Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Det har muligvis været nævnt, men Okotie er netop blevet udtaget til Østrigs EM-hold. Det virker helt vildt hvis vi skulle have held til at lande en mand som ham.
Jeg har generelt også haft tiltro til Tyskerens rygter, men lige nøjagtig her tror jeg altså også at vi er ude i en and.Yankee skrev:Det har muligvis været nævnt, men Okotie er netop blevet udtaget til Østrigs EM-hold. Det virker helt vildt hvis vi skulle have held til at lande en mand som ham.
Det ville ligne AaB meget meget dårligt at lande sådan en signing, der uomtvisteligt vil koste kassen i sign-on og løn. Det ligner en signing som kun FCK vil have en chance for at lave.
Tyskeren, du må tilbage til din kilde og høre hvor misforståelsen ligger.
Edit: Og ved at have kigget lidt tilbage i tiden, vil jeg gerne vide hvor Krüger som sportschef og Rudbæk som administrerende direktør blev af! Den var helt sikkert...
Siger ikke at du ikke ved hvad der foregår, blot at der også er missere iblandt meldingerne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Randers var jo osse milimeter fra at lande en stor investor, tingene forandrer sig nogle gang hurtigt. Det betyder ikke at det ikke var sandt.Hanga skrev:Jeg har generelt også haft tiltro til Tyskerens rygter, men lige nøjagtig her tror jeg altså også at vi er ude i en and.Yankee skrev:Det har muligvis været nævnt, men Okotie er netop blevet udtaget til Østrigs EM-hold. Det virker helt vildt hvis vi skulle have held til at lande en mand som ham.
Det ville ligne AaB meget meget dårligt at lande sådan en signing, der uomtvisteligt vil koste kassen i sign-on og løn. Det ligner en signing som kun FCK vil have en chance for at lave.
Tyskeren, du må tilbage til din kilde og høre hvor misforståelsen ligger.
Edit: Og ved at have kigget lidt tilbage i tiden, vil jeg gerne vide hvor Krüger som sportschef og Rudbæk som administrerende direktør blev af! Den var helt sikkert...![]()
Siger ikke at du ikke ved hvad der foregår, blot at der også er missere iblandt meldingerne.
Der vil altid være svipsere når det kommer til rygter, men der er sjældent røg uden ild eller hvordan er den nu. Sidste år snakkede min kilde ude i AaB om Bruninho, han røg jo til FCN, men derfor kan han jo godt have været oppe og vende og af flere grunde endt i en anden klub.
Okotie rygtet tror jeg bestemt på, men der skal held til og der vil givetvis være større klubber efter ham, men de har måske ikke helt travlt med at få sammensat truppen pga meget kan ske efter/under EM. Det er et puslespil noglegange.
Okotie rygtet tror jeg bestemt på, men der skal held til og der vil givetvis være større klubber efter ham, men de har måske ikke helt travlt med at få sammensat truppen pga meget kan ske efter/under EM. Det er et puslespil noglegange.
Jeg savner Winsnes
Som jeg starter og slutter med at skrive i mit forrige indlæg, så har jeg også tiltro til, at Tyskeren har en kilde der generelt set har fingeren på pulsen. Det betyder dog ikke, at der ikke kan være svipsere imellem, såsom da han i 2013 kan melde at Krüger nu er endegyldigt på plads som sportsdirektør, og at Rudbæk bliver administrerende direktør. Det er muligt at de har været emner, og måske også været tæt på, men man skal passe på med hvordan man melder tingene ud... som f.eks. at sige at en ellers usandsynlig transfer som Okotie er MEGET tæt på.
Men hey, hvis det rent faktisk ender med Okotie i den rødhvide trøje, må man sige at Tyskeren endegyldigt har bevist sin troværdighed.
Men hey, hvis det rent faktisk ender med Okotie i den rødhvide trøje, må man sige at Tyskeren endegyldigt har bevist sin troværdighed.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Selvfølgelig og heller ikke en kritik. Blot en generel betragtning om at rygter hvor tætte/store de end må være stadig blot er rygter.Hanga skrev:Som jeg starter og slutter med at skrive i mit forrige indlæg, så har jeg også tiltro til, at Tyskeren har en kilde der generelt set har fingeren på pulsen. Det betyder dog ikke, at der ikke kan være svipsere imellem, såsom da han i 2013 kan melde at Krüger nu er endegyldigt på plads som sportsdirektør, og at Rudbæk bliver administrerende direktør. Det er muligt at de har været emner, og måske også været tæt på, men man skal passe på med hvordan man melder tingene ud... som f.eks. at sige at en ellers usandsynlig transfer som Okotie er MEGET tæt på.
Haha og ja, det må man sige. Vi krydser fingre.
Jeg savner Winsnes
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg kan helt ærligt ikke se hvorfor den skulle være så usandsynlig. Vi snakker altså om en spiller som har været i en klub siden han forlod superligaen, som to år i træk kun med nød og næppe har undgået nedrykning til 3. Bundesliga... hvor han har gjort det hæderligt, men så heller ikke mere. I hvert fald er det ikke fordi hans scoringssnit burde tiltrække klubber af den størrelse som der tales om i medierne, og vi ved jo allesammen godt hvor dygtige agenter og spillere kan være til at få sig selv til at lyde helt enormt eftertragtede.Hanga skrev:Som jeg starter og slutter med at skrive i mit forrige indlæg, så har jeg også tiltro til, at Tyskeren har en kilde der generelt set har fingeren på pulsen. Det betyder dog ikke, at der ikke kan være svipsere imellem, såsom da han i 2013 kan melde at Krüger nu er endegyldigt på plads som sportsdirektør, og at Rudbæk bliver administrerende direktør. Det er muligt at de har været emner, og måske også været tæt på, men man skal passe på med hvordan man melder tingene ud... som f.eks. at sige at en ellers usandsynlig transfer som Okotie er MEGET tæt på.
Derudover - nok er han udtaget til EM, men han har altså kun fået spilletid i 2 landskampe i 2015, EM kval mod Liechtenstein, og en venskabskamp mod Bosnien. Han har næppe en position i deres trup hvor han kommer i nærheden af spilletid under slutrunden.
Jeg har altså virkelig svært ved at se hvorfor han skulle være out-of-reach, især når man tager med i betragtning at vi har en trumf i Lars Søndergaard, som Okotie har haft som træner i Østrig, og i hans absolut bedste periode som senior i Sønderjyske. Økonomien kan selvfølgelig være en hurdle, men det kunne jo være at man vælger at investere lidt yderligere i truppen, hvis man har mulighed for at hente et så forholdsvist sikkert kort.
Men lad os se, vi bliver sandsynligvis klogere jo
En nordjyske praktikant har den også, men tror nu at det er skrevet af herfra
Det virker som et scoop at sende Jønssons ret tunge løn i retning af Okotie i stedet.
Det virker som et scoop at sende Jønssons ret tunge løn i retning af Okotie i stedet.
Tyskerens rygte gik vist på, at AaB satsede på at beholde Rasmus J., imens Helenius til gengæld kunne være på vej væk.Eksil skrev:En nordjyske praktikant har den også, men tror nu at det er skrevet af herfra
Jeg har ikke set Okotie spille - med mindre han har været med mod AaB. Er han så god, at benovelsen herinde giver mening?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Jeg synes han var ekstremt god i Sønderjyske, ikke bare fordi han scorede 11 mål i 15 kampe, men også fordi han bare var virkelig dygtig, både teknisk, og i forhold til at tage de rigtige løb. Jeg synes han var en af de spillere hvor man tænker "han er for god til superligaen", og som spillertype mener jeg at han ville passe perfekt ind på vores teknisk dygtige hold.Sauer skrev:
Jeg har ikke set Okotie spille - med mindre han har været med mod AaB. Er han så god, at benovelsen herinde giver mening?
Nu kan Lars Søndergaard for alvor sætte præg på holdet.. Spændende tid vi går i møde.
Okotie er en dygtig spiller og en notorisk farlig angriber. Jeg tvivler også på han kan lokkes til AaB, men hvis det lykkedes er det bestemt et scoop.
Og når vi så er igang, kan vi ligeså godt hente Remmer til Back'en og Hassen til kanten
: http://www.futhead.com/16/squads/13700527/
Og når vi så er igang, kan vi ligeså godt hente Remmer til Back'en og Hassen til kanten
Det lyder jo spændende. Såfremt der er hold i rygterne, synes jeg uanset hvad, at det er betryggende, at man gør sig flere og andre tanker om angrebskonstellationen. Selvom både Ene og Helenius har vist, at de i deres bedste perioder også kan være for gode til Superligaen, gruer jeg en smule ved tanken om den duo oppe foran i næste sæson. Jeg har tit haft det stramt over Helenius' attitude og kropssprog, når det ikke kører - og det irriterer mig, når Ene smælder og skælder ved en udskiftning, eller når han disker op med skrammel foran mål. Måske har tømmermændene givet mig sur mave.Jesper Schmidt skrev:Jeg synes han var ekstremt god i Sønderjyske, ikke bare fordi han scorede 11 mål i 15 kampe, men også fordi han bare var virkelig dygtig, både teknisk, og i forhold til at tage de rigtige løb. Jeg synes han var en af de spillere hvor man tænker "han er for god til superligaen", og som spillertype mener jeg at han ville passe perfekt ind på vores teknisk dygtige hold.Sauer skrev:
I hvert fald, har jeg umiddelbart svært ved at se Ene og Helenius fungere i en angrebsduo, så glæder mig over, at vi tilsyneladende overvejer nyt blod.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Det er jeg meget enig i, og selv om jeg egentlig stadig har en lille tro på at Helenius kan ramme sit gamle niveau, så gruer jeg altså også på hvordan hans opgivende attituder vil påvirke resten af holdet, hvis det ikke kommer til at køre for ham. Derudover har vi jo set med hvilken mangel på gejst han kan komme med, hvis han bliver henvist til en plads som udskifter. Ene's attitude bekymrer mig nu ikke, jeg synes faktisk godt om at han stiller store krav til sig selv og medspillerne, men jeg kan samtidig godt være bekymret for om han igen kan komme til at score det antal mål som er påkrævet, hvis han skal spille angriber.Sauer skrev:Det lyder jo spændende. Såfremt der er hold i rygterne, synes jeg uanset hvad, at det er betryggende, at man gør sig flere og andre tanker om angrebskonstellationen. Selvom både Ene og Helenius har vist, at de i deres bedste perioder også kan være for gode til Superligaen, gruer jeg en smule ved tanken om den duo oppe foran i næste sæson. Jeg har tit haft det stramt over Helenius' attitude og kropssprog, når det ikke kører - og det irriterer mig, når Ene smælder og skælder ved en udskiftning, eller når han disker op med skrammel foran mål. Måske har tømmermændene givet mig sur mave.Jesper Schmidt skrev:Jeg synes han var ekstremt god i Sønderjyske, ikke bare fordi han scorede 11 mål i 15 kampe, men også fordi han bare var virkelig dygtig, både teknisk, og i forhold til at tage de rigtige løb. Jeg synes han var en af de spillere hvor man tænker "han er for god til superligaen", og som spillertype mener jeg at han ville passe perfekt ind på vores teknisk dygtige hold.Sauer skrev:
I hvert fald, har jeg umiddelbart svært ved at se Ene og Helenius fungere i en angrebsduo, så glæder mig over, at vi tilsyneladende overvejer nyt blod.
Vi må se hvad der sker, under alle omstændigheder tror jeg det er et godt tidspunkt at få noget nyt blod ind, og jeg tror også vi ville have rigtigt meget gavn af en soleklar førsteangriber med masser af kvalitet, og mål i støvlerne.
Uanset hvad I siger og tror, så blir der forhandlet. Om det blir til noget ved jeg ikke. Men det er klart at større klubber også er med i spillet og de kan tilbyde væsentlig mere i løn. Men Okotie er glad for Lars S og det har en indflydelse. Meeen min egen hjerne siger også at det lyder for godt til at være sandt, at man skal se Okotie i AaB trøjen 
Du må ikke tage skepsissen som en særlig mistro til dig. Faktisk er det alene din troværdighed, der gør at jeg i hvert fald selv er helt oppe at køre over at der mandag formiddag tikker en pressemeddelelse om Okotie ind.Tyskeren skrev:Uanset hvad I siger og tror, så blir der forhandlet. Om det blir til noget ved jeg ikke. Men det er klart at større klubber også er med i spillet og de kan tilbyde væsentlig mere i løn. Men Okotie er glad for Lars S og det har en indflydelse. Meeen min egen hjerne siger også at det lyder for godt til at være sandt, at man skal se Okotie i AaB trøjen
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Yankee skrev:Du må ikke tage skepsissen som en særlig mistro til dig. Faktisk er det alene din troværdighed, der gør at jeg i hvert fald selv er helt oppe at køre over at der mandag formiddag tikker en pressemeddelelse om Okotie ind.Tyskeren skrev:Uanset hvad I siger og tror, så blir der forhandlet. Om det blir til noget ved jeg ikke. Men det er klart at større klubber også er med i spillet og de kan tilbyde væsentlig mere i løn. Men Okotie er glad for Lars S og det har en indflydelse. Meeen min egen hjerne siger også at det lyder for godt til at være sandt, at man skal se Okotie i AaB trøjen
Det vil jeg gerne tilslutte mig 100%, var dette kommet fra en uden samme troværdighed havde jeg næppe gjort andet end juble lidt over der rent faktisk var lidt rygter, og så iøvrigt trukket lidt på skuldrene
Tysker, du må sgu afsætte de næste dage til at finde ud af, om der er skred i forhandlingerne.Tyskeren skrev:Uanset hvad I siger og tror, så blir der forhandlet. Om det blir til noget ved jeg ikke. Men det er klart at større klubber også er med i spillet og de kan tilbyde væsentlig mere i løn. Men Okotie er glad for Lars S og det har en indflydelse. Meeen min egen hjerne siger også at det lyder for godt til at være sandt, at man skal se Okotie i AaB trøjen
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det sidste skub er vel at vi taber 2-0 på hjemmebane i morgen, så henter AaB jo en spændende spiller.emil_kj skrev:Tysker, du må sgu afsætte de næste dage til at finde ud af, om der er skred i forhandlingerne.Tyskeren skrev:Uanset hvad I siger og tror, så blir der forhandlet. Om det blir til noget ved jeg ikke. Men det er klart at større klubber også er med i spillet og de kan tilbyde væsentlig mere i løn. Men Okotie er glad for Lars S og det har en indflydelse. Meeen min egen hjerne siger også at det lyder for godt til at være sandt, at man skal se Okotie i AaB trøjen
- FlæskeFrank
FCK har klogt forlænget med Ankersen til 2020. Han er en af få danske højrebacks med international niveau. Det er også et pænt stort hint til Remmer, som jeg virkelig håber AaB forsøger at lokke til byen hen over sommeren.