Kunne godt tænke mig en anden fik chancen på højrekant, hvis man mener Børsting er lidt nede. Jönsson gør det OK, men er ikke en naturlig højrekant og jeg kunne godt tænke mig en mere liv - f.eks. Bassogog eller Thrane.
birk skrev:Hvordan kan du forsvare at have Spalvis på ?
Pohl har vist fine takter, men han er ikke en skarp afslutter, hvilket også var en del af det skudsmål han fik da han blev rykket op i førsteholdstruppen.
I et interview med Søndergaard for et par dage siden indikerede han at Spalvis kan være på vej tilbage i startopstillingen.
Efter spillet i mandags , kunne de fleste måske sættes af
Men at trænerbænken skal diskutere med Spalvis om hans manglende opvarmning , er jo under al kritik
FlæskeFrank skrev:Jeg synes faktisk at Kasper P igen er på vej frem. Når foråret er omme, så tror jeg, at han der er den spiller, som har udviklet sig mest.
Sjovt, jeg ser ham egentlig som en spiller der aldrig bliver bedre end han er. Jeg synes faktisk sågar han har lavet flere fejl her i foråret. Jeg ser ham ikke som mere end en fornuftig 3 eller sågar 4. mand på et fornuftigt Superliga-hold.
Dr.Jones skrev:Er det ikke på tide at sætte KEP af? Syntes godt nok han har været rundt på gulvet I flere kampe. Han kæmpe fint, men kvaliteten er der ikke.
Det kommer ikke til at ske. Risgård bliver heller ikke bænket trods han åbenlyst slet ikke har ramt niveau
Dr.Jones skrev:Er det ikke på tide at sætte KEP af? Syntes godt nok han har været rundt på gulvet I flere kampe. Han kæmpe fint, men kvaliteten er der ikke.
Problemet er jo, at de andre nok er dårligere. Kasper P og Blåbjerg sammen? Faktisk har de spillet en del gode kampe sammen, men de er simpelthen for små til at være stopper-duo og derudover laver de også graverende fejl. Det samme med Risgård. Abildgaard mangler endu at shine og en Augu/Würtz duo er nok for defensivt. Det er problemet ved kun at basere bredden på unge spillere. Har vi ikke nogen exceptionelt store talent er der 1) ingen konkurrence om pladsen 2) meget stort spring i niveau ned til nr. 2
FlæskeFrank skrev:Jeg synes faktisk at Kasper P igen er på vej frem. Når foråret er omme, så tror jeg, at han der er den spiller, som har udviklet sig mest.
helt enig - jeg syntes ikke kvaliteten helt har været der, men de sidste to kampe har han virkelig lagt på både defensivt og i opspillet. Håber det fortsætter. Jeg syntes stadig hans blik for at sætte spillet igang er rigtig godt, men der har været en længere periode, hvor han har holdt sig til det sikre og middelmådige. Mod AGF og Randers stod han for nogle af de bedste/eneste gode og chanceskabende opspil.
Jeg er helt enig mht. Kasper P. Jeg er bestemt ikke hans største fan og jeg har især været skeptisk overfor hvordan han forsvarer i en dyb forsvarskæde som vi eksempelvis så mod Randers. Men KP har løftet opgaven fint og er langt bedre end Jacob Blåbjerg har været på samme position.
I foråret 2006/2007 var AaB også kommet dårligt ind i foråret med svingende resultater. Det vendte før for alvor da vi mødte Brøndby hjemme og slog dem 3-2 i en fantastisk kamp. Jeg tror faktisk, at nedenstående gentager sig i morgen. Brøndby er jo 1) vores yndlingsmodstander 2)der går flere år imellem Brøndby sejre i Aalborg. Lad det i øvrigt bare blive to af Spalvis og Würtz på straffe. I øvrigt utroligt, at vi her 9 år efter har stadig to af spillerne fra den kamp i truppen (Würtz og Patrick)
Men når man ser klippet, så har jeg helt glemt mit faste indlæg. "HENT RADE TILBAGE!!!".
Bassogog er udtaget til kampen i morgen. Thrane er igen, jeg tror han skriver under på kontraktforlængelse i den kommende uge. De har fortsat med at udtage ham, selvom de kunne have udtaget Thellufsen eller en anden U19.