Det er da også det eneste rigtige. Hvis Lars vurderer at Thrane kan udføre opgaven bedre end Bassogog, så skal han selvfølgelig ikke give Bassogog opgaven. Næste sæson må vi koncentrere os om til næste sæson.Buzz Killington skrev:Mon ikke LS er lidt af samme skole som Kent, og vaelger holdet ud fra hvem han mener bedst kan udfoere opgaven, og ikke ud fra hvem der er her til naeste aar?astonvilla skrev:Understreger blot det åndssvage i at han skulle have chancen mod BIF. Hvorfor pokker skiftede han eksempelvis ikke Bassogog ind så han kunne lugte lidt til det?Sauer skrev:Thrane forlænger ikke sin kontrakt. Havde ellers gerne set ham fortsætte. Synes, han har vist lovende takter offensivt, og at vores bænk bliver en smule mindre frygtindgydende med ham væk.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... ommer.aspx
Kontraktforlængelser
Re: Kontraktforlængelser
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Enig. Jeg forestiller mig ogsaa det er en kende demotiverende hvis holdkammerater eller spilleren selv tror han er med paa en fribillet.Yankee skrev:Det er da også det eneste rigtige. Hvis Lars vurderer at Thrane kan udføre opgaven bedre end Bassogog, så skal han selvfølgelig ikke give Bassogog opgaven. Næste sæson må vi koncentrere os om til næste sæson.Buzz Killington skrev:Mon ikke LS er lidt af samme skole som Kent, og vaelger holdet ud fra hvem han mener bedst kan udfoere opgaven, og ikke ud fra hvem der er her til naeste aar?astonvilla skrev:Understreger blot det åndssvage i at han skulle have chancen mod BIF. Hvorfor pokker skiftede han eksempelvis ikke Bassogog ind så han kunne lugte lidt til det?Sauer skrev:Thrane forlænger ikke sin kontrakt. Havde ellers gerne set ham fortsætte. Synes, han har vist lovende takter offensivt, og at vores bænk bliver en smule mindre frygtindgydende med ham væk.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... ommer.aspx
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ærgerligt med Thrane. Jeg kan altid godt lide at se en topmotiveret spiller på banen for AaB, og dér har han leveret, synes jeg. Når klubben også skriver, at han har været en rigtig positiv gut uden for linierne, så er det bare endnu mere øv. Men de må jo have vurderet, at han simpelthen ikke er god nok, når vi ikke vil satse på ham i en situation, hvor begge kanter mere eller mindre er up for grabs efter sommerferien.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg kan også godt li Thranes energi og vildskab når han kommer på banen, men han har på intet tidspunkt vist et niveau, der giver mig tro på at han kan blive superligaspiller hos os. Det er den den helt rigtige beslutning af både AaB og Thrane, at han skal prøve lykken et andet sted. Han bør sigte efter en 1 divisionsklub eller et lignende niveau.
Vi har rigeligt med udviklingsspillere i truppen, og får jo efter sigende 6 stykker mere til sommer, så det er med at få sorteret de rigtige breddespillere fra.
Vi har rigeligt med udviklingsspillere i truppen, og får jo efter sigende 6 stykker mere til sommer, så det er med at få sorteret de rigtige breddespillere fra.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Øv! Kunne godt se ham lave en Ene, og blive angriber. Han er ret god til at opsnuse chancerne og virker meget målsøgende i sit spil. Nuvel, sådan skulle det ikke være. Han må være et godt kort for samtlige oprykkere og tror sågar han kunne komme på hold i OB hvis Kent ser et lys i ham. Held og lykke til ham, mener AaB skulle have beholdt ham et år mere.
Jeg savner Winsnes
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det var vel logisk nok at Thrane skal finde nye græsgange, jeg må indrømme at jeg havde forventet han havde løftet sit spil efter den lange skadesperiode, men han har jo desværre ikke rigtigt været i stand til at bevise sit værd for alvor, når han har fået chancen. Så vejen til spilletid ser lang ud, fremadrettet, og for Thrane selv er tidspunktet vel også til at han må vægte spilletid højt. Viborg, en oprykker eller eventuelt Hobro/et af de tophold som kikser oprykningen må være gode bud på hans næste destination.
Ærgeligt det ikke gik, for han virker sgu som en god knægt med den rette indstilling, og ikke mindst en glæde der nærmest er af Søren Evigglad'ske dimensioner.
Ærgeligt det ikke gik, for han virker sgu som en god knægt med den rette indstilling, og ikke mindst en glæde der nærmest er af Søren Evigglad'ske dimensioner.
Mon ikke hans arbejde på træningsbanen er det vigtigste bedømmelsesgrundlag. Han er på græs stort set hver dag, og man ved godt hvad han står for. De få og ret korte indhop giver ikke meget billede af, hvad han kan, eller hvad man kan forvente af ham.Jesper Schmidt skrev:Det var vel logisk nok at Thrane skal finde nye græsgange, jeg må indrømme at jeg havde forventet han havde løftet sit spil efter den lange skadesperiode, men han har jo desværre ikke rigtigt været i stand til at bevise sit værd for alvor, når han har fået chancen. Så vejen til spilletid ser lang ud, fremadrettet, og for Thrane selv er tidspunktet vel også til at han må vægte spilletid højt. Viborg, en oprykker eller eventuelt Hobro/et af de tophold som kikser oprykningen må være gode bud på hans næste destination.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Uanset hvor godt man gør det til træning, skal man jo gribe chancerne når man får dem. Det er det ikke alle spillere som formår, uanset hvor meget de kører med klatten når der trænes. Men jeg forholdte mig egentlig bare til hvad jeg selv har set til Thrane, og det har været i kampene.Freddie skrev:Mon ikke hans arbejde på træningsbanen er det vigtigste bedømmelsesgrundlag. Han er på græs stort set hver dag, og man ved godt hvad han står for. De få og ret korte indhop giver ikke meget billede af, hvad han kan, eller hvad man kan forvente af ham.Jesper Schmidt skrev:Det var vel logisk nok at Thrane skal finde nye græsgange, jeg må indrømme at jeg havde forventet han havde løftet sit spil efter den lange skadesperiode, men han har jo desværre ikke rigtigt været i stand til at bevise sit værd for alvor, når han har fået chancen. Så vejen til spilletid ser lang ud, fremadrettet, og for Thrane selv er tidspunktet vel også til at han må vægte spilletid højt. Viborg, en oprykker eller eventuelt Hobro/et af de tophold som kikser oprykningen må være gode bud på hans næste destination.
-
Gamen
Præcis. Og det er nu engang sådan, at man ikke kan trylle alle unge spillere om til en ny Thomsen eller Kusk, hvilket nogen herinde mener. Nogen skal videre, hvis de ikke præsterer.Jesper Schmidt skrev:
Uanset hvor godt man gør det til træning, skal man jo gribe chancerne når man får dem. Det er det ikke alle spillere som formår, uanset hvor meget de kører med klatten når der trænes. Men jeg forholdte mig egentlig bare til hvad jeg selv har set til Thrane, og det har været i kampene.
Han har mest af alt lignet nutidens "Taz", når han er kommet på banen. Alt for febrilsk og urolig i sit spil, med et mangelfuldt slutprodukt.
Ud af vagten med ham, og videre i teksten. Næste spillere med det ene ben ude af klubben indenfor det kommende halve til hele år må være Andreas Bruhn og Viktor Ahlmann.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Har lige set sammendraget mod Viborg. Rasmus Jönsson viste igen de ryk og driblinger, som vil gør ham savnet, hvis ikke det lykkes at forlænge med ham.
I øvrigt underligt at der ikke bliver skrevet kontrakt med nogle af de talenter, som skal rykkes op. En eller flere skal vel have en anden type kontrakt og det behøver alle 6 spillere vel ikke at få samtidigt ?!
I øvrigt underligt at der ikke bliver skrevet kontrakt med nogle af de talenter, som skal rykkes op. En eller flere skal vel have en anden type kontrakt og det behøver alle 6 spillere vel ikke at få samtidigt ?!
- FlæskeFrank
De kontrakter er skrevet løbende. Det er derfra vi ved hvor mange fra afdelingen, der rykker op i superligatruppen.FlæskeFrank skrev:Har lige set sammendraget mod Viborg. Rasmus Jönsson viste igen de ryk og driblinger, som vil gør ham savnet, hvis ikke det lykkes at forlænge med ham.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg er med på, at de har kontrakter. Men tænkte, at nogle af dem vil man måske belønne ekstra med lidt bedre kontrakter, hvis de regnede med at en af dem skulle være mere end udskiftningsfyld.Freddie skrev:De kontrakter er skrevet løbende. Det er derfra vi ved hvor mange fra afdelingen, der rykker op i superligatruppen.FlæskeFrank skrev:I øvrigt underligt at der ikke bliver skrevet kontrakt med nogle af de talenter, som skal rykkes op. En eller flere skal vel have en anden type kontrakt og det behøver alle 6 spillere vel ikke at få samtidigt ?!
- FlæskeFrank
Snakkede med Spalvis i en halv times tid idag. Han sagde at chancen for Jönsson forlænger er 50/50, men at han har fået en kæreste i Aalborg, så det måske styrkede AaBs chancer, og det faktum at Holgersson også kommer kan også hjælpe. Derudover sagde han at da RJ kom fra Wolfsburg var han et niveau over alle de andre når de spillede 5 mod 5..de kunne ikke tage bolden fra ham. Han sagde at AaBs lægesektor var alt for langsomme til at finde ud af hvad der var galt med RJ, og at han derfor spillede alt alt for længe på piller. Ikke ligefrem gode nyheder omkring AaBs lægestab. Troede vi var ret godt med på den front?
Han nævnte også Ene som en spiller der muligvis var fortid. Snakkede også om de tilbud han fik fra Kina...at beløbene havde været fuldstændig sindsyge(surprise). Flink fyr iøvrigt. Håber han slår igennem i Sporting.
Han nævnte også Ene som en spiller der muligvis var fortid. Snakkede også om de tilbud han fik fra Kina...at beløbene havde været fuldstændig sindsyge(surprise). Flink fyr iøvrigt. Håber han slår igennem i Sporting.
Jeg savner Winsnes
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Mon ikke også det hænger sammen med, at RJ netop var på leje, og at man derfor var ligeglad med at han spillede på piller?Martino skrev:Snakkede med Spalvis i en halv times tid idag. Han sagde at chancen for Jönsson forlænger er 50/50, men at han har fået en kæreste i Aalborg, så det måske styrkede AaBs chancer, og det faktum at Holgersson også kommer kan også hjælpe. Derudover sagde han at da RJ kom fra Wolfsburg var han et niveau over alle de andre når de spillede 5 mod 5..de kunne ikke tage bolden fra ham. Han sagde at AaBs lægesektor var alt for langsomme til at finde ud af hvad der var galt med RJ, og at han derfor spillede alt alt for længe på piller. Ikke ligefrem gode nyheder omkring AaBs lægestab. Troede vi var ret godt med på den front?
Hader København!
Måske. Det er svært at vide, men helt tilfredsstillende har det åbenlyst ikke været.alithebeast skrev:Mon ikke også det hænger sammen med, at RJ netop var på leje, og at man derfor var ligeglad med at han spillede på piller?Martino skrev:Snakkede med Spalvis i en halv times tid idag. Han sagde at chancen for Jönsson forlænger er 50/50, men at han har fået en kæreste i Aalborg, så det måske styrkede AaBs chancer, og det faktum at Holgersson også kommer kan også hjælpe. Derudover sagde han at da RJ kom fra Wolfsburg var han et niveau over alle de andre når de spillede 5 mod 5..de kunne ikke tage bolden fra ham. Han sagde at AaBs lægesektor var alt for langsomme til at finde ud af hvad der var galt med RJ, og at han derfor spillede alt alt for længe på piller. Ikke ligefrem gode nyheder omkring AaBs lægestab. Troede vi var ret godt med på den front?
Jeg savner Winsnes
De har løbende fået deres kontrakter fornyet, så de på det plan er klar til at gå ind i en fuldtidstrup fra 1.7.2016, akkurat som AaB plejer at gøre.FlæskeFrank skrev:
Jeg er med på, at de har kontrakter. Men tænkte, at nogle af dem vil man måske belønne ekstra med lidt bedre kontrakter, hvis de regnede med at en af dem skulle være mere end udskiftningsfyld.
Det undrer mig ikke vedr sundhedsstab. Jeg har også hørt en masse rygter. Ikke alle der er lige tilfredse med Kaalund.Martino skrev:Snakkede med Spalvis i en halv times tid idag. Han sagde at chancen for Jönsson forlænger er 50/50, men at han har fået en kæreste i Aalborg, så det måske styrkede AaBs chancer, og det faktum at Holgersson også kommer kan også hjælpe. Derudover sagde han at da RJ kom fra Wolfsburg var han et niveau over alle de andre når de spillede 5 mod 5..de kunne ikke tage bolden fra ham. Han sagde at AaBs lægesektor var alt for langsomme til at finde ud af hvad der var galt med RJ, og at han derfor spillede alt alt for længe på piller. Ikke ligefrem gode nyheder omkring AaBs lægestab. Troede vi var ret godt med på den front?
emil_kj skrev:Det undrer mig ikke vedr sundhedsstab. Jeg har også hørt en masse rygter. Ikke alle der er lige tilfredse med Kaalund.Martino skrev:Snakkede med Spalvis i en halv times tid idag. Han sagde at chancen for Jönsson forlænger er 50/50, men at han har fået en kæreste i Aalborg, så det måske styrkede AaBs chancer, og det faktum at Holgersson også kommer kan også hjælpe. Derudover sagde han at da RJ kom fra Wolfsburg var han et niveau over alle de andre når de spillede 5 mod 5..de kunne ikke tage bolden fra ham. Han sagde at AaBs lægesektor var alt for langsomme til at finde ud af hvad der var galt med RJ, og at han derfor spillede alt alt for længe på piller. Ikke ligefrem gode nyheder omkring AaBs lægestab. Troede vi var ret godt med på den front?
Jeg synes i den grad man skal være forsigtig med at videregive den slags, specielt hvis man ikke har meget fast grund under fødderne (og det har man vel ikke hvis vi snakker om rygter). Det er jo ikke bare en lille privat snakkeklub vi har her.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
seamann
Det er da kun Køllen, der bliver refereret herindefra. Han er jo nærmest gift med københavnerpressenPastorius skrev:emil_kj skrev:Det undrer mig ikke vedr sundhedsstab. Jeg har også hørt en masse rygter. Ikke alle der er lige tilfredse med Kaalund.Martino skrev:Snakkede med Spalvis i en halv times tid idag. Han sagde at chancen for Jönsson forlænger er 50/50, men at han har fået en kæreste i Aalborg, så det måske styrkede AaBs chancer, og det faktum at Holgersson også kommer kan også hjælpe. Derudover sagde han at da RJ kom fra Wolfsburg var han et niveau over alle de andre når de spillede 5 mod 5..de kunne ikke tage bolden fra ham. Han sagde at AaBs lægesektor var alt for langsomme til at finde ud af hvad der var galt med RJ, og at han derfor spillede alt alt for længe på piller. Ikke ligefrem gode nyheder omkring AaBs lægestab. Troede vi var ret godt med på den front?
Jeg synes i den grad man skal være forsigtig med at videregive den slags, specielt hvis man ikke har meget fast grund under fødderne (og det har man vel ikke hvis vi snakker om rygter). Det er jo ikke bare en lille privat snakkeklub vi har her.
Ja, og siden han har solgt sin sjæl til Tjøwenhawnerne har vi knap hørt fra ham herinde. vi er åbenbart ikke fine nok længereseamann skrev:Det er da kun Køllen, der bliver refereret herindefra. Han er jo nærmest gift med københavnerpressenPastorius skrev:emil_kj skrev:Det undrer mig ikke vedr sundhedsstab. Jeg har også hørt en masse rygter. Ikke alle der er lige tilfredse med Kaalund.Martino skrev:Snakkede med Spalvis i en halv times tid idag. Han sagde at chancen for Jönsson forlænger er 50/50, men at han har fået en kæreste i Aalborg, så det måske styrkede AaBs chancer, og det faktum at Holgersson også kommer kan også hjælpe. Derudover sagde han at da RJ kom fra Wolfsburg var han et niveau over alle de andre når de spillede 5 mod 5..de kunne ikke tage bolden fra ham. Han sagde at AaBs lægesektor var alt for langsomme til at finde ud af hvad der var galt med RJ, og at han derfor spillede alt alt for længe på piller. Ikke ligefrem gode nyheder omkring AaBs lægestab. Troede vi var ret godt med på den front?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert