Det kræver en tur til frisøren først, vi skal ikke have spillere med længere hår end pigerne i salgsboderneastonvilla skrev:Kanstrup - thank you very much.
Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Hvad med Stephan Petersen i AGF?
Hans kontrakt udløber til Juni. En solid midtbanespiller.
Siger ikke han skal være afløseren for Thomsen. På den anden side er det også naivt at tro, at vi bare går ud og finder en direkte Thomsen-erstatning.
Men altså i forhold til alt det andet kantspiller-skrammel vi har i truppen (Thrane, Bruhn, Gilli), så ville Stephan Petersen være en fin spiller at få ind. Masser af Superligaerfaring, 30 år gammel; han er sin fodbold prime
Stik ham en 2-årig.
Siger ikke han skal være afløseren for Thomsen. På den anden side er det også naivt at tro, at vi bare går ud og finder en direkte Thomsen-erstatning.
Men altså i forhold til alt det andet kantspiller-skrammel vi har i truppen (Thrane, Bruhn, Gilli), så ville Stephan Petersen være en fin spiller at få ind. Masser af Superligaerfaring, 30 år gammel; han er sin fodbold prime
Nej, forstår ikke Stephan P har haft Superliga-kontrakter i så mange år. Han spiller jo en god kamp, hver 20-30 kamp. Jeg vil næsten hellere have Duen tilbage.Califfen skrev:Hvad med Stephan Petersen i AGF?
Men altså i forhold til alt det andet kantspiller-skrammel vi har i truppen (Thrane, Bruhn, Gilli), så ville Stephan Petersen være en fin spiller at få ind. Masser af Superligaerfaring, 30 år gammel; han er sin fodbold primeStik ham en 2-årig.
Åh gud nej! Bruhn og Thrane er klasser bedre end ham! Han er så RINGE!Califfen skrev:Hvad med Stephan Petersen i AGF?
Men altså i forhold til alt det andet kantspiller-skrammel vi har i truppen (Thrane, Bruhn, Gilli), så ville Stephan Petersen være en fin spiller at få ind. Masser af Superligaerfaring, 30 år gammel; han er sin fodbold primeStik ham en 2-årig.
Jeg savner Winsnes
Nu vi er i gang med AGF, vil jeg gerne bringe min gamle ven Kim Aabech på banen. Han er 32 og vil sagtens kunne tilføre AaB noget dynamik i en sæson eller to. Han er ganske rigtigt ikke en langsigtet løsning, men vi skal jo også tænke "her og nu". Han kunne agere back up til afløseren for Nikolaj Thomsen eller ligefrem være afløseren. Han har spillet mange fremragende kampe og scoret regelmæssigt for AGF, og selv om han ganske vist svinger i niveau, synes jeg bestemt, han kunne være en tanke værd. Bemærk, at han er transferfri.
Enig. Han er en dygtig spiller som sagtens kan bidrage med noget på den korte bane. Kommer lidt an på om Jönsson bliver. Bliver han synes jeg ikke at der er "råd" til Aabech som type.Hovedet skrev:Nu vi er i gang med AGF, vil jeg gerne bringe min gamle ven Kim Aabech på banen. Han er 32 og vil sagtens kunne tilføre AaB noget dynamik i en sæson eller to. Han er ganske rigtigt ikke en langsigtet løsning, men vi skal jo også tænke "her og nu". Han kunne agere back up til afløseren for Nikolaj Thomsen eller ligefrem være afløseren. Han har spillet mange fremragende kampe og scoret regelmæssigt for AGF, og selv om han ganske vist svinger i niveau, synes jeg bestemt, han kunne være en tanke værd. Bemærk, at han er transferfri.
Jeg savner Winsnes
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
En spiller der har gamblet mod eget hold? Nej tak!Hovedet skrev:Nu vi er i gang med AGF, vil jeg gerne bringe min gamle ven Kim Aabech på banen. Han er 32 og vil sagtens kunne tilføre AaB noget dynamik i en sæson eller to. Han er ganske rigtigt ikke en langsigtet løsning, men vi skal jo også tænke "her og nu". Han kunne agere back up til afløseren for Nikolaj Thomsen eller ligefrem være afløseren. Han har spillet mange fremragende kampe og scoret regelmæssigt for AGF, og selv om han ganske vist svinger i niveau, synes jeg bestemt, han kunne være en tanke værd. Bemærk, at han er transferfri.
Ska' vi hak'?
Ah, det er vel 100 år siden og skal da ikke forfølge ham for tid og evighed. Han har gjort det fint i AGF, som han også gjorde det i både Lyngby og FCN. Selvfølgelig med udfald, men også med brillante øjeblikke. Der er jo også en grund til, at sådan en spiller er realistisk for AaB. Det havde han ikke været, hvis han havde udfoldet sit talent fuldstændigt.MrBangDK skrev:En spiller der har gamblet mod eget hold? Nej tak!Hovedet skrev:Nu vi er i gang med AGF, vil jeg gerne bringe min gamle ven Kim Aabech på banen. Han er 32 og vil sagtens kunne tilføre AaB noget dynamik i en sæson eller to. Han er ganske rigtigt ikke en langsigtet løsning, men vi skal jo også tænke "her og nu". Han kunne agere back up til afløseren for Nikolaj Thomsen eller ligefrem være afløseren. Han har spillet mange fremragende kampe og scoret regelmæssigt for AGF, og selv om han ganske vist svinger i niveau, synes jeg bestemt, han kunne være en tanke værd. Bemærk, at han er transferfri.
Mon i øvrigt ikke også, der er nogle AaB-spillere, der diskret har satset en plovmand på AaB-nederlag i Parken gennem tiderne
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Manden er blottet for moral. I går kom det frem at han er blevet slæbt i fogedretten pga manglende betaling.. Måske er der ikke noget i det... Måske er der. Men han er ikke typen der vil gøre noget godt for AaB!Hovedet skrev:Ah, det er vel 100 år siden og skal da ikke forfølge ham for tid og evighed. Han har gjort det fint i AGF, som han også gjorde det i både Lyngby og FCN. Selvfølgelig med udfald, men også med brillante øjeblikke. Der er jo også en grund til, at sådan en spiller er realistisk for AaB. Det havde han ikke været, hvis han havde udfoldet sit talent fuldstændigt.MrBangDK skrev:En spiller der har gamblet mod eget hold? Nej tak!Hovedet skrev:Nu vi er i gang med AGF, vil jeg gerne bringe min gamle ven Kim Aabech på banen. Han er 32 og vil sagtens kunne tilføre AaB noget dynamik i en sæson eller to. Han er ganske rigtigt ikke en langsigtet løsning, men vi skal jo også tænke "her og nu". Han kunne agere back up til afløseren for Nikolaj Thomsen eller ligefrem være afløseren. Han har spillet mange fremragende kampe og scoret regelmæssigt for AGF, og selv om han ganske vist svinger i niveau, synes jeg bestemt, han kunne være en tanke værd. Bemærk, at han er transferfri.
Mon i øvrigt ikke også, der er nogle AaB-spillere, der diskret har satset en plovmand på AaB-nederlag i Parken gennem tiderne
Ska' vi hak'?
Aabech talent er jo utvivlsomt og han er i perioder en virkelig god spiller. Jeg synes dog han har hans personlighed imod sig. Egentlig tror jeg ikke, at der er noget ondt i ham, men han virker som en spiller der er for meget i sine følelsers vold. Jeg ville ikke være specielt tryg ved at vi hentede ham. Han koster uden tvivl en del og man ved aldrig helt, hvornår han præsterer eller ej.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Jeg synes han kunne være helt fantastisk - hvis vi ikke forlænge med Svenskeren....de minder jo rigtig meget om hinanden! Dog vil jeg sige, 32 år jo også er en alder, så det skulle være det eneste minus fra min side. Hvis han var 28 synes jeg han kunne være helt fantastisk - for jeg tror han vil passe perfekt i et 2-mands angreb.
Jeg glemte jo lige Rasmus Jönsson i den ligning. Så er det måske lidt overdrevet med 2 sådanne spillere. Mig bekendt er det flere år siden, at der har været episoder med Kim Aabech, og han har da optrådt ydmygt i Aarhus og var en af de absolutte hovedpersoner i deres oprykningssæson. AaB får ingenlunde en arbejdshest - hvad der efter sigende kostede ham pladsen i AGF, da Glen kom til - og det er naturligvis ikke et køb for fremtiden.raekkeettre skrev:Jeg synes han kunne være helt fantastisk - hvis vi ikke forlænge med Svenskeren....de minder jo rigtig meget om hinanden! Dog vil jeg sige, 32 år jo også er en alder, så det skulle være det eneste minus fra min side. Hvis han var 28 synes jeg han kunne være helt fantastisk - for jeg tror han vil passe perfekt i et 2-mands angreb.
Omvendt kan jeg sagtens se Kim Aabech få en eller to gode sæsoner i AaB, hvor han i nogle perioder ligger brak, men i andre er kampafgørende. Han ville utvivlsom have været en gevinst for AaB i forrige sæson, hvor Nikolaj Thomsen ikke rigtigt trådte i karakter og Enevoldsen og Helenius var helt rustne, ligesom han kunne have sat noget fut i fejemøget her i foråret, hvor vores offensiv kun for alvor har fungeret mod Brøndby.
Aabech bliver på trods af de tre første bogstaver i navnet aldrig AaB-materiale. Det tror jeg ikke på.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Gaarde skal bare ha kløerne i ham. Han er typen vi mangler!Sanchez94 skrev:Det kræver en tur til frisøren først, vi skal ikke have spillere med længere hår end pigerne i salgsboderneastonvilla skrev:Kanstrup - thank you very much.
At nogen kan foreslå Aabech er vanvid!
Bienvenu Bassogog!
Det var mig, der foreslog Aabechastonvilla skrev:Gaarde skal bare ha kløerne i ham. Han er typen vi mangler!Sanchez94 skrev:Det kræver en tur til frisøren først, vi skal ikke have spillere med længere hår end pigerne i salgsboderneastonvilla skrev:Kanstrup - thank you very much.
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
For min skyld må den slags gerne forfølge skyldnere i evighed!Hovedet skrev:Ah, det er vel 100 år siden og skal da ikke forfølge ham for tid og evighed. Han har gjort det fint i AGF, som han også gjorde det i både Lyngby og FCN. Selvfølgelig med udfald, men også med brillante øjeblikke. Der er jo også en grund til, at sådan en spiller er realistisk for AaB. Det havde han ikke været, hvis han havde udfoldet sit talent fuldstændigt.MrBangDK skrev:En spiller der har gamblet mod eget hold? Nej tak!Hovedet skrev:Nu vi er i gang med AGF, vil jeg gerne bringe min gamle ven Kim Aabech på banen. Han er 32 og vil sagtens kunne tilføre AaB noget dynamik i en sæson eller to. Han er ganske rigtigt ikke en langsigtet løsning, men vi skal jo også tænke "her og nu". Han kunne agere back up til afløseren for Nikolaj Thomsen eller ligefrem være afløseren. Han har spillet mange fremragende kampe og scoret regelmæssigt for AGF, og selv om han ganske vist svinger i niveau, synes jeg bestemt, han kunne være en tanke værd. Bemærk, at han er transferfri.
Længe leve arbejderklassen!
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Me too....Hovedet skrev:Det var mig, der foreslog Aabechastonvilla skrev:Gaarde skal bare ha kløerne i ham. Han er typen vi mangler!Sanchez94 skrev:Det kræver en tur til frisøren først, vi skal ikke have spillere med længere hår end pigerne i salgsboderneastonvilla skrev:Kanstrup - thank you very much.
Jeg var først hehe. Men som sagt ser jeg ham som et fint og billigt supplement i en sæson eller to, hvor han kunne blive en supersub på niveau med Mathias Lindström tilbage i nullerne. Det var dejligt at se Bassogogs indhop i Viborg, for jeg synes godt nok, vi har manglet krudt at skyde med fra bænken de sidste par år, når det ikke har fungeret på banen. Jeg kunne eksempelvis godt have set Kasper Risgaard blive udskiftet i et par kampe her i forårets start, hvor det åbenlyst ikke fungerede.raekkeettre skrev:Me too....Hovedet skrev:Det var mig, der foreslog Aabechastonvilla skrev:Gaarde skal bare ha kløerne i ham. Han er typen vi mangler!Sanchez94 skrev:Det kræver en tur til frisøren først, vi skal ikke have spillere med længere hår end pigerne i salgsboderneastonvilla skrev:Kanstrup - thank you very much.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Mht. Casper Sloth. Så tror jeg faktisk, at en spiller som ham også tænker "jeg var omkring landsholdet - det kan jeg komme igen. Vi har fået ny landstræner og kval-turneringen starter til efteråret. Det ville nok være smart at være en del af holdet så tidligt som muligt inden VM i 2018..."
Så han finder vel en ny klub til sommer. Og kigger man på det fra hans side, så har AaB to aldrende spillere(Würtz 32 år og Risgård 33 år). De har spillet i denne sæson henholdsvis 23 og 26 kampe(ud af 28 SL-kampe) - altså 7 kampe uden en af dem. Reserverne Kakeeto og Abildgaard har spillet 1 og 11 kampe(igen SL).
Altså er der en del spilletid selvom han ikke kan slå de to af og de to nævnte bliver altså også ældre til næste sæson(de to spillede sidste sæson 23 og 27 kampe - altså væk i 16 kampe).
Så hvis Casper Sloth er talnørd, så kunne AaB være interessant. Lønmæssigt tror jeg hans tog er kørt, så jeg tror ikke det er et tema(enten bliver han for pengene i Leeds eller også skifter han for spilletid).
Spørgsmålet er så om AaB finder Sloth interessant og om man tror tilstrækkeligt på Abildgaard(som vel er førsteudfordreren på midten).
Så han finder vel en ny klub til sommer. Og kigger man på det fra hans side, så har AaB to aldrende spillere(Würtz 32 år og Risgård 33 år). De har spillet i denne sæson henholdsvis 23 og 26 kampe(ud af 28 SL-kampe) - altså 7 kampe uden en af dem. Reserverne Kakeeto og Abildgaard har spillet 1 og 11 kampe(igen SL).
Altså er der en del spilletid selvom han ikke kan slå de to af og de to nævnte bliver altså også ældre til næste sæson(de to spillede sidste sæson 23 og 27 kampe - altså væk i 16 kampe).
Så hvis Casper Sloth er talnørd, så kunne AaB være interessant. Lønmæssigt tror jeg hans tog er kørt, så jeg tror ikke det er et tema(enten bliver han for pengene i Leeds eller også skifter han for spilletid).
Spørgsmålet er så om AaB finder Sloth interessant og om man tror tilstrækkeligt på Abildgaard(som vel er førsteudfordreren på midten).
- FlæskeFrank
Godt ræsonnement. Er enig i din vurdering. Dertil skal det sige at Sloth også kan spille lige bag en angriber og spille en ok kant. Det vil være en perfekt tilføjelse til truppen. Dog er jeg i tvivl om hans karakter passer ind i AaB. Han var i AGF en type der indimellem slog ud med armene og kom med usmarte udtalelser til pressen. Er han blevet mere moden og kan han acceptere at gå 70% ned i løn, så håber jeg vi henter ham.FlæskeFrank skrev:Mht. Casper Sloth. Så tror jeg faktisk, at en spiller som ham også tænker "jeg var omkring landsholdet - det kan jeg komme igen. Vi har fået ny landstræner og kval-turneringen starter til efteråret. Det ville nok være smart at være en del af holdet så tidligt som muligt inden VM i 2018..."