde har sportsjournalisterne det så også:
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det må give en klækkelig bøde!!Kunji skrev:Og Graulund nedtoner tosserne. Fordi han er en af dem.
Ska' vi hak'?
Selvfølgelig er det fuldstændig åndssvagt de løber på banen. Som han siger er de heldigvis lynhurtigt ude igen. Godt at kampen blev spillet færdig.Kunji skrev:Og Graulund nedtoner tosserne. Fordi han er en af dem.
Fremragende kamp.
Er stolt af AaB. Pis være med AGF kommer i den finale, der går jo 20 år igen før det sker
Er stolt af AaB. Pis være med AGF kommer i den finale, der går jo 20 år igen før det sker
Ja vi hørte dig jo godt de første 250 gange. Kom med noget nyt. Måske endda noget konstruktivt.AaB 85 95 99 08 skrev:Kan du uddybe? Lige nu er vi i en historisk krise med dystre perspektiver til næste sæson, hvor det at være i top 6 er afgørende. Og de største fejl ligger på ledelsesgangen, som som sælger vores profiler for peanuts, ikke henter afløsere for dem, og som har fundet en træner blottet for evner til at påvirke et kampbillede.Kunji skrev:Du er i hvert fald gået død.AaB 85 95 99 08 skrev:De dispositioner, der er truffet omkring Spalvis og KEP plus den årelange insisteren på ikke at finde afløsere på de spillere, der forlader os, er årsagen til det dødvande, vi står i.