Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Hvis ikke Okotie landes, så viste Mayron George fra Hobro også lige, at han ved hvor målet står.
- FlæskeFrank
Enig - vi sejler på den højre back!!Eksil skrev:FCK har klogt forlænget med Ankersen til 2020. Han er en af få danske højrebacks med international niveau. Det er også et pænt stort hint til Remmer, som jeg virkelig håber AaB forsøger at lokke til byen hen over sommeren.
-
Gamen
Det ville også undre meget, hvis ikke dit transferforslag kom fra 1. division.FlæskeFrank skrev:Hvis ikke Okotie landes, så viste Mayron George fra Hobro også lige, at han ved hvor målet står.
Det svarer til at sammenligne en Ferrari med en VW Up.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg er klar på en ny førsteholdsmålmand. Så må NL være andenmålmanden der kan være et reelt alternativ, for tømrer Carsten har aldrig været den der kunne eller skulle presse NL.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Jeg gider ikke flere ynglinge- og udviklingsspillere, halvskadede koryfæer fra midtnullerne eller talentfulde reservespillere i 1. division; der skal hentes etablerede klassespillere og det til hver kæde. Det her skal blive det travleste transfervindue, siden Lynge huserede i slutningen af halvfemserne!Gamen skrev:Det ville også undre meget, hvis ikke dit transferforslag kom fra 1. division.FlæskeFrank skrev:Hvis ikke Okotie landes, så viste Mayron George fra Hobro også lige, at han ved hvor målet står.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Kom nu bare med Okotie, Remmer og Fellah!!
Er det for meget at forlange Gaarde?!
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
FlæskeFrank
- Allstar

Jeg forstår godt, at du er alene og stadig bor i dine forældres kælder...Gamen skrev:Det ville også undre meget, hvis ikke dit transferforslag kom fra 1. division.FlæskeFrank skrev:Hvis ikke Okotie landes, så viste Mayron George fra Hobro også lige, at han ved hvor målet står.
- FlæskeFrank
-
Gamen
Av, av, av. Jeg tror næsten, at jeg må trække mig tilbage i hulen efter den punchline.FlæskeFrank skrev:
Jeg forstår godt, at du er alene og stadig bor i dine forældres kælder...
Fellah? Manden er da floppet fælt for EfB. Remmer og Okotie ser jeg gerne og ser også gerne en kant til, men da ikke Fellah.white splash skrev:Kom nu bare med Okotie, Remmer og Fellah!!
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Synes Fellah ville være fin som aflastning til Risgårdthomasjn skrev:Fellah? Manden er da floppet fælt for EfB. Remmer og Okotie ser jeg gerne og ser også gerne en kant til, men da ikke Fellah.white splash skrev:Kom nu bare med Okotie, Remmer og Fellah!!
1 2 3 Jimmy er en mur!
Mon ikke ledelsen er ved at have indset, at holdet i den grad mangler en højre back. Nu har man eksperimenteret i foråret og det har været jammerligt at se på.
Al den snak om at holdet er stærkt nok og at man måske bare vil have en ekstra central midt, er helt hen i vejret. Patrick, Gili, og Børsting er prøvet uden held
Al den snak om at holdet er stærkt nok og at man måske bare vil have en ekstra central midt, er helt hen i vejret. Patrick, Gili, og Børsting er prøvet uden held
Det var åbenlyst for mange af os i vinters, ligesom det i over en sæson har været åbenlyst, at vi generelt er for tynde i forsvaret... bare se hvad vi må stille med på torsdag!PFA skrev:Mon ikke ledelsen er ved at have indset, at holdet i den grad mangler en højre back. Nu har man eksperimenteret i foråret og det har været jammerligt at se på.
Hvis ikke efterhånden AaB kan se behovet, er de efterhånden de eneste der ikke kan.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

Gilli's fremtid må vel hænge i en tynd tråd. Patrick kan bruges flere steder og har derfor 9 liv(hvormange han har mistet skal være usagt).
Ahlmann og Blåbjerg har vel venstrebacken, ligesom midterforsvaret er tæt på "opfyldt".
Så klart hvis man kigger lidt på højrebacken.
Ahlmann og Blåbjerg har vel venstrebacken, ligesom midterforsvaret er tæt på "opfyldt".
- FlæskeFrank
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jo, jeg saa som mange andre et stort lys I Gilli, og var sikker paa, at saafremt han kunne holde sig skadesfri, saa ville vi virkelig se ham flytte sig. Om det er fordi back-en bare ikke er ham, eller om han simpelthen ikke er bedre er svaert for mig at vurdere, men han virker - alene ud fra hans praestationer i denne saeson - ikke til at vaere en spiller der har hvad der skal til August bli'r han 24, og hans udviklingkurve boer ikke vaere saa stejl laengere, saa maaske man skulle forsoege at saelge eller udleje ham.FlæskeFrank skrev:Gilli's fremtid må vel hænge i en tynd tråd. Patrick kan bruges flere steder og har derfor 9 liv(hvormange han har mistet skal være usagt).
Han har pt. to aar tilbage af kontrakten.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Har det fuldstændig på samme måde. Jeg ved ikke hvorfor det ikke bliver til mere med ham. Mener dog stadig at Patrick skal ud af vagten før Gilli, fordi at der er et potentiale i Gilli, det har vi jo set. Foråret for ham har dog været katastrofalt, og er faldet helt sammen i takt med holdets ringe indsatser. Det samme er jo sket med Børsting. Der bliver ikke uddelt mange plusser efter dette forår.Buzz Killington skrev:Jo, jeg saa som mange andre et stort lys I Gilli, og var sikker paa, at saafremt han kunne holde sig skadesfri, saa ville vi virkelig se ham flytte sig. Om det er fordi back-en bare ikke er ham, eller om han simpelthen ikke er bedre er svaert for mig at vurdere, men han virker - alene ud fra hans praestationer i denne saeson - ikke til at vaere en spiller der har hvad der skal til August bli'r han 24, og hans udviklingkurve boer ikke vaere saa stejl laengere, saa maaske man skulle forsoege at saelge eller udleje ham.FlæskeFrank skrev:Gilli's fremtid må vel hænge i en tynd tråd. Patrick kan bruges flere steder og har derfor 9 liv(hvormange han har mistet skal være usagt).
Jeg forstår ikke helt Gaardes udtagelse med at vi er et godt hold. Der er godt nok mange spillere som ikke viser niveau til AaB og ikke har gjort det længe. Hvor stor oprydningen bliver denne sommer er spændende.
Og nå ja efter igår sidder man da helt og er lidt ked af at Morientes ikke fik chancen som træner i AaB. Efteråret 16 bliver Lars Søndergårds helt store udfordring.
Jeg savner Winsnes
Helt enig, en udlejning af Gilli ville være optimalt, han har brug for regelmæssig spilletid og i øjeblikket har han ikke niveauet til Superligaen.Buzz Killington skrev:Jo, jeg saa som mange andre et stort lys I Gilli, og var sikker paa, at saafremt han kunne holde sig skadesfri, saa ville vi virkelig se ham flytte sig. Om det er fordi back-en bare ikke er ham, eller om han simpelthen ikke er bedre er svaert for mig at vurdere, men han virker - alene ud fra hans praestationer i denne saeson - ikke til at vaere en spiller der har hvad der skal til August bli'r han 24, og hans udviklingkurve boer ikke vaere saa stejl laengere, saa maaske man skulle forsoege at saelge eller udleje ham.FlæskeFrank skrev:Gilli's fremtid må vel hænge i en tynd tråd. Patrick kan bruges flere steder og har derfor 9 liv(hvormange han har mistet skal være usagt).
Det samme må jeg desværre sige om Børsting, han har dog alderen med sig, og en udlejning til 1.division tror jeg vil være godt for ham
-
FlæskeFrank
- Allstar

Nu er det jo ikke efteråret Søndergård skal frygte, men foråret 2017 - hvis vi skal vurderer på den første sæson i klubben.Martino skrev:Og nå ja efter igår sidder man da helt og er lidt ked af at Morientes ikke fik chancen som træner i AaB. Efteråret 16 bliver Lars Søndergårds helt store udfordring.
Kan godt være, at holdet måske er ramt noget strukturelt. De vinder mesterskabet i 2014 og for "få" kommer videre. Blandt andet fordi vi ingen penge har.
AK kommer videre, men med skrammer. Kusk "slap" afsted, men fejlede. Dalsgaard kom kun afsted på fri transfer, mens Thomsen trods flotte kampe ikke kommer videre.
KEP og Spalvis er i klubben, men væk til sommer.
Så udfordringen er at motivere N. Larsen og Ene i efteråret, når den ikke står på europæisk.
Tror dog foråret betyder, at vi får en ekstra assistent ind.
- FlæskeFrank
Ind:
En højreback af starterkvalitet. Gerne midt i 20erne, så der ikke skal betales for talentet, men kun evnerne. Remmer det nemme bud, men den svenske liga har også gode spillere der er til at købe.
En central midt, der kan fungere som 3.valg nu og på sigt overtage for de gamle drenge. Abildgaard og måske Kateego har potentiale, men er alt for unge endnu. Der mangler en bro mellem ungdommen og de gamle og alså en der er tættere på de 30 end de 20 år. Casper Sloth er dømmesigningen her, Ørnskov den realistiske.
En angriber der tør gå i feltet. Med Spalvis mentalt i sydpå allerede, så har klubben manglet en spiller der kan noget med hovedet i feltet. Rubin Okotie er igen en drømmesigning. Den frække er Bendtner på et 6 mdr. kontrakt. Han ville betale sig egen løn i omtale, trøjer og billetter.
Ud:
Gilli - Han har fået massere af chancer, men griber dem ikke. I hans alder er han for gammel til at betragte som et talent.
Jønnsson - Det kunne blive så smukt, men han formår aldrig rigtigt at sætte gode perioder sammen i klubben og så er han ret dyr.
Bruhn - Skal en division ned for at se om han kan spille fast.
Ahlmann jr. - Det bliver bare ikke til noget.
En højreback af starterkvalitet. Gerne midt i 20erne, så der ikke skal betales for talentet, men kun evnerne. Remmer det nemme bud, men den svenske liga har også gode spillere der er til at købe.
En central midt, der kan fungere som 3.valg nu og på sigt overtage for de gamle drenge. Abildgaard og måske Kateego har potentiale, men er alt for unge endnu. Der mangler en bro mellem ungdommen og de gamle og alså en der er tættere på de 30 end de 20 år. Casper Sloth er dømmesigningen her, Ørnskov den realistiske.
En angriber der tør gå i feltet. Med Spalvis mentalt i sydpå allerede, så har klubben manglet en spiller der kan noget med hovedet i feltet. Rubin Okotie er igen en drømmesigning. Den frække er Bendtner på et 6 mdr. kontrakt. Han ville betale sig egen løn i omtale, trøjer og billetter.
Ud:
Gilli - Han har fået massere af chancer, men griber dem ikke. I hans alder er han for gammel til at betragte som et talent.
Jønnsson - Det kunne blive så smukt, men han formår aldrig rigtigt at sætte gode perioder sammen i klubben og så er han ret dyr.
Bruhn - Skal en division ned for at se om han kan spille fast.
Ahlmann jr. - Det bliver bare ikke til noget.
-
Gamen
Martin Ørnskov har været en stående joke i sin Brøndby-tid. Alt for langsom, alt for mange fejl.Eksil skrev: Casper Sloth er dømmesigningen her, Ørnskov den realistiske.
Ser ham som en marginalt bedre spiller end Augu. Og det er altså ikke en spiller vi hverken kan, eller skal, bruge krudt på.
Brøndby-syndromet til trods, så har jeg simpelthen ikke troen på at han kan gøre en forskel i AaB.
-
FlæskeFrank
- Allstar

Enig. Han er dog væsentlig bedre end Brøndbyfans vil gøre ham til. Svarer lidt til KEP-hadet i AaB.Gamen skrev:...så har jeg simpelthen ikke troen på at han kan gøre en forskel i AaB.
Kan på ingen måder se ham i AaB.
Tror dog også han får tilbudt kontrakt og startplads hos en oprykker eller andetsteds.
- FlæskeFrank