Jeg så selv kun FCK - OB kampen med et halvt øje, og udover at Jørgensen var noget usynlig på kanten, så blev han også hevet tidligt ud. Jeg er dog ikke klar over om han er klar til 90 minutter idag, eller hvordan. Deres offensiv kan dog godt blive rimeligt tung hvis man stiller med både Cornelius og Santander i front.
Vi stiller vel som følger:
Rimelig standard opstilling, men vel også det stærkeste vi kan stille med pt. Et alternativ kunne være at tage Spalvis ud, og starte med Jönsson i front, og med Børsting på kanten. Det tror jeg dog ikke sker, og især ikke mod FCK. Dårlige kampe eller ej, så kan Spalvis trodsalt score mål ud af ingenting, og det kan vi altid bruge.
Det vil også være et godt tidspunkt for angrebet at stemple ind til foråret.
Jeg siger 3 point til de røde. Ene scorer, og Thomsen lægger op til minimum et mål.
Ift Kusk, så er jeg stadig bitter over han ikke tog tilbage til AaB. Ikke så meget fordi jeg ikke forstår skiftet til FCK, men var han kommet til nordjylland var vi formegentligt blevet mestre istedet. Jeg har hvertfald mere end almindeligt svært ved at se hvilket superligahold der ville kunne matche en sådan offensiv.