FC Randers - AaB, 25.04.2016
Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016
Når jeg læser denne tråd, er jeg meget glad for, at ingen af ovenstående debattører har noget som helst med AaB's indkøb, træning, mandskabsbehandling, holdopstilling, forretningsstrategi eller økonomistyring at gøre. Hold nu K-Æ-F-T hvor skal der ikke meget til, før helvedes klokker åbenbart ringer med uimodståelig kraft. AaB har ikke 11 klassespillere, og der vil igen og igen komme udfald og perioder med dårligt spil og dårlige resultater. Og AaB ville heller ikke have et stjernemandskab næste sæson, men måske vil vi gøre det meget godt alligevel. Som en anden debattør har argumenteret for i en anden tråd, vil de hold med flest penge til spillerkøb og lønninger over en længere periode i gennemsnit få de bedste resultater - og siden AaB ikke har mange penge øremærket til spillerinvesteringer, skal vi bare glæde os over de statistiske udsving, der engang imellem giver os guld - og ikke forvente det hvert år.
Fornuftigt. Spalvis har spillet som et pund pølser i år, mens Pohl bare bliver bedre og bedre. Vi kan lige så godt køre ham ind på holdet nu.frederikshavneren skrev:Spalvis er fortsat bænket.
Bekræftet startopstilling:
Larsen
Patrick - Kasper P. - KEP - Ahlmann
Jönsson - Risgård - Würtz - Thomsen
Ene
Pohl
Reserver:
CC
Blåbjerg
Augu
Børsting
Thrane
Abildgaard
Spalvis
Minder faktisk lidt om dengang med AK, hvor han gik fra 1. angriber til 4. angriber på meget kort tid, fordi vi vidste han ville skifte til OB inden for den næste halve år. Det var en fair prioritering at tænke langsigtet, og vælge angriberne med en fremtid i klubben før AK.
Derudover er det lækkert at se Ahlmann i startopstillingen igen, trods den korte kamppause.
-
seamann
Hvorfor skal vi belastes med Graulund igen. Det er ulideligt.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Jeg fatter det ikke, nogen har åbenbart besluttet det er attraktivt at lyde retarderet imens man udgyder den ene banale selvfølgelighed efter den anden.seamann skrev:Hvorfor skal vi belastes med Graulund igen. Det er ulideligt.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Sløj start.
Graulund er da en af de bedre kommentatorer synes jeg. Han bidrager da med væsentligt mere end så mange andre.seamann skrev:Hvorfor skal vi belastes med Graulund igen. Det er ulideligt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Vi er tilbage til at være passive og fuldstændig uden gnist og flow. Havde håbet vi fortsatte takterne fra Århus, men sådan skulle det åbenbart ikke være
I det hele taget en utrolig sløj kamp, neutrale seere må være tæt på at finde noget andet at se.
I det hele taget en utrolig sløj kamp, neutrale seere må være tæt på at finde noget andet at se.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja. Minder lidt om starten mod AGF på hjemmebane.frederikshavneren skrev:Sløj start.
Jeg savner Winsnes
-
frederikshavneren
- Allstar

Superligaen i en nøddeskal. Masser af dueller, tekniske fejl og organisation. Vi har intet skabt i en hidtil meget ringe kamp.
Kedeligt tempo og kedeligt antal vellykkede afleveringer
-
frederikshavneren
- Allstar

Wow vi havde en afslutning
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
De står jo i kø for at lave dårlige førsteberøringer og fejlafleveringer.
Kom nu
Kom nu
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Synes også man ser at et forsvar bestående af PK, KEP og Kasper P altså ikke er optimalt for et tophold. To af dem er ok superligaspillere for hold som Viborg, Hobro osv og PK med 1.div niveau, så prøver at afstemme ens egne forventninger, men det er svært!
Jeg savner Winsnes
Næste sæson kommer der nok flere af den slags kampe med 14 hold.
Har wurtz ramt en medspiller på afleveringer over to meter.
Det må være det værste græstæppe i ligaen med alle de fejl i tæmninger og afleveringer der springer to meter op i luften og umulige at arbejde videre med
Det må være det værste græstæppe i ligaen med alle de fejl i tæmninger og afleveringer der springer to meter op i luften og umulige at arbejde videre med
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Angiveligt ligaens andenbedste græsplæneMaglau skrev:Har wurtz ramt en medspiller på afleveringer over to meter.
-
Gamen
Sørgelig fodbold i 1. halvleg.
Ud med Pohl, ind med Spalvis. Masser af fart, men han spiller som Dalsgaard gjorde i starten som angriber - uden slutprodukt.
Og vi må afblæse at det her AaB-hold skulle være kommet igang. Ligeså bovlam fodbold som i de øvrige kampe i foråret.
Ud med Pohl, ind med Spalvis. Masser af fart, men han spiller som Dalsgaard gjorde i starten som angriber - uden slutprodukt.
Og vi må afblæse at det her AaB-hold skulle være kommet igang. Ligeså bovlam fodbold som i de øvrige kampe i foråret.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
FC Randers - AaB, 25.04.2016
Gaaaaab. Gudsjammerligt kedeligt fodbold fra begge hold. Det ligner 0-0, så det ender den ikke.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
De ringeste 45 minutters fodbold jeg har set denne sæson. Hold da ferie en ørkenvandring. Jeg har det OK med at vi forsøger at stå lidt mere kompakt end vi plejer, men vi spiller jo ultra defensivt og risikerer intet. Få nu noget fart ind i spillet og brugt bredden mere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Er det ikke bare en typisk mandagskamp?
Ingen nerve, ingen intensitet.
Man kan ikke rigtigt sætte sig op til det. Ligesom med så meget andet om mandagen.
Ingen nerve, ingen intensitet.
Man kan ikke rigtigt sætte sig op til det. Ligesom med så meget andet om mandagen.