Ja, han er god. Det samme er den store centerforsvarer som rykkede ned med Frosinone. Kan ikke huske hans navn, men mon ikke Serie B stadig er mere interessant end den danske liga?troelsh skrev:Roshi fra Albaniens landshold gør det virkelig godt!
Han spiller i en albansk klub og hvis man skal tro på transfermarkt koster han 350.000 euro
Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Jeg savner Winsnes
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Ahh. Han spiller altså i den kroatiske klub, Rijeka. Klubben vandt sølv sidste år og Roshi spillede 20 kampe.troelsh skrev:Roshi fra Albaniens landshold gør det virkelig godt!
Han spiller i en albansk klub og hvis man skal tro på transfermarkt koster han 350.000 euro
Han har tidligere været i både Køln og FSV Frankfurt, men har så vidt jeg kan læse mig til været plaget af skader. Jeg tror ikke, at han er indenfor vores rækkevidde, da han skulle have to år tilbage af sin kontrakt i Kroatien.
Han så i hvert fald ikke den sagnomspundne træningskamp mod AGF tilbage i 2014/2015, hvor Andreas Bruhn efter sigende lavede en rigtig god detalje, som kunne klassificeres under X-faktorle Cid skrev:Du så ikke mange kampe i efteråret, vel?astonvilla skrev:Når jeg tænker x-factor spiller, tænker jeg sekundært én som har færdigheder til at sætte en modspiller og lave uventede ting.Yankee skrev:Hvad er en x-faktor spiller?Elscorpio skrev:
Jeg synes AaB skal kigge lidt på hvad de andre klubber henter ind her i løbet af sommeren, hvis deres mål stadig er slutspillet om medaljer og Europapladser næste år. FCK, Brøndby og OB vil vi ikke kunne matche lønmæssigt hvis det er x-factor spillere vi snakker om.
Til gengæld tror jeg på vi har nogle talenter inde i truppen der kan opnå x-factor status med rette træning og kamptræning, f.eks. Bassogogs indsats bringer minder frem om Nomvethe. Afrikanske spillere kan bare et eller andet med teknik.
Handler det om at man kan afdrible en modstander, handler det om at man er førsteholdsspiller eller hvad?
Jeg tænker primært lige DEN der spiller som nogle tager på stadion bare for at se (primært pga den sekundære præmis). Sådan lidt - det kan godt være vi ikke vinder eller spiller godt - MEN så kan vi da stå og få en kvartfed på over [Nomvete eller lign.] når han tæmmer en bold i anden sals højde og sætter 4 mand og smider den ind over...
Vores hold SKRIGER efter en sådan kvalitet. Nej, forkert, vi tilskuere skriger efter det!
Det er så røv kedeligt og gråt det vi leverer. Vi skal have noget x-factor.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Er helt enig med astonvilla.
Vores hold skriver på x-factor spillere, er sikker på det kan lokke flere på stadion.
Når/hvis Thomsen smutter, hvem er der så tilbage udover Bassogog som kan levere frække detaljer inde på banen?
Vores hold skriver på x-factor spillere, er sikker på det kan lokke flere på stadion.
Når/hvis Thomsen smutter, hvem er der så tilbage udover Bassogog som kan levere frække detaljer inde på banen?
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
Uden at kunne vide noget som helst må man gå ud fra at de i øjeblikket forhandler/venter på nogle 1. prioritets signinger tager deres beslutning, ellers burde de vel have præsenteret ny(e) spiller(er)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
Et lidt "eksotisk" bud på en spændende spiller, der kan spille offensiv midt, højre kant og venstre kant, kunne være Janis Ikaunieks fra Letland, der er 21 år og "spiller" i FC Metz.
Ikaunieks er en teknisk meget stærk spiller, der sparker gode hjørnespark, frispark og straffespark, og så er han også OK god på låget. Han er ikke typen, der sprinter til baglinjen og smider indlæg indover, men mere typen der trækker ind i banen og åbner op for sine medspillere. Han blev kåret til årets spiller i Letland i 2014, og skiftede til franske FC Metz i januar 2015 på en kontrakt til sommeren 2019. Det var et skidt skifte, og han har kun spillet få kampe, hvor han som oftest er blevet brugt som indskifter. Han kom så også til Metz midt i en sæson, der endte med nedrykning, og han har kun i begrænset omfang fået kampe i indeværende sæson, der endte med, at Metz rykkede op i Ligue 1 igen. Han har dog spillet kontinuerligt for det lettiske landshold.
I mine øjne er Ikaunieks en knægt, der trænger til kærlighed og tillid, og til at blive matchet på et mere passende niveau. Springet fra Virsliga i Letland til fransk fodbold var ikke overraskende for stort, men mon ikke han er blevet modnet af modgangen, og ville kunne folde sine evner bedre ud i Superligaen. I bakspejlet skulle han nok have valgt en mellemliga til at starte med. Hans kontrakt løber som tidligere nævnt til 2019, men mon ikke Metz er til at tale med, særligt i dette vindue, hvor truppen skal justeres og styrkes med henblik på at kunne overleve den kommende sæson i Ligue 1.
http://www.transfermarkt.de/janis-ikaun ... ler/206808
https://en.wikipedia.org/wiki/J%C4%81ni ... ootballer)
Ikaunieks er en teknisk meget stærk spiller, der sparker gode hjørnespark, frispark og straffespark, og så er han også OK god på låget. Han er ikke typen, der sprinter til baglinjen og smider indlæg indover, men mere typen der trækker ind i banen og åbner op for sine medspillere. Han blev kåret til årets spiller i Letland i 2014, og skiftede til franske FC Metz i januar 2015 på en kontrakt til sommeren 2019. Det var et skidt skifte, og han har kun spillet få kampe, hvor han som oftest er blevet brugt som indskifter. Han kom så også til Metz midt i en sæson, der endte med nedrykning, og han har kun i begrænset omfang fået kampe i indeværende sæson, der endte med, at Metz rykkede op i Ligue 1 igen. Han har dog spillet kontinuerligt for det lettiske landshold.
I mine øjne er Ikaunieks en knægt, der trænger til kærlighed og tillid, og til at blive matchet på et mere passende niveau. Springet fra Virsliga i Letland til fransk fodbold var ikke overraskende for stort, men mon ikke han er blevet modnet af modgangen, og ville kunne folde sine evner bedre ud i Superligaen. I bakspejlet skulle han nok have valgt en mellemliga til at starte med. Hans kontrakt løber som tidligere nævnt til 2019, men mon ikke Metz er til at tale med, særligt i dette vindue, hvor truppen skal justeres og styrkes med henblik på at kunne overleve den kommende sæson i Ligue 1.
In verbis simus faciles
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Eller man venter på at vide om man har nogle ekstra millioner i form af det eventuelt forestående salg af Thomsen.Glenn Francisco skrev:Uden at kunne vide noget som helst må man gå ud fra at de i øjeblikket forhandler/venter på nogle 1. prioritets signinger tager deres beslutning, ellers burde de vel have præsenteret ny(e) spiller(er)
Men der er godt nok også længe til transfervinduet lukker, og selv om jeg synes det er rigtig dejligt vi har fået lukket huller så tidligt i vinduet, så kan man vel sagtens forestille sig at 1-2 signings først kommer i vinduets sidste uge.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Uden at kende ham, så lyder det som en spændende type, og det er vel spillere i den situation som ligger lige til højrebenet.Rams skrev:Et lidt "eksotisk" bud på en spændende spiller, der kan spille offensiv midt, højre kant og venstre kant, kunne være Janis Ikaunieks fra Letland, der er 21 år og "spiller" i FC Metz.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Se det lyder da interessant - Gaarde!! Følge op!!Rams skrev:Et lidt "eksotisk" bud på en spændende spiller, der kan spille offensiv midt, højre kant og venstre kant, kunne være Janis Ikaunieks fra Letland, der er 21 år og "spiller" i FC Metz.
Var det 2-3 uger i stedet for...?Tyskeren skrev:Indenfor 2-3 dage bliver der præsenteret en ny spiller. De sidste detaljer er ved og være på plads med en god signing - siger min kilde! Intet om nationalitet, plads eller andet.
Måske tid til at revurdere din kilde troværdighed, eller lade vær med at melde ting ud herinde, siden det har det med at gå i vasken.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
seamann
Argh, hold nu op. Tråden her lever af rygter og løse historier. Det er da kunsjovt at han fortæller, hvad han hører. Og ting kan jo ændre sig hen ad vejen.Hanga skrev:Var det 2-3 uger i stedet for...?Tyskeren skrev:Indenfor 2-3 dage bliver der præsenteret en ny spiller. De sidste detaljer er ved og være på plads med en god signing - siger min kilde! Intet om nationalitet, plads eller andet.
Måske tid til at revurdere din kilde troværdighed, eller lade vær med at melde ting ud herinde, siden det har det med at gå i vasken.
Der må iøvrigt være noget på plads, når man opjusterer pga Thomsen salget (ellers havde man vel ventet indtil nytilgange var på plads).
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Gad vide hvordan man skal tolke opjusteringen af regnskabet. Ved Spalvis-handlen blev der ikke foretaget nogen opjustering, da man forventede at geninvestere transferen i truppen og anlægget. Denne gang foretages der en opjustering. Med de udtalelser Gaarde er kommet med på det sidste kan vi vist godt forvente flere tilgange til truppen i dette vindue, men hvorfor så opjustere?!?
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/gaar ... tyragtigt/
Vi skulle altså være meget tæt på at offentliggøre en ny spiller. Måske de lige skulle have styr på om Thomsen transferen blev en realitet.
Janis Ikaunieks er er stort JA TAK!
Jeg savner Winsnes
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Man geninvesterer igenSpanky skrev:Gad vide hvordan man skal tolke opjusteringen af regnskabet. Ved Spalvis-handlen blev der ikke foretaget nogen opjustering, da man forventede at geninvestere transferen i truppen og anlægget. Denne gang foretages der en opjustering. Med de udtalelser Gaarde er kommet med på det sidste kan vi vist godt forvente flere tilgange til truppen i dette vindue, men hvorfor så opjustere?!?
I forbindelse med salget af Nicolaj Thomsen, der havde et halvt år tilbage af sin kontrakt, opjusterer AaB resultatforventningerne for regnskabsåret 2016 fra et overskud før skat i niveauet 2 - 7 mio. kr. til et overskud før skat i niveauet 5 – 10 mio. kr. Heri er indeholdt yderligere strategiske investeringer i både kommerciel udvikling, faciliteter og spillere som følge af både dette salg samt tidligere realiseret overskud. Investeringer der vil fortsætte i 2017 og 2018.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Tja, jeg kan bare ikke lade vær med at stikke til ham, når man skriver tingene på en måde, hvorpå det lyder som næsten 100% sikkert og det så ikke holder hjem... igen...seamann skrev:Argh, hold nu op. Tråden her lever af rygter og løse historier. Det er da kunsjovt at han fortæller, hvad han hører. Og ting kan jo ændre sig hen ad vejen.Hanga skrev:Var det 2-3 uger i stedet for...?Tyskeren skrev:Indenfor 2-3 dage bliver der præsenteret en ny spiller. De sidste detaljer er ved og være på plads med en god signing - siger min kilde! Intet om nationalitet, plads eller andet.
Der må iøvrigt være noget på plads, når man opjusterer pga Thomsen salget (ellers havde man vel ventet indtil nytilgange var på plads).
Jeg kan også godt li spænding og rygter, men kun hvis der er troværdighed bag, og der har Tyskeren altså tabt lidt dette vindue.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg foretrækker selv Brents rygter. de er lige så pålidelige og langt mere opfindsomme.seamann skrev:Argh, hold nu op. Tråden her lever af rygter og løse historier. Det er da kunsjovt at han fortæller, hvad han hører. Og ting kan jo ændre sig hen ad vejen.Hanga skrev:Var det 2-3 uger i stedet for...?Tyskeren skrev:Indenfor 2-3 dage bliver der præsenteret en ny spiller. De sidste detaljer er ved og være på plads med en god signing - siger min kilde! Intet om nationalitet, plads eller andet.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Hvem var det der i sin tid snakkede om somaliere?Provst i Brovst skrev:Jeg foretrækker selv Brents rygter. de er lige så pålidelige og langt mere opfindsomme.seamann skrev:Argh, hold nu op. Tråden her lever af rygter og løse historier. Det er da kunsjovt at han fortæller, hvad han hører. Og ting kan jo ændre sig hen ad vejen.Hanga skrev:Var det 2-3 uger i stedet for...?Tyskeren skrev:Indenfor 2-3 dage bliver der præsenteret en ny spiller. De sidste detaljer er ved og være på plads med en god signing - siger min kilde! Intet om nationalitet, plads eller andet.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Præcis.Kokkefar skrev:Hvem var det der i sin tid snakkede om somaliere?Provst i Brovst skrev:Jeg foretrækker selv Brents rygter. de er lige så pålidelige og langt mere opfindsomme.seamann skrev:Argh, hold nu op. Tråden her lever af rygter og løse historier. Det er da kunsjovt at han fortæller, hvad han hører. Og ting kan jo ændre sig hen ad vejen.Hanga skrev:Var det 2-3 uger i stedet for...?Tyskeren skrev:Indenfor 2-3 dage bliver der præsenteret en ny spiller. De sidste detaljer er ved og være på plads med en god signing - siger min kilde! Intet om nationalitet, plads eller andet.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Kan du sige mere?Martino skrev:Vi skulle altså være meget tæt på at offentliggøre en ny spiller. Måske de lige skulle have styr på om Thomsen transferen blev en realitet.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Så skal du bare huske at følge Kayke-tråden.Provst i Brovst skrev:Jeg foretrækker selv Brents rygter. de er lige så pålidelige og langt mere opfindsomme.seamann skrev:Argh, hold nu op. Tråden her lever af rygter og løse historier. Det er da kunsjovt at han fortæller, hvad han hører. Og ting kan jo ændre sig hen ad vejen.Hanga skrev:Var det 2-3 uger i stedet for...?Tyskeren skrev:Indenfor 2-3 dage bliver der præsenteret en ny spiller. De sidste detaljer er ved og være på plads med en god signing - siger min kilde! Intet om nationalitet, plads eller andet.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14